• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) покрівлі житлового буд. ¼ по вул. Незалежності в селищі Рогань Харківського району Харківської області код за - ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи

Завершена

2 117 418.00 UAH з ПДВ
Номер: 7a42fca0fc384f44b3ab32ae24b1b6bb
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-24-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.10.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 24.10.2025 16:59 - 14.11.2025 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 24.10.2025 № 294 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 24.10.2025 року. В.о. начальника Артур ЄГІОЗАР’ЯН Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 24.10.2025 № 294 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 9 UA-2025-09-02-011206-a 02.09.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 982-71-49, v.v.logvynenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону та частини першої статті 41 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення частини третьої статті 22 Закону та абзацу першого пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Світтехбуд юа" встановлено порушення пункту 43 Особливостей. За результатами моніторингу з питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, надання роз’яснень щодо тендерної документації; стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження; відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям; своєчасності його розміщення та виконання учасником; своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання вимог Постанови № 710; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, (зокрема проведення економічного навчання тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 листопада 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації̈ про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 зі змінами (далі – Особливості), надання роз’яснень щодо тендерної документації; стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження; відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям; своєчасності його розміщення та виконання учасником; розгляду тендерної пропозиції учасника, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ РОГАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи від 02.09.2025 № б/н, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 05.09.2025, 08.09.2025 та відповіді Замовника від 08.09.2025, 10.09.2025, рішення постійно діючі адміністративної колегії Антимонопольного Комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 02.10.2025 №14573, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "Світтехбуд юа" (далі – ТОВ "Світтехбуд юа", Учасник, Переможець), вимога про усунення невідповідностей до 11.10.2025, протокол розкриття тендерних пропозицій від 14.10.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про визначення переможця від 14.10.2025, повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкритих торгів з особливостями від 14.10.2025 року, Договір № 20/10 від 20.10.2025 року (далі — Договір), пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 30.10.2025 року (далі – Пояснення). Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. 1. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено наступне. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. На підставі Закону України «Про особливості регулювання діяльності юридичних осіб окремих організаційно-правових форм у перехідний період та об'єднань юридичних осіб» від 09.01.2025 року № 4196-IX (далі – Закон № 4196-IX), який передбачає перехід на регулювання господарських відносин за нормами Цивільного кодексу України та спеціальних законів, з 28.08.2025 року Господарський кодекс України втратив чинність. При цьому, проект договору про закупівлю, що є Додатком 5 тендерної документації (затвердженої протокольним рішенням Уповноваженої особи від 02.09.2025 № б/н) містить посилання на Господарський кодекс України. Отже, на порушення абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей, тендерна документація складена та затверджена Замовником без врахування змін в законодавстві, які діяли на дату проведення закупівлі. Тобто замовником до тендерної документації включено інформацію, вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель Замовнику направлено запит від 27.10.2025 щодо надання інформації та пояснень, прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. На вищезазначений запити Північно-східного офісу Держаудитслужби Замовник 30.10.2025 оприлюднив інформацію наступного змісту: ”наявність посилань на Господарський кодекс у проєкті договору є технічною та об’єктивно зумовленою обставиною, що виникла через відсутність на той момент загальнодоступних роз’яснень щодо втрати чинності цього кодексу». Зазначене не спростовує факт наявності порушень, оскільки публікацію в офіційному виданні Закону № 4196-IX здійснено 27.02.2025. Поряд з цим, згідно частинии першої статті 17 Закону № 4196-IX, цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування, та вводиться в дію через шість місяців з дня набрання ним чинності, крім: частини другої статті 13, яка вводиться в дію через три роки та шість місяців з дня набрання чинності цим Законом; пункту 4 цієї статті, який вводиться в дію з дня набрання чинності цим Законом. Згідно частинии третьої статті 17 Закону № 4196-IX 3. Визнати Господарський кодекс України (Відомості Верховної Ради України, 2003 р., №№ 18-22, ст. 144) таким, що втратив чинність, з дня введення в дію цього Закону. 2. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне. Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону визначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Поряд з цим, відповідно до частини першої статті 41 Закону, у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Такі документи можуть містити іншу інформацію. При цьому, Замовником Договір та всі додатки до нього, в тому числі і інформацію про ціни на матеріальні ресурси оприлюднено в електронній системі закупівель 21.10.2025 виключно у форматі PDF. Тобто, Замовником не оприлюднено у машинозчитувальному форматі договір та всі додатки до нього, з інформацією про ціни на матеріальні ресурси, протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Також, відповідно до даних, наведених в відомості ресурсів, що містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси, до Договірної ціни, яка є додатком до укладеного договору, відсутня обов’язкова інформація, а саме: країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Також, на деякі найменування матеріального ресурсу відсутні характеристики, а саме: на геотекстиль, пісок природний, профнастіл. Отже, Замовником недотримано вимоги пункту 10 частини першої статті 10 та частини першої статті 41 Закону. На запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 27.10.2025, щодо вищезазначеного питання, Замовник 30.10.2025 оприлюднив в електронній системі закупівель пояснення, наступного змісту: « ...На виконання вимог чинного законодавства Замовником здійснювалось сканування укладеного договору у машинозчитувальному форматі, однак у процесі завантаження відповідного файлу, у систему Рrozorro здійснено завантаження в іншому формати, що слід вважати технічної помилкою. Учасником у складі тендерної пропозиції надано відомість ресурсів із зазначенням матеріальних ресурсів, які він планує використовувати під час виконання будівельних робіт. Замовником не визначались вимоги щодо зазначення тих чи інших характеристик до окремих позицій, а також відсутні жодні законодавчі вимоги для здійснення такої діяльності. Інформація про країну походження товару не була зазначена у відомості ресурсів, оскільки на момент формування договірної ціни відповідні матеріальні ресурси ще не були фактично придбані, а кошторисна документація формувалася на підставі середніх ринкових цін. Країна походження кожного матеріалу буде визначена та підтверджена на етапі фактичного постачання матеріалів шляхом надання постачальниками товаросупровідних документів (сертифікатів походження, паспортів якості, накладних тощо). Таким чином, відсутність зазначення країни походження у відомості ресурсів не впливає на достовірність кошторисних розрахунків і буде усунена під час виконання. Зазначене не спростовує факт наявності порушень пункту 10 частини першої статті 10 та частини першої статті 41 Закону оскільки Замовником не оприлюднено в машинозчитувальному форматі договір та всі додатки до нього, з інформацією про ціни на наматеріальні ресурси, протягом трьох робочих днів з дня його укладення та інформація про ціни на матеріальні ресурси (Відомість ресурсів) не містить характеристики на деякі найменування матеріального ресурсу і країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. 3. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Світтехбуд юа" відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено наступне. Відповідно до умов Додатку 3 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» (далі — Додаток 3) тендерної документації, Учасник повинен визначити ціни на роботи, які він пропонує надати за Договором, на підставі вимог, визначених у технічному завданні цієї тендерної документації з урахуванням проекту договору та усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені. Учасник у складі пропозиції повинен надати підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни з урахуванням Настанови: • розрахунок договірної ціни пропозиції; • локальний кошторис з розрахунками одиничної вартості; • відомість ресурсів; • розрахунок загальновиробничих витрат; об’єктний кошторис; тощо. Поряд з цим, згідно з Додатком 30 до Настанови з визначення вартості будівництва затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (далі – Настанова) договірна ціна має містити інформацію, зокрема щодо виду договірної ціни. Розрахунки договірної ціни на надання робіт за предметом закупівлі повинні бути розроблені у відповідності до розрахунків договірних цін, розроблених з урахуванням Настанови. У разі невідповідності інформації, зазначеної у вище вказаних документах нормам Настанови з визначення вартості будівництва та технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до тендерної документації, пропозиція буде відхилена Замовником згідно п.п.2 п.44 Особливостей. Відповідно до пункту 3.4 Проекту Договору, що є Додатком 5 до тендерної документації, договірна ціна є динамічна. При цьому, Учасником ТОВ "Світтехбуд юа" у складі тендерної пропозиції надано Договірну ціну, в якій не визначено її вид, що не відповідає вимогам Настанови. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель Замовнику направлено запит від 27.10.2025 щодо надання інформації та пояснень, прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. На вищезазначений запити Північно-східного офісу Держаудитслужби Замовник 30.10.2025 оприлюднив інформацію наступного змісту: «Відповідно до п. 5.2.4 Настанови з визначення вартості будівництва (наказ Мінрегіону №281 від 01.11.2021 р.), вид договірної ціни встановлюється замовником у договорі підряду. У складі тендерної документації замовником у проєкті договору було визначено, що договірна ціна є динамічною. Одночасно з цим, учасником ТОВ "Світтехбуд юа" у складі пропозиції завантажено документ «18.1 Проект договору без додатків (та без ціни)» який підписаний директором ТОВ "Світтехбуд юа" Самсоновим А., що підтверджує факт ознайомлення з його умовами та погодженням з ними. При цьому, пунктом 3.4. проекту договору визначено, що договірна ціна є динамічною, а розділом № 1 встановлено, що договірна ціна є невід’ємною частиною договору. Враховуючи зазначене учасник ТОВ «Світтехбуд юа» не мав обов’язку дублювати цей вид у своїх розрахунках договірної ціни, оскільки він прямо випливає з умов договору. Згідно п. 5.3.1 Настанови : Розрахунки до договірної ціни повинні містити дані, що підтверджують обсяги, вартість ресурсів, кошторисні прибутки, ризики, податки тощо, відповідно до виду договірної ціни, встановленого у договорі. Тобто, розрахунки орієнтуються на вид ціни, але не визначають її самостійно. Таким чином, відсутність окремої позначки «динамічна» у поданих розрахунках не є порушенням вимог нормативних документів щодо структури договірної ціни. На підтвердження обґрунтування будівельних робіт по об’єкту будівництва учасником у складі пропозиції надано локальний кошторис на будівельні роботи №02-001-001, у якому фактично міститься весь перелік робіт, що передбачається виконувати під час виконання будівельних робіт та підтверджують відповідні вартості показники». Однак, Замовником надано пояснення, яке не спростовує факт не виконання Учасником процедури закупівель вимог Додатку 3 тендерної документації, в частині не визначення в Договірній ціни її виду, оскільки, Замовником самостійно установлено в тендерній документації вимогу, щодо обов’язковості розроблення Розрахунків договірної ціни на надання робіт за предметом закупівлі з урахуванням Настанови. При цьому, відповідно до умов пункту 1.2 Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі -Настанова № 281), договірна ціна – кошторис, яким визначається вартість будівельних робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі; твердий кошторис (тверда договірна ціна) – кошторис, що може коригуватися лише в окремих випадках за згодою сторін у порядку, визначеному договором; приблизний кошторис (динамічна договірна ціна) – кошторис, що підлягає уточненню у разі змінення поточних цін на ресурси, що враховані у договірній ціні, а також з інших підстав, визначених умовами договору. Відповідно до пункту 2.5 Настанови № 281, вартість будівництва визначається на стадії визначення ціни пропозиції учасника процедури закупівель (договірної ціни, яка може встановлюватися твердою або приблизною (динамічною). Відповідно до пункту 5.2 Настанови договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку 30 цієї Настанови. Згідно з Додатком 30 до Настанови з визначення вартості будівництва затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (далі – Настанова) договірна ціна має містити інформацію, зокрема щодо «що здійснюється в 20___році», «Вид договірної ціни _______», «Визначена згідно з» та «Складена в поточних цінах станом на «__» ________ 20__р.»». Відповідно до пункту 5.31 Настанови № 281, у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому: за твердої договірної ціни —в розмірі до 1,5%; за динамічної договірної ціни —не враховується. Відповідно до пункту 6.2 Настанови № 281, за твердої договірної ціни взаєморозрахунки провадяться на підставі виконаних обсягів робіт та їх вартості, визначеної в договірній ціні. При взаєморозрахунках за обсяги виконаних робіт кошти на покриття ризиків враховуються в «Актах приймання виконаних будівельних робіт» або в «Звітах про виконання робіт за контрактом на об’єкті будівництва за період (місяць/рік)» пропорційно вартості виконаних у звітному періоді робіт, в розмірі передбаченому договірною ціною без підтвердження розрахунками. При взаєморозрахунках за обсяги виконаних робіт кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, враховуються в «Актах приймання виконаних будівельних робіт» в порядку, обумовленому договором, за відповідними обґрунтовуючими розрахунками, у межах розміру коштів, передбачених договірною ціною. Відповідно до пункту 6.3 Настанови № 281, за динамічної договірної ціни: Прямі витрати при визначенні вартості виконаних робіт розраховуються на підставі нормативних витрат трудових і матеріально-технічних ресурсів, виходячи з фізичних обсягів виконаних робіт та цін ресурсів, прийнятих в договірній ціні. Компенсація підряднику витрат, спричинених зростанням вартості матеріально-технічних ресурсів, здійснюється у складі вартості цих ресурсів за поточними цінами відповідно до умов, передбачених договором підряду. Заробітна плата в складі прямих витрат при взаєморозрахунках за обсяги виконаних робіт визначається на підставі нормативних трудовитрат, фізичних обсягів виконаних робіт та вартості людино-години, що відповідає середньому нормативному розрядові цих робіт для ланки робітників-будівельників і монтажників, робітників, зайнятих на керуванні і обслуговуванні будівельних машин та механізмів, розрахованої та погодженої в договірній ціні. Уточнення рівня середньомісячної заробітної плати здійснюється на умовах,передбачених договором. Вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат при взаєморозрахунках за обсяги виконаних робіт визначається на підставі фізичних обсягів виконаних робіт, нормативного часу роботи машин та вартості експлуатації машин за одиницю часу їх застосування (машино-година), передбаченої в договірній ціні. Вартість експлуатації будівельних машин та механізмів за одиницю часу їх застосування (машино- година) може уточнюватися відповідно до умов, передбачених договором. Відповідно до пункту 6.6. Настанови № 281, при взаєморозрахунках за обсяги виконаних робіт кошти на покриття витрат підрядника на зведення або пристосування тимчасових будівель і споруд визначаються: 1) при динамічній договірній ціні — за виконавчим кошторисом, складеним на підставі фактично збудованих (пристосованих) будівель і споруд згідно з рішеннями ПОБ, та погодженим із замовником; 2) при твердій договірній ціні ― за розрахунком, складеним при формуванні договірної ціни на підставі рішень ПОБ, та згідно з умовами договору. Слід зазанчити, що згідно з нормами пункту 5 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668 (які відповідно до ЦКУ визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва; далі – Постанова КМУ №668) договір підряду укладається у письмовій формі та його істотними умовами, зокрема, є договірна ціна, гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об'єкта будівництва). Отже, вид договірної ціни впливає на предмет закупівлі, зміст та обсяг зобов’язань учасника, призводить до зміни істотних умов, впливає на ціну тендерної пропозиції. Відповідно до абзацу другого пункту 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Разом з цим, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей, не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ТОВ "Світтехбуд юа" усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції.
Період усунення порушень: 04.11.2025 18:29 - 19.11.2025 00:00
Дата публікації висновку: 04.11.2025 18:29

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Оновлено шаблони тендерної документації та проєкту договору — вилучено посилання на Господарський кодекс України, усі посилання приведено у відповідність до чинного законодавства. У формах договірної ціни чітко визначено її вид (тверда або динамічна) відповідно до Настанови №281. Запроваджено внутрішній чек-лист перевірки документів перед оприлюдненням (актуальність нормативних посилань, правильність форматів файлів, повнота відомостей).
Дата публікації звіту: 10.11.2025 16:53

Запити/Пояснення