-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Ворота промислові з монтажем та налагодженням роботи
Завершена
1 101 341.90
UAH з ПДВ
Номер:
1ff1eef6814c4e62bb75d5e8e6750863
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-09-29-000070
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.09.2025 00:00
Період моніторингу:
29.09.2025 17:36 - 21.10.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
29.09.2025 № 100-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 29.09.2025 № 100-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 2 UA-2025-09-04-011692-a 04.09.2025
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Олександр ШУЛЬГА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Руденко В.О. встановлено порушення пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «БУДВІКСІМ», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановленого порушення в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 жовтня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції на дату проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2025 рік 2 державного пожежно-рятувального загону Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Миколаївській області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи від 04.09.2025 № 164; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «БУДВІКСІМ» та фізичної особи-підприємця Руденко Вікторії Олександрівни (далі – ФОП Руденко В.О.); вимоги про усунення невідповідностей; протокольні рішення уповноваженої особи від 15.09.2025 № 164/2 та від 16.09.2025 № 164/4; повідомлення про намір укласти договір; договір від 23.09.2025 № 175; пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Руденко В.О. встановлено наступне.
Згідно додатку 4 до тендерної документації учасник повинен, зокрема, надати:
4) Дійсний на дату розкриття пропозицій сертифікат та/або свідоцтво або інший документ від виробника Товару про офіційне представництво Учасника з продажу і встановлення зазначено в пропозиції Товару, якщо Учасник не є виробником Товару;
5) Довідку в довільній формі в якій зазначає виробника та країну походження товару.
Учасник ФОП Руденко В.О. надала у складі тендерної пропозиції довідку про виробника та країну походження товару (файл «8. Довідка про виробника та країну походження товару.pdf»), в якій зазначено, що товар виробляється ТОВ «Грант України».
Разом з тим, у складі тендерної пропозиції учасником не надано документів від ТОВ «Грант України» про офіційне представництво ФОП Руденко В.О. з продажу і встановлення зазначеного в пропозиції товару.
Отже, в тендерній пропозиції ФОП Руденко В.О. наявна невідповідність, визначена пунктом 43 Особливостей.
Проте, Замовник не виявив вищезазначену невідповідність та на порушення вимог пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення вказаної невідповідності.
Період усунення порушень:
08.10.2025 14:47 - 23.10.2025 00:00
Дата публікації висновку:
08.10.2025 14:47
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання вимог висновку Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 08.10.2025 року за результатами моніторингу закупівлі UA-2025-09-04-011692-a, повідомляємо.
Зауваження, викладене у висновку, прийнято до відома.
З метою недопущення подібних порушень у подальшому уповноваженою особою проведено додаткове ознайомлення з вимогами пункту 43 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022.
У подальшому під час розгляду тендерних пропозицій буде забезпечено більш уважну перевірку наявності документів, передбачених тендерною документацією, а у разі виявлення невідповідностей — своєчасне направлення вимоги про їх усунення через електронну систему закупівель.
Дата публікації звіту:
09.10.2025 09:50
Запити/Пояснення
Номер:
78d8a0c8f2d84c99beb03ef9454d660f
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
30.09.2025 10:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товарів за кодом CPV за ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-04-011692-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
4. Надати інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
849850bf63eb4e0cb8cf59de42f3dfd8
Назва:
Пояснення замовника на запит Державної аудиторської служби України щодо проведення моніторингу закупівлі ID: UA-2025-09-04-011692-a
Дата опублікування:
02.10.2025 15:24
Опис:
1. Щодо обґрунтування очікуваної вартості та характеристик предмета закупівлі
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі наказу Міністерства економіки України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», шляхом аналізу цінових пропозицій постачальників та інформації з відкритих джерел.
Зокрема, використано:
• надані комерційні пропозиції від потенційних учасників (додаються скан-копії);
• результати проведених у 2024 році аналогічних закупівель замовника, зокрема закупівлі UA-2024-04-11-001990-a;
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені виходячи з вимог чинних ДСТУ, ДБН та технічних умов, а також потреби в забезпеченні належних умов для роботи підрозділів.
2. Щодо оприлюднення обґрунтування
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі опубліковано на вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів – ГУ ДСНС України у Миколаївській області:
https://mk.dsns.gov.ua/biznesu/derzhavni-zakupvvli/obgruntuvannia-texnicnix-ta-iakisnix-xarakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-biudzetnogo-priznacennia-ocikuvanoyi-vartosti-predmeta-zakupivli-vidpovidno-do-postanovi-2025-roku
та доступне для завантаження:
https://mk.dsns.gov.ua/upload/2/4/6/5/4/2/9/zakupivlia-ua-2025-09-04-011692-a.pdf.
3. Щодо джерела фінансування
Закупівля фінансується за рахунок коштів державного бюджету України по КПКВК 1006280 «Забезпечення діяльності сил цивільного захисту», КЕКВ 3110. Надаємо Довідку змін до кошторису з додатками.
4. Щодо Ukraine Facility
Фінансування зазначеної закупівлі не здійснюється в межах Плану України, затвердженого розпорядженням КМУ від 18.03.2024 №244-р, у рамках інструменту Ukraine Facility.
Номер:
377187a0b82f4d7a8d53c1083a07c515
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
01.10.2025 11:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товарів за кодом CPV за ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-04-011692-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Згідно додатку № 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасник повинен: «мати або орендувати обладнання, інструменти та ресурси, необхідні для виконання монтажу. На підтвердження учасник процедури закупівлі має надати довідку у довільній формі з описом наявної техніки та обладнання».
Учасник ФОП Руденко Вікторія Олександрівна надала у складі тендерної пропозиції довідку про наявну техніку та обладнання (файл «_1.Довідка про наявну техніку та обладнання.pdf»), в якій зазначено наступне: «Доставка, встановлення та пусконалагоджувальні роботи товару в межах процедури закупівлі ID: UA-2025-09-04-011692-a здійснюватимуться силами та засобами субпідрядної організації на підставі договору, укладеного між фізичною особою — підприємцем Руденко Вікторією Олександрівною, яка діє на підставі Свідоцтва № 171620340052 (далі — «Замовник»), та фізичною особою — підприємцем Матушкіним Михайлом Ігоровичем, який діє на підставі Витягу (далі — «Підрядник»), від 01 січня 2025 року. Копія договору підряду додається».
Проте, зазначена довідка не містить опису наявної техніки та обладнання.
Крім того, договір підряду від 01.01.2025, укладений між ФОП Руденко В. О. та ФОП Матушкін М.І., також не містить опису наявної техніки та обладнання.
Враховуючи вищевикладене, пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів (зазначити назву файлу) замовник встановив, що учасник ФОП Руденко В.О. виконала вимогу тендерної документації та надала у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі з описом наявної техніки та обладнання?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
7c213b2f1d64499c98d0f9553e81e8a7
Назва:
Пояснення замовника на запит Державної аудиторської служби України щодо проведення моніторингу закупівлі ID: UA-2025-09-04-011692-a
Дата опублікування:
06.10.2025 13:22
Опис:
Згідно з Додатком № 2 до тендерної документації, учасник мав надати довідку у довільній формі про наявність обладнання, техніки або ресурсів, необхідних для виконання монтажу.
У складі тендерної пропозиції ФОП Руденко Вікторія Олександрівна надала файл «1. Довідка про наявну техніку та обладнання.pdf», у якому зазначено, що доставка, встановлення та пусконалагоджувальні роботи у межах закупівлі будуть здійснюватись силами та засобами субпідрядної організації — ФОП Матушкіна Михайла Ігоровича, на підставі договору підряду від 01.01.2025 р. (файл «4. Договір підряду ФОП Матушкін М.І..pdf»).
Зазначений договір прямо передбачає, що роботи виконуються із матеріалів та засобів Підрядника (пункт 4.1 договору), тобто субпідрядник забезпечує власну техніку, інструменти та обладнання, необхідні для виконання монтажних робіт.
Таким чином, учасник документально підтвердив наявність необхідних ресурсів через залучення субпідрядної організації, що відповідає положенням частини четвертої статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі”, якою передбачено можливість підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям із урахуванням спроможностей субпідрядників.
Тендерною документацією не встановлювалося обов’язкової структури чи вимоги до змісту довідки, окрім її подання у довільній формі.
Отже, замовник обґрунтовано прийняв надану учасником довідку як належне підтвердження наявності матеріально-технічної бази через залученого субпідрядника ,а надані документи — «1. Довідка про наявну техніку та обладнання.pdf», «4. Договір підряду ФОП Матушкін М.І..pdf»у своїй сукупності підтверджують, що учасник виконав вимогу тендерної документації щодо наявності матеріально-технічної бази, шляхом залучення субпідрядника, який виконує роботи власними засобами, матеріалами та обладнанням.
Номер:
0131d092575049aa94004967856bd666
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
01.10.2025 11:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товарів за кодом CPV за ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-04-011692-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Згідно пункту 4 додатку 4 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» учасник має надати: «Дійсний на дату розкриття пропозицій сертифікат та/або свідоцтво або інший документ від виробника Товару про офіційне представництво Учасника з продажу і встановлення зазначено в пропозиції Товару, якщо Учасник не є виробником Товару».
Учасник ФОП Руденко В.О. надала у складі тендерної пропозиції довідку про виробника та країну походження товару (файл «8. Довідка про виробника та країну походження товару.pdf»), в якій зазначено, що товар виробляється ТОВ «Грант України».
Разом з тим, у складі тендерної пропозиції не надано сертифікат та/або свідоцтво або інший документ від ТОВ «Грант України» про офіційне представництво ФОП Руденко В.О. з продажу і встановлення.
Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи вищевикладене, пропонуємо пояснити, чому тендерна пропозиція ФОП Руденко В.О. не була відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
49ef9427b8d64d2f8f42fdbbeb41de02
Назва:
Пояснення замовника на запит Державної аудиторської служби України щодо проведення моніторингу закупівлі ID: UA-2025-09-04-011692-a
Дата опублікування:
03.10.2025 16:28
Опис:
Щодо виконання вимог пункту 4 додатку 4 тендерної документації
У тендерній документації встановлено, що учасник має надати:
«Дійсний на дату розкриття пропозицій сертифікат та/або свідоцтво або інший документ від виробника Товару про офіційне представництво Учасника з продажу і встановлення зазначеного в пропозиції Товару, якщо Учасник не є виробником Товару».
Вимога сформульована у вигляді альтернативи («та/або свідоцтво або інший документ»), що передбачає можливість подання одного з визначених документів.
У складі тендерної пропозиції ФОП Руденко В.О. надано:
Сертифікат відповідності №UA.PN.191.2219-25, чинний до 10.06.2026 (файл «7.1 Сертифікат Секційні 25-26 р.pdf»);
Сертифікат відповідності №UA.PN.191.2218-25, чинний до 10.06.2026 (файл «7.2 Сертифікат Розпашні 25-26 р.pdf»).
Обидва документи видані виробнику (ТОВ «Гант України»). Юридична адреса виробника у сертифікатах збігається з даними ЄДРПОУ, що підтверджує їх належність.
Щодо розбіжності у назві («Гант»/«Грант») – Замовник розцінює це як формальну помилку, яка не впливає на дійсність і зміст сертифікатів, оскільки основні реквізити (адреса, код ЄДРПОУ) збігаються.
Оскільки учасником надано дійсні сертифікати відповідності від виробника, які охоплюють предмет закупівлі, Замовник вважає умови пункту 4 додатку 4 виконаними в повному обсязі. Відповідно, підстав для застосування 24 годин на усунення невідповідностей не було, оскільки учасник виконав вимогу належним чином. Отже, тендерна пропозиція ФОП Руденко В.О. відповідає вимогам тендерної документації. Надані сертифікати відповідності є належними документами від виробника, що підтверджують якість та походження товару, а виявлена опечатка у назві виробника є формальною та несуттєвою.
Номер:
db546a83ddd846f2a8531387d32f0483
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
02.10.2025 12:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товарів за кодом CPV за ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-04-011692-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Згідно пункту 1 додатку 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: «копію Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме – робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 м (відповідно до Постанови КМУ № 1107 від 26.10.2011 р. та НПАОП 0.00-1.15-07). Надання такої декларації є обов’язковою умовою для підтвердження спроможності учасника здійснювати монтаж промислових воріт у відповідності до вимог законодавства України з охорони праці».
Учасник ФОП Руденко В.О. надала у складі тендерної пропозиції копію декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на фізичну особу Матушкіна Михайла Ігоровича.
Враховуючи вищевикладене, пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів (зазначити назву файлу) замовник встановив, що учасник ФОП Руденко В.О. виконала вимогу тендерної документації щодо надання на Руденко Вікторію Олександрівну копії декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме – робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 м, та підтвердила спроможність учасника здійснювати монтаж промислових воріт?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
fe375d2f88df4bb7aae30924a2117ed0
Назва:
Пояснення замовника на запит Державної аудиторської служби України щодо проведення моніторингу закупівлі ID: UA-2025-09-04-011692-a
Дата опублікування:
03.10.2025 16:58
Опис:
У складі пропозиції ФОП Руденко В.О. було надано:
копії декларацій відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на ФОП Матушкіна М.І. (файли: «Декларация 2_1.pdf», «Декларация_1.pdf»);
копію договору підряду від 01.01.2025 р. між ФОП Руденко В.О. та ФОП Матушкіним М.І. (файл: «4. Договір підряду ФОП Матушкін М.І..pdf»).
Вказаний договір підтверджує залучення ФОП Матушкіна М.І. до виконання монтажних робіт із встановлення промислових воріт, що відносяться до робіт підвищеної небезпеки (на висоті понад 1,3 м).
Згідно з Постановою КМУ №1107 від 26.10.2011 р. та НПАОП 0.00-1.15-07, декларація може подаватися як самим суб’єктом господарювання, так і фізичною особою, яка безпосередньо виконує роботи підвищеної небезпеки та залучена на підставі трудового чи цивільно-правового договору.
Таким чином, надання ФОП Руденко В.О. декларацій на залученого підрядника ФОП Матушкіна М.І., разом з підтвердженням договірних відносин, повністю відповідає вимогам тендерної документації та чинного законодавства.
Замовником правомірно встановлено, що учасник ФОП Руденко В.О. виконав вимогу тендерної документації та підтвердив спроможність забезпечити виконання робіт підвищеної небезпеки, необхідних для монтажу промислових воріт.
Номер:
fd999f9cc5604151a3336b70aca8936d
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
02.10.2025 12:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товарів за кодом CPV за ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-04-011692-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Згідно пункту 15 додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей)» учасник у складі тендерної пропозиції має надати: «довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора та його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території, в розумінні статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України». У разі, якщо місцезнаходження (місце проживання) учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом».
Враховуючи вищевикладене, пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів (зазначити назву файлу) замовник встановив, що учасник ФОП Руденко В.О. виконала вимогу тендерної документації та надала у складі тендерної пропозиції вищевказану довідку?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
cae245c207c44b5995d6e591c434ba3f
Назва:
Пояснення замовника на запит Державної аудиторської служби України щодо проведення моніторингу закупівлі ID: UA-2025-09-04-011692-a
Дата опублікування:
03.10.2025 16:41
Опис:
Відповідно до пункту 15 Додатку 1 до тендерної документації учасники мали надати довідку в довільній формі про відсутність господарської діяльності у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади на тимчасово окупованій території, а також підтвердження, що їх місцезнаходження не зареєстроване на такій території.
Зазначена вимога передбачала надання інформації у довільній формі. У складі своєї пропозиції ФОП Руденко В.О. подав підписаний документ «Проєкт договору ворота .pdf», який містить розділ XIII «Санкційні та антикорупційні застереження».
У цьому розділі учасник підтвердив, що:
не здійснює господарської діяльності у взаємодії з державою-агресором та незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території;
не підтримує ділові відносини з державою-агресором, не реалізує товари/послуги на тимчасово окупованих територіях;
товари, що постачаються, не є ввезеними з російської федерації.
Враховуючи, що вимога тендерної документації стосувалася подання довідки саме у довільній формі, подання та підписання учасником проєкту договору, який містить відповідні гарантії, є належним та допустимим підтвердженням виконання цієї вимоги.