• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Модульні фортифікаційні споруди

Завершена

16 682 600.00 UAH з ПДВ
Номер: 4c04a0ed67ae4a7cb19056f4086a0a1e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-01-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.09.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 01.10.2025 11:24 - 23.10.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 30.09.2025 Київ № 261 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 25 вересня 2025 року № 140-к «Про закордонне відрядження» НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 15 UA-2025-09-02-010100-a 02.09.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, opanashchuk.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду пропозиції учасника закупівлі ТОВ «БК «ПРОМБУДОВА» встановлено порушення вимог пункту 8 Особливостей № 1275. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостям № 1275, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушення не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (в редакції станом на дату проведення закупівлі) (далі – Особливості № 1275), Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості № 1178), розгляду пропозицій, своєчасності укладання договору(ів) про закупівлю та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) затверджене рішенням уповноваженої особи військової частини 3045 Національної гвардії України (Протокол від 02.09.2025 № 262) зі змінами від 05.09.2025 № 266 (далі – Замовник), реєстр отриманих пропозицій від 12.09.2025, протокол розкриття пропозицій, пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БК «ПРОМБУДОВА» (далі – ТОВ «БК «ПРОМБУДОВА»), повідомлення про усунення невідповідностей до 13.09.2025, повідомлення про намір укласти договір від 15.09.2025, договір поставки товару від 22.09.2025 № 346/іс/2025 на загальну суму 16 462 600,00 грн з ПДВ (далі – Договір), пояснення надані 09.10.2025 та 20.10.2025 через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що вимогами пункту 1.2 Додатку 2 «Технічні вимоги» Оголошення для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі учасник у складі пропозиції надає технічну специфікацію, складену учасником згідно з Таблицею 1, де зазначає найменування товару, одиницю виміру, кількість, технічні характеристики товару, виробника товару та країну походження товару. Технічні характеристики товару визначені технічним завданням, відповідно пунктів 1 - 16 Додатку 2 Оголошення. Так, вимогами пункту 13 «Обладнання та додаткові конструкції» технічного завдання передбачено «загальний перелік обладнання» (підпункти з 1 по 15), а саме: перелік обладнання, одиниця виміру та кількість. Окрім цього відповідно вимог Додатку 2 Оголошення на підтвердження відповідності товару вимогам оголошення, учасник у складі пропозиції надає скановані оригінали в кольоровому вигляді зокрема, гарантійний лист, що мобільні приміщення будуть виготовлені згідно з цим технічним завданням. Учасник ТОВ «БК «ПРОМБУДОВА» в складі своєї пропозиції на вимогу Додатку 2 Оголошення надав технічну специфікацію, складену згідно з Таблицею 1, однак в технічній специфікації відсутня інформація щодо одиниці виміру та кількості запропонованого обладнання, що визначені підпунктами 1-9 пункту 13 «Обладнання та додаткові конструкції» в Додатку 2 Оголошення, чим не дотримано вимог пункту 1.2 Додатку 2 до Оголошення. Водночас ТОВ «БК «ПРОМБУДОВА» в складі своєї пропозиції надав Гарантійний лист (від 10.09.2025 № 548) яким гарантує, що мобільні приміщення будуть виготовлені згідно з технічним завданням. На запит Держаудитслужби щодо встановленого, Замовник в електронній системі закупівель надав пояснення, що «… перелік обладнання, передбачений підпунктами 1–9 пункту 13 Додатку 2 «Технічні вимоги», міститься в іншому документі пропозиції учасника — гарантійному листі, наданому відповідно до вимог Додатку 2 до Оголошення. У зазначеному гарантійному листі учасник підтвердив, що зобов’язується виготовити мобільні приміщення (модульні фортифікаційні споруди) у повній відповідності до технічного завдання, наведеного у Додатку 2 до Оголошення, у тому числі з урахуванням кількості обладнання, визначеної підпунктами 1–9 пункту 132 цього Додатку. Таким чином, вимога пункту 1.2 Додатку 2 Оголошення була підтверджена учасником у сукупності поданих документів — технічною специфікацією (Таблиця 1) та гарантійним листом». Однак, зазначене твердження Замовника суперечить вимогам встановленим в Додатку 2 «Технічні вимоги» Оголошення, оскільки даним додатком характеризується технічні характеристики товару. Відповідно до пункту 8 Особливостей № 1275 у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 Особливостей № 1178. Таким чином, Замовник на порушення пункту 8 Особливостей № 1275 не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з цього питання, не надавши ТОВ «БК «ПРОМБУДОВА» можливості усунути такі невідповідності.
Період усунення порушень: 22.10.2025 18:16 - 05.11.2025 23:00
Дата публікації висновку: 22.10.2025 18:16

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання вимог висновку ДАСУ Замовник завантажує наступні документи.
Дата публікації звіту: 28.10.2025 13:08

Запити/Пояснення