-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Реконструкція ділянки вулиці Заводська (напроти будинку №49) з улаштуванням зупинки громадського транспорту в селищі Немішаєве, Бучанського району, Київської області та виготовлення проектної документації по вищезазначеному об’єкту)
Завершена
4 350 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
a26bf29d1fde4fb49464235b1bcf24bb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-09-29-000059
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.09.2025 00:00
Період моніторингу:
29.09.2025 18:40 - 21.10.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.09.2025 № 331
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2025-09-04-006899-a 04.09.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при оприлюдненні інформації щодо закупівлі, установлено порушення вимог пункту 10 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ», установлено недотримання вимог пункту 43 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 жовтня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату оголошення торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 04.09.2025 № 40 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 19.09.2025, тендерну пропозицію ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ» (далі – Переможець), вимогу про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ», протокольне рішення уповноваженої особи щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ» від 24.09.2025 № 48 та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 24.09.2025, договір про закупівлю робіт від 09.10.2025 № 342, пояснення та документи надані Замовником від 06.10.2025 та від 20.10.2025 на запити органу державного фінансового контролю (далі – Орган ДФК).
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Замовником переможцем торгів визначено пропозицію єдиного учасника - ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ», з яким укладено договір про закупівлю робіт від 09.10.2025 № 342, вартістю 4 286 791,52 гривень з ПДВ.
Моніторингом установлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам тендерної документації Замовника, з огляду на наступне.
Відповідно до вимог пункту 2 Додатку 8 (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) до ТД, задля підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», Замовником установлено вимоги щодо наявності Асфальтобетонного заводу (виробництва), який повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7 – 119:2011, про що учасником додатково надаються підтверджуючі документи (атестат виробництва, висновок за результатами державної санітарно-епідеміологічної експертизи).
У складі тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ» надано Довідку від 15.09.2025 № 15092025/12 (файл: «2.4 Довідка АБЗ») про наявність укладеного між Переможцем та ПАТ «Асфальтобетонний завод «АБ Столичний» договору поставки від 07.01.2025 № 1/07/01/25, а також надано документальне підтвердження (архів: «Асфальтобетонний завод.rar) відповідності асфальтобетонного заводу вимогам тендерної документації Замовника, які викладено у пункті 2 Додатку 8 до ТД.
Натомість, моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції Переможця відсутній висновок за результатами державної санітарно-епідеміологічної експертизи на асфальтобетонний завод, інформацію про який надано ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ» згідно Довідки від 15.09.2025 № 15092025/12, чим недотримано вимоги пункту 2 Додатку 8 до ТД.
Тож, керуючись положеннями частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII, Орган ДФК через електрону систему звернувся до Замовника із відповідним запитом про надання пояснень/ інформації/ документів.
У відповідь на запит Органу ДФК, Замовником 20.10.2025, через електронну систему закупівель, надано наступні пояснення:
«…Вимога пункту 2 додатку 8 тендерної документації по Процедурі щодо надання висновку за результатами державної санітарно-епідеміологічної експертизи була визначена Замовником з метою документального підтвердження дотримання учасником вимог санітарного, гігієнічного та екологічного законодавства у процесі виробництва асфальтобетонних сумішей…
…У складі своєї тендерної пропозиції Переможця надало відповідні документи на ПрАТ «Асфальтобетонний завод «АБ Столичний»», а саме:
• документ про постановку на державний облік у галузі охорони атмосферного повітря (реєстраційний № 807034, виданий Державним управлінням екології та природних ресурсів у м. Києві);
• дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами № 8036100000-10501 від 05.07.2019 р. (чинний до 05.07.2029 р., з додатком).
Надані документи свідчать про дотримання підприємством установлених санітарних і екологічних нормативів та підтверджують безпечність технологічних процесів для довкілля й здоров’я населення.
Отже, учасники Процедури не повинні були надавати в складі тендерної пропозиції в якості підтверджуючих документів щодо атестації асфальтобетонного(них) заводу(ів) (виробництв) на виготовлення асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7 – 119:2011 саме атестат виробництва та висновок за результатами державної санітарно-епідеміологічної експертизи) так як вказані документи наразі не передбачені законодавством України, що передбачено в положеннях розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації по Процедурі…».
Надані Замовником пояснення підтверджують виявлені у ході моніторингу невідповідності, в частині відсутності у складі пропозиції Переможця висновку за результатами державної санітарно-епідеміологічної експертизи на асфальтобетонний завод.
Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178, замовники, які зобов’язані здійснювати публічні закупівлі відповідно до Закону № 922-VIII, проводять такі закупівлі з урахуванням положень Особливостей та принципів публічних закупівель.
Згідно з пунктом 43 Особливостей № 1178 визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Моніторингом установлено, що Замовником в електронній системі закупівель розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ» (далі – Повідомлення, Вимога), однак, Замовником, на порушення пункту 43 Особливостей № 1178, не включено у Повідомлення вимогу щодо усунення зазначених вище невідповідностей, а відтак, не надано можливості учаснику ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ» усунути такі невідповідності.
Разом з тим, відповідно пункту 10 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII, установлено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Слід зазначити, що згідно з пунктом 1 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835, (далі – Положення № 835) машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*.
Разом з тим, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF.
З огляду на викладене, Замовник повинен був оприлюднити в електронній системі закупівель договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, а також розмістити їх у машинозчитувальному форматі.
Натомість, моніторингом установлено, що Замовником в електронній системі закупівель не оприлюднено документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, а також договір про закупівлю (договір про закупівлю робіт від 09.10.2025 № 342) у машинозчитувальному форматі, чим, відповідно, порушено вимоги пункту 10 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII, а також пункту 15 Порядку № 1082.
З огляду на викладене, керуючись положеннями частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII, Орган ДФК через електрону систему звернувся до Замовника із відповідним запитом про надання пояснень.
У відповідь на запит Органу ДФК, Замовником 20.10.2025, через електронну систему закупівель, надано наступні пояснення:
«…з огляду на проблеми технічного характеру, які, зокрема, були зумовлені повітряними тривогами та відключеннями електропостачання приміщення, де розташоване робоче місце уповноваженої особи Замовника, а також переходом на альтернативне джерело електропостачання, частина вищезазначених файлів, що були раніше підвантажені на Майданчику не були завантажені до електронної системи закупівель, а тому, не відобразились як оприлюднені на веб-порталі електронної системи закупівель.
З огляду на вказане, станом на дату надання даної відповіді Замовником було забезпечено оприлюднення в електронній системі закупівель Договору, усіх додатків до нього, у тому числі відомостей, які передбачені частиною 1 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», а також примірники зазначених документів у машиночитаному форматі згідно з вимогами пункту 10 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі…».
Разом з тим, Замовником на вебпорталі Уповноваженого органу 20.10.2025 оприлюднено договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі, а отже, із порушенням триденного строку з дня укладення, чим, відповідно порушено вимоги пункту 10 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень:
20.10.2025 18:12 - 03.11.2025 23:00
Дата публікації висновку:
20.10.2025 18:12
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На адресу Виконавчого комітету Немішаївської селищної ради надійшов висновок за результатами моніторингу закупівлі «Реконструкція ділянки вулиці Заводська (напроти будинку №49) з улаштуванням зупинки громадського транспорту в селищі Немішаєве, Бучанського району, Київської області та виготовлення проектної документації по вищезазначеному об’єкту» Ідентифікатор закупівлі:UA-2025-09-04-006899-a.
Розглянувши висновок надаємо відповідь щодо вжитих заходів:
1. Північний офіс Держаудитслужби зобов’язав здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Наразі вжиті необхідні заходи, про що свідчить укладений Договір від 21.10.2025 року № 350., та платіжна інструкція № 361 від 21.10.2025 року. Додатково додаємо скановані копії договору та платіжного доручення.
Дата публікації звіту:
27.10.2025 11:22
Запити/Пояснення
Номер:
87ca517f294244e09a1670c3e8dad98e
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
01.10.2025 17:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, предметом якої реконструкція ділянки вулиці Заводська (напроти будинку №49) з улаштуванням зупинки громадського транспорту в селищі Немішаєве, Бучанського району, Київської області та виготовлення проектної документації по вищезазначеному об’єкту), замовником якої є Виконавчий комітет Немішаївської селищної ради (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-09-04-006899-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо), у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
55c0bd2daa1f4a1186f40b6517e244f2
Назва:
Надання інформації на запит
Дата опублікування:
06.10.2025 16:41
Опис:
Питання 1
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідь 1
Потреба у реконструкції ділянки вулиці Заводська (напроти будинку №49) в селищі Немішаєве, Бучанського району, Київської області існувала протягом тривалого часу.
Враховуючи колективне звернення жителів селища Немішаєве ( вх. № 01-23-962 від 23.10.2024 року), на виконання рекомендації постійної комісії з питань промисловості та підприємництва, житлово-комунального господарства, комунальної власності, благоустрою, транспорту, зв’язку, сфери послуг, цифровізації та енергоефективності (протокол № 8 від 07.11.2024 року), відповідно до акту обстеження частини вулиці Заводська в селищі Немішаєве від 01.12.2024 р. Виконавчим комітетом Немішаївської селищної ради було оголошено процедуру закупівлі, предметом якої є «Реконструкція ділянки вулиці Заводська (напроти будинку №49) з улаштуванням зупинки громадського транспорту в селищі Немішаєве, Бучанського району, Київської області та виготовлення проектної документації по вищезазначеному об’єкту».
Згідно з пунктом 4.1. ДБН А.2.2-3:2014 «СКЛАД ТА ЗМІСТ ПРОЕКТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ НА БУДІВНИЦТВО» встановлено наступне:
«4.1 Проектна документація на будівництво має відповідати положенням законодавства, вимогам містобудівної документації, будівельних норм, правил та нормативних документів, обов’язковість використання яких встановлено законодавством.
При розробленні проектної документації може застосовуватися будівельне інформаційне моделювання.
Вимоги до складу, змісту та обміну інформацією при використанні процесів будівельного інформаційного моделювання у проектуванні визначаються у завданні на проектування відповідно до [18].».
При цьому, у відповідності до абзацу першого пункту 11.1. Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 №45 передбачено наступне:
«11.1. Проектна документація може розроблятися в одну, дві, три стадії. Склад та зміст проектної документації на будівництво за стадіями проектування встановлюється ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», на реставрацію - ДБН А.2.2-14-2016 «Склад та зміст науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування».
Замовник та генпроектувальник (проектувальник) приймають рішення щодо кількості стадій або стадійності проектування об’єктів будівництва, незалежно від класів наслідків (відповідальності) об’єктів.».
Умовами закупівлі зазначених в Технічному завданні є:
- розроблення учасником проектно-кошторисної документації та отримання за дорученням Замовника позитивного експертного висновку на об’єкт будівництва: Реконструкція ділянки вулиці Заводська (напроти будинку №49) з улаштуванням зупинки громадського транспорту в селищі Немішаєве, Бучанського району, Київської області. ;
- виконання робіт щодо об’єкту будівництва: «Реконструкція ділянки вулиці Заводська (напроти будинку №49) з улаштуванням зупинки громадського транспорту в селищі Немішаєве, Бучанського району, Київської області.
Розмір очікуваної вартості предмету закупівлі, що вказана в оголошенні про проведення даної процедури в першу чергу зумовлена розміром асигнувань, що затверджені рішенням сесії Немішаївської селищної ради Бучанського району Київської області від 20.12.2024 № 43-55-VІІІ «Про бюджет Немішаївської селищної територіальної громади на 2025 рік» (скановані копії документів додаються).
Питання 2
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідь 2
Надаємо посилання на сторінку офіційного вебсайту Немішаївської селищної ради на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
http://nem-rada.gov.ua/%d0%be%d0%b1%d0%b3%d1%80%d1%83%d0%bd%d1%82%d1%83%d0%b2%d0%b0%d0%bd%d0%bd%d1%8f-%d1%82%d0%b5%d1%85%d0%bd%d1%96%d1%87%d0%bd%d0%b8%d1%85-%d1%82%d0%b0-%d1%8f%d0%ba%d1%96%d1%81%d0%bd%d0%b8%d1%85-%d1%85-20/
Питання 3
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо), у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
Відповідь 3
Джерело фінансування закупівлі – кошти місцевого бюджету.
Бюджетні асигнування передбачені по КПКВК 0217461 «Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету» КЕКВ 3132 « Реконструкція та реставрація інших об'єктів» в сумі 4350000грн. Кошти на здійснення закупівлі передбачені рішенням сесії Немішаївської селищної ради Бучанського району Київської області від 20.12.2024 № 43-55-VІІІ «Про бюджет Немішаївської селищної територіальної громади на 2025 рік» (сканована копія рішення додається).
Номер:
27ff2948307741588ca43158350fdb50
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
15.10.2025 18:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба в отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
1. Прошу надати обґрунтовані пояснення щодо підстав застосування до учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ» положень пункту 43 Особливостей № 1178, в частині оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у документах наданих ним на підтвердження відповідності технічним та якісним вимогам до предмета закупівлі, а також з огляду на надання Учасником листа-пояснення від 23.09.2025 № 23092025/2 (файл: «Лист-пояснення.pdf»).
2. Прошу надати обґрунтовані пояснення та їх документальне підтвердження щодо того, яким чином Замовником установлено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ» вимогам пункту 2 Додатку 8 до тендерної документації, в частині надання висновку за результатами державної санітарно-епідеміологічної експертизи на асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво).
3. Прошу надати пояснення щодо причин неоприлюднення договору про закупівлю робіт від 09.10.2025 № 342 у відповідності до пункту 10 частини 1 статті 10 та частини 1 статті 41 Закону № 922-VIII.
4. Прошу надати пояснення щодо невідповідності вартості робіт зазначених у календарному графіку робіт по об’єкту будівництва, до вартості таких робіт визначеної у кошторисних розрахунках договірної ціни, наданої у складі тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
1690a9284bb64e0785fb0730cb867d48
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
20.10.2025 14:37
Опис:
Питання 1
Прошу надати обґрунтовані пояснення щодо підстав застосування до учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ» положень пункту 43 Особливостей № 1178, в частині оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у документах наданих ним на підтвердження відповідності технічним та якісним вимогам до предмета закупівлі, а також з огляду на надання Учасником листа-пояснення від 23.09.2025 № 23092025/2 (файл: «Лист-пояснення.pdf»).
Відповідь 1
Під час проведення Виконавчим комітетом Немішаївської селищної ради (далі – Замовник) процедури закупівлі за предметом «45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Реконструкція ділянки вулиці Заводська (напроти будинку №49) з улаштуванням зупинки громадського транспорту в селищі Немішаєве, Бучанського району, Київської області та виготовлення проектної документації по вищезазначеному об’єкту)» (далі – Процедура), а саме під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ» (далі – Переможець) помилково уповноваженою особою не було виявлено кілька документів, що вимагались у відповідності до умов тендерної документації, не дивлячись на те, що такі документи були надані в складі тендерної пропозиції Переможця.
У зв’язку з цим, відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості) уповноваженою особою Замовника було прийнято рішення про оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення зазначених вище невідповідностей.
На виконання даної вимоги Переможцем було надано лист пояснення № 23092025/2 від 23.09.2025, а також документи, які вимагались у вимозі Замовника про усунення невідповідностей.
Згідно з абзацами 1 та 2 пункту 43 Особливостей передбачено таке:
«43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.».
З огляду на вказане, якщо не брати до уваги те, що уповноваженою особою Замовника помилково не було виявлено кілька документів, що вимагались у відповідності до умов тендерної документації, не дивлячись на те, що такі документи були надані в складі тендерної пропозиції Переможця, то положення пункту 43 Особливостей застосовані Замовником в даному випадку коректно.
При цьому, зазначені вище дії уповноваженої особи Замовника не зумовили настання жодних негативних наслідків як щодо Замовника, так і щодо Переможця.
Питання 2
Прошу надати обґрунтовані пояснення та їх документальне підтвердження щодо того, яким чином Замовником установлено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ» вимогам пункту 2 Додатку 8 до тендерної документації, в частині надання висновку за результатами державної санітарно-епідеміологічної експертизи на асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво).
Відповідь 2
Умовою пункту 2 додатку 8 до тендерної документації по Процедурі встановлено вимогу про те, що асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7 – 119:2011, про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи (атестат виробництва, висновок за результатами державної санітарно-епідеміологічної експертизи).
При цьому, у відповідності до положень розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації по Процедурі встановлено, що:
«Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення Замовником.».
Вимога пункту 2 додатку 8 тендерної документації по Процедурі щодо надання висновку за результатами державної санітарно-епідеміологічної експертизи була визначена Замовником з метою документального підтвердження дотримання учасником вимог санітарного, гігієнічного та екологічного законодавства у процесі виробництва асфальтобетонних сумішей.
Водночас, у зв’язку з набранням чинності Законом України «Про систему громадського здоров’я» № 2573-IX від 06.09.2022 (набрав чинності 01.10.2023) інститут державної санітарно-епідеміологічної експертизи втратив чинність, а проведення таких експертиз і видача відповідних висновків не передбачені чинним законодавством України.
Разом з тим, діяльність асфальтобетонних заводів, як таких, що мають потенційно значний вплив на довкілля та стан здоров’я населення, продовжує підлягати державному регулюванню і нагляду у сферах екологічної безпеки, охорони атмосферного повітря та санітарного благополуччя населення.
На сучасному етапі належне підтвердження відповідності таких підприємств вимогам законодавства здійснюється через інші дозвільні механізми, зокрема:
1. документи щодо постановки на державний облік у галузі охорони атмосферного повітря для об’єктів, які справляють або можуть справити шкідливий вплив на здоров’я людей і стан атмосферного повітря, з визначенням видів і обсягів викидів забруднюючих речовин;
2. дозволи на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами.
У складі своєї тендерної пропозиції Переможця надало відповідні документи на ПрАТ «Асфальтобетонний завод «АБ Столичний»», а саме:
• документ про постановку на державний облік у галузі охорони атмосферного повітря (реєстраційний № 807034, виданий Державним управлінням екології та природних ресурсів у м. Києві);
• дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами № 8036100000-10501 від 05.07.2019 р. (чинний до 05.07.2029 р., з додатком).
Надані документи свідчать про дотримання підприємством установлених санітарних і екологічних нормативів та підтверджують безпечність технологічних процесів для довкілля й здоров’я населення.
Отже, учасники Процедури не повинні були надавати в складі тендерної пропозиції в якості підтверджуючих документів щодо атестації асфальтобетонного(них) заводу(ів) (виробництв) на виготовлення асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7 – 119:2011 саме атестат виробництва та висновок за результатами державної санітарно-епідеміологічної експертизи) так як вказані документи наразі не передбачені законодавством України, що передбачено в положеннях розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації по Процедурі.
З огляду на наведене, Замовником обґрунтовано встановлено відповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам пункту 2 додатку 8 тендерної документації по Процедурі, оскільки Переможцем надано належні документи, які в повному обсязі підтверджують дотримання чинних нормативів санітарного та екологічного законодавства України у діяльності асфальтобетонного виробництва.
Питання 3
Прошу надати пояснення щодо причин неоприлюднення договору про закупівлю робіт від 09.10.2025 № 342 у відповідності до пункту 10 частини 1 статті 10 та частини 1 статті 41 Закону № 922-VIII.
Відповідь 3
Під час оприлюднення Замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю робіт від 09.10.2025 № 342 (далі – Договір) за допомогою електронного майданчика закупівель «ZAKUPIVLI.PRO» (далі – Майданчик) уповноваженою особою Замовника було у відповідному полі завантажено файли із сканкопією Договору, усіх додатків до нього, у тому числі відомостей, які передбачені частиною 1 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», а також примірники зазначених документів у машиночитаному форматі згідно з вимогами пункту 10 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі». Проте, з огляду на проблеми технічного характеру, які, зокрема, були зумовлені повітряними тривогами та відключеннями електропостачання приміщення, де розташоване робоче місце уповноваженої особи Замовника, а також переходом на альтернативне джерело електропостачання, частина вищезазначених файлів, що були раніше підвантажені на Майданчику не були завантажені до електронної системи закупівель, а тому, не відобразились як оприлюднені на веб-порталі електронної системи закупівель.
З огляду на вказане, станом на дату надання даної відповіді Замовником було забезпечено оприлюднення в електронній системі закупівель Договору, усіх додатків до нього, у тому числі відомостей, які передбачені частиною 1 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», а також примірники зазначених документів у машиночитаному форматі згідно з вимогами пункту 10 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Питання 4
Прошу надати пояснення щодо невідповідності вартості робіт зазначених у календарному графіку робіт по об’єкту будівництва, до вартості таких робіт визначеної у кошторисних розрахунках договірної ціни, наданої у складі тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ».
Відповідь 4
У відповідності до положень додатку 3 до тендерної документації по Процедурі встановлено, що кошторис, відповідно до вимог Додатку 3, подається у складі тендерної пропозиції у форматі «.pdf та .imd», сформованого в останній версії програмного комплексу АВК, або аналогічного програмного комплексу на момент подання пропозиції у складі: календарний графік виконання робіт; договірна ціна; дефекті акти; підсумкова відомість ресурсів; відомість обсягів робіт; локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу); зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва; розрахунки загальновиробничих витрат до локальних кошторисів; розрахунок прибутку та адміністративних витрат; інформація про ціни на матеріальні ресурси (про країну походження товару).
Звертаємо увагу на те, що наразі чинне законодавство України не встановлює ні типової, ні примірної форми календарного графіку виконання робіт ні щодо будівельних робіт, ні щодо проектування. Окрім того, умови тендерної документації по Процедурі не встановлюють вимог щодо змісту такого документа як календарний графік виконання робіт, що має бути наданий в складі тендерної пропозиції учасника Процедури.
Разом з тим, у відповідності до пункту 17 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668:
«17. Строки виконання робіт (будівництва об'єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення. Невід'ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду.».
Наголошуємо на тому, що календарний графік виконання робіт є документом, який у відповідності до вимог чинного законодавства України, зокрема, пункту 17 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668, має містити відомості про дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду.
Відповідно, календарний графік виконання робіт, що надається в складі тендерної пропозиції учасника Процедури має містити відомості про дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, що входять до складу предмета закупівлі по Процедурі. В цій частині, календарний графік виконання робіт, що був наданий Переможцем в складі його тендерної пропозиції по Процедурі у повній мірі відповідає вимогам чинного законодавства України та тендерної документації по Процедурі.
Разом з тим, наголошуємо на тому, що календарний графік виконання робіт, не є документом, що містить відомості про договірну ціну та не входить до складу кошторисних документів у відповідності до вимог чинного законодавства України.
З огляду на вказане, відповідний календарний графік виконання робіт, що був наданий Переможцем в складі його тендерної пропозиції розглядався виключно в частині, що стосувалась цільового призначення вказаного виду документа, а саме задля встановлення відомостей про дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, що входять до складу предмета закупівлі по Процедурі згідно з тендерною пропозицією Переможця.
При цьому, відомості щодо договірної ціни (цінової пропозиції) Переможця та порядку її розрахунку перевірялись шляхом аналізу документів, які у відповідності до законодавства України містять інформацію про договірну ціну (цінову пропозицію) та порядок її розрахунку, а саме: договірної ціни; дефектних актів; підсумкової відомості ресурсів; відомості обсягів робіт; локальних кошторисів; зведених кошторисних розрахунків вартості об’єкта будівництва; розрахунків загальновиробничих витрат до локальних кошторисів; розрахунків прибутку та адміністративних витрат; інформації про ціни на матеріальні ресурси (про країну походження товару).
Отже, у Замовника в рамках проведення Процедури були відсутні передбачені законодавством України підстави (причини) для відхилення тендерної пропозиції Переможця.