• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт тротуару по вул. Верлана (від вул. Драй-Хмари до вул. Генерала Григоренка) в м. Вінниці (Класифікатор ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

Капітальний ремонт тротуару по вул. Верлана (від вул. Драй-Хмари до вул. Генерала Григоренка) в м. Вінниці (Класифікатор ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

Завершена

3 172 801.00 UAH з ПДВ
Номер: 634988e184d7454b83c57d24bed1c56f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-14-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.10.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 14.10.2025 13:18 - 04.11.2025 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 13.10.2025 № 343 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7 UA-2025-09-05-012071-a 05.09.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 422-82-12, a.a.hrebeniuk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, встановлено порушення вимог частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII та пункту 83 Постанови № 668, що спричинило укладання договору про закупівлю не у відповідності до положень пункту 83 Постанови № 668 та пункту 17 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ХМІЛЬНИЦЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо приведення умов договору від 03.10.2025 № 257 у відповідність до положень пункту 83 Постанови № 668 та здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 3 листопада 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату оголошення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 05.09.2025 № 61 зі змінами (далі ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 22.09.2025, тендерну пропозицію ТОВ «ХМІЛЬНИЦЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ», вимогу про усунення невідповідностей в документах тендерної пропозиції ТОВ «ХМІЛЬНИЦЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» (далі - Переможець), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця від 25.09.2025 б/н та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 25.09.2025, договір від 03.10.2025 № 257, пояснення та документи надані Замовником від 17.10.2025 на запит Північного офісу Держаудитслужби. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано - ТОВ «ХМІЛЬНИЦЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» з остаточною ціновою пропозицією 2 508 000,00 гривень з ПДВ та укладено договір від 03.10.2025 № 257. Пунктом 28 Особливостей № 1178 визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178. Згідно із пунктом 8 частини другої статті 22 Закону № 922-VIII у тендерній документації зазначаються відомості щодо проекту договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Частиною третьої статті 22 Закону № 922-VIII визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Згідно з пунктом 17 Особливостей № 1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Особливостей № 1178 укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону № 922-VIII, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та Особливостей № 1178. Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 затверджені «Загальні умови укладання та виконання договорів підряду» (далі – Постанова № 668), які у відповідності до Цивільного кодексу України визначають порядок укладення, виконання договорів підряду та є обов'язковими до врахування при укладанні та виконанні договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції будівель і споруд та технічного переоснащення діючих підприємств, а також комплексів і видів робіт, пов’язаних із капітальним будівництвом. Так, пунктом 83 Постанови № 668 установлено, що невід’ємною частиною договору підряду є план фінансування робіт (будівництва об'єкта), який складається замовником та узгоджується з підрядником. План фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об'єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи. Сторони узгоджують план фінансування будівництва у порядку, визначеному договором. Під час проведення моніторингу встановлено, що у складі проекту договору на закупівлю робіт з капітального ремонту тротуару по вул. Верлана (від вул. Драй-Хмари до вул. Генерала Григоренка) в м. Вінниці, який є Додатком 1 до ТД, відсутній план фінансування вказаних робіт, чим, відповідно, не дотримано вимоги пункту 83 Постанови № 668 та частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII. Отже, тендерна документація складена з порушенням вимог частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII та пункту 83 Постанови № 668. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону № 922-VIII, Північний офіс Держаудитслужби 27.10.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника про надання пояснень/інформації щодо вищевикладеного. У відповідь на запит Замовником 30.10.2025 надано наступні пояснення, зокрема: «…Термін будівлі і споруди — це будь-які об'єкти, штучно створені людиною для задоволення різноманітних потреб. Споруда – це загальний термін, що охоплює будь-які конструкції, створені людиною, як-от мости, вежі, канали. Будівля – це конкретний тип споруди, що має наземні або підземні приміщення для проживання, роботи чи іншої діяльності людей, наприклад, житлові будинки, школи, заводи. Натомість тротуар - це елемент дороги або вулиці, призначений виключно для руху пішоходів, розташований біля проїзної частини і відокремлений від неї газоном або бордюром. Таким чином твердження ДАСУ щодо укладання Договору від 03.10.2025 № 257 без плану фінансування робіт, затвердженого Постановою № 668, не знайшли свого підтвердження так, як Постановою № 668 не регулює укладання договорів підряду на лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури.…». Однак, варто зауважити, що вищевикладені твердження Замовника, не корелюються із положеннями пункту 83 та 84 Постанови № 668, відповідно до яких визначено, що «фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який є невід'ємною частиною договору підряду…», тобто план фінансування об’єкта будівництва є невід’ємною частиною будь-якого договору підряду (без установлення обмежень тільки щодо «будівель і споруд», як стверджує Замовник). Таким чином, надані пояснення Замовника, не спростовують встановлених у ході моніторингу порушень, в частині складання тендерної документації (Додаток 1 «Проект договору» до ТД), крім того, як наслідок, укладений Замовником, за результатами проведеної процедури закупівлі, договір від 03.10.2025 № 257 укладений із ТОВ «ХМІЛЬНИЦЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ», не містить плану фінансування передбачених у ньому робіт, що суперечить вимогам пункту 83 Постанови № 668 та пункту 17 Особливостей № 1178.
Період усунення порушень: 03.11.2025 16:38 - 18.11.2025 00:00
Дата публікації висновку: 03.11.2025 16:38

Оскарження висновку в суді

Опис: Департамен комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради звернувся до суду з вимогою про визнання протиправним та скасування висновоку про результати моніторингу закупівлі UA-2025-09-05-012071-a від 05.09.2025, справа №120/16046/25 .
Дата публікації: 28.11.2025 09:52

Запити/Пояснення