• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт систем протипожежної безпеки будівлі спортивного комплексу з трибунами та адмін корпусом (літ.Г) Учбово-спортивної бази "Спартак" КП "Спортивний комплекс" за адресою: вул. Кирилівська, 105 у Подільскому районі м. Києва (ДК 021: 2015: 45450000-6)

Завершена

4 660 596.63 UAH з ПДВ
Номер: 7a67c60608954846b0a3b31922b3daff
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-08-000143
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.10.2025 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 08.10.2025 15:59 - 29.10.2025 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 08.10.2025 № 108-З Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 08.10.2025 № 108-З Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг 8) UA-2025-09-03-003067-a, яку проводить КП Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС»;
Адреса: Ukraine, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 881-80-44, i.o.kyselov@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм Закону, встановлено порушення статті 884 Цивільного кодексу України, пункту 5 Постанови №668, пункту 17 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням Особливостей №1178, дотримання принципів закупівель, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушення шляхом укладання додаткової угоди з відповідними змінами щодо приведення умов договору у відповідність до вимог законодавства з дотриманням положень Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: « 15 » жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), розгляду тендерної пропозиції, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання принципів закупівель, своєчасність укладання договору відповідно умов тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС», (далі – Замовник) на 2025 рік; тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи від 03.09.2025 №03.09.2025; тендерна пропозиція учасника ПП "Пожмастер" (далі – Учасник); протокол розгляду тендерних пропозицій про визначення переможцем відкритих торгів учасника та намір укласти договір від 22.09.2025 № 22.09.2025; договір від 02.10.2025 № 02/10/01; пояснення Замовника від 14.10.2025 на запит від 09.10.2025. Відповідно до частини 1 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом. Разом з тим, частиною 1 статті 884 Цивільного кодексу України та абзацом 3 пункту 103 «Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі - «Загальні умови укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» № 668) визначено, що гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом (далі - гарантійний строк експлуатації). При цьому постанова КМУ № 668 затверджує Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві. Відсутність гарантійних строків у договорі підряду на виконані роботи (наприклад, нове будівництво, реконструкція, реставрація чи капітальний ремонт об'єкта) є прямим порушенням пункту 5 Загальних умов, який визначає перелік істотних умов договору. Зокрема, до істотних умов обов'язково входять: - Гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об'єкта будівництва); - Порядок усунення виявлених недоліків (дефектів); - Відповідальність сторін за порушення умов договору підряду. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що між Замовником та ПП "Пожмастер" укладено Договір від 02.10.2025 № 02/10/01, на суму 4 660573,98 з ПДВ, який не відповідає нормам Цивільного кодексу України, що є порушенням вимог пункту 17 Особливостей. Зокрема, не зазначено гарантійний строк на роботи з капітального ремонту систем протипожежної безпеки будівлі спортивного комплексу з трибунами та адмін корпусом (літ.Г) Учбово-спортивної бази "Спартак" КП "Спортивний комплекс". Отже, договір не відповідає статті 884 Цивільного кодексу України, пункту 17 Особливостей пункту 5 Постанови № 668. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі, Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, через електронну систему закупівель, направлено Замовнику запит про надання пояснень від 09.10.2025 з приводу вищезазначеного, на який отримано відповідь від 14.10.2025, в якій Замовник зазначив: «Частиною 1 ст.884 ЦК України та пунктом 103 «Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затвердженого постановою КМУ від 01.08.2005 №668 із змінами:«103. Підрядник гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку. Гарантійні строки якості закінчених робіт, експлуатації змонтованих конструкцій встановлюються у договорі підряду з урахуванням вимог до цих робіт і конструкцій, визначених у проектній документації (далі - гарантійний строк якості). Гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом (далі - гарантійний строк експлуатації)». Таким чином, відповідно до встановлених діючим законодавством норм згідно із Договором підряду № 02/10/01 від 02.10.2025 сторонами передбачений гарантійний строк 10 років та більший гарантійний строк Сторони не узгодили». Однак, Замовником надано пояснення, яке не спростовує факт порушення вимог статті 884 Цивільного кодексу України, яка прямо встановлює, що підрядник гарантує якість робіт та можливість експлуатації об'єкта протягом гарантійного строку, якщо інше не передбачено договором. Гарантійний строк є обов'язковим елементом договору підряду на роботи. Відсутність такого строку означає невідповідність договору загальним вимогам ЦКУ, що робить його неповним або таким, що не забезпечує права замовника.
Період усунення порушень: 15.10.2025 16:46 - 29.10.2025 23:00
Дата публікації висновку: 15.10.2025 16:46

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UА-2025-09-03-003067-а від 15.10.2025р. та відповідного Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень) КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС» здійснило заходи щодо усунення порушення шляхом укладання додаткової угоди №1 від 21.10.2025р. з відповідними змінами щодо приведення умов договору у відповідність до вимог законодавства з дотриманням положень Цивільного кодексу України з оприлюдненням через електронну систему закупівель інформації та документів, що свідчать про вжиття таких заходів. Додаткова угода укладена та оприлюднена
Дата публікації звіту: 21.10.2025 12:53

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Усунення порушення шляхом укладання додаткової угоди №1 від 21.10.2025р. з відповідними змінами щодо приведення умов договору у відповідність до вимог законодавства з дотриманням положень Цивільного кодексу України.
Дата публікації: 21.10.2025 13:23

Запити/Пояснення