-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
-
Донорські кошти
Капітальний ремонт харчоблоку закладу загальної середньої освіти Берестечківський ліцей Берестечківської міської ради за адресою: Вул. Козацька, 16 м. Берестечко Луцького району Волинської області (коригування)
Завершена
8 663 320.00
UAH без ПДВ
Номер:
8cdf9f6545b748848b62788a2b2d595c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-09-24-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.09.2025 00:00
Період моніторингу:
24.09.2025 14:43 - 16.10.2025 00:00
Статус:
Здійснення моніторингу
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
23.09.2025 № 41-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області «Про початок моніторингу процедур закупівель» від 23.09.2025 № 41-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7 UA-2025-09-03-005120-a 03.09.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Віталій ПРИЙМАЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Запити/Пояснення
Номер:
47a2bbbaf60d42a1b300e7e679994a3e
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
24.09.2025 16:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт по капітальному ремонту харчоблоку закладу загальної середньої освіти Берестечківський ліцей Берестечківської міської ради за адресою: Вул. Козацька, 16 м. Берестечко Луцького району Волинської області (коригування), код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-09-03-005120-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи, а саме: технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень/витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо надсилання Замовником запитів цінових пропозицій іншим учасникам ринку, окрім переможця та надати документальне підтвердження відповідей на них.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме Центр соціально-трудової реабілітації інвалідів «Енергія-І» Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України» (код ЄДРПОУ 30659431)?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
d84e8edd82bb410eaa4a6806990b7cc1
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
25.09.2025 13:53
Опис:
З приводу вашого звернення в рамках моніторингу процедури публічної закупівлі «Капітальний ремонт харчоблоку закладу загальної середньої освіти Берестечківський ліцей Берестечківської міської ради за адресою: Вул. Козацька, 16 м. Берестечко Луцького району Волинської області (коригування)», ідентифікатор закупівлі UA-2025-09-03-005120-a надаємо пояснення:
1. Щодо обґрунтування розміру бюджетних призначень/витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість
Дана закупівля здійснювалася відповідно до Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проєкту на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів освіти, зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеїв, ліцеїв із посиленою військово-фізичною підготовкою, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 16 лютого 2022 р. № 120 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2024 р. № 1548) та Рамкової угодои між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX.
Розмір бюджетного призначення на закупівлю по об’єкту «Капітальний ремонт харчоблоку закладу загальної середньої освіти Берестечківський ліцей Берестечківської міської ради за адресою: Вул. Козацька, 16 м. Берестечко Луцького району Волинської області (коригування)» визначено на основі Розпорядження міського голови №183-р від 17.07.2025року «Про внесення змін в кошторисні призначення до бюджету Берестечківської міської територіальної громади на 2025рік» (додається).
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Товариством з обмеженою відповідальністю «Волиньпрестижпроект» було розроблено проектно-кошторисну документацію на будівництво по об’єкту «Капітальний ремонт харчоблоку закладу загальної середньої освіти Берестечківський ліцей Берестечківської міської ради за адресою: Вул. Козацька, 16 м. Берестечко Луцького району Волинської області (коригування)». На основі робочого проекту, який пройшов експертизу - ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ № 1648-ЕК-25 від 30 квітня 2025 (додається), було визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та очікувану вартість. Обсяги робіт визначено на підставі локальних кошторисів на будівельні роботи (додається).
При оголошенні Відкритих торгів з особливостями ( ідентифікатор закупівлі: UA-2025-07-17-010094-a) очікувана вартість предмета закупівлі становила - 8 900 426,40 грн. з ПДВ (Вісім мільйонів дев’ятсот тисяч чотириста двадцять шість гривень 40 коп.).
Очікувана вартість даного предмету закупівлі визначено за статтями витрат, які зазначені у зведеному кошторисному розрахунку. Взято витрати, передбачені Главами 1-9, крім того взято кошторисний прибуток (П), кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій (АВ), кошти на покриття ризиків всіх учасників будівництва, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами (І) і на дану суму нараховано ПДВ.
2. Щодо надання інформації та її документального підтвердження щодо надсилання Замовником запитів цінових пропозицій іншим учасникам ринку, окрім переможця та надання документального підтвердження відповідей на них.
Відкриі торги з особливостями щодо закупівлі за предметом «Капітальний ремонт харчоблоку закладу загальної середньої освіти Берестечківський ліцей Берестечківської міської ради за адресою: Вул. Козацька, 16 м. Берестечко Луцького району Волинської області (коригування)» було відмінено системою 06.08.2025 року через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом - ідентифікатор закупівлі: UA-2025-07-17-010094-a).
Було надіслано запити цінових пропозицій (додаються) :
Центру соціально-трудової реабілітації інвалідів «Енергія-І» Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України».
Товариству з обмеженою відповідальністю «ВОЛИНЬЕКОБУД»
Товариству з обмеженою відповідальністю «Промбудтранс»
Відповідь на запити цінових пропозицій отримали лише від Центру соціально-трудової реабілітації інвалідів «Енергія-І» Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України» (додається).
3. Щодо надання пояснення яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме Центр соціально-трудової реабілітації інвалідів «Енергія-І» Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України» (код ЄДРПОУ 30659431)
Оцінка можливих виконавців робіт проводилася з урахуванням таких основних критеріїв:
наявність необхідної ліцензії на виконання будівельних робіт.
досвід виконання аналогічних робіт та наявність кадрового і матеріально-технічного ресурсу.
відповідність пропозиції технічним і якісним характеристикам предмета закупівлі.
документальне підтвердження відповідності положенням Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України (Ukraine Facility).
Враховуючи, що лише Центр соціально-трудової реабілітації інвалідів «Енергія-І» Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України» надав відповідь на запит Замовника та надіслав свою цінову пропозицію до 25.08.2025 року, а також документально підтвердив відповідність вищезазначеним критеріям (у тому числі наявність ліцензії, досвід аналогічних робіт, технічну спроможність та відповідність Рамковій угоді з ЄС), замовником було прийнято рішення укласти договір саме з цим підрядником.
Номер:
2aa698a3675041a18624054726b98122
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
24.09.2025 17:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт по капітальному ремонту харчоблоку закладу загальної середньої освіти Берестечківський ліцей Берестечківської міської ради за адресою: Вул. Козацька, 16 м. Берестечко Луцького району Волинської області (коригування), код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-09-03-005120-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Замовнику надати інформацію та відповідні документи, якими підрядник Центр соціально-трудової реабілітації інвалідів «Енергія-І» Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України» підтвердив вимоги пункту 14.5 Договору про закупівлю робіт від 29.08.2025 № 367.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
5e40b38e60d440548cf82c08dba3ff25
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
25.09.2025 14:00
Опис:
З приводу вашого звернення в рамках моніторингу процедури публічної закупівлі «Капітальний ремонт харчоблоку закладу загальної середньої освіти Берестечківський ліцей Берестечківської міської ради за адресою: Вул. Козацька, 16 м. Берестечко Луцького району Волинської області (коригування)», ідентифікатор закупівлі UA-2025-09-03-005120-a надаємо пояснення:
1. Щодо надання інформації та відповідних документів, якими підрядник Центр соціально-трудової реабілітації інвалідів «Енергія-І» Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України» підтвердив вимоги пункту 14.5 Договору про закупівлю робіт від 29.08.2025 № 367.
Дана закупівля здійснювалася відповідно до Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проєкту на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів освіти, зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеїв, ліцеїв із посиленою військово-фізичною підготовкою, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 16 лютого 2022 р. № 120 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2024 р. № 1548) та Рамкової угодои між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX (далі Рамкова Угода).
На підтвердження вимоги пункту 14.5 Договору про закупівлю робіт від 29.08.2025 № 367 підрядником було надано Довідку щодо незастосування санкцій Європейського Союзу відповідно до статті 3 Рамкової угоди Ukraine Facility №46/11 від 20.08.2025 року (додається), Довідку щодо прийнятних країн відповідно до статті 5 Рамкової угоди Ukraine Facility №46/9 від 20.08.2025 року (додається) та pdf файл, сформований на сайті https://www.sanctionsmap.eu/#/main (додається).
Дана інформація засвідчує, що підрядник та його кінцеві бенефіціари:
• не є суб’єктами або особами, до яких застосовуються обмежувальні заходи Європейського Союзу;
• не перебувають під контролем чи управлінням осіб або структур, щодо яких ЄС застосував обмежувальні заходи;
• кінцеві бенефіціари не підпадають під обмежувальні заходи ЄС, включаючи фінансові санкції, заборону участі у закупівлях та обмеження на передачу технологій;
• не діють як посередники або представники осіб/структур, які підпадають під обмеження.