-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт систем протипожежної безпеки будівлі спортивного комплексу з трибунами та адмін корпусом (літ.Г) Учбово-спортивної бази "Спартак" КП "Спортивний комплекс" за адресою: вул. Кирилівська, 105 у Подільскому районі м. Києва (ДК 021: 2015: 45450000-6)
Завершена
4 660 596.63
UAH з ПДВ
Номер:
7a67c60608954846b0a3b31922b3daff
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-08-000143
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.10.2025 00:00
Період моніторингу:
08.10.2025 15:59 - 29.10.2025 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.10.2025 № 108-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 08.10.2025 № 108-З
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
8) UA-2025-09-03-003067-a, яку проводить КП Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС»;
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм Закону, встановлено порушення статті 884 Цивільного кодексу України, пункту 5 Постанови №668, пункту 17 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням Особливостей №1178, дотримання принципів закупівель, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушення шляхом укладання додаткової угоди з відповідними змінами щодо приведення умов договору у відповідність до вимог законодавства з дотриманням положень Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: « 15 » жовтня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), розгляду тендерної пропозиції, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання принципів закупівель, своєчасність укладання договору відповідно умов тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС», (далі – Замовник) на 2025 рік; тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи від 03.09.2025 №03.09.2025; тендерна пропозиція учасника ПП "Пожмастер" (далі – Учасник); протокол розгляду тендерних пропозицій про визначення переможцем відкритих торгів учасника та намір укласти договір від 22.09.2025 № 22.09.2025; договір від 02.10.2025 № 02/10/01; пояснення Замовника від 14.10.2025 на запит від 09.10.2025.
Відповідно до частини 1 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом.
Разом з тим, частиною 1 статті 884 Цивільного кодексу України та абзацом 3 пункту 103 «Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі - «Загальні умови укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» № 668) визначено, що гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом (далі - гарантійний строк експлуатації).
При цьому постанова КМУ № 668 затверджує Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві. Відсутність гарантійних строків у договорі підряду на виконані роботи (наприклад, нове будівництво, реконструкція, реставрація чи капітальний ремонт об'єкта) є прямим порушенням пункту 5 Загальних умов, який визначає перелік істотних умов договору. Зокрема, до істотних умов обов'язково входять:
- Гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об'єкта будівництва);
- Порядок усунення виявлених недоліків (дефектів);
- Відповідальність сторін за порушення умов договору підряду.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що між Замовником та ПП "Пожмастер" укладено Договір від 02.10.2025 № 02/10/01, на суму 4 660573,98 з ПДВ, який не відповідає нормам Цивільного кодексу України, що є порушенням вимог пункту 17 Особливостей. Зокрема, не зазначено гарантійний строк на роботи з капітального ремонту систем протипожежної безпеки будівлі спортивного комплексу з трибунами та адмін корпусом (літ.Г) Учбово-спортивної бази "Спартак" КП "Спортивний комплекс".
Отже, договір не відповідає статті 884 Цивільного кодексу України, пункту 17 Особливостей пункту 5 Постанови № 668.
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі, Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, через електронну систему закупівель, направлено Замовнику запит про надання пояснень від 09.10.2025 з приводу вищезазначеного, на який отримано відповідь від 14.10.2025, в якій Замовник зазначив: «Частиною 1 ст.884 ЦК України та пунктом 103 «Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затвердженого постановою КМУ від 01.08.2005 №668 із змінами:«103. Підрядник гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку. Гарантійні строки якості закінчених робіт, експлуатації змонтованих конструкцій встановлюються у договорі підряду з урахуванням вимог до цих робіт і конструкцій, визначених у проектній документації (далі - гарантійний строк якості). Гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом (далі - гарантійний строк експлуатації)». Таким чином, відповідно до встановлених діючим законодавством норм згідно із Договором підряду № 02/10/01 від 02.10.2025 сторонами передбачений гарантійний строк 10 років та більший гарантійний строк Сторони не узгодили».
Однак, Замовником надано пояснення, яке не спростовує факт порушення вимог статті 884 Цивільного кодексу України, яка прямо встановлює, що підрядник гарантує якість робіт та можливість експлуатації об'єкта протягом гарантійного строку, якщо інше не передбачено договором. Гарантійний строк є обов'язковим елементом договору підряду на роботи. Відсутність такого строку означає невідповідність договору загальним вимогам ЦКУ, що робить його неповним або таким, що не забезпечує права замовника.
Період усунення порушень:
15.10.2025 16:46 - 29.10.2025 23:00
Дата публікації висновку:
15.10.2025 16:46
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UА-2025-09-03-003067-а від 15.10.2025р. та відповідного Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень) КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС» здійснило заходи щодо усунення порушення шляхом укладання додаткової угоди №1 від 21.10.2025р. з відповідними змінами щодо приведення умов договору у відповідність до вимог законодавства з дотриманням положень Цивільного кодексу України з оприлюдненням через електронну систему закупівель інформації та документів, що свідчать про вжиття таких заходів. Додаткова угода укладена та оприлюднена
Дата публікації звіту:
21.10.2025 12:53
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Усунення порушення шляхом укладання додаткової угоди №1 від 21.10.2025р. з відповідними змінами щодо приведення умов договору у відповідність до вимог законодавства з дотриманням положень Цивільного кодексу України.
Дата публікації:
21.10.2025 13:23
Запити/Пояснення
Номер:
51e67d1693db4805a2f3c7cbf94b6968
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
09.10.2025 17:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: Капітальний ремонт систем протипожежної безпеки будівлі спортивного комплексу з трибунами та адмін корпусом (літ.Г) Учбово-спортивної бази "Спартак" КП "Спортивний комплекс" за адресою: вул. Кирилівська, 105 у Подільскому районі м. Києва (ДК 021: 2015: 45450000-6) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-03-003067-a, яку проводить КП Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС» (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Відповідно до підпункту 1.3.1 пункту 1.3 Додатку 1 ТД «Наявність обладнання, матеріально технічної бази та технологій» Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт/надання послуг.
Відповідно до підпункту 1.3.2 пункту 1.3 Додатку 1 ТД «Наявність обладнання, матеріально технічної бази та технологій» Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи, що підтверджують право власності/користування/ залучення офісу, транспорту (оборотно-сальдова відомість та/або інвентаризаційний опис та/або акт контрольної перевірки інвентаризації цінностей та/або договір оренди та/або договір купівлі – продажу, видаткові накладні, договір про співпрацю та/або договір користування чи надання послуг тощо).
Учасником у складі тендерної пропозиції надано Довідку за вих. № 292/25 від 11.09.2025 про наявність обладнання, матеріально технічної бази, необхідних для виконання робіт/наданих послуг, в якій вказані: вогнегасник ВП 5-5 шт.; вогнегасник ВП2-5 шт.; вогнегасник ВП 9 -2 шт.; вогнегасник ВВК 3,5-4 шт.; та вогнегасник ВВК 1,4-5 шт., але документи які підтверджують права власності учасник у тендерній пропозиції надав лише на вогнегасник ВП 5-4 шт.; вогнегасник ВВК 3,5-1 шт., та вогнегасник ВВК 1,4-1 шт.
4. Чому у договорі №02/10/01 від 02.10.2025 не зазначено гарантійний строк на роботи з капітального ремонту систем протипожежної безпеки будівлі спортивного комплексу з трибунами та адмін корпусом (літ.Г) Учбово-спортивної бази "Спартак" КП "Спортивний комплекс", що не відповідає нормам частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України та абзацу 3 пункту 103, та пункту 5 Постанови КМУ № 668.
5. Чому у договорі №02/10/01 від 02.10.2025 у підпункті 11.1.Розділу ХI. «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» відсутній рік строку дії договору, що не відповідає нормам ч.1 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
33cf4533e3824f4a958ea5664e6e7c2e
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
14.10.2025 15:18
Опис:
ПОЯСНЕННЯ НА ЗАПИТ від Дати: 2025-10-09 17:03:00
ПОЯСНЕННЯ НА ЗАПИТ від 2025-10-09 17:03 в електронній системі закупівель у межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-09-03-003067-a відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,було опубліковано запит замовнику на надання пояснень. А саме:
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-10-09 17:03:00 Про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: Капітальний ремонт систем протипожежної безпеки будівлі спортивного комплексу з трибунами та адмін корпусом (літ.Г) Учбово-спортивної бази "Спартак" КП "Спортивний комплекс" за адресою: вул. Кирилівська, 105 у Подільскому районі м. Києва (ДК 021: 2015: 45450000-6) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-03-003067-a, яку проводить КП Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС» (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Відповідно до підпункту 1.3.1 пункту 1.3 Додатку 1 ТД «Наявність обладнання, матеріально технічної бази та технологій» Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт/надання послуг.
Відповідно до підпункту 1.3.2 пункту 1.3 Додатку 1 ТД «Наявність обладнання, матеріально технічної бази та технологій» Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи, що підтверджують право власності/користування/ залучення офісу, транспорту (оборотно-сальдова відомість та/або інвентаризаційний опис та/або акт контрольної перевірки інвентаризації цінностей та/або договір оренди та/або договір купівлі – продажу, видаткові накладні, договір про співпрацю та/або договір користування чи надання послуг тощо).
Учасником у складі тендерної пропозиції надано Довідку за вих. № 292/25 від 11.09.2025 про наявність обладнання, матеріально технічної бази, необхідних для виконання робіт/наданих послуг, в якій вказані: вогнегасник ВП 5-5 шт.; вогнегасник ВП2-5 шт.; вогнегасник ВП 9 -2 шт.; вогнегасник ВВК 3,5-4 шт.; та вогнегасник ВВК 1,4-5 шт., але документи які підтверджують права власності учасник у тендерній пропозиції надав лише на вогнегасник ВП 5-4 шт.; вогнегасник ВВК 3,5-1 шт., та вогнегасник ВВК 1,4-1 шт.
4. Чому у договорі №02/10/01 від 02.10.2025 не зазначено гарантійний строк на роботи з капітального ремонту систем протипожежної безпеки будівлі спортивного комплексу з трибунами та адмін корпусом (літ.Г) Учбово-спортивної бази "Спартак" КП "Спортивний комплекс", що не відповідає нормам частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України та абзацу 3 пункту 103, та пункту 5 Постанови КМУ № 668.
5. Чому у договорі №02/10/01 від 02.10.2025 у підпункті 11.1.Розділу ХI. «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» відсутній рік строку дії договору, що не відповідає нормам ч.1 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
З огляду на вищезазначене, Замовник повідомляє наступне:
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість відповідно до РОБОЧОГО ПРОЄКТУ «Система пожежної сигналізації Система керування евакуванням. А.АПС.328-ПС від травня 2025року «Капітальний ремонт системи протипожежної безпеки будівлі спортивного комплексу з трибунами та адмінкорпусом (Літ.Г) Учбово-спортивної бази «Спартак» КП «Споривний комплекс» за адресою: вул. Кирилівська, 105 у Подільському районі м. Києва» та ЕКСПЕРТНОЇ ОЦІНКИ №28/1181-05/25 від 28 травня 2025 року щодо розгляду дотримання вимог з питань пожежної та техногенної безпеки об’єкта будівництва і його кошторисної вартості будівництва за робочим проєктом: «Капітальний ремонт системи протипожежної безпеки будівлі спортивного комплексу з трибунами та адмінкорпусом (Літ.Г) Учбово-спортивної бази «Спартак» КП «Споривний комплекс» за адресою: вул. Кирилівська, 105 у Подільському районі м. Києва».
2. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/6399629BA3621601C2258CEB006C34A7 у відповідності до вимог розпорядження ВО КМР (КМДА) № 1547 від 04.12.2017 р. «Про внесення змін до розпорядження № 1036 від 11.09.2009 р. «Про деякі питання функціонування Інформаційно-аналітичної системи інтернет-порталу «Київаудит» та Постанови від 11 жовтня 2016 р. № 710 Про ефективне використання державних коштів.
Замовник оприлюднив на веб-порталі уповноваженого органу, визначеного Законом України «Про публічні закупівлі», а саме: https://prozorro.gov.ua/uk та https://www.dzo.com.ua/tenders/28668163 звіт про укладення договору про закупівлю UA-2025-09-25-008982-a (Дата формування звіту: 13 жовтня 2025р.), товарів, робіт або послуг та інформацію про зміну його істотних умов у строки, визначені положенням про закупівлі такого господарського товариства.
У звіті зазначена назва договору, дата укладення договору, номер договору (за наявності), найменування, ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань або реєстраційний номер облікової картки платника податків фізичної особи - постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг, ціна договору та інша інформація, передбачена положенням про закупівлі такого господарського товариства.
3. Відповідно до п. 1.3, п.п. 1.3.1., Додатку № 1 тендерних вимог, Учасником надано Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт/надання послуг.
Учасник у складі своєї Тендерній пропозиції надав підтверджуючі документи на виконання вимог п.п. 1.3.2. ТД в повному обсязі.
1.3. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій*
*У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
Під час закупівлі робіт або послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію, такого як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців 1.3.1. Довідка, в якій зазначається наступна інформація про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для надання послуг (далі – Довідка), визначених у технічних вимогах, за формою:
Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт/надання послуг
№ з/п Найменування, або тип обладнання,
будівельних машин та механізмів,
матеріально-технічної бази Власне, орендоване, надане субпідрядником/ співвиконавцем Кількість наявних одиниць
1 2 3 4
Посада, підпис, печатка (у разі використання), П.І.Б. керівника або уповноваженої особи ,
Матеріально-технічна база має відповідати умовам, визначеним в Постанові Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852.
1.3.2. Документи, що підтверджують право власності/користування/ залучення офісу, транспорту (оборотно-сальдова відомість та/або інвентаризаційний опис та/або акт контрольної перевірки інвентаризації цінностей та/або договір оренди та/або договір купівлі – продажу, видаткові накладні, договір про співпрацю та/або договір користування чи надання послуг тощо). На підтвердження наявності транспортних засобів в пропозиції надати документ, що підтверджує право власності (свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу) та/або оренди та/або право користування. У разі надання документу щодо оренди або права користування, обов’язково додати документ, що підтверджує право власності орендодавця (свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу). Надати документи, що підтверджують справність зазначеного ТЗ (протокол перевірки технічного стану).
Повідомляємо, що у Постанові Кабінету Міністрів України № 852 від 23 листопада 2016 року «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», яка містить вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, а саме: Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, зазначено наступне:
«Технологічні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази
16. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність:
приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер);
пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму)»
Наявність первинних засобів пожежогасіння (вогнегасників) не є обов’язковою згідно норм чинного законодавства, а отже, Учасник у своїй тендерній пропозиції повністю підтвердив відповідність наявної матеріально-технічної бази чинному законодавству України та вимогам Тендерної документації Замовника.
Згідно статті 5, пункту 4, Закону України Про публічні закупівлі «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.»
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення.
Додатково повідомляємо, що Учасник має в наявності всі необхідні підтверджуючі документи на обладнання та матеріали, зазначені в Довідці, та надає їх згідно запиту.
4.Частиною 1 ст.884 ЦК України та пунктом 103 «Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві , затвердженого постановою КМУ від 01.08.2005 р.№668 із змінами :
«103. Підрядник гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку.
Гарантійні строки якості закінчених робіт, експлуатації змонтованих конструкцій встановлюються у договорі підряду з урахуванням вимог до цих робіт і конструкцій, визначених у проектній документації (далі - гарантійний строк якості).
Гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом (далі - гарантійний строк експлуатації)».
Таким чином, відповідно до встановлених діючим законодавством норм згідно із Договором підряду №02/10/01 від 02.10.2025 сторонами передбачений гарантійний строк 10 років та більший гарантійний строк Сторони не узгодили.
5.Стосовно строку дії договору №02/10/01 від 02.10.2025 :
у підпункті 11.1.Розділу ХI. «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» в частині не зазначення року строку дії договору , зокрема 2025 , допущена описка.
Проте, відповідно до п. Договору роботи виконуються до 31 грудня 2025 року. Відповідно до Специфікації або Звіту