• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Реконструкція ділянки вулиці Заводська (напроти будинку №49) з улаштуванням зупинки громадського транспорту в селищі Немішаєве, Бучанського району, Київської області та виготовлення проектної документації по вищезазначеному об’єкту)

Завершена

4 350 000.00 UAH з ПДВ
Номер: a26bf29d1fde4fb49464235b1bcf24bb
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-09-29-000059
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.09.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 29.09.2025 18:40 - 21.10.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 29.09.2025 № 331 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 10 UA-2025-09-04-006899-a 04.09.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 391-39-85, m.o.mendel@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при оприлюдненні інформації щодо закупівлі, установлено порушення вимог пункту 10 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ», установлено недотримання вимог пункту 43 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату оголошення торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 04.09.2025 № 40 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 19.09.2025, тендерну пропозицію ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ» (далі – Переможець), вимогу про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ», протокольне рішення уповноваженої особи щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ» від 24.09.2025 № 48 та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 24.09.2025, договір про закупівлю робіт від 09.10.2025 № 342, пояснення та документи надані Замовником від 06.10.2025 та від 20.10.2025 на запити органу державного фінансового контролю (далі – Орган ДФК). Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Замовником переможцем торгів визначено пропозицію єдиного учасника - ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ», з яким укладено договір про закупівлю робіт від 09.10.2025 № 342, вартістю 4 286 791,52 гривень з ПДВ. Моніторингом установлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам тендерної документації Замовника, з огляду на наступне. Відповідно до вимог пункту 2 Додатку 8 (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) до ТД, задля підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», Замовником установлено вимоги щодо наявності Асфальтобетонного заводу (виробництва), який повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7 – 119:2011, про що учасником додатково надаються підтверджуючі документи (атестат виробництва, висновок за результатами державної санітарно-епідеміологічної експертизи). У складі тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ» надано Довідку від 15.09.2025 № 15092025/12 (файл: «2.4 Довідка АБЗ») про наявність укладеного між Переможцем та ПАТ «Асфальтобетонний завод «АБ Столичний» договору поставки від 07.01.2025 № 1/07/01/25, а також надано документальне підтвердження (архів: «Асфальтобетонний завод.rar) відповідності асфальтобетонного заводу вимогам тендерної документації Замовника, які викладено у пункті 2 Додатку 8 до ТД. Натомість, моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції Переможця відсутній висновок за результатами державної санітарно-епідеміологічної експертизи на асфальтобетонний завод, інформацію про який надано ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ» згідно Довідки від 15.09.2025 № 15092025/12, чим недотримано вимоги пункту 2 Додатку 8 до ТД. Тож, керуючись положеннями частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII, Орган ДФК через електрону систему звернувся до Замовника із відповідним запитом про надання пояснень/ інформації/ документів. У відповідь на запит Органу ДФК, Замовником 20.10.2025, через електронну систему закупівель, надано наступні пояснення: «…Вимога пункту 2 додатку 8 тендерної документації по Процедурі щодо надання висновку за результатами державної санітарно-епідеміологічної експертизи була визначена Замовником з метою документального підтвердження дотримання учасником вимог санітарного, гігієнічного та екологічного законодавства у процесі виробництва асфальтобетонних сумішей… …У складі своєї тендерної пропозиції Переможця надало відповідні документи на ПрАТ «Асфальтобетонний завод «АБ Столичний»», а саме: • документ про постановку на державний облік у галузі охорони атмосферного повітря (реєстраційний № 807034, виданий Державним управлінням екології та природних ресурсів у м. Києві); • дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами № 8036100000-10501 від 05.07.2019 р. (чинний до 05.07.2029 р., з додатком). Надані документи свідчать про дотримання підприємством установлених санітарних і екологічних нормативів та підтверджують безпечність технологічних процесів для довкілля й здоров’я населення. Отже, учасники Процедури не повинні були надавати в складі тендерної пропозиції в якості підтверджуючих документів щодо атестації асфальтобетонного(них) заводу(ів) (виробництв) на виготовлення асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7 – 119:2011 саме атестат виробництва та висновок за результатами державної санітарно-епідеміологічної експертизи) так як вказані документи наразі не передбачені законодавством України, що передбачено в положеннях розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації по Процедурі…». Надані Замовником пояснення підтверджують виявлені у ході моніторингу невідповідності, в частині відсутності у складі пропозиції Переможця висновку за результатами державної санітарно-епідеміологічної експертизи на асфальтобетонний завод. Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178, замовники, які зобов’язані здійснювати публічні закупівлі відповідно до Закону № 922-VIII, проводять такі закупівлі з урахуванням положень Особливостей та принципів публічних закупівель. Згідно з пунктом 43 Особливостей № 1178 визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Моніторингом установлено, що Замовником в електронній системі закупівель розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ» (далі – Повідомлення, Вимога), однак, Замовником, на порушення пункту 43 Особливостей № 1178, не включено у Повідомлення вимогу щодо усунення зазначених вище невідповідностей, а відтак, не надано можливості учаснику ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ» усунути такі невідповідності. Разом з тим, відповідно пункту 10 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII, установлено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Слід зазначити, що згідно з пунктом 1 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835, (далі – Положення № 835) машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Разом з тим, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. З огляду на викладене, Замовник повинен був оприлюднити в електронній системі закупівель договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, а також розмістити їх у машинозчитувальному форматі. Натомість, моніторингом установлено, що Замовником в електронній системі закупівель не оприлюднено документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, а також договір про закупівлю (договір про закупівлю робіт від 09.10.2025 № 342) у машинозчитувальному форматі, чим, відповідно, порушено вимоги пункту 10 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII, а також пункту 15 Порядку № 1082. З огляду на викладене, керуючись положеннями частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII, Орган ДФК через електрону систему звернувся до Замовника із відповідним запитом про надання пояснень. У відповідь на запит Органу ДФК, Замовником 20.10.2025, через електронну систему закупівель, надано наступні пояснення: «…з огляду на проблеми технічного характеру, які, зокрема, були зумовлені повітряними тривогами та відключеннями електропостачання приміщення, де розташоване робоче місце уповноваженої особи Замовника, а також переходом на альтернативне джерело електропостачання, частина вищезазначених файлів, що були раніше підвантажені на Майданчику не були завантажені до електронної системи закупівель, а тому, не відобразились як оприлюднені на веб-порталі електронної системи закупівель. З огляду на вказане, станом на дату надання даної відповіді Замовником було забезпечено оприлюднення в електронній системі закупівель Договору, усіх додатків до нього, у тому числі відомостей, які передбачені частиною 1 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», а також примірники зазначених документів у машиночитаному форматі згідно з вимогами пункту 10 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі…». Разом з тим, Замовником на вебпорталі Уповноваженого органу 20.10.2025 оприлюднено договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі, а отже, із порушенням триденного строку з дня укладення, чим, відповідно порушено вимоги пункту 10 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень: 20.10.2025 18:12 - 03.11.2025 23:00
Дата публікації висновку: 20.10.2025 18:12

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На адресу Виконавчого комітету Немішаївської селищної ради надійшов висновок за результатами моніторингу закупівлі «Реконструкція ділянки вулиці Заводська (напроти будинку №49) з улаштуванням зупинки громадського транспорту в селищі Немішаєве, Бучанського району, Київської області та виготовлення проектної документації по вищезазначеному об’єкту» Ідентифікатор закупівлі:UA-2025-09-04-006899-a. Розглянувши висновок надаємо відповідь щодо вжитих заходів: 1. Північний офіс Держаудитслужби зобов’язав здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Наразі вжиті необхідні заходи, про що свідчить укладений Договір від 21.10.2025 року № 350., та платіжна інструкція № 361 від 21.10.2025 року. Додатково додаємо скановані копії договору та платіжного доручення.
Дата публікації звіту: 27.10.2025 11:22

Запити/Пояснення