• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Вантажний напівпричіп (низькорамний трал) або еквівалент.

Оголошено українською мовою. Передбачено забезпечення виконання договору.

Торги відмінено

8 258 047.00 UAH з ПДВ
Номер: 8f3a316dd01e4f7cb164b3a6410b2722
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-09-30-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.09.2025 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 30.09.2025 12:29 - 22.10.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області НАКАЗ 29.09.2025 № 66-З Чернігів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з Додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу процедур закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4. UA-2025-09-04-011445-a 04.09.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 46) 267-72-67, i.v.zhukova@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимог пункту 43 та абзацу другого підпункту другого пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом відміни процедури закупівлі, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Спеціального авіаційного загону оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 05.08.2025 б/н (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію приватного підприємства «ТРАНС-АВТО-Д» (далі – ПП «ТРАНС-АВТО-Д», Учасник), вимога про усунення невідповідностей до 10:14 год. 13.09.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.09.2025 б/н, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 15.09.2025, пояснення та документи Замовника на запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 02.10.2025 та 09.10.2025. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено наступне. Відповідно до вимог пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з вимогами частини шістнадцятої статті 29 Закону повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. У складі тендерної пропозиції ПП «ТРАНС-АВТО-Д» надано файл Технічні характеристики, відповідно до якого розділ «Підвіска» має наступні характеристики: «трьохосної (забезпечує переведення вантажів із зазначеною вагою), пневматична (типу Gigant), із двоскатним ошинуванням». Під час розгляду тендерної пропозиції ПП «ТРАНС-АВТО-Д» Замовником в електронній системі закупівель розміщено повідомлення з вимогою усунення невідповідностей до 10:14 год. 13.09.2025, зокрема: «В технічних характеристиках запропонованого товару в розділі «Осі поворотні» вказані осі фірми SAF, а в розділі «підвіска» - типу Gigant, просимо надати роз'яснення щодо осей та підвіски, які будуть встановлені на вантажний напівпричіп». На виконання вказаної вимоги Учасником завантажено новий файл Технічні характеристики, відповідно до якого розділ «Підвіска» має наступні характеристики: «трьохосної (забезпечує переведення вантажів із зазначеною вагою), пневматична з амортизаторами на осях (типу SAF), із двоскатним ошинуванням» Таким чином, на виконання вимоги Замовника, Учасником усунено невідповідності у тендерній документації, що призвело до зміни технічних характеристик предмета закупівлі. Отже, Замовником порушено вимогу пункту 43 Особливостей в частині оприлюднення вимоги усунення невідповідностей у тендерній пропозиції учасника, що стосуються технічних характеристик предмета закупівлі – зокрема, щодо невідповідностей в документі Технічні характеристики (вих.. № 697 від 11.09.2025). Крім того, у ході моніторингу встановлено, що вимога Замовника про усунення невідповідностей ПП «ТРАНС-АВТО-Д» не містить посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності та переліку інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей, чим не дотримано вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону. Пунктом 10 розділу ІІІ тендерної документації Замовника передбачено, що «також учасник процедури закупівлі має надати у складі тендерної пропозиції сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності». У складі тендерної пропозиції приватного підприємства «ТРАНС-АВТО-Д» надано сертифікат на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018, виданий 05.09.2022 №UA2022.091-22, дійсний до 04.09.2025. Тендерну пропозицію приватного підприємства «ТРАНС-АВТО-Д» завантажено в електронну систему закупівель 11.09.2025. Таким чином на дату подання тендерної пропозиції вказаний сертифікат був не дійсним, а отже учасником не дотримано вимоги пункту 10 розділу ІІІ тендерної документації Замовника. Таким чином, тендерна пропозиція ПП «ТРАНС-АВТО-Д» підлягала відхиленню на підставі абзацу другого підпункту другого пункту 44 Особливостей, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. У ході моніторингу, на запит Управління, оприлюдненого в електронній системі закупівель, Замовником не надано пояснень, які спростовували б вищевикладені факти, натомість повідомлено про прийняття рішення про скасування процедури закупівлі.
Період усунення порушень: 10.10.2025 11:26 - 25.10.2025 00:00
Дата публікації висновку: 10.10.2025 11:26

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Процедуру скасовано.
Дата публікації звіту: 10.10.2025 12:16

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто
Дата публікації: 13.10.2025 17:16

Запити/Пояснення