• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Ворота промислові з монтажем та налагодженням роботи

Завершена

1 101 341.90 UAH з ПДВ
Номер: 1ff1eef6814c4e62bb75d5e8e6750863
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-09-29-000070
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.09.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 29.09.2025 17:36 - 21.10.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 29.09.2025 № 100-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 29.09.2025 № 100-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 2 UA-2025-09-04-011692-a 04.09.2025 Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Олександр ШУЛЬГА
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 98) 065-88-20, i.i.nedbaylo@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Руденко В.О. встановлено порушення пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «БУДВІКСІМ», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановленого порушення в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції на дату проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2025 рік 2 державного пожежно-рятувального загону Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Миколаївській області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи від 04.09.2025 № 164; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «БУДВІКСІМ» та фізичної особи-підприємця Руденко Вікторії Олександрівни (далі – ФОП Руденко В.О.); вимоги про усунення невідповідностей; протокольні рішення уповноваженої особи від 15.09.2025 № 164/2 та від 16.09.2025 № 164/4; повідомлення про намір укласти договір; договір від 23.09.2025 № 175; пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Руденко В.О. встановлено наступне. Згідно додатку 4 до тендерної документації учасник повинен, зокрема, надати: 4) Дійсний на дату розкриття пропозицій сертифікат та/або свідоцтво або інший документ від виробника Товару про офіційне представництво Учасника з продажу і встановлення зазначено в пропозиції Товару, якщо Учасник не є виробником Товару; 5) Довідку в довільній формі в якій зазначає виробника та країну походження товару. Учасник ФОП Руденко В.О. надала у складі тендерної пропозиції довідку про виробника та країну походження товару (файл «8. Довідка про виробника та країну походження товару.pdf»), в якій зазначено, що товар виробляється ТОВ «Грант України». Разом з тим, у складі тендерної пропозиції учасником не надано документів від ТОВ «Грант України» про офіційне представництво ФОП Руденко В.О. з продажу і встановлення зазначеного в пропозиції товару. Отже, в тендерній пропозиції ФОП Руденко В.О. наявна невідповідність, визначена пунктом 43 Особливостей. Проте, Замовник не виявив вищезазначену невідповідність та на порушення вимог пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення вказаної невідповідності.
Період усунення порушень: 08.10.2025 14:47 - 23.10.2025 00:00
Дата публікації висновку: 08.10.2025 14:47

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання вимог висновку Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 08.10.2025 року за результатами моніторингу закупівлі UA-2025-09-04-011692-a, повідомляємо. Зауваження, викладене у висновку, прийнято до відома. З метою недопущення подібних порушень у подальшому уповноваженою особою проведено додаткове ознайомлення з вимогами пункту 43 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022. У подальшому під час розгляду тендерних пропозицій буде забезпечено більш уважну перевірку наявності документів, передбачених тендерною документацією, а у разі виявлення невідповідностей — своєчасне направлення вимоги про їх усунення через електронну систему закупівель.
Дата публікації звіту: 09.10.2025 09:50

Запити/Пояснення