-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
Навчальні роботи, стіл з тренувальним полем для навчальних занять з робототехніки (Навчальне обладнання для STEM-лабораторії), код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі (39162100-6-Навчальне обладнання)
Завершена
198 507.00
UAH з ПДВ
Номер:
b1c1b7d354554b0eab7ef46f7f2db975
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-09-30-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.09.2025 00:00
Період моніторингу:
30.09.2025 12:30 - 22.10.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
НАКАЗ
29.09.2025 № 66-З
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 11.UA-2025-09-02-009957-a 02.09.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, відповідності умов тендерної документації, проєкту договору та договору про закупівлю умовам Рамкової угоди, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 жовтня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), відповідності умов тендерної документації, проєкту договору та договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода), розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Бобровицького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 1 Бобровицької міської ради Чернігівської області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 02.09.2025 № 53 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Еліз Лабс» (далі – ТОВ «Еліз Лабс»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.09.2025 № 56, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 15.09.2025, договір про закупівлю від 23.09.2025 № 86, укладений Замовником з ТОВ «Еліз Лабс» (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронні системі закупівель 23.09.2025, пояснення та документи Замовника на запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області оприлюднені в електронній системі закупівель 06.10.2025 та 08.10.2025.
Період усунення порушень:
09.10.2025 12:53 - 15.10.2025 00:00
Дата публікації висновку:
09.10.2025 12:53
Запити/Пояснення
Номер:
1a55570a1f734eb3bdb4d2194a45f9bb
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
02.10.2025 15:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Навчальні роботи, стіл з тренувальним полем для навчальних занять з робототехніки (Навчальне обладнання для STEM-лабораторії)», за кодом ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі (39162100-6-Навчальне обладнання)», очікуваною вартістю 198 507,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-02-009957-a, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
2) Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2) Надати інформацію щодо фактичного стану виконання договору про закупівлю від 23.09.2025 № 86, укладеного Бобровицьким закладом загальної середньої освіти I-III ступенів №1 Бобровицької міської ради Чернігівської області з ТОВ «Еліз Лабс».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (у разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
a231f89c74b64af7a220346484671349
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
06.10.2025 13:48
Опис:
На ваш запит від 02.10.2025 року, щодо закупівлі товарів: «Навчальні роботи, стіл з тренувальним полем для навчальних занять з робототехніки (Навчальне обладнання для STEM-лабораторії)», за кодом ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі (39162100-6-Навчальне обладнання)» за ідентифікатором ID: UA-2025-09-02-009957-a повідомляємо, що обґрунтування розміру бюджетних призначень визначено відповідно до розрахунку потреби в навчальному обладнанні, приладдях та засобів навчання на 2025 рік (бюджетні призначення визначено рішенням 44 сесії Бобровицької міської ради VIII скликання від 20.02.2025 року №2467-44/VIII «Про внесення змін до рішення 42 сесії Бобровицької міської ради 8 скликання від 19 грудня 2024 року №2385-42/VІІІ «Про бюджет Бобровицької міської територіальної громади на 2025 рік).
Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства, виходячи з вимог до Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 29 квітня 2020 року № 574.
При визначенні очікуваної вартості закупівлі були залучені до співпраці вчителі хімії, біології, фізики, якими було і запропоновано обрати те чи інше обладнання, а саме: комплекти робототехніки «навчальні роботи» та стіл з тренувальним полем для навчальних занять з робототехніки. Замовник здійснював пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься інформація про ціни товарів та послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронній системі закупівель "Prozorro".
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на сторінці власного веб-сайту: web: bzzso1.org.ua. в розділі Державні закупівлі.
Згідно Договору про закупівлю №86 від 23.09.2025 строки поставки до 15.11.2025, станом на 06.10.2025 поставка товару не здійснювалась.
Номер:
479cf342883e40cd87b87cac4ae943f8
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
03.10.2025 14:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Навчальні роботи, стіл з тренувальним полем для навчальних занять з робототехніки (Навчальне обладнання для STEM-лабораторії)», за кодом ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі (39162100-6-Навчальне обладнання)», очікуваною вартістю 198 507,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-02-009957-a, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
Статтею 16 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо публічності, а саме зазначення емблеми Союзу (пункт 1 статті 16 Рамкової Угоди).
Просимо зазначити, з посиланням на відповідний пункт тендерної документації, про враховані визначені вимоги, встановлені статтею 16 Рамкової угоди.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (у разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
e31b075e73d1430ea800f309a489c6af
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
08.10.2025 09:13
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Навчальні роботи, стіл з тренувальним полем для навчальних занять з робототехніки (Навчальне обладнання для STEM-лабораторії)», за кодом ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі (39162100-6-Навчальне обладнання)», очікуваною вартістю 198 507,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-02-009957-a), Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області надано запит замовнику на пояснення, зокрема з посиланням на відповідні пункти тендерної документації, про враховані вимоги, встановленою Статтею 16 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо публічності, а саме зазначення емблеми Союзу (пункт 1 статті 16 Рамкової Угоди).
1) Статтею 16 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо публічності:
- зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility», зокрема, допущення до участі учасника та укладення договору про закупівлю без аналогічних умов щодо зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» (пункт 1 статті 16 Рамкової Угоди).
Пунктом 1.10. проекту договору про закупівлю, який є в Додатку 3 до тендерної документації (Проєкт договору про закупівлю та порядок змін умов договору про закупівлю) передбачено:
«На виконання вимог ст. 16 Рамкової угоди Постачальник та Замовник погодили, що вони зобов’язані враховувати вимогу щодо зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» та не допускати укладення договору про закупівлю без аналогічних умов.