• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Кейтерингові послуги - за ДК 021:2015 - 55520000-1 (Послуги з харчування (кейтерингові послуги) пацієнтів, які обслуговуються в ДНУ "ЦІТОЗ" ДУС - за ДК 021:2015 - 55521200-0 Послуги з доставки їжі)

Послуги з харчування (кейтерингові послуги) пацієнтів, які обслуговуються в ДНУ "ЦІТОЗ" ДУС

Завершена

1 163 190.00 UAH з ПДВ
Номер: 4763ff6c57f949c9b3163fe7f1726040
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-14-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.10.2025 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 14.10.2025 17:30 - 04.11.2025 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 14.10.2025 № 88-з Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 14.10.2025 № 88-з. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2025-09-03-013153-a 03.09.2025. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 930-19-69, i.a.manchuk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено порушення вимог пункту 43 та абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, планування закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та неможливістю їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 листопада 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Державної наукової установи «Центр інноваційних технологій охорони здоров’я Державного управління справами» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію з додатками до неї, тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ "ДОМАШНЯ КУХНЯ" на предмет її відповідності вимогам тендерної документації, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 15.09.2025 №131, повідомлення про намір укласти договір, договір № 314/К/1 від 22.09.2025 про закупівлю кейтерингових послуг з додатками до нього, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 20.10.2025 та та 30.10.2025. За результатами аналізу питання відповідності тендерних пропозицій учасників торгів вимогам тендерної документації та визначення переможця торгів встановлено наступне. Відповідно до вимог пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема, з інформацією та документами, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (технічній специфікації) – відповідно до вимог Додатку № 2 до тендерної документації. Пунктом 6 розділу ІІІ тендерної документації визначено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам до предмета закупівлі, установленим замовником відповідно до Додатку № 2 до тендерної документації. Детально вимоги до предмета закупівлі викладено в Додатку №2 до тендерної документації. Додатком №2 до тендерної документації визначено проект циклічного семиденного меню (4-х разове), до якого включені страви відповідною вагою (вихід) для відповідних категорій пацієнтів. Відповідно до вимог додатку №2 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: - технологічні карти на кожну страву з запропонованого меню, які (технологічні карти) повинні містити інформацію щодо найменування сировини, яка входить до страви, технологічні вимоги до якості сировини, фізико-хімічні показники (білки, жири, вуглеводи), виходу страви (у грамах або кілограмах), енергетичної цінності (ккал), інформацію щодо наявності харчових продуктів з алергенами у страві, технологію приготування, характеристики готової страви або виробу, а саме зовнішній вигляд, колір, смак та запах, інформацію про особу, яка склала технологічну карту: ПІП, посада, підпис. Технологічні картки подаються з обов’язковим підписом особи, що склала технологічну карту та підписом особи, що затвердила технологічну карту. Готова їжа передається Замовнику в такій упаковці та спосіб: - хліб нарізний, вафлі, печиво, булочки та інша подібна продукція промислового виробництва - в заводській упаковці; - напої– в одноразовій (індивідуальній) тарі; - порційні продукти на зразок фруктів, варених яєць тощо – в єдиній (оборотній чи одноразовій) тарі сукупно на прийом їжі; - всі інші страви – в індивідуальному одноразовому пакуванні. Будь-яке паковання, в якому постачається їжа, має відповідати існуючим санітарно-епідеміологічним вимогам. Під час транспортування має бути збережено якість готової їжі та дотримано температурний режим. Згідно наданого учасником ТОВ «ДОМАШНЯ КУХНЯ» в складі пропозиції меню, відповідно до наявного в додатку №2 до тендерної документації проекту циклічного семиденного меню, до переліку страв на сніданок входить "Масло вершкове, шт». Водночас у наданому в складі пропозиції файлі «1.2.26.Технологічні карти Тендер ДНУ ЦІТОЗ ДУС.pdf» наявна технологічна карта на «масло вершкове, шт» (стор. 51), що у найменуванні сировини та напівфабрикатів (складі) містить напис «макаронні вироби (пшениця твердих сортів)», а не «масло вершкове, шт». Водночас в технологічній карті міститься інформація щодо виходу (ваги) готової страви, характеристик готової страви, інформації щодо наявності харчових продуктів з алергенами у страві, технології приготування на «масло вершкове, шт». Аналогічно, відповідно до наданого учасником ТОВ «ДОМАШНЯ КУХНЯ» в складі пропозиції меню до переліку страв входить «Сосиска відварна, кг». Водночас у наданому в складі пропозиції файлі «1.2.26.Технологічні карти Тендер ДНУ ЦІТОЗ ДУС.pdf» наявна технологічна карта на «Сосиска відварна, кг» (стор. 69), що у найменуванні сировини та напівфабрикатів (складі) містить напис «Сарделька м’ясна», а не «Сосиска відварна». В технологічній карті на страву «Котлета куряча запечена» (стор. 44) в Інформації щодо наявності харчових продуктів з алергенами у страві вказано на алерген «м'ясо (яловичина, свинина)». На сторінці 45 файлу «1.2.26.Технологічні карти Тендер ДНУ ЦІТОЗ ДУС.pdf» міститься технологічна картка з найменуванням страви «КОТЛЕТА АСОРТІ ЗАПЕЧЕНА (ЦД)». Водночас в самій технологічній карті міститься інформація зі складом сировини, фізико-хімічними показниками, технологію приготування на котлету запечену з філе курячого. Відповідно до вимог пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). При цьому, Замовником при розгляді даної тендерної пропозиції не враховані вищевказані невідповідності пропозиції учасника вимогам тендерної документації та не враховано вимоги пункту 43 Особливостей щодо розміщення у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення такої невідповідності в електронній системі закупівель. В технологічній карті на «Вінігрет без горошку (ЦД)» (стор. 13) вказано норму вмісту в готовій страві або виробі, кг в графі «Вихід (вага) готової страви, кг» - 0,050 кг. Водночас, виходячи з норм вказаних по кожному компоненту (інгредієнту) вихід готової страви складає 0,032 кг (картопля не включалась до складу страви). Згідно меню наданого учасником в складі пропозиції, в залежності від категорії пацієнтів, передбачена страва «Каша гречана з маслом» вагою (вихід) 0,120 кг (діти віком 1-3 років), 0,150 кг (дорослі та породіллі, цукровий діабет) та 0,180 кг (діти віком 4-18 років). Учасником надані технологічні карти «Каша гречана з маслом» на вихід страви 0,120 кг (стор. 23), на вихід 0,150 кг (стор. 24) та на вихід 0,180 кг (стор. 25). Відповідно до наданих в складі пропозиції технологічних карт однією із складових страви є «Крупа гречана» з нормою вмісту в готовій страві або виробі відповідно 0,045, 0,054 та 0,045 кг. Порівнюючи вихід страви вагою 0,150 кг та 0,180 кг інші складові страви не змінились в страві вагою 0,180 кг порівняно із стравою вагою 0,150 кг. При цьому вага інгредієнту «Крупа гречана» зменшилась з 0,054 до 0,045 кг (як у страві вагою 0,120 кг). Відповідно в технологічній карті також вказана зменшена кількість білків, жирів, вуглеводів, а також енергетична цінність (ккал) страви. В той час як вихід страви більшою вагою передбачає більшу вагу інгредієнтів, що входять до її складу та більшу кількість білків, жирів, вуглеводів, а також енергетичну цінність (ккал) страви. Таким чином, надані технологічні карти на страви «Каша гречана з маслом» вагою (вихід) 0,180 кг (діти віком 4-18 років), «Вінігрет без горошку (ЦД)» не відповідають технічним вимогам тендерної документації до предмета закупівлі, що визначені додатком №2 до тендерної документації. Отже, пропозиція ТОВ «ДОМАШНЯ КУХНЯ» не відповідає вимогам пунктам 1 та 6 розділу ІІІ тендерної документації, додатку №2 до тендерної документації в частині підтвердження технічних, якісних характеристик та інших вимог до предмета закупівлі. Пояснення, надане Замовником під час проведення моніторингу процедури закупівлі, не обґрунтовує прийняте ним рішення щодо визначення переможцем торгів учасника ТОВ «ДОМАШНЯ КУХНЯ». Відповідно до пункту 44 Особливостей, тендерна пропозиція підлягає відхиленню у разі її невідповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/ або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Разом з тим, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ДОМАШНЯ КУХНЯ», визнав його переможцем та уклав з ним договір, чим порушив вимоги абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Період усунення порушень: 04.11.2025 17:12 - 19.11.2025 00:00
Дата публікації висновку: 04.11.2025 17:12

Запити/Пояснення