-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Роботи: «Капітальний ремонт приміщень хіміотерапевтичного відділення радіологічного корпусу КП «Рівненський обласний протипухлинний центр» Рівненської обласної ради за адресою: м. Рівне, вул. Олександра Олеся, 12 Б» згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код 45450000-6 − Інші завершальні будівельні роботи
Завершена
34 879 207.20
UAH з ПДВ
Номер:
1b815cc934be404b81a0c951cc31bbe0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-23-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.10.2025 00:00
Період моніторингу:
23.10.2025 12:13 - 13.11.2025 23:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.10.2025 Київ № 283
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
13 UA-2025-09-03-004370-a 03.09.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «БУД СІТІ РІВНЕ» та ТОВ «ОЛНЕВІТ» – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 листопада 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунальної корпорації «Рівненський обласний протипухлинний центр» Рівненської обласної ради» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи із публічних закупівель від 17 вересня 2025 року б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «БУД СІТІ РІВНЕ» (далі – ТОВ «БУД СІТІ РІВНЕ») та товариства з обмеженою відповідальністю «ОЛНЕВІТ» (далі – ТОВ «ОЛНЕВІТ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24 вересня 2025 року №143 та від 25 вересня 2025 року №145, повідомлення про намір укласти договір від 25 вересня 2025 року, пояснення та документи, отримані 30 жовтня 2025 року та 07 листопада 2025 року на запити Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
11.11.2025 17:59 - 15.11.2025 00:00
Дата публікації висновку:
11.11.2025 17:59
Запити/Пояснення
Номер:
27c65ec2a71c4b97826eaebee21ee681
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
27.10.2025 11:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Роботи: «Капітальний ремонт приміщень хіміотерапевтичного відділення радіологічного корпусу КП «Рівненський обласний протипухлинний центр» Рівненської обласної ради за адресою: м. Рівне, вул. Олександра Олеся, 12 Б» згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код 45450000-6 − Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-03-004370-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).и
1 . Надати інформацію та відповідні документи (кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
3. Надати інформацію та відповідні документи, щодо укладення договору про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі. У разі продовження строку для укладання договору надати обґрунтоване документальне підтвердження.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
2d64a449a3b74fa19e127282b75458e3
Назва:
Про надання пояснень на запит
Дата опублікування:
30.10.2025 11:21
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом закупівлі Роботи: «Капітальний ремонт приміщень хіміотерапевтичного відділення радіологічного корпусу КП «Рівненський обласний протипухлинний центр» Рівненської обласної ради за адресою: м. Рівне, вул. Олександра Олеся, 12 Б» згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код 45450000-6 − Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-03-004370-a) Комунальне підприємство «Рівненський обласний протипухлинний центр» Рівненської обласної ради (далі — Замовник) в порядку частини п’ятої статті 8 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі — Закон) надає пояснення на порушені запитання у запиті Державної аудиторської служби України.
Розглянувши запит Державної аудиторської служби України «Про надання пояснень» щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу Закупівлі, надаємо наступні пояснення (інформацію та підтвердні документи (що додаються) наступного змісту:
1. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик, визначення очікуваної вартості предмета закупівлі «Роботи: «Капітальний ремонт приміщень хіміотерапевтичного відділення радіологічного корпусу КП «Рівненський обласний протипухлинний центр» Рівненської обласної ради за адресою: м. Рівне, вул. Олександра Олеся, 12 Б» згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код 45450000-6 − Інші завершальні будівельні роботи здійснено у порядку встановленому п.4 Розділу ІII «Методи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 (зі змінами), зокрема з урахуванням видів та обсягів робіт, що планується закупити, згідно наказу Міністерства розвитку громад на території України №281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» та на підставі проектно-кошторисної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт приміщень хіміотерапевтичного відділення радіологічного корпусу КП «Рівненський обласний протипухлинний центр» Рівненської обласної ради за адресою: м. Рівне, вул. Олександра Олеся, 12 Б» згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код 45450000-6 − Інші завершальні будівельні роботи», затвердженої наказом директора КП “РОПЦ” №124/1-од від 04.08.2025 року (скан-копія додається)
За наслідками проведення експертизи проектно-кошторисної документації отримано Експертний звіт (Позитивний) № 18-0068/01-25 від 25.07.2025 року, що містить техніко-економічні показники об’єкта (скан-копія додається).
Очікувана вартість закупівлі обрахована на основі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва.
2. Керуючись вимогами Постанови “Про ефективне використання державних коштів” від 11.10.2016 р. № 710 Замовник не є розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктом господарювання державного сектору економіки, тому обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі не було розміщено на сторінці веб-сайту.
3. Щодо укладення договору про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі слід відмітити, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей. Відповідно до абзацу 1 частини 15 статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі” за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції Замовником було визначено ТОВ “ОЛЕНВІТ” переможцем процедури закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Згідно з пунктом 49 Особливостей рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та цього пункту. Згідно абзацу 3 пунктом 49 Особливостей з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Відповідно до абзацу 4 пункту 49 Особливостей Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. Станом на дату підписання договору - 10 жовтня 2025 року особи які мають право першого підпису (директор КП “РОПЦ”, медичний директор КП “РОПЦ”) були відсутні. У зв'язку з відсутністю підписантів, було прийнято рішення про продовження строку для укладання договору по Закупівлі відповідно до абзацу 4 пункту 49 Особливостей (скан-копії наказу “Про надання права підпису” №114-од від 05.11.2024 року, наказу “Про надання щорічної відпустки працівникам” №292-вп від 24.09.2025 року, наказу “Про відрядження директора центру” №117-вд від 09.10.2025 року додаються).
Номер:
2b768fff19224edea049e81e77ae516b
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
04.11.2025 12:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Роботи: «Капітальний ремонт приміщень хіміотерапевтичного відділення радіологічного корпусу КП «Рівненський обласний протипухлинний центр» Рівненської обласної ради за адресою: м. Рівне, вул. Олександра Олеся, 12 Б» згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код 45450000-6 − Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-03-004370-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації) та документів:
1. Щодо виконання учасником ТОВ «ОЛЕНВІТ» вимог пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації у частині документального підтвердження походження товару згідно зі специфікацією: сертифікати якості, сертифікати відповідності (вказати номер сторінки(-ок) та назву файлу).
2. Щодо виконання учасником ТОВ «ОЛЕНВІТ» вимог пункту 3.1 Додатку 9 до Тендерної документації у частині надання технічної СПЕЦИФІКАЦІЇ, СКЛАДЕНОЇ УЧАСНИКОМ згідно з Додатком 1 до тендерної документації (вказати номер сторінки(-ок) та назву файлу).
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
30b8f300b2984970bf111dac6d481517
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
07.11.2025 11:40
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом закупівлі Роботи: «Капітальний ремонт приміщень хіміотерапевтичного відділення радіологічного корпусу КП «Рівненський обласний протипухлинний центр» Рівненської обласної ради за адресою: м. Рівне, вул. Олександра Олеся, 12 Б» згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код 45450000-6 − Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-03-004370-a) Комунальне підприємство «Рівненський обласний протипухлинний центр» Рівненської обласної ради (далі — Замовник) в порядку частини п’ятої статті 8 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі — Закон) надає пояснення на порушені запитання у запиті Державної аудиторської служби України. Розглянувши запит Державної аудиторської служби України «Про надання пояснень» надаємо наступні пояснення:
1. Щодо виконання учасником ТОВ «ОЛЕНВІТ» вимог пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації у частині документального підтвердження походження товару згідно зі специфікацією: сертифікати якості, сертифікати відповідності (вказати номер сторінки(-ок) та назву файлу).
Пунктом 6 розділу ІІІ Тендерної документації визначено:
"Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі":
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (технічна специфікація згідно Додатку 1 до тендерної документації) та копію ліцензії на провадження відповідної діяльності (в разі якщо така діяльність підлягає ліцензуванню).
Товар згідно специфікації повинен мати документальне підтвердження його походження: сертифікати якості, сертифікати відповідності.
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частини четвертою статті 5 Закону.
У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»».
Предметом закупівлі є роботи: «Капітальний ремонт приміщень хіміотерапевтичного відділення радіологічного корпусу КП «Рівненський обласний протипухлинний центр» Рівненської обласної ради за адресою: м. Рівне, вул. Олександра Олеся, 12 Б» згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код 45450000-6 − Інші завершальні будівельні роботи.
Обсяги робіт визначені Додатком 1 до Тендерної документації “Технічне завдання на закупівлю робіт: «Капітальний ремонт приміщень хіміотерапевтичного відділення радіологічного корпусу КП «Рівненський обласний протипухлинний центр» Рівненської обласної ради за адресою: м. Рівне, вул. Олександра Олеся, 12 Б» згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код 45450000-6 − Інші завершальні будівельні роботи”.
Тендерна документація не містить “Специфікації”. Відповідна норма стосується закупівлі товару як цілісного предмета закупівлі, а не товару в складі робіт.
Єдиною вимогою щодо товару в складі робіт є вимоги щодо локалізації.
Учасником надано у складі тендерної пропозиції файл “22 Пояснення.pdf” із листом №22 від 15.09.2025 такого змісту: “П. 6 Розділу III. Тендерної документації вимагаються сертифікати на товар згідно специфікації. Враховуючи, що предметом закупівлі є роботи і тендерна документація не містить специфікації товару, то сертифікати не надаються”.
2. Щодо виконання учасником ТОВ «ОЛЕНВІТ» вимог пункту 3.1 Додатку 9 до Тендерної документації у частині надання технічної СПЕЦИФІКАЦІЇ, СКЛАДЕНОЇ УЧАСНИКОМ згідно з Додатком 1 до тендерної документації (вказати номер сторінки(-ок) та назву файлу).
На виконання вимог п. 3.1. Додатку 9 до Тендерної документації Учасником долучено файл “25 Додаток 1_Відповідність.pdf”.