-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Реконструкція будівлі лікувального корпусу КНП КЛШМД ДМР під відкриття Мультидисциплінарного Центру Сучасних Медичних Технологій за адресою: м. Дніпро, вул. Філософська, 62». Коригування
Завершена
141 526 952.40
UAH з ПДВ
Номер:
32b38ba963bd41d696e3686f88415d26
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-08-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.10.2025 00:00
Період моніторингу:
08.10.2025 13:52 - 29.10.2025 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.10.2025 Київ № 271
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 25 вересня 2025 року № 140-к «Про закордонне відрядження»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5 UA-2025-09-04-012019-a 04.09.2025 повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям установлено порушення абзацу першого пункту 28 Особливостей, пункту 1 частини третьої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства встановлено порушення абзацу третього пункту 103 Постанови № 668 та статті 884 ЦКУ та вимог пункту 3 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СТАРБУДКОНТРАКТ», своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом приведення Договору № 30/09-1 у відповідність до вимог Постанови № 668, ЦКУ та законодавства про закупівлі та недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими вони допущені та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 жовтня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 04.09.2025 № 04-09/25-1 із змінами, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «СТАРБУДКОНТРАКТ» (далі – ТОВ «СТАРБУДКОНТРАКТ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 23.09.2025 № 23/09-25/1, повідомлення про намір укласти договір від 23.09.2025, договір від 30.09.2025 № 30/09-1 на суму 136 771 874,64 грн у т.ч. ПДВ (далі – Договір № 30/09-1), додаткові угоду від 01.10.2025 № 1 та від 13.10.2025 № 2 до Договір № 30/09-1, пояснення та документи надані Замовником 15.10.2025 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено, що відповідно до норм пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей.
Згідно з пунктом 1 частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Водночас, у підпунктах 1.10, 3.1.1, 15.2 та 15.3 проєкту договору Додаток 4 тендерної документації Замовником здійснено посилання на Господарський кодекс України (далі – Кодекс), зокрема здійснено посилання на статтю 320 Кодексу.
При цьому, на момент оголошення процедури закупівлі UA-2025-09-04-012019-a (04.09.2025) Кодекс втратив чинність (28.08.2025) на підставі Закону України «Про особливості регулювання діяльності юридичних осіб окремих організаційно-правових форм у перехідний період та об’єднань юридичних осіб від 09 січня 2025 року № 4196-IX.
Однак, Замовником при складанні тендерної документації не враховані зміни до діючого законодавства, чим недотримано вимоги абзацу першого пункту 28 Особливостей, пункту 1 частини третьої статті 22 Закону.
Крім того, відповідно до вимог підпунктів 12.3 пункту 12 проєкту договору визначено, що «Генпідрядник гарантує якість закінчених робіт i змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їx експлуатації протягом гарантійного строку, а в разі виявлення недоліків – термінове їх усунення протягом гарантійного терміну.
Підпунктом та 12.7 пункту 12 проєкту договору встановлено, що «Генпідрядник гарантує якість виконаних робіт і можливість експлуатації об’єкта відповідно до умов проєкту впродовж гарантійного терміну. Гарантійний термін експлуатації об’єкта починається з дати отримання сертифіката відповідності закінченого об’єкта реконструкції, виданого інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю, якщо об’єкт за класом наслідків належить до СС2 та СС3, або декларації про готовність об’єкта до експлуатації, якщо об’єкт за класом наслідків належить до СС1, і продовжується на час, упродовж якого об’єкт не міг використовуватися внаслідок недоліків, відповідальність за які несе Генпідрядник.».
Зазначені вимоги також зазначені у Договорі № 30/09-1.
Учасник закупівлі ТОВ «СТАРБУДКОНТРАКТ» у складі своєї пропозиції надав лист-згоду, відповідно до якого: «погоджується з проєктом договору, що викладений в Додатку 4 до Документації» від 17.09.2025 № 04-09/2025 (файл «7. Довідки, листи лікарня вул.Філософська.pdf») на вимогу пункту 7 Додатку 1 до тендерної документації, яким надав згоду з умовами договору, що зазначені в проєкті договору відповідно Додатку 4 тендерної документації.
Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 були затверджені Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві (далі – Постанова № 668), які визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції будівель і споруд та технічного переоснащення діючих підприємств (далі – капітальне будівництво об`єктів), а також комплексів і видів робіт, пов`язаних із капітальним будівництвом об`єктів та положення яких застосовуються також щодо укладення та виконання договорів підряду на роботи з реставрації та капітального ремонту будівель і споруд.
Відповідно до вимог абзаців другого та третього пункту 103 Загальних умов гарантійні строки якості закінчених робіт, експлуатації змонтованих конструкцій встановлюються у договорі підряду з урахуванням вимог до цих робіт і конструкцій, визначених у проектній документації (далі - гарантійний строк якості). Гарантійний строк експлуатації об’єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом.
Відповідно до пункту 5 Загальних умов, істотною умовою договору підряду є гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об'єкта будівництва). Тобто, нормами цього пункту закріплено тотожність понять «гарантійний строк якості закінчених робіт» та «строк експлуатації об'єкта будівництва» для договорів будівельного підряду.
Окрім цього, відповідно до статті 875 Цивільного кодексу України (далі –ЦКУ) за договором будівельного підряду, підрядник зобов`язується збудувати і здати у встановлений строк об`єкт або виконати інші будівельні роботи відповідно до проектно-кошторисної документації, а замовник зобов`язується надати підрядникові будівельний майданчик (фронт робіт), передати затверджену проектно-кошторисну документацію, якщо цей обов`язок не покладається на підрядника, прийняти об`єкт або закінчені будівельні роботи та оплатити їх. Договір будівельного підряду укладається на проведення нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції (технічного переоснащення) підприємств, будівель (зокрема житлових будинків), споруд, виконання монтажних, пусконалагоджувальних та інших робіт, нерозривно пов`язаних з місцезнаходженням об`єкта.
Відповідно до статті 884 ЦКУ підрядник гарантує досягнення об’єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об’єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об’єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
Окремо слід зазначити, що положення частини першої статті 884 ЦКУ не забороняє сторонам договору поділяти гарантійний строк виконаних робіт за договором будівельного підряду на частини, пов'язуючи з їх спливом самостійних правових наслідків.
Таким чином, мінімально можливий гарантійний строк якості закінчених робіт становить 10 років. В договорі підряду сторони можуть узгодити або визначений законодавчо термін в 10 років або більший ніж 10 років.
Таким чином, Замовником укладено Договір з порушенням норм встановлених пунктом абзацу третього пункту 103 Постанови № 668 та статті 884 ЦКУ, відповідно чим порушено вимоги пункту 3 Особливостей.
Період усунення порушень:
22.10.2025 18:13 - 05.11.2025 23:00
Дата публікації висновку:
22.10.2025 18:13
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З метою усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, повідомляємо, що Замовником вжито необхідних заходів для приведення Договору у відповідність до вимог абзацу третього пункту 103 Постанови № 668 та статті 884 ЦКУ та вимог пункту 3 Особливостей.. Департаментом укладено відповідну додаткову угоду до Договору з урахуванням зауважень, викладених у висновку Держаудитслужби, яку оприлюднено на офіційному портал електронної системи публічних закупівель Prozorro. Дане зауваження прийтято до уваги та буде враховано в подальшій роботі.
Дата публікації звіту:
28.10.2025 14:52
Запити/Пояснення
Номер:
2f7495ea8f6e49daaa983efa00a69225
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
10.10.2025 08:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із реконструкції будівлі лікувального корпусу КНП КЛШМД ДМР під відкриття Мультидисциплінарного Центру Сучасних Медичних Технологій за адресою: м. Дніпро, вул. Філософська, 62». Коригування, за кодом ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-09-04-012019-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Інформації та відповідних розрахунків з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Інформації щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Пояснення (інформацію та документи) щодо підстав невідповідності додатку 3 «План фінансування» до договору від 30.09.2025 № 30/09-1 пунктам 83 та 84 Постанови Кабінету Міністрів України № 668 від 01 серпня 2005 року «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» в частині визначення та напрямів фінансування (видами витрат) за об’єктом будівництва на поточний рік.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
53356ec358754991af4349d5c37fd2e4
Назва:
Департамент капітального будівництва Дніпровської міської ради (далі – Замовник) розглянув запит про надання пояснень ДЕРЖАВНІЙ АУДИТОРСЬКІЙ СЛУЖБІ УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, який надійшов у процесі проведення моніторингу закупівлі робіт: «Реконструкція будівлі лікувального корпусу КНП КЛШМД ДМР під відкриття Мультидисциплінарного Центру Сучасних Медичних Технологій за адресою: м. Дніпро, вул. Філософська, 62». Коригування, ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-04-012019-a), (ID моніторингу: UA-M-2025-10-08-000023). Проаналізувавши інформацію, наведену у запиті, Замовник надає наступні пояснення, стосовно питань, зазначених у запиті
Дата опублікування:
15.10.2025 14:53
Опис:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі: «Реконструкція будівлі лікувального корпусу КНП КЛШМД ДМР під відкриття Мультидисциплінарного Центру Сучасних Медичних Технологій за адресою: м. Дніпро, вул. Філософська, 62». Коригування, Код згідно основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція.
Обґрунтання технічних та якісних характеристик: Якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до норм чинного законодавства та викладені у Технічній специфікації (Додаток № 4 до тендерної документації), розробленої на підставі проєктно-кошторисної документації, яка отримала позитивний експертний звіт ТОВ «УК ЕКСПЕРТИЗА» від 02 вересня 2025 року № 02/2198-09/25. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі- Закон), постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Так як предмет закупівлі в подальшому може використовуватися фізичними особами з інвалідністю, технічні характеристики розроблено відповідно до нормативних вимог та проєктних рішень для врахування потреб усіх категорій користувачів, у тому числі осіб з інвалідністю.
Обґрунтування очікуваної вартості: Очікувана вартість предмета закупівлі визначається на підставі «Настанова з визначення вартості будівництва, затвердженою Наказом Мінрегіону «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021 р. № 281. Очікувану вартість визначено на підставі сумарного показника коштів зведеного кошторисного розрахунку, а саме: Глава 1-9: 107 038 441,00 грн., Прибуток: 3 023 647,00 грн., Адміністративні: 846 906,00 грн., Ризики: 2 140 769,00 грн., Інфляція: 4 889 364,00 грн., Всього: 117 939 127,00 грн., ПДВ: 23 587 825,40 грн., Всього з ПДВ: 141 526 952,40 грн.
Обґрунтування бюджетного призначення: рішення міської ради від 29.01.2025 № 2/62 «Про внесення змін до рішення міської ради від 04.12.2024 № 2/59 «Про бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2025 рік», за бюджетною програмою КТПКВК МБ 1517368 «Виконання інвестиційних проектів за рахунок субвенцій з інших бюджетів» всього 229 555 717 грн, у тому числі:
- За рахунок коштів субвенції з місцевого бюджету на співфінансування інвестиційних проєктів у сумі 122 540 000 грн;
- Залишок субвенції з місцевого бюджету на співфінансування інвестиційних проєктів у сумі 107 015 717 грн.
2. По питанню другому:
Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) зазначаємо таке. Листом від 30.04.2021 № 4/10-496 Дніпровською міською радою рекомендовано виконавчим органам, комунальним підприємствам, установам та закладам міської ради з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: - обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; - оприлюднення обґрунтування. Також, запропоновано використовувати можливості офіційного веб-сайту Дніпровської міської ради для відображення закупівель, які оголошені в системі Prozorro. Таким чином, з 25.05.2021 Департамент встановив віджет на сайті dniprorada.gov.ua. для можливості публікації на зазначеному сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Разом з цим, для можливості виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 року № 1266 (далі - ПКМУ від 16.12.2020 № 1266) Департаментом здійснювався моніторинг та аналітика послуг з розробки власного веб-сайту, за результатами якого встановлено, що мінімальна вартість розробки власного веб-сайту складає 78 400,00 грн. (декілька посилань з моніторингу: https://www.seo-design.ua/uk/skilki-koshtue-zrobiti-sayt/ та https://rubika.agency/ua/service/dev/corporate). Також необхідно зазначити що супровід веб-сайту включає в себе наступні послуги: Підтримка, наповнювання даними веб-сайту (штатна одиниця або договір на надання відповідних послуг). Сплата за Домене ім’я понад 5000,00 грн./рік Сплата за послуги Хостингу понад 7000,00 грн/рік Розробка та впровадження комплексної системи захисту інформації веб-сайту, на виконання Закону України «Про інформацію» понад 200000 грн. (Крім того кожні 5 років потрібно отримувати новий атестат відповідності). Відповідно до вищезазначеного та у зв’язку із тим, що вся інформація стосовно діяльності Департаменту розміщується на сайті Дніпровської міської ради за посиланням https://dniprorada.gov.ua, не раціонально використовувати такі великі кошти територіальної громади лише для виконання ПКМУ від 16.12.2020 № 1266. Наразі Департамент розміщує обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сайті https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-kapitalnogo-budivnictva-dniprovskoi-miskoi-radi, чим повністю виконує рекомендації ПКМУ від 16.12.2020 № 1266.
3. По питанню третьому:
Додаток 3 «План фінансування» є невід’ємною частиною вказаного договору та розроблений у відповідності до вимог пунктів 83 та 84 Постанови №668 на підставі затвердженого зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва та доведених бюджетних призначень на 2025 рік.
Відповідно до пункту 83 Постанови №668, план фінансування повинен визначати обсяги та напрями фінансування (види витрат) за роками будівництва, кварталами, джерелами фінансування та передбачати розподіл коштів за напрямами використання (будівельно-монтажні роботи, придбання обладнання, проектні роботи тощо).
Згідно з пунктом 84 Постанови №668, план фінансування формується на весь період будівництва, а на кожен поточний рік уточнюється відповідно до затверджених обсягів фінансування.
Додаток 3 «План фінансування» складено з урахуванням зазначених вимог та містить наступні показники:
• визначено джерела фінансування робіт за договором: кошти місцевого бюджету та кошти субвенції з місцевого бюджету на співфінансування інвестиційних проєктів, тис. грн;
• здійснено помісячний розподіл фінансування до кінця 2025 року;
• окремим стовпцем визначено напрям фінансування — “Напрям фінансування: будівельні роботи, тис. грн.”, що відповідає вимогам пункту 83 Постанови №668 щодо визначення напрямів (видів витрат).
Згідно з умовами договору, виконання робіт за об’єктом будівництва передбачено у межах одного бюджетного року — 2025 року, а завершення будівництва заплановано до кінця 2025 року.
Таким чином, строк дії договору та період фінансування повністю збігаються із поточним бюджетним роком, що виключає необхідність формування багаторічного плану фінансування.
Отже, Додаток 3 охоплює весь період виконання договору і є планом фінансування на весь строк будівництва у розумінні пунктів 83–84 Постанови №668.
Враховуючи наведене, Додаток 3 «План фінансування» до договору № 30/09-1 від 30.09.2025 повністю відповідає вимогам пунктів 83 та 84 Постанови Кабінету Міністрів України №668 у частині визначення напрямів фінансування (видами витрат) за об’єктом будівництва та періоду їх реалізації.