-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Спортивний одяг
Завершена
226 120.00
UAH з ПДВ
Номер:
05da390680624a7b8482df0e7bc5c60d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-13-000053
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.10.2025 00:00
Період моніторингу:
13.10.2025 17:04 - 03.11.2025 23:00
Статус:
Здійснення моніторингу
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області
Н А К А З
13.10.2025
№ 92-з
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Алла БЕХ
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 13.10.2025 № 92-з
Витяг з переліку процедур закупівель.
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2025-09-05-009365-a. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Запити/Пояснення
Номер:
f070f35939e442f4b250fc44fb367aa8
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів) від 15.10.2025 № 1
Дата опублікування:
15.10.2025 11:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі здійсненої ОДЮСШ з ігрових видів спорту (далі – Замовник) по предмету «Спортивний одяг» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-05-009365-a), відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та копії документів).
1) Надати пояснення та долучити відповідні документи щодо джерел фінансування даної закупівлі (у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК).
2) Прошу надати інформацію та відповідні документи (посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, аналіз цін на матеріали тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
3) Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі - Постанова № 710) головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня) повинні забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на вебпорталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search) ОДЮСШ з ігрових видів спорту є розпорядником бюджетних коштів.
Враховуючи викладене вище та постанову Верховного суду від 31.10.2023 по справі № 160/8058/22, надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до Постанови № 710.
4. Пунктом 24 Особливостей визначено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі - Порядок № 1082), та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів, на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Відповідно до вимог пункту 3 Порядку № 1082, розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника, після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи.
Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку.
За нормою пункту 23 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, а відповідно до пункту 17 частини першої статті 1 зазначеного закону засіб кваліфікованого електронного підпису – апаратно-програмний або апаратний пристрій чи програмне забезпечення, які реалізують криптографічні алгоритми генерації пар ключів та/або створення кваліфікованого електронного підпису, та/або перевірки кваліфікованого електронного підпису, та/або зберігання особистого ключа кваліфікованого електронного підпису, який відповідає вимогам цього закону.
Згідно з частиною другою статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги», кваліфікований електронний підпис вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо, серед іншого, під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису; під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис.
Відповідно до пункту 12 частини другої статті 23 зазначеного закону, кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, відомості про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису (для кваліфікованого сертифіката електронного підпису).
Водночас, проведеною під час моніторингу перевіркою накладених Замовником електронних підписів (за посиланням https://czo.gov.ua/verify) встановлено, що після внесення Замовником інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів (оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація), на них накладено удосконалений електронний цифровий підпис Мухаревич Олени Вікторівни (тип носія особистого ключа – незахищений, тип підпису - удосконалений, сертифікат - кваліфікований, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня), який в розумінні Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованим електронним підписом.
Поясніть, чому Замовником не дотримано вимоги пункту 24 Особливостей та пункту 3 Порядку № 1082?
5. Пунктом 26 Особливостей визначено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною 2 статті 21 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 5 частини 2 статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію щодо строку поставки товарів, виконання робіт, надання послуг.
Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, встановлено, що оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями містить інформацію щодо строку поставки товару, а саме: до 30.09.2025.
При цьому, підпунктом 1.4.4 пункту 1.4 розділу І тендерної документації а також пунктом 5.1 розділу V проєкту договору (Додаток № 5 до тендерної документації) та укладеного договору про закупівлю від 06.10.2025 № 96 передбачено, що передбачено строк поставки товару – протягом 5 календарних днів з дати підписання договору.
Відповідно до пункту 7 частини 2 статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію щодо умов оплати.
Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, встановлено, що оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями містить інформацію щодо умов оплати договору, а саме: післяоплата 5 робочих днів з дня поставки товару.
При цьому, пунктом 4.1 розділу IV проєкту договору (Додаток № 5 до тендерної документації) та укладеного договору про закупівлю від 06.10.2025 № 96 передбачено, що розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів Замовником на рахунок Постачальника згідно з видатковими накладними протягом 30 банківських днів з дня отримання товару.
Поясніть вищезазначені розбіжності між електронною системою закупівель (оголошенням про проведення відкритих торгів з особливостями) та тендерною документацією (проєктом договору, та як наслідок договором про закупівлю).
6. Аналізом тендерної документації Замовника встановлено, що:
- в порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону та абзацу першого пункту 28 Особливостей, тендерна документація не містить електронної пошти посадової особи, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками;
- в порушення вимог частини четвертої статті 23 Закону та абзацу першого пункту 28 Особливостей, тендерна документація Замовника (Додаток № 1 до тендерної документації) містить посилання на конкретну торгову марку та виробника (MACRON, MESA HERO, WISP, BOOST ECO, ATUM, ABYDOS HERO, WIDIA ECO, HYDROGEN HERO) без обґрунтування необхідності такого посилання та без виразу «або еквівалент».
7. Відповідно до вимог пункту 1 розділу 1 Додатку № 2 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу, що для підтвердження відповідності технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, учасника у складі тендерних пропозицій необхідно надати:
- сертифікат якості;
- інший документ виробника, який засвідчує якість товару.
Надані в сукупності документи з якості повинні підтверджувати відповідність всім вимогам до товару згідно з умовами договору, в тому числі в частині гарантійних строків.
Слід відмітити, що учасником ФОП Герман Святослав Ярославович пропонується товар виробництва MACRON (Італійська Республіка).
Проте, аналізом встановлено, що у складі тендерної пропозиції відсутні документи вищевказаного виробника товарів, що підтверджують їх якість, в тому числі в частині гарантійних строків, як це вимагається пунктом 1 розділу 1 Додатку № 2 до тендерної документації.
Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи викладене вище, поясніть, чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Герман Святослав Ярославович?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
632fa68d6414490bb917b7dd2706f69f
Назва:
Кошторис
Дата опублікування:
20.10.2025 15:45
Опис:
ПОЯСНЕННЯ
На виконання частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» КП «СККПО» як замовник процедури закупівлі UA-2025-09-05-009365-a надає пояснення на запит від 13.10.2025 року.
1. Джерела фінансування даної закупівлі Джерелом фінансування даної процедури є місцевий бюджет КПКВК 1115031 «Розвиток здібностей у дітей та молоді з фізичної культури та спорту комунальними дитячо-юнацькими спортивними школами» Затверджений кошторис та зміни на 2025 рік долучено.
2. Попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі здійснювався шляхом аналіз ринку, де використовувалась загальнодоступна інформація щодо цін на товари, яка міститься у відкритих джерелах та електронній системі закупівель "Prozorro" і інформація, отримана шляхом проведення ринкових консультацій. Отримана замовниками під час ринкових консультацій інформація дозволила визначити оптимальні вимоги до предмета закупівлі з урахуванням актуальних пропозицій ринку та визначити обґрунтовану очікувану вартість.
3. Відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку.
Відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі», під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".
Замовником враховано вищевказані положення та при розміщенні інформації в електронній системі закупівель застосовування електронний підпис, який ідентифікує посадову особу відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги».
4. Оголошення про проведення процедури закупівлі містить інформацію про строк поставки товару до 30.09.2025. Проєктом договору (додаток 5 до тендерної документації та укладеного договору про закупівлю від 06.10.2025 № 97 передбачено, що строк поставки товару 5 календарних днів. Звертаємо увагу, що поставки здійснюється відповідно до умов договору, разом з тим не будуть порушені терміни поставки, що вказані в оголошенні, оскільки договір укладено 06.10.2025
5. Всі учасники при поданні тендерних пропозицій могли пропонувати товари, які є еквівалентні тим, що передбачені тендерною документацією. Проте в подальшому замовник обов’язково в тендерній документації вживатиме слово «еквівалент» у разі застосування конкретних торгових марок.
6. На виконання вимоги тендерної документації щодо подання документів, які підтверджують його якість учасником ФОП Герман С.Я подано наступні документи:
Фізична особа-підприємець Герман Святослав Ярославович гарантійний лист відповідності технічних, якісних та кількісні характеристики предмета закупівлі
Сертифікати:
Сертифікат уповноваженого представника в Україні
Звіт про випробування № : 1002808232 від 08 серпня 2025 року (6 сторінок)
Звіт про випробування № : 1002813952 від 15 серпня 2025 року (6 сторінок)
Звіт про випробування № : 1002587727 від 24 січня 2025 року (5 сторінок)
Звіт про випробування № : 1002666905 від 02 квітня 2025 року (5 сторінок)
Звіт про випробування № : 1002796676 від 31 липня 2025 року (6 сторінок)
Уповноважена особа Любов САВИЦЬКА