• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Придбання електричних приладів (на основі CPV за ДК 021:2015 – код 39710000-2 - Електричні побутові прилади)

категорія Замовника - Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади, місцезнаходження Замовника - Україна, 51909, Дніпропетровська обл., місто Кам’янське, ВУЛИЦЯ СТОВБИ, будинок 2, закупівля на поставку товару відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) та інших нормативно-правових актів у сфері закупівель, вимог Рамкової угоди, що укладена між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, яка ратифікована Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX

Завершена

2 760 389.14 UAH з ПДВ
Номер: cdcbd788293a431ab9b8f2918df3b866
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-09-23-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.09.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 23.09.2025 17:35 - 15.10.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 22.09.2025 № 264 Дніпро Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 22.09.2025 № 264 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 2 UA-2025-09-06-000674-a 06.09.2025 КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЛІЦЕЙ №20 ІМ.О.І.СТОВБИ" КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга КОВАЛЬОВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 67) 426-48-88, y.v.boichuk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди, розгляд тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон № 922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX (далі – Рамкова угода), розгляд тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план UA-P-2025-09-06-000496-a КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ЛІЦЕЙ №20 ІМ.О.І.СТОВБИ» КАМ’ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи 05.09.2025 № 10, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ПП «ФЕНІКС-98», протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможцем процедури закупівлі ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ФЕНІКС-98», ПОВІДОМЛЕННЯ про намір укласти договір про закупівлю від 17.09.2025, Договір на придбання товару від 29.09.2025 № 26, відповіді Замовника на пояснення, отримані через електронну систему закупівель від 30.09.2025, від 06.10.2025.
Період усунення порушень: 09.10.2025 17:44 - 15.10.2025 00:00
Дата публікації висновку: 09.10.2025 17:44

Запити/Пояснення