-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
-
Донорські кошти
обладнання для навчальних кабінетів НУШ (ДК 021:2015:39160000-1 Шкільні меблі)
закупівля здійснюється в рамках Ukraine Fasiliti
Завершена
943 111.00
UAH з ПДВ
Номер:
f2d1f7e7c67347c494904d4399dec659
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-09-23-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.09.2025 00:00
Період моніторингу:
23.09.2025 12:22 - 15.10.2025 00:00
Статус:
Здійснення моніторингу
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
НАКАЗ
23.09.2025 № 64-З
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з Додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2025-09-04-013654-a 04.09.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Запити/Пояснення
Номер:
367a0f69503d41789a87882b79536c01
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
25.09.2025 17:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «обладнання для навчальних кабінетів НУШ (ДК 021:2015:39160000-1 Шкільні меблі)», очікуваною вартістю 943 111,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-04-013654-a, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
307aa0055a94498788c378ba5d72f6be
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень
Дата опублікування:
30.09.2025 14:54
Опис:
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Корюківської міської ради у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «обладнання для навчальних кабінетів НУШ (ДК 021:2015:39160000-1 Шкільні меблі)», очікуваною вартістю 943 111,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-04-013654-a, пояснює наступне:
1. Щодо обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості. Відповідно до пункту 11 частини 1 статті 9 ЗУ «Про публічні закупівлі», Основними функціями Уповноваженого органу є розроблення та затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Наказом № 275 від 18.02.2020 Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджено примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Визначення потреби в товарі, що є предметом закупівлі, здійснювалося на підставі аналізу фактичної потреби у таких товарах та на підставі фактичної потреби закладів Відділу освіти, культури, молоді та спорту Корюківської міської ради. Визначення очікуваної вартості відбувалося методом «порівняння ринкових цін», який передбачено пунктом 1 розділом III Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена вищезгаданим Наказом № 275. Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. З метою визначення вартості товару було направлено запити до цінових пропозицій до постачальників аналогічних товарів. За результатами направлених запитів було отримано комерційні пропозиції, що додаються. У свою чергу, технічні характеристики предмета закупівлі встановлювалися із урахуванням специфіки предмета закупівлі та положень Наказу МОН № 574 від 29.04.2020 року «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій».
2. Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному веб-сайті за посиланням: https://rada.info/upload/users_files/41086985/37d17e1414bf4906cc97aae0acea039a.pdf
До пояснення додаються : комерційні пропозиції