-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
“Капітальний ремонт нежитлової будівлі під влаштування відділення стаціонарного догляду для осіб похилого віку, повнолітніх осіб з інвалідністю по вул.Горішня,30 с.Гірське Стрийського району Львівської області” (Код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Закупівля проводиться відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) та з урахуванням Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами).
Завершена
15 208 298.00
UAH з ПДВ
Номер:
3e62f41c0b874fdf90f0eb780d1d7615
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-13-000079
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.10.2025 00:00
Період моніторингу:
13.10.2025 17:39 - 03.11.2025 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.10.2025 № 90-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Наталія ЗАХАРОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 13.10.2025 № 90-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2025-09-03-012876-a 03.09.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. начальника Наталія ЗАХАРОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання виконання вимог Постанови № 710 установлено порушення пункту 4-1 Постанови № 710.
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій учасників ТОВ «ТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ», ТОВ «ТЕРМОПЛАСТ БУД», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановленого порушення в подальшому, зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 жовтня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) (в редакції станом на дату проведення торгів), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель «Центру надання соціальних послуг» Миколаївської міської ради Стрийського району Львівської області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 16.09.2025 № 5 (зі змінами), роз’яснення від 12.09.2025, 16.09.2025, 19.09.2025 на звернення за роз’ясненнями до тендерної документації від 10.09.2025, 14.09.2025, 18.09.2025, тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ» (далі – ТОВ «ТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕРМОПЛАСТ БУД» (далі - ТОВ «ТЕРМОПЛАСТ БУД»), протоколи від 29.09.2025 № 7-вт, від 29.09.2025 № 8-вт, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 29.09.2025, договір від 13.10.2025 № 106 на суму 15 039 427,69 грн, укладений між Замовником та ТОВ «ТЕРМОПЛАСТ БУД», пояснення надані 17.10.2025, 23.10.2025 Замовником через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання виконання Замовником вимог Постанови № 710, на запит Держаудитслужби про надання пояснень від 14.10.2025, зокрема, щодо посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовник 17.10.2025 повідомив про неоприлюднення відповідної інформації на сторінці власного веб-сайту або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, чим порушено вимоги пункту 4-1 Постанови № 710.
Період усунення порушень:
27.10.2025 14:41 - 11.11.2025 00:00
Дата публікації висновку:
27.10.2025 14:41
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовником розглянуто висновок Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області за результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі.
Повідомляємо, що з метою недопущення в подальшому порушень вимог пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою.Додатково 30-31 жовтня 2025р. організовано економічні навчання щодо порядку оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості на веб-сайті замовника або веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів.
Дата публікації звіту:
03.11.2025 10:11
Запити/Пояснення
Номер:
5dd5a06d5a4a4ccfa1eee9f5f042aa56
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
14.10.2025 17:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт нежитлової будівлі під влаштування відділення стаціонарного догляду для осіб похилого віку, повнолітніх осіб з інвалідністю по вул. Горішня, 30 с. Гірське Стрийського району Львівської області» (Код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за UA-2025-09-03-012876-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або на офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
0b38fcbd0cda4554bd76808d0fa85010
Назва:
Пояснення уповноваженої особи
Дата опублікування:
17.10.2025 11:58
Опис:
Пояснення уповноваженої особи замовника
у межах моніторингу закупівлі UA-2025-09-03-012876-a
КУ «Центр надання соціальних послуг Миколаївської міської ради Стрийського району Львівської області»
У відповідь на запит про надання пояснень повідомляємо наступне.
1. Обґрунтування бюджетного призначення
Формування бюджетного призначення для закупівлі робіт «Капітальний ремонт нежитлової будівлі під влаштування відділення стаціонарного догляду для осіб похилого віку, повнолітніх осіб з інвалідністю по вул. Горішня, 30 с. Гірське Стрийського району Львівської області» здійснено на підставі рішення сесії Миколаївської міської ради про виділення відповідних видатків від 20 серпня 2025р. №3254
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено на основі проєктно-кошторисної документації (ПКД), розробленої ТзОВ «Інвест Бізнес Проект»..відповідно до будівельних норм та вимог законодавства та позитивного експертного звіту ТзОВ «ВЕСТБУДЕКСПЕРТИЗА» від 13.05.2025 року номер №04-04/153-13.05.25
3. Визначення очікуваної вартості
Очікувану вартість закупівлі визначено на підставі зведеного кошторисного розрахунку, що є складовою частиною проєктно-кошторисної документації.
4. Щодо оприлюднення обґрунтування
КУ «Центр надання соціальних послуг Миколаївської міської ради Стрийського району Львівської області» не має власного офіційного веб-сайту, тому окреме оприлюднення обґрунтування на веб-ресурсі не здійснювалося.
У зв’язку з відсутністю власного веб-сайту, обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості було опубліковано через електронну систему закупівель Prozorro у складі документації закупівлі UA-2025-09-03-012876-a.
Номер:
e93bbefd39a94674bbea359f6d6f5f81
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
20.10.2025 17:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт нежитлової будівлі під влаштування відділення стаціонарного догляду для осіб похилого віку, повнолітніх осіб з інвалідністю по вул. Горішня, 30 с. Гірське Стрийського району Львівської області» (Код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за UA-2025-09-03-012876-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
Згідно з пунктом 2 «Документи, що підтверджують відповідність умовам технічної специфікації» Додатку 1 до тендерної документації, для підтвердження якості та безпеки матеріалів, які учасники будуть використовувати для виконання робіт по даній закупівлі, в складі своїх пропозицій вони повинні надати сертифікати відповідності (мають бути видані органами з оцінки відповідності, акредитованими у відповідній сфері в установленому законодавством порядку), зокрема на теплоізоляцію для труб.
В якому файлі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТЕРМОПЛАСТ БУД» надано сертифікат відповідності на теплоізоляцію для труб відповідно до вищевказаних вимог тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
354db16f007b4a98803bd609a0a285d2
Назва:
сертифікати
Дата опублікування:
23.10.2025 14:27
Опис:
Пояснення уповноваженої особи замовника
у межах моніторингу закупівлі UA-2025-09-03-012876-a
У відповідь на запит про надання пояснень повідомляємо наступне.
Наданий учасником процедури закупівлі ТОВ «ТЕРМОПЛАСТ БУД» «Сертифікат відповідності на теплоізоляцію для труб» міститься у файлі «Сертифікати відповідності.pdf» (стор. 47). Зокрема, на виконання вимоги підпункту 1 пункту 2 «Документи, що підтверджують відповідність умовам технічної специфікації» Додатку 1 до тендерної документації учасником ТОВ «ТЕРМОПЛАСТ БУД» надано сертифікат відповідності серія ВГ № 001649 (термін дії з 25 липня 2025 р. до 24 липня 2026 р.) на «вироби з пінополіетилену IZOflex: плівка повітряно-бульбашкова, полотно, джгут, трубка, блок в стандартному, ламінованому або фольгованому виконанні», що засвідчує відповідність вказаних матеріалів вимогам п.п. 4.2.1 (теплопровідність), 4.3.4 (міцність на розрив та подовження в довжину та по ширині), 4.3.7.2 (водопоглинання), 4.3.10.2 табл. 2 (клас на відхилення від товщини) ДСТУ EN 16069:2019 (EN 16069:2012 + А1:2015, IDT) «Вироби теплоізоляційні для будівель. Промислові вироби з пінополіетилену (PEF). Технічні умови». Водночас, згідно з підпунктом 1 пункту 2 «Документи, що підтверджують відповідність умовам технічної специфікації» Додатку 1 до тендерної документації сертифікат відповідності серія ВГ № 001649 виданий «органом з оцінки відповідності, акредитованим у відповідній сфері в установленому законодавством порядку», а саме: ТОВ «ЦЕНТР З СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ОЦІНЮВАННЯ ВІДПОВІДНОСТІ БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ».
Довідково: Основне призначення пінополіетилену Izoflex – теплоізоляція труб в системах опалення, холодного та гарячого водопостачання, а також для систем вентиляції та кондиціонування повітря. Є трубною ізоляцією з екологічно безпечного матеріалу спіненого поліетилену із закритою дрібної структурою, низьким коефіцієнтом дифузії водяної пари. Детальніше з характеристиками матеріалу «пінополіетилен IZOflex» можна ознайомитися за посиланнями:
https://texizol.com.ua/ua/izoflex-ua.html
https://www.riva-service.com.ua/teploizolyatsiya-dlya-trub-izoflex