• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги із заміни радіаторів опалення (підготовка до опалювального періоду)

Торги відмінено

321 800.00 UAH з ПДВ
Номер: 63155ebfabab4965a33ba03c3bcdcac8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-09-22-000075
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.09.2025 00:00
Автор: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ., UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 22.09.2025 17:25 - 14.10.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 22.09.2025 № 67-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. В.о. начальника Юлія ЛОСЯЦЬКА-МУРАВА Додаток до наказу від 22.09.2025 № 67-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель №з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу 2. UA-2025-09-05-006271-a 05.09.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Ковальчук Г.В. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Адреса: Ukraine, Хмельницький
Контактна особа: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ. ( обл.), +38 (0 38) 276-55-94, h.v.kovalchuk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Паур Олександр Михайлович встановлено порушення пункту 43 та абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом відміни торгів відповідно до вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік ДП «2 Державний пожежно - рятувальний загін Головного управління ДСНС України у Хмельницькій області» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 05.09.2025 № 9, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Паура Олександра Михайловича (далі – ФОП Паур Олександр Михайлович), протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи Замовника від 16.09.2025 № 15, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 16.09.2025, пояснення (інформацію, документи) від 25.09.2025 та від 01.10.2025, надані Замовником через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Паур Олександр Михайлович встановлено наступне. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до вимог пункту 28 Особливостей тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Так, Додаток 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (далі – Додаток 1) містить перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Згідно вимог п. 2 розділу І «Перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям» (далі – розділ І) Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник має надати у складі тендерної пропозиції заповнену довідку за встановленою формою, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник має обов’язково підтвердити наявність наступних фахівців на посадах: - теплотехнік; - слюсар – сантехнік. Вищезазначені фахівці повинні мати посвідчення, які підтверджують знання «Правил охорони праці під час експлуатації тепломеханічного обладнання електростанцій, теплових мереж і тепловикористовуючих установок (НПАОП 0.00-1.69-13)», «Правил технічної експлуатації теплових установок і мереж», «Правил користування тепловою енергією», «Правил підготовки теплових господарств до опалювального періоду», загальний курс з ОП, «Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13)», «Правил охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском (НПАОП 0.00-1.81-18)», «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07)» та мати групу з електробезпеки (надати скан-копії посвідчень та витягів з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці, до складу комісії обов’язково мають входити представники Державної служби України з питань праці (Держпраці) або представники державної інспекції енергетичного нагляду України). Наявність навчання з питань правил пожежної безпеки (надати скан-копії посвідчень та витягів з протоколу засідання комісії з перевірки знань); - електрогазозварник; Вище зазначений фахівець повинен мати посвідчення зварника, видане на підставі рішення Українського атестаційного комітету зварювальників (надати скан-копію посвідчення та витягу з протоколу засідання атестаційної комісії), а також посвідчення для виконання робіт у відповідності до вимог «Типової інструкції з організації безпечного ведення газонебезпечних робіт (НПАОП 0.00-5.11-85)», «Правил охорони праці під час зварювання металів (НПАОП 28.52-1.31-13)», «Правил безпеки системи газопостачання (НПАОП 0.00-1.76-15), «Правил охорони праці під час експлуатації тепломеханічного обладнання електростанцій, теплових мереж і тепловикористовуючих установок (НПАОП 0.00-1.69-13)», «Правил технічної експлуатації теплових установок і мереж», «Правил користування тепловою енергією», «Правил підготовки теплових господарств до опалювального періоду», загальний курс з ОП, «Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13)», «Правил охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском (НПАОП 0.00-1.81-18)» та мати групу з електробезпеки (надати скан-копії посвідчень та витягів з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці, до складу комісії обов’язково мають входити представники Державної служби України з питань праці (Держпраці) або представники державної інспекції енергетичного нагляду України). Наявність навчання з питань правил пожежної безпеки (надати скан-копії посвідчень та витягів з протоколу засідання комісії з перевірки знань). Моніторингом встановлено, що на виконання вищевказаних вимог п. 2 розділу І Додатку 1 до тендерної документації учасником ФОП Паур Олександр Михайлович надано у складі тендерної пропозиції Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід від 13.09.2025 № 29 (файл «Довідка працівники.pdf», стор. 1), згідно якої учасник ФОП Паур Олександр Михайлович підтверджує наявність необхідних фахівців на посадах, а саме: теплотехнік – Микулін С.М. та слюсар-сантехнік, газозварювальник – Мак О.І. Також учасником ФОП Паур Олександр Михайлович надано у складі пропозиції дипломи про освіту вищезазначених працівників (файл «Довідка працівники.pdf», стор. 7-8). Разом з тим, моніторингом встановлено, що учасник ФОП Паур Олександр Михайлович не надав у складі тендерної пропозиції документи, що передбачені вимогами п. 2 розділу І Додатку 1 до тендерної документації та не підтвердив документально (шляхом надання скан-копій посвідчень та витягів з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці, до складу якої обов’язково мають входити представники Державної служби України з питань праці (Держпраці) або представники державної інспекції енергетичного нагляду України), що вищезазначені фахівці, а саме: слюсар-сантехнік Мак О.І. та теплотехнік Микулін С.М. мають посвідчення, які підтверджують знання «Правил охорони праці під час експлуатації тепломеханічного обладнання електростанцій, теплових мереж і тепловикористовуючих установок (НПАОП 0.00-1.69-13)», «Правил технічної експлуатації теплових установок і мереж», «Правил користування тепловою енергією», «Правил підготовки теплових господарств до опалювального періоду», загальний курс з ОП, «Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13)», «Правил охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском (НПАОП 0.00-1.81-18)», «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07)» та мають групу з електробезпеки, а також не підтвердив наявність у вищевказаних працівників навчання з питань правил пожежної безпеки шляхом надання скан-копій посвідчень та витягів з протоколу засідання комісії з перевірки знань, що суперечить вимогам п. 2 розділу І Додатку 1 до тендерної документації. Окрім того, учасник ФОП Паур Олександр Михайлович не надав у складі тендерної пропозиції документи, що передбачені вимогами п. 2 розділу І Додатку 1 до тендерної документації та не підтвердив документально, що фахівець Мак О.І., зазначений у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід від 13.09.2025 № 29 як електрогазозварник, має посвідчення зварника, видане на підставі рішення Українського атестаційного комітету зварювальників, шляхом надання скан-копії посвідчення та витягу з протоколу засідання атестаційної комісії, а також посвідчення для виконання робіт у відповідності до вимог «Типової інструкції з організації безпечного ведення газонебезпечних робіт (НПАОП 0.00-5.11-85)», «Правил охорони праці під час зварювання металів (НПАОП 28.52-1.31-13)», «Правил безпеки системи газопостачання (НПАОП 0.00-1.76-15) шляхом надання скан-копій посвідчень та витягів з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці, до складу якої обов’язково мають входити представники Державної служби України з питань праці (Держпраці) або представники державної інспекції енергетичного нагляду України, що суперечить вимогам п. 2 розділу І Додатку 1 до тендерної документації. Крім того, згідно вимог п. 2 розділу І Додатку 1 до тендерної документації керівник підприємства повинен мати посвідчення, які підтверджують знання чинних законодавчих актів і нормативних документів з охорони праці, загальний курс з ОП, НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.81-18, НПАОП 41.0-1.01-79, НПАОП 0.00-7.11-12, НПАОП 0.00-1.76-15, НПАОП 0.00-1.69-13, правила технічної експлуатації теплових установок і мереж, правил користування тепловою енергією, правил підготовки теплових господарств до опалювального періоду та мати не нижче 4 гр. з електробезпеки (надати скан-копію посвідчення та витягу з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці, до складу комісії обов’язково мають входити представники управління Держпраці України або представники державної інспекції України з енергетичного нагляду). Наявність навчання з питань правил пожежної безпеки (надати скан-копії посвідчень та витягів з протоколу засідання комісії з перевірки знань). Проте, моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції ФОП Паур Олександр Михайлович відсутні відповідні документи, а саме: скан-копії посвідчення та витягу з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці, до складу якої обов’язково мають входити представники управління Держпраці України або представники державної інспекції України з енергетичного нагляду, які підтверджують знання чинних законодавчих актів і нормативних документів з охорони праці, а саме: НПАОП 0.00-1.81-18, НПАОП 0.00-7.11-12, НПАОП 0.00-1.69-13, що суперечить вимогам п. 2 розділу І Додатку 1 до тендерної документації. Враховуючи викладене, учасник ФОП Паур Олександр Михайлович не підтвердив документально свою відповідність кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», встановленому Замовником відповідно до статті 16 Закону. Поряд з цим, відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Однак, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Паур Олександр Михайлович Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей в частині документального підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника ФОП Паур Олександр Михайлович кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» та не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ФОП Паур Олександр Михайлович, чим порушив вимоги пункту 43 Особливостей, натомість згідно протокольного рішення (протоколу) від 16.09.2025 № 15 визначив переможцем торгів учасника ФОП Паур Олександр Михайлович, тендерна пропозиція якого не відповідала вимогам п. 2 розділу І Додатку 1 до тендерної документації. На запит Управління Західного офісу Держаудтслужби в Хмельницькій області Замовником 25.09.2025 надано пояснення наступного змісту: «…Зважаючи на вищевказані вимоги, замовником безпосередньо вимагалося в першу чергу надання учасником довідки про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а також підтвердження фахівців на посадах, а в дужках вказувалося у вигляді довідкової інформації перелік документів, які можуть підтвердити інформацію. Тому замовником було прийняте рішення, що надана у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Паур Олександр Михайлович відповідає вимогам пункту 2.1 Додатку №1 до тендерної документації». Водночас, надане пояснення не спростовує факту встановленого порушення та невідповідності тендерної пропозиції учасника ФОП Паур Олександр Михайлович кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», оскільки Замовником самостійно визначено у тендерній документації спосіб документального підтвердження відповідності учасника зазначеному кваліфікаційному критерію, передбаченому статтею 16 Закону, шляхом надання документів, передбачених у п. 2 розділу І Додатку 1 до тендерної документації. Окрім того, відповідно до абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Додаток 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі» (далі – Додаток 2) містить перелік документів та інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Так, згідно вимог Додатку 2 до тендерної документації переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Першим днем строку, передбаченого цією тендерною документацією та/ або Законом та/ або Особливостями, перебіг якого визначається з дати певної події, вважатиметься наступний за днем відповідної події календарний або робочий день, залежно від того, у яких днях (календарних чи робочих) обраховується відповідний строк. При цьому, відповідно до вимог п. 2.2. Додатку 2 до тендерної документації переможець торгів (фізична особа чи фізична особа-підприємець) на виконання вимоги згідно пункту 47 Особливостей для підтвердження відсутності підстав повинен надати таку інформацію: - Інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення керівника* учасника процедури закупівлі. Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на вебресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача (підпункт 3 пункту 47 Особливостей); - Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі. Документ повинен бути виданий не раніше як 01.01.2025 (підпункти 5 та 12 пункту 47 Особливостей). Згідно інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з ФОП Паур Олександр Михайлович оприлюднене 16.09.2025. Водночас, моніторингом встановлено, що переможець процедури закупівлі ФОП Паур Олександр Михайлович не оприлюднив в електронній системі закупівель документ, що підтверджує відсутність підстав, зазначених у підпунктах 5 і 12 пункту 47 Особливостей, у строк, визначений абзацом п’ятнадцятим пункту 47 Особливостей та у спосіб, визначений Додатком 2 до тендерної документації Замовника, а саме: шляхом надання повного витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі. При цьому, відповідно до абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. Враховуючи викладене, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що в порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця торгів ФОП Паур Олександр Михайлович в зв’язку з тим, що переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 5 і 12 пункту 47 цих особливостей. На запит Управління Західного офісу Держаудтслужби в Хмельницькій області Замовником 01.10.2025 надано пояснення наступного змісту: «Учасником ФОП Паур Олександр Михайлович 17.09.2025 року було оновлено пакет документів, але так як переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Так як, УО Замовника не мала змогу перевірити документи учасника раніше, Замовником було прийнято рішення перевірити документи переможця 22.09.2025 року. Однак, 22.09.2025 року, на майданчику було розпочато моніторинг закупівлі ДАСУ, тому відхилення учасника не відбулось. Після закінчення проведення моніторингу, пропозицію Учасника ФОП Паур Олександр Михайлович буде повернута на кваліфікацію та відхилена». Поряд з цим, відповідно до вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Період усунення порушень: 06.10.2025 15:51 - 21.10.2025 00:00
Дата публікації висновку: 06.10.2025 15:51

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель
Дата публікації звіту: 07.10.2025 11:25

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Замовником прийнято рішення про відміну відкритих торгів (протокольне рішення (протокол) від 07.10.2025 №17).
Дата публікації: 09.10.2025 10:59

Запити/Пояснення