-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
«Кейтерингові послуги» (Послуги з харчування дітей, які потерпіли внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Камінь-Каширського району Волинської області)
Завершена
64 860 377.00
UAH без ПДВ
Номер:
709473345c084a9e95f1a2250b3edf4d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-08-000120
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.10.2025 00:00
Період моніторингу:
08.10.2025 14:56 - 29.10.2025 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.10.2025 №66-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 07.10.2025 № 003100-18/12419-2025
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 08.10.2025 №66-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12 UA-2025-09-03-003022-a 03.09.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог п.14 частини другої та частини третьої 22 статті Закону, пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом з врахуванням пояснень Замовника – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення у подальшому порушень вимог 14 частини другої статті 22 Закону, пункту 28 Особливостей при складанні тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 27 жовтня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління соціального захисту населення Камінь-Каширської РДА (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 03.09.2025 №12 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерна пропозиція ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА", протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.09.2025 №13, від 15.09.2025 №15, вимога про усунення невідповідностей до 12.09.2025, повідомлення про намір укласти договір від 15.09.2025, договір від 22.09.2025 №5 (далі – Договір), відповіді Замовника на запити про надання пояснення від 14.10.2025, 17.10.2025 та 21.10.2025 року.
За результатами моніторингу встановлено, що на порушення п.14 частини другої статті 22 Закону, пункту 28 Особливостей у тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Замовник у пункті 7.3.4 Додатку «Проєкт договору» до ТД посилається на норми Господарського кодексу України, тоді як Господарський кодекс України втратив чинність 28 серпня 2025 року Згідно з частиною третьою статті 17 «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України від 9 січня 2025 року № 4196-IX «Про особливості регулювання діяльності юридичних осіб окремих організаційно-правових форм у перехідний період та об’єднань юридичних осіб». З цієї дати всі господарські та корпоративні відносини регулюються Цивільним кодексом та іншими спеціальними законами.
Таким чином, Замовником під час складання та затвердження тендерної документації не дотримано норм чинного законодавства, чим порушено вимоги частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей.
Період усунення порушень:
27.10.2025 10:22 - 11.11.2025 00:00
Дата публікації висновку:
27.10.2025 10:22
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Управління соціального захисту населення райдержадміністрації надає інформацію по висновку .Файл додається
Дата публікації звіту:
28.10.2025 12:44
Запити/Пояснення
Номер:
75e0fe1c8257481e99cd3dd3a9c8f4a1
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
10.10.2025 10:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Кейтерингові послуги» (Послуги з харчування дітей, які потерпіли внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Камінь-Каширського району Волинської області)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-09-03-003022-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Також, надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
224a8817186c45d08f3cca006873e0c0
Назва:
Управління соціального захисту населення надає інформацію
Дата опублікування:
14.10.2025 08:20
Опис:
ОБҐРУНТУВАННЯ
технічних та якісних характеристик закупівлі послуг з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах,розташованих на територіях радіоактивного забруднення Камінь-Каширського району Волинської області, розміру бюджетного призначення,очікуваної вартості предмета закупівлі (оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)).
Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:
Управління соціального захисту населення Камінь-Каширської райдержадміністрації Волинської області, код ЄДРПОУ-03192023
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах,розташованих на територіях радіоактивного забруднення Камінь-Каширського району Волинської області ДК 021:2015-55520000-1 «Кейтерингові послуги»
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: . Послуга
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 64860377,00 грн. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу Ш наказу Міністерства розвитку економіки , торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 із змінами.
Розмір бюджетного призначення: 64860377,00 грн. згідно з розрахунком очікуваної вартості закупівлі.
Обґрунтування технічних і якісних характеристик. Термін постачання — з дати укладання договору по 31 грудня 2025 р. Якісні та технічні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням реальних потреб замовника та оптимального співвідношення ціни якості. Враховуючи зазначене, замовник прийняв рішення стосовно застосування таких технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
У місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретну марку чи виробникам або конкретний процес , що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва.
Харчування учнів повинно повністю відповідати фізіологічній потребі дитячого організму у поживних речовинах та енергії відповідно до вікових груп, а також вимогам санітарного законодавства та норм харчування, встановленим постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня №305 (зі змінами ) Організація харчування у закладах освіти та закладах та закладах оздоровлення та відпочинку повинна здійснюватися з дотриманням норм харчування, вимог санітарного законодавства та законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів. Приготування готових страв повинно здійснюватись з дотримувані процедур,заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критих точках (НАССР)
Учасник повинен надати замовнику послуги, якість яких відповідає наступним нормативним документам:
- постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 року №305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку»
Управління соціального захисту населення повідомляє, що обгрунтування та розрахунок вартості розміщено на сайті районної державної адміністрації соціальний захист інформує за 03 вересня 2025 року
Номер:
b8b99946e2224e14891561ec8d4a146d
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
10.10.2025 10:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Кейтерингові послуги» (Послуги з харчування дітей, які потерпіли внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Камінь-Каширського району Волинської області)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-09-03-003022-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступних питань:
У пункті 3 розділу ІІІ додатку 7 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо обов’язкової наявності в учасника столового посуду, із зазначенням найменувань, у кількості не менше15000 одиниць, що перебуває у власності Учасника та буде використане для укомплектування закладів, де здійснюватиметься надання послуг (для підтвердження зазначеної інформації надати документи, що підтверджують право власності).
У тендерній пропозиції учасника ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" у файлі «14. Інформація про наявність обладнання та мтб.pdf» надано Інформацію у довільній формі про наявність в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази від 09.09.2025 №0909/14, в якій зазначено, що учасник має в наявності тарілки, стакани/склянки, столові прилади (виделки, ложки) в кількості не менше 15000 одиниць.
Для підтвердження зазначеної інформації у файлі «18. Документи, що підтверджують право власності на столовий посуд.pdf» учасником надано видаткові накладні, згідно яких в учасника підтверджено наявність:
- стаканів/склянок в кількості 4678 одиниць (накладні від 07.10.2021 №ГКр-7/10 – 2498+480 штук, від 06.04.2024 №ФТУТ-000863 – 300 штук, від 17.08.2020 №7789 – 900 штук, від 20.032024 №ТД-006723 – 500 штук);
- виделок в кількості 13242 одиниць (накладні від 20.12.2023 №2012675 – 1 набір по 12 штук, від 09.02.2024 №0902233 – 70 наборів по 12 штук, від 17.08.2020 №7789 – 1897 наборів по 6 штук, від 07.02.2024 №7789 – 84 набори по 12 штук);
- ложок в кількості 960 одиниць (накладна від 17.08.2020 №7789 – 160 наборів по 6 штук);
1. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" невідповідність вимогам, зазначеним у пункті 3 розділу ІІІ додатку 7 до тендерної документації?
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
0dad55ffee9145e8af488766a1ee9047
Назва:
управління соціального захисту населення надає інформацію
Дата опублікування:
14.10.2025 14:08
Опис:
У пункті 3 розділу ІІІ додатку 7 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо наявності в учасника столового посуду, із зазначенням найменувань, у кількості не менше15000 одиниць, що перебуває у власності Учасника та буде використане для укомплектування закладів, де здійснюватиметься надання послуг (для підтвердження зазначеної інформації надати документи, що підтверджують право власності).
Учасником – ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА», на виконання вимоги Тендерної документації було надано Інформацію про наявність в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази (вих. №0909/14 від 09.09.2025), в якій, зокрема, зазначено, що учасник має в наявності столовий посуд (тарілки, стакани/склянки, столові прилади (виделки, ложки))в кількості не менше 15000 одиниць.На підтвердження зазначеної інформації у файлі «18. Документи, що підтверджують право власності на столовий посуд.pdf» учасником надано видаткові накладні, згідно якихкількість столового посуду становить не менше 15000 одиниць.
Вимога тендерної документації не передбачала надання підтвердження наявності столового посуду, у кількості не менше15000 одиницьв розрізі кожного окремого найменування, а визначену кількість – не менше 15000 одиниць мав становити весь столовий посуд в сукупності. Дане значення було визначено для того, щоб підтвердити спроможність Учасника, у разі потреби, укомплектувати заклади, де здійснюватиметься надання послуг. Інформація та документи, що були надані Учасником, запевнили Замовника у такій спроможності Учасника.До того ж, в процесі надання послуг, Учасник-Переможець забезпечив потребу столового посуду для закладів освіти.
Таким чином, у тендерній пропозиції Учасника-Переможця процедури закупівлі відсутні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією.
Номер:
b568e54ece4f45caa172fea32db57419
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
14.10.2025 13:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Кейтерингові послуги» (Послуги з харчування дітей, які потерпіли внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Камінь-Каширського району Волинської області)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-09-03-003022-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступних питань:
Замовником на запит про надання пояснення від 10.10.2025 щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікуваної вартості, а також щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі не надано конкретної відповіді.
Зокрема, Замовником не надано розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі на суму 64 860 377,00 гривень. Натомість у відповіді замовника від 14.10.2025 у файлі «Ціна вересень 2025.xlsx» надано «Розрахунок вартості продуктового набору на послуги (із врахуванням націнки 50% від вартості продуктового набору)», в якому визначена середня вартість харчування за 1 діто-день.
Також, замовником не надано обгрунтування технічних характеристик предмета закупівлі, а також посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
У відповіді замовника від 14.10.2025 зазначено, що «Якісні та технічні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням реальних потреб замовника та оптимального співвідношення ціни якості. Враховуючи зазначене, замовник прийняв рішення стосовно застосування таких технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
У місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретну марку чи виробникам або конкретний процес , що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва.
Харчування учнів повинно повністю відповідати фізіологічній потребі дитячого організму у поживних речовинах та енергії відповідно до вікових груп, а також вимогам санітарного законодавства та норм харчування, встановленим постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня №305 (зі змінами ) Організація харчування у закладах освіти та закладах та закладах оздоровлення та відпочинку повинна здійснюватися з дотриманням норм харчування, вимог санітарного законодавства та законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів. Приготування готових страв повинно здійснюватись з дотримувані процедур,заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критих точках (НАССР).
Учасник повинен надати замовнику послуги, якість яких відповідає наступним нормативним документам:
- постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 року №305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку»
Управління соціального захисту населення повідомляє, що обгрунтування та розрахунок вартості розміщено на сайті районної державної адміністрації соціальний захист інформує за 03 вересня 2025 року».
Слід відмітити, що у пункті 6.1 розділу ІІІ тендерної документації Замовником визначено наступні вимоги до частини предмета закупівлі (необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики частини предмета закупівлі):
6.1.1. Інформація про необхідні технічні вимоги до предмета закупівлі:
- харчування дітей по трьом віковим категоріям (від 6 до 11 років, від 11 до 14 років, від 14 до 18 років), які потерпіли від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Камінь-Каширського району Волинської області, за графіком, узгодженим з адміністрацією навчального закладу;
- забезпечення приміщень, де буде здійснюватися приготування їжі та безпосереднє харчування дітей, належним кухонним інвентарем у достатній кількості, спецодягом для працівників, миючими засобами, тощо відповідно до вимог чинного законодавства. Учасник надає протоколи проведення дослідження мікроклімату, повітря робочої зони, шумового навантаження та інфразвуку, важкості та напруженості праці на робочі місця шеф-кухар, кухар та кухонний робітник, що проведені у поточному році.
6.1.2. Інформація про необхідні якісні характеристики предмета закупівлі:
- послуги з харчування дітей по трьом віковим категоріям полягають у забезпеченні одноразовим харчуванням в межах норми харчування відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 р. № 305 “Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, та виділеного бюджетного фінансування, у порядку, встановленому постановою Кабінету Міністрів України від 02.02.2011 №116;
- проведення бракеражу страв у відповідності з діючим законодавством України;
- дотримання вимог діючого законодавства щодо санітарно- епідеміологічного стану приміщень, де готуються страви та здійснюється безпосереднє харчування дітей, а також вимог законодавства про проходження працівниками медичного огляду;
- закупівля сировини (продуктів харчування), яка відповідає вимогам діючих державних стандартів (ГОСТ, ДСТУ та ТУ) щодо якості та безпеки. Учасником надаються експертні висновки щодо дослідження готових страв (не менше 4-х страв), видані не раніше 2024 року;
- дотримання під час надання послуг з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення, порядку забезпечення безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, що виробляються, перебувають в обігу, ввозяться (пересилаються) на митну територію України та/або вивозяться (пересилаються) з неї у відповідності до вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
- під час виконання послуг будуть застосовані заходи із захисту довкілля.
6.1.3. Інформація про необхідні кількісні характеристики предмета закупівлі:
- кількісні характеристики, а саме обсяг послуг, визначено у Додатку №1 до Документації, одиниця виміру діто-день;
- орієнтовна кількість дітей, для яких надаватимуться послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Камінь-Каширського району Волинської області, визначена у Додатку №1 до цієї Документації.
Відповідно до пункту 3 Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 р. № 305, визначено, що у цьому Порядку терміни вживаються в такому значенні:
1) аутсорсинг - спосіб організації харчування здобувачів освіти/дітей, що передбачає виготовлення та реалізацію готових страв оператором ринку харчових продуктів, який здійснює постачання послуг з харчування, з використанням матеріально-технічної бази закладу освіти або закладу оздоровлення та відпочинку;
…
6) кейтеринг - спосіб організації харчування здобувачів освіти/дітей, що передбачає доставку і реалізацію готових страв, виготовлених без використання матеріально-технічної бази закладу освіти або закладу оздоровлення та відпочинку оператором ринку харчових продуктів, який здійснює постачання послуг з харчування.
Виходячи з вищенаведеного, послуги з харчування дітей у даному випадку мають ознаки аутсорсингу, тоді як Замовником встановлено назву предмета, закупівлі «Кейтерингові послуги».
Якщо предметом закупівлі є кейтеринг, не зрозуміло, яким чином можна забезпечити доставку приготованої їжі 2 транспортними засобами (п.3 Додатку 7 ТД) до більше як 107 закладів освіти (Додаток 2 до ТД).
Також, не зрозуміло, яким чином, учасник повинен розрахувати кількість про працівників, які безпосередньо будуть задіяні у процесі приготування їжі (не менше 30 працівників – п.7 Додатку 7 ТД), тоді як в Додатку 1 до ТД відсутня інформація про орієнтовну кількість дітей, для яких надаватимуться послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Камінь-Каширського району Волинської області.
Враховуючи вищенаведене, Замовнику необхідно надати:
- розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі на суму 64 860 377,00 гривень;
- вказати, який вид послуг (аутсорсинг, кейтеринг) передбачається надати згідно даної закупівлі;
- посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
591b31991b4349959ee66df84f6718c8
Назва:
Управління соціального захисту населення надає інформацію
Дата опублікування:
17.10.2025 15:30
Опис:
Управління соціального захисту населення райдержадміністрації повідомляє, що обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі розміщенні на сайті районної державної адміністрації соціальний захист інформує 3 вересня 2025 року посилання ( http://kamadm.gov.ua/sotsialnyi-naselennia/item/14250-obgruntuvannia)
Уповноваженою особою управління надано вартість продуктового набору відповідно до Додатку №9 постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 року №305 "Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку". В Додатку 1 тендерної документації зазначено орієнтовна кількість діто-днів для яких надаватимуться послуги з харчування дітей потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи по вікових категоріях.
Згідно п. 15 Особливостей предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708.
Згідно Порядку № 708 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника (ДК 021:2015).
ДК 021:2015 містить групу 55500000-5 «Послуги їдалень та кейтерингові послуги», яка в свою чергу включає, серед іншого, клас 55520000-1 «Кейтерингові послуги». В свою чергу клас 55520000-1 «Кейтерингові послуги» включає категорію 55523100-3 «Послуги з організації шкільного харчування» та категорію 55524000-9 «Кейтерингові послуги для шкіл». Отже, виходячи з зазначеного, ДК 021:2015 розрізняє «Послуги з організації шкільного харчування» та «Кейтерингові послуги для шкіл».
При цьому, «Кейтерингові послуги для шкіл» опосередковують «класичний» варіант кейтерингу, коли відбувається доставка готової фасованої їжі (страв) до шкіл та її видача без будь-яких додаткових дій по її обробці (розігрів, нарізання, і т.д.)
Отже клас 55520000-1 «Кейтерингові послуги» включає як послуги з організації шкільного харчування, так і класичні кейтерингові послуги для шкіл. При цьому, послуги з організації шкільного харчування є відмінними класичних кейтерингових послуг, та включають в себе послуги з надання харчування (організації шкільного харчування) в більш широкому сенсі, не обмежуючись виключно класичним видом кейтерингу, як зазначено вище, в т.ч. організація діяльності їдальні для шкіл (зберігання продуктового набору, приготування їжі, видача їжі тощо).
Предмет даної закупівлі визначено за класом 55520000-1 «Кейтерингові послуги», який включає саме послуги з організації шкільного харчування. Про це безпосередньо вказано у найменуванні предмету закупівлі, шляхом уточнення у дужках: «Кейтерингові послуги» (Послуги з харчування дітей, які потерпіли внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Камінь-Каширського району Волинської області).
В той же час, пунктом 3 Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 р. № 305, визначено саме спосіб організації харчування, а не вид послуги. При цьому, відмінність способів організації харчування за вищезгаданим пунктом полягає у використанні матеріально-технічної бази закладу освіти (аутсорсинг) чи невикористанні такої бази (кейтеринг).
Слід зазначити, що в переліку навчальних закладів, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Камінь-Каширського району Волинської області, в яких надаються послуги з харчування дітей,які потерпіли внаслідок Чорнобильської катастрофи (Додаток 2 до тендерної документації), наявні навчальні заклади, в яких відсутня достатня матеріально-технічна база, яка б дозволяла організовувати харчування у такий спосіб як аутсорсинг. Таким чином, в таких закладах харчування організовується шляхом кейтерингу, шляхом доставки та видачі готових страв, які виготовляються в тих навчальних закладах, які мають необхідну матеріально-технічну базу.
Враховуючи викладене вище, в межах запиту повідомляємо, що в даній закупівлі закуповуються послуги, визначені за класом 55520000-1 «Кейтерингові послуги», а саме Послуги з харчування дітей, які потерпіли внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Камінь-Каширського району Волинської області.
В той же час, враховуючи особливості матеріально-технічного оснащення навчальних закладів, в яких планується надання послуг, зокрема, харчоблоків, спосіб організації харчування в кожному конкретному закладі (аутсорсинг або кейтеринг) відбувається (обирається) з урахуванням відповідної матеріально-технічної бази, як зазначено вище.
Номер:
c1d97dbc9cb245078292c63b098083ff
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
16.10.2025 16:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Кейтерингові послуги» (Послуги з харчування дітей, які потерпіли внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Камінь-Каширського району Волинської області)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-09-03-003022-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступних питань:
При розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" для виправлення невідповідностей Замовником розміщено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro вимогу про усунення невідповідностей до 12.09.2025, а саме – «п. 13 Додатку 7 до Тендерної документації Перелік документів для учасників,що надаються у складі тендерної пропозиції. Учасник надає протоколи проведення дослідження мікроклімату, повітря робочої зони, шумового навантаження та інфразвуку, важкості та напруженості праці на робочі місця шеф-кухар, кухар та кухонний робітник, що проведені у поточному році. (посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності)». Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано протоколи проведення дослідження мікроклімату, повітря робочої зони, шумового навантаження та інфразвуку, важкості та напруженості праці на робоче місце шеф-кухар, що проведені у 2024 році. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями протоколи проведення дослідження мікроклімату, повітря робочої зони, шумового навантаження та інфразвуку, важкості та напруженості праці на робоче місце шеф-кухар, що проведені у 2025 році.»
Відповідно до вимог абзацу другого пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів), під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
1. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" те, що відсутність у складі його тендерної пропозиції, зокрема: «протоколів проведення дослідження мікроклімату, повітря робочої зони,шумового навантаження та інфразвуку, важкості та напруженості праці на робочі місця шеф-кухар, кухар та кухонний робітник, що проведені у поточному році», не є невідповідністю відповідно до вимог абзацу другого пункту 43 Особливостей, оскільки вимога про надання протоколів передбачена пунктом 13 розділу ІІІ «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівл» Додатку 7 до ТД, тобто дані протоколи є документом про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі?
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
665168750e4c47998ea53b88dead677c
Назва:
Управління соціального захисту населення інформує
Дата опублікування:
21.10.2025 14:21
Опис:
Відповідно до п. 13 Додатку 7 до Тендерної документації, що містить Перелік документів для учасників,що надаються у складі тендерної пропозиції, Учасник надає протоколи проведення дослідження мікроклімату, повітря робочої зони, шумового навантаження та інфразвуку, важкості та напруженості праці на робочі місця шеф-кухар, кухар та кухонний робітник, що проведені у поточному році.
В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА» наявний файл «35. Протоколи дослідження робочих місць.pdf», який містить протоколи проведення дослідження мікроклімату, повітря робочої зони, шумового навантаження та інфразвуку, важкості та напруженості праці на робочі місця шеф-кухар, кухар та кухонний робітник. В той же час, згідно наданих документів вбачається, що дата (період) проведення відповідних досліджень на робоче місце шеф-кухар не відповідає періоду поточного року.
Відповідно до положень абзацу першого пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
При цьому, згідно положень абзацу другого пункту 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
В той же час, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА» були наявні усі документи, що вимагались п. 13 Додатку 7 до Тендерної документації, тобто учасником були надані усі документи (протоколи), подання яких передбачалось тендерною документацією в цій частині, однак протоколи проведення дослідження мікроклімату, повітря робочої зони, шумового навантаження та інфразвуку, важкості та напруженості праці на робоче місце шеф-кухар мали невідповідності у частині дат (періоду) проведення таких досліджень. Отже, встановлене виключення (застереження) із невідповідностей, як передбачено абзацом другим пункту 43 Особливостей, в даному випадку не застосовується.
В будь-якому випадку, виправлення таких невідповідностей не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, обсягу послуги, що пропонується учасником, тощо.
Таким чином, зазначені у вимозі невідповідності є невідповідністю у розумінні вимог абзацу другого пункту 43 Особливостей.
Принагідно відзначимо, що такий підхід стосовно невідповідностей у періоді проведення досліджень (даті протоколів досліджень) мікроклімату, повітря робочої зони, шумового навантаження та інфразвуку, важкості та напруженості праці відповідає практиці Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.