• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Будівельно-монтажні роботи по об'єкту "Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту №40275 за адресою: вул. Героїв України, 6/13 м. Кропивницький. Коригування"

1.Місце знаходження замовника: Україна, м. Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 41 2.Категорія Замовника: органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону 3.Мова (мови) якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська 4.Обсяг виконання робіт: згідно вимог тендерної документації 5. Забезпечення тендерних пропозицій: гарантія, умови надання згідно вимог тендерної документації

Завершена

14 048 446.80 UAH з ПДВ
Номер: 51e31d2526344f6d8a1b498249362a8d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-08-000125
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.10.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 08.10.2025 14:54 - 29.10.2025 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 08.10.2025 №66-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 07.10.2025 № 003100-18/12419-2025 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 08.10.2025 №66-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 15 UA-2025-09-03-012083-a 03.09.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, v.y.baran@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю "БУД-КОНТРОЛЬ", своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця – порушень, із врахуванням пояснення Замовника, не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому встановленого порушення (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) при складанні тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 24 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА КРОПИВНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 03.09.2025 № 84-25у (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю "БУД-КОНТРОЛЬ", повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.09.2025 №97-25у, повідомлення про намір укласти договір від 26.09.2025 року, договір генпідряду від 07.10.2025 № 25-25 на суму 14 046 788, 84 грн. з ПДВ 20% 858 369.23 грн. (далі – Договір), відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 13.10.2025 року. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено наступне, Замовник у Додатку 5 «Договір про закупівлю» ПРОЄКТ до ТД посилається в п.7.13 розділу VII Відповідальність сторін на норми Господарського кодексу України (далі - ГК України). Згідно з частиною третьою статті 17 “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України від 9 січня 2025 року № 4196-IX “Про особливості регулювання діяльності юридичних осіб окремих організаційно-правових форм у перехідний період та об’єднань юридичних осіб” (далі – Закон № 4196-IX) ГК визнано таким, що втратив чинність, з дня введення в дію цього Закону 28 серпня 2025 року. З цієї дати всі господарські та корпоративні відносини регулюються Цивільним кодексом та іншими спеціальними законами. Тобто, тендерна документація Замовника містить посилання на нормативні акти, які станом на момент проведення цієї закупівлі втратили чинність, в результаті чого недотримано вимоги частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей.
Період усунення порушень: 24.10.2025 10:56 - 07.11.2025 23:00
Дата публікації висновку: 24.10.2025 10:56

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У відповідь на висновок Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області повідомляємо, що замовником належним чином організовано та проведено комплекс заходів, спрямованих на недопущення у подальшому порушень законодавства під час виготовлення тендерної документації. У межах реалізації зазначених заходів проведено робочу нараду з уповноваженою особою у сфері публічних закупівель, у ході якої доведено до відома необхідність неухильного дотримання норм Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідних підзаконних нормативно-правових актів. Додатково звернуто увагу на обов’язковість правильного та повного оформлення тендерної документації Необхідні організаційні заходи з метою недопущення аналогічних порушень у подальшій діяльності вжито.
Дата публікації звіту: 30.10.2025 14:47

Запити/Пояснення