-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт приміщення Білогірського ліцею ім. І.О.Ткачука Білогірської селищної ради Шепетівського району Хмельницької області по вул.Шевченка, 89 в смт. Білогір’я Шепетівського району Хмельницької області (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Річний план закупівель затверджено рішенням уповноваженої особи, протокол № 127 від 03.09.2025 року. Закупівля проводиться на очікувану вартість на 2025 рік. 30200, Україна , Хмельницька обл., Білогір’я, Шевченка, 89. Категорія замовника –п. 3 частини першої статті 2 Закону (п. 3 ч.4 ст.2 Закону). Мова: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою.
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 14 днів назад
559 874.60
UAH з ПДВ
Номер:
c5caffbb01474b48b3e878697856e933
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-09-22-000079
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.09.2025 00:00
Період моніторингу:
22.09.2025 17:25 - 14.10.2025 00:00
Статус:
Здійснення моніторингу
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.09.2025 № 67-з
Хмельницький
Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Юлія ЛОСЯЦЬКА-МУРАВА
Додаток до наказу від 22.09.2025 № 67-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
3. UA-2025-09-03-012927-a 03.09.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Ковальчук Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Запити/Пояснення
Номер:
da32894033104023b369bfe320201f1f
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
23.09.2025 12:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного ремонту приміщення Білогірського ліцею ім. І.О.Ткачука Білогірської селищної ради Шепетівського району Хмельницької області по вул.Шевченка, 89 в смт. Білогір’я Шепетівського району Хмельницької області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-03-012927-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів:
1. Надати інформацію та відповідні документи (технічне завдання, дефектні акти тощо), на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Згідно вимог Додатку № 6 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації що подаються учасником для участі в закупівлі» (далі – Додаток №) та п.п 2 п. 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»» Додатку № 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник має надати Довідку про основний інженерно-технічний персонал та робітників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід відповідно до форми 1, 2 (форма 1 – Наявність інженерно – технічних працівників, які мають необхідні знання та досвід; форма 2 – Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід).
До довідки про наявність персоналу відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід додати підтверджуючі документи, а саме: копії наказів про прийняття на роботу або штатний розклад або інших документів, що підтверджують трудові відносини з працівником, які будуть задіяними у виконанні робіт.
У складі тендерної пропозиції учасника ФОП Кривий С.В. містяться:
- Довідка від 10.09.2025 №36, якою ФОП Кривий С.В., як учасник тендеру підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- Довідка від 10.09.2025 № 38, якою ФОП Кривий С.В., як учасник тендеру підтверджує наявність інженернотехнічних працівників, які мають необхідні знання та досвід.
Проте, надані учасником ФОП Кривий С.В. довідки від 10.09.2025 №36 та від 10.09.2025 № 38 не відповідають формам, встановленим у Додатку № 6 та п.п. 2 п. 1 Додатку № 1 до тендерної документації.
Крім того, у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 10.09.2025 № 36 учасником ФОП Кривий С.В. зазначено інформацію щодо підсобного робітника Артамонової В.В. Проте, у складі тендерної пропозиції ФОП Кривий С.В. відсутні підтверджуючі документи, а саме: копія наказу про прийняття на роботу або штатний розклад або інших документів, що підтверджують трудові відносини з вказаним працівником, що не відповідає вимогам Додатку № 6 та п.п. 2 п.1 Додатку № 1 до тендерної документації.
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Враховуючи викладене, прошу надати пояснення з наступного питання: чому під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Кривий С.В. Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документаціє та не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, натомість згідно протокольного рішення (протоколу) від 15.09.2025 № 129 визначив переможцем торгів учасника ФОП Кривий С.В., пропозиція якого не відповідала вимогам тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
213026d49b524abdb11eb2adda383e10
Назва:
Відповідь на моніторинг
Дата опублікування:
23.09.2025 16:26
Опис:
Щодо першого питання, а саме: «1. Надати інформацію та долучити відповідні документи (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.» повідомляємо наступне, що при виготовленні проектно-кошторисної документації (ПКД) на поточний ремонт технічне завдання не є обов'язковим, оскільки поточний ремонт не класифікується як об'єкт будівництва і не передбачає обов'язкової розробки ПКД згідно із законодавством (ДБН А.2.2–3–2014) . Замість цього, для визначення обсягу робіт з поточного ремонту частіше використовують дефектний акт, який складається відповідними фахівцями і фіксує необхідні для відновлення експлуатаційних характеристик роботи. З метою належного проведення поточного ремонту приміщення ліцею, для більш точного визначення обсягів та вартості робіт, на основі дефектних актів (додаються), було виготовлено проєктно – кошторисну документацію на «Поточний ремонт приміщення Білогірського ліцею ім. І.О.Ткачука Білогірської селищної ради Шепетівського району Хмельницької області по вул.Шевченка, 89 в смт. Білогір’я Шепетівського району Хмельницької області».
У відповідності до п.4.8 ДСТУ 8907:2019 Настанова щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво, обов’язковій експертизі підлягає проектна документація на нове будівництво, реконструкцію, реставрацію, капітальний ремонт та технічне переоснащення об’єктів будівництва у визначених цих пунктом випадках. А тому експертиза проєктів з поточного ремонту не є обов'язковою за законодавством, на відміну від капітального ремонту чи нового будівництва, оскільки не підпадає під визначення будівництва за ДБН. Саме тому експертиза проектної документації не проводилася.
Щодо другого питання, а саме: «2 Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.» , повідомляємо, що обґрунтування технічних та якісних характеристик робіт «Поточний ремонт приміщення Білогірського ліцею ім. І.О.Ткачука Білогірської селищної ради Шепетівського району Хмельницької області по вул. Шевченка, 89 в смт Білогір’я Шепетівського району Хмельницької області (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» було оприлюднено на офіційному сайті Білогірського ліцею ім. І.О. Ткачука Білогірської селищної ради за посиланням: https://docs.google.com/document/d/1q-ni0SRtVGIY3eEiU8IJK6PDafVFcX29/edit
Щодо третього питання, а саме: «3 Згідно вимог Додатку № 6 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації що подаються учасником для участі в закупівлі» (далі – Додаток №) та п.п 2 п. 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»» Додатку № 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник має надати Довідку про основний інженерно-технічний персонал та робітників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід відповідно до форми 1, 2 (форма 1 – Наявність інженерно – технічних працівників, які мають необхідні знання та досвід; форма 2 – Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід). До довідки про наявність персоналу відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід додати підтверджуючі документи, а саме: копії наказів про прийняття на роботу або штатний розклад або інших документів, що підтверджують трудові відносини з працівником, які будуть задіяними у виконанні робіт. У складі тендерної пропозиції учасника ФОП Кривий С.В. містяться: - Довідка від 10.09.2025 №36, якою ФОП Кривий С.В., як учасник тендеру підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - Довідка від 10.09.2025 № 38, якою ФОП Кривий С.В., як учасник тендеру підтверджує наявність інженернотехнічних працівників, які мають необхідні знання та досвід. Проте, надані учасником ФОП Кривий С.В. довідки від 10.09.2025 №36 та від 10.09.2025 № 38 не відповідають формам, встановленим у Додатку № 6 та п.п. 2 п. 1 Додатку № 1 до тендерної документації. Крім того, у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 10.09.2025 № 36 учасником ФОП Кривий С.В. зазначено інформацію щодо підсобного робітника Артамонової В.В. Проте, у складі тендерної пропозиції ФОП Кривий С.В. відсутні підтверджуючі документи, а саме: копія наказу про прийняття на роботу або штатний розклад або інших документів, що підтверджують трудові відносини з вказаним працівником, що не відповідає вимогам Додатку № 6 та п.п. 2 п.1 Додатку № 1 до тендерної документації. Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Враховуючи викладене, прошу надати пояснення з наступного питання: чому під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Кривий С.В. Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документаціє та не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, натомість згідно протокольного рішення (протоколу) від 15.09.2025 № 129 визначив переможцем торгів учасника ФОП Кривий С.В., пропозиція якого не відповідала вимогам тендерної документації?» потрібно зазначити, що ФОП Кривий С.В. відповідно до Додатку № 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» мав надати Довідку про основний інженерно-технічний персонал та робітників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід відповідно до форми 1, 2 (форма 1 – Наявність інженерно – технічних працівників, які мають необхідні знання та досвід; форма 2 – Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід). Проте, надані учасником ФОП Кривий С.В. довідки від 10.09.2025 №36 та від 10.09.2025 № 38 не відповідають формам, встановленим у Додатку № 6 та п.п. 2 п. 1 Додатку № 1 до тендерної документації. Оскільки дані довідки не мають відношення до технічних та якісних характеристиках предмета закупівлі, уповноважена особа зробила висновок, що учасником було допущено технічну (формальну) помилку, яка не впливає на зміст тендерної пропозиції.
Щодо того, що у складі тендерної пропозиції ФОП Кривий С.В.відсутні підтверджуючі документи, а саме: копія наказу про прийняття на роботу або штатний розклад або інших документів, що підтверджують трудові відносини з підсобним робітником Артамонової В.В., що не відповідає вимогам Додатку № 6 та п.п. 2 п.1 Додатку № 1 до тендерної документації, уповноваженою особою було виявлено вже після оприлюднення повідомлення про визначення переможцем закупівлі ФОП Кривий С.В. але дану невідповідність усунути вже було неможливо. Дану помилку можливо буде виправити за рішенням моніторингу.