• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Роботи з капітального ремонту вул. Софіївка в м. Івано-Франківську

Площа - 5721 м.кв.

Завершена

11 610 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 5 000.00 UAH
Номер: d4ec5d6500e7425ea2e3801491e7240a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-05-10-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.05.2019 00:00
Автор: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 10.05.2019 15:05 - 05.06.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 10.05.2019 № 24 Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Г. БУКОВСЬКИЙ ДОДАТОК до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 10.05.2019 №24 Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2018-10-23-001104-b 23.03.2018 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області О. ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківська, Івано-Франківськ
Контактна особа: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області (Івано-Франківська обл.), +38 (0 96) 724-16-51, spasivoleksij@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідність тендерної документації вимогам Закону установлено порушення частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії оприлюднення інформації про закупівлю та укладання договору установлено порушення вимог частини першої статті 10 Закону в частині оприлюднення договору про закупівлю. За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані (додатку), розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКАВТОДОР", своєчасності укладання договору про закупівлю та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця -порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 23 травня 2019 року. Предметом аналізу були питання: відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік з змінами до них, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД замовника зі внесеними змінами, протокол тендерного комітету, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКАВТОДОР", повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю робіт від 27.11.2018 №69-18. За результатами моніторингу встановлено, що замовником у ТД не вимагається від учасника інформацію в довільній формі, що підтверджує відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно пункту третього та восьмого частини першої статті 17 Закону, що є порушенням частини третьої статті 17 та пункту другого частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу встановлено, що замовник уклав договір від 27.11.2018 №69-18 (далі – Договір) з ТОВ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКАВТОДОР" про закупівлю робіт по об`єкту «Капітальний ремонт вул. Софіївка, в м. Івано-Франківську». Водночас замовник не оприлюднив додатків до договору, які відповідно до пункту 15.2 статті 15 Договору складають його невід’ємну частину (Додаток 1 «Договірна ціна на виконання Робіт», Додаток 2 «Календарний графік виконання Робіт»), на веб-порталі Уповноваженого органу, чим порушив вимоги частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень: 23.05.2019 14:25 - 11.06.2019 00:00
Дата публікації висновку: 23.05.2019 14:25

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовником розглянуто, в межах компетенції, висновок про результати проведеного моніторингу Державною аудиторською службою України закупівлі ID: UA-2018-10-23-001104-b Роботи з капітального ремонту вул. Софіївка в м. Івано-Франківську (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація). Щодо зазначених у висновку зауважень, повідомляємо: Положенням абзацу 4 частини 3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (далі - Закон) встановлено, що Мінекономрозвитку, як Уповноважений орган, щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу. У листі Мінекономрозвитку від 30.03.2018р №3304-04/14048-06 міститься інформація про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним. Положенням ч.3 ст.17 Закону визначено, що Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах. З системного аналізу вищезазначених норм вбачається, що Учасниками закупівель інформація про відсутність підстав, визначених в частинах 1 і 2 ст.17 Закону, надається в довільній формі, проте, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, Замовником не вимагається, тому, відповідно Учасники не зобов’язані подавати довідки в довільній формі, що містять інформацію про відсутність підстав, передбачених пп.3, 8 ч.1 ст.17 Закону. Таким чином, Закон чітко встановлює обов’язок Замовника не вимагати підтвердження інформації наявної у відкритих єдиних державних реєстрах. Зрештою, відсутній сенс вимагати інформацію в довільній формі, яка наявна у таких реєстрах, адже, тендерний комітет в будь-якому разі перевірятиме необхідні дані у відповідних відкритих єдиних державних реєстрах. Відсутність вимоги в тендерній документації надавати довідки у довільній формі, з інформацією, яка міститься в офіційних реєстрах, жодним чином не впливає на законність проведеної закупівлі та дотримання принципів здійснення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Укладений між Сторонами Договір про закупівлю №69-18 від 27.11.2018р. оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до вимог ч.1 ст.10 Закону, якою передбачено, що договір про закупівлю оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу протягом двох днів з дня його укладення. Замовником оприлюднено додатки до договору про закупівлю робіт №69-18 від 27.11.2018р. в окремому файлі (Додаток 1 «Договірна ціна на виконання Робіт», Додаток 2 «Календарний графік виконання Робіт»). Отже, відсутні порушення Замовником законодавства в частині: - складання тендерної документації та/або внесення змін до неї; - неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу.
Дата публікації звіту: 29.05.2019 10:07

Рішення про призначення перевірки