• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Планшет OUKITEL RT7 10.1" 4G TITAN 8/256GB LTE, 32000 mAh

Завершена

516 293.33 UAH без ПДВ
Номер: 1f442a6022734ee5a62dcd2f7f987ec5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-09-22-000088
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.09.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 22.09.2025 17:02 - 14.10.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 22.09.2025 Одеса № 188 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), та згідно з пунктом 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 22.09.2025 № 188 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та /або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівель / закупівель унікальний номер дата оприлюднення 8 UA-2025-09-04-011573-a 04.09.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 48) 705-51-89, i.s.protynkevich@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду пропозиції учасника встановлено порушення вимог підпункту 1 частини тринадцятої статті 14 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності Оголошення та вимог до предмета закупівлі вимогам Закону з урахуванням Особливостей № 1275, дотримання строку розгляду пропозиції учасника, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалось оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, вимогам Особливостей № 1275, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця спрощеної закупівлі, надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу спрощеної закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу спрощеної закупівлі: 09 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) та вимог до предмета закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (із змінами) (далі – Особливості № 1275), розгляду пропозиції учасника, дотримання строку розгляду пропозиції учасника, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалось оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, вимогам Особливостей № 1275, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця спрощеної закупівлі, надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу спрощеної закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: Оголошення військової частини А2613 (далі – Замовник), Оголошення для проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель, затверджене протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 04.09.2025, пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «КРИШІТКА» (далі – ТОВ «КРИШІТКА»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі ТОВ «КРИШІТКА» у пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, виправлення учасником ТОВ «КРИШІТКА» виявлених Замовником невідповідностей, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 17.09.2025 № 59, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 17.09.2025, договір про закупівлю товару за державні кошти від 06.10.2025 № 57 (далі – Договір), пояснення та документи, надані Замовником 28.09.2025 та 08.10.2025 на запити Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду пропозиції учасника встановлено. Відповідно до пункту 3 Оголошення Замовником зазначено, що інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі визначена у Додатку 2 до Оголошення. Згідно з Додатком 2 «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» (далі – Додаток 2) до Оголошення Замовник у межах цієї спрощеної закупівлі закуповує товар за предметом закупівлі: ДК 021-2015: 30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина) Планшет OUKITEL RT7 10.1" 4G TITAN 8/256GB LTE, 32000 mAh у кількості 38 шт, в якому визначено відповідні технічні, якісні та інші вимоги до предмета закупівлі. У пункті 1 Додатка 2 до Оголошення Замовником зазначено, що товар, запропонований учасником спрощеної закупівлі, повинен відповідати вимогам технічного завдання, встановленим у даному додатку до Оголошення. Також Замовником визначено, що відповідність технічних характеристик запропонованого учасником товару вимогам технічного завдання повинна бути обов’язково підтверджена посиланням на відповідні розділи, та/або сторінку(и) технічного документу виробника (експлуатаційної документації: настанови з експлуатації, або інструкції, або технічного опису чи технічних умов, або ін. документів українською мовою), в якому міститься ця інформація та надана у вигляді паспорту або інструкції користувача або інше українською мовою. Учасником закупівлі ТОВ «КРИШІТКА» у складі пропозиції не підтверджено відповідність технічних характеристик запропонованого товару вимогам технічного завдання посиланням на відповідні розділи, та/або сторінку(и) технічного документу виробника (експлуатаційної документації: настанови з експлуатації, або інструкції, або технічного опису чи технічних умов, або ін. документів українською мовою), в якому міститься ця інформація, що не відповідає вимогам встановленим у Додатку 2 до Оголошення. Також учасником закупівлі ТОВ «КРИШІТКА» у складі пропозиції на підтвердження відповідності технічних характеристик запропонованого товару вимогам технічного завдання надано експлуатаційну документацію «OUKITEL RT7 TITAN» (файл «Паспорт RT7.pdf»), в якій відсутня інформація щодо технічних характеристик встановлених у Додатку 2 до Оголошення, а саме: операційна система - Android 13; діагональ дисплея - 10.1; вбудована пам'ять - 256 ГБ; оперативна пам'ять - 8 ГБ; кількість ядер процесора – 8; частота процесора - 2 ГГц; бездротові комунікації 3g, 4G/LTE, Bluetooth; Gps GPS / A-GPS; стандарт захисту - IP68, чим не підтверджено відповідність запропонованого учасником товару вимогам, встановленим у Додатку 2 до Оголошення. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 03.10.2025 із зазначеного питання, Замовник 08.10.2025 надав пояснення, у якому зазначив, зокрема «На Ваш запит повідомляєм учасник закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «КРИШІТКА» згідно вимогам пункту 1 Додатка № 2 до оголошення надав підписаний файл ПАСПОРТ RT7 - Посібник користувача на українській мові в якому містяться експлуатаційна документація та настанови з експлуатації». Проте надане Замовником пояснення не обґрунтовує прийняте ним рішення про відповідність пропозиції учасника спрощеної закупівлі ТОВ «КРИШІТКА» вимогам Оголошення, оскільки у Додатку 2 до Оголошення Замовником визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та спосіб підтвердження відповідності запропонованого учасником товару таким характеристикам. Отже, на порушення вимог підпункту 1 частини тринадцятої статті 14 Закону Замовник не відхилив пропозицію учасника ТОВ «КРИШІТКА» як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Період усунення порушень: 09.10.2025 15:30 - 24.10.2025 00:00
Дата публікації висновку: 09.10.2025 15:30

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення усунуті
Дата публікації звіту: 16.10.2025 11:36

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: .
Дата публікації: 20.10.2025 10:17

Запити/Пояснення