• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Реконструкція приміщення дитячої стоматологічної поліклініки під адміністративне приміщення комунальної установи "Центр надання соціальних послуг" Костопільської міської ради по вул. Степанська, 18, приміщення 101 в м. Костопіль Костопільської міської територіальної громади Рівненського району, Рівненської області

Реконструкція приміщення дитячої стоматологічної поліклініки під адміністративне приміщення комунальної установи "Центр надання соціальних послуг" Костопільської міської ради по вул. Степанська, 18, приміщення 101 в м. Костопіль Костопільської міської територіальної громади Рівненського району, Рівненської області

Торги відмінено

3 897 391.20 UAH з ПДВ
Номер: 22d7c167382d4fc9b281dcae2897a848
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-09-29-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.09.2025 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 29.09.2025 17:07 - 21.10.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 29.09.2025 № 84-з Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 29.09.2025 № 84-з. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2025-09-03-013064-a 03.09.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 930-19-69, i.a.manchuk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено порушення абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунальної установи «Центр надання соціальних послуг» Костопільської міської ради (далі – Замовник) UA-P-2025-09-03-015861-a на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 03.09.2025 № 4) та додатками до неї; реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію переможця торгів ФОП «БОГДАНОВ ОЛЕГ ВІКТОРОВИЧ»; протокол розкриття тендерних пропозицій; повідомлення про намір укласти договір від 24.09.2025; пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 30.09.2025, протокольне рішення уповноваженої особи від 30.09.2025 № 7 про відміну торгів. Проведеним аналізом розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця ФОП «БОГДАНОВ ОЛЕГ ВІКТОРОВИЧ» встановлено наступне. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «БОГДАНОВ ОЛЕГ ВІКТОРОВИЧ» виявлено невідповідність пункту 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору» Додатку 3 до тендерної документації, а саме: на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору учасником надано аналогічні договори, що не відповідають поняттю «аналогічні» наведеному в Додатку 3 до тендерної документації; а також відсутні документи, що підтверджують виконання аналогічних договорів – акти приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма № КБ-3), або інші документи, що підтверджують приймання виконаних робіт, передбачених договорами. Замовником в електронній системі закупівель було розміщено вимогу про усунення вищезазначених невідповідностей до учасника ФОП «БОГДАНОВ ОЛЕГ ВІКТОРОВИЧ». Водночас учасник ФОП «БОГДАНОВ ОЛЕГ ВІКТОРОВИЧ» не надав довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма № КБ-3), що підтверджують виконання аналогічних договорів, тобто не виправив виявлені замовником невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції. Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП «БОГДАНОВ ОЛЕГ ВІКТОРОВИЧ» та визнав його переможцем торгів, чим порушено підпункт 1 пункту 44 Особливостей а саме: учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під час проведення моніторингу Замовником відмінено торги згідно протоколу від 30.09.2025 № 7.
Період усунення порушень: 06.10.2025 17:49 - 21.10.2025 00:00
Дата публікації висновку: 06.10.2025 17:49

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З виявленим порушенням погоджуємося. Закупівлю скасовано
Дата публікації звіту: 09.10.2025 12:16

Запити/Пояснення