-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Гідравлічні ущільнювальні елементи (ущільнення, скребки, опорні кільця)
Завершена
2 500 000.00
UAH без ПДВ
Номер:
1f27ab3183804a9bad623ef5923d7474
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-06-000124
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.10.2025 00:00
Період моніторингу:
06.10.2025 16:48 - 27.10.2025 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
06.10.2025 № 101-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 06.10.2025 № 101-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 1 UA-2025-09-02-007052-a 02.09.2025
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Олександр ШУЛЬГА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено порушення вимог 54 Особливостей і пункту 3 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СДУ» встановлено порушення вимог частини тринадцятої статті 29 Закону, пункту 43 та підпунктів 2 і 3 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимог пункту 18 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, Особливостей № 1178 та Особливостей № 1275, внесення змін до тендерної документації, своєчасності надання роз’яснень на звернення учасників щодо тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за Договором про закупівлю, з дотриманням положень Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення виявлених порушень, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 жовтня 2025 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмету закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів, далі – Особливості) та Особливостям здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (в редакції станом на дату проведення торгів, далі – Особливості № 1275); внесення змін до тендерної документації; своєчасності надання роз’яснень на звернення учасників щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: оголошення про проведення відкритих торгів військової частини А1080 (далі – Замовник); тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи (протокол від 02.09.2025 № 197 зі змінами, оприлюдненими 05.09.2025 та 10.09.2025 в електронній системі закупівель (далі – тендерна документація); звернення учасників щодо тендерної документації та відповіді Замовника на них; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «СДУ» (далі – ТОВ «СДУ»); повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; протокол щодо розгляду тендерних пропозицій від 19.09.2025 № 230 (далі – протокол № 230); повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; договір про закупівлю товарів для забезпечення потреб безпеки та оборони від 01.10.2025 № 229/10 (далі – Договір про закупівлю); пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що до тендерної документації вносилися зміни.
Так, Замовник 05.09.2025 оприлюднив в електронній системі закупівель нову редакцію Додатка № 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» до тендерної документації.
Водночас, на порушення вимог пункту 54 Особливостей і пункту 3 частини першої статті 10 Закону Замовник в електронній системі закупівель не оприлюднив в окремому документі перелік змін, що вносяться.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено наступне.
Відповідно до пункту 1 Додатку № 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» до тендерної документації «на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
- довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору);
- не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі;
- копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці».
Учасник ТОВ «СДУ» у складі пропозиції надав «Довідку щодо наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» б/д б/н, в якій зазначив про наявність досвіду виконання семи договорів, вказав, що надає копію договору поставки від 22.01.2025 № 53-124-01-25-24764, укладений з ВП «Хмельницька АЕС» ДП «НАЕК «Енергоатом», на надав копію такого договору.
Проте, у складі тендерної пропозиції ТОВ «СДУ» відсутні документи на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного у вищенаведеній довідці.
Враховуючи вищевикладене, у документах тендерної пропозиції цього учасника наявна невідповідність, передбачена пунктом 43 Особливостей.
Проте, Замовник не виявивши вищезазначеної невідповідності під час розгляду тендерної пропозиції учасника, про що свідчить інформація з протоколу № 230, на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення цієї невідповідності.
Також відповідно до Додатку № 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» до тендерної документації «Учасник обов’язково подає у складі тендерної пропозиції технічний паспорт або протокол випробувань із зазначенням ключових технічних характеристик матеріалу (допускається подання інших документів, які підтверджують відповідність технічним вимогам (наприклад, сертифікат якості, декларація виробника))».
Додаток 2 до тендерної документації містить перелік номенклатурних позицій предмета закупівлі, їх габаритні розміри та матеріал: NBR, POM, PTFE, ALU та HPU. Крім того, Додаток 2 до тендерної документації містить Технічну специфікацію з ключовими технічними характеристиками матеріалів NBR, POM, PTFE та HPU, а саме: твердість; міцність на розтягнення; подовження при розриві; зносостійкість; робочий температурний діапазон; щільність; а також стійкість до водних рідин, стабілізований склад; стійкість до мастил, жирів, гідравлічних рідин типу HFA, HFB, HFC; стійкість до хімічних речовин, не вбирає вологу; висока зносостійкість і стабільність при температурних навантаженнях.
Учасник ТОВ «СДУ» у складі пропозиції надав «Сертифікат відповідності» від 17.12.2024 № В39877562-0511 (далі – Сертифікат відповідності), відповідно до якого елементи полімерні ущільнюючі (брудознімачі, манжети, кільця та спеціальні комплекти ущільнювачів) відповідають вимогам ТУ У 22.1-39877562-001:2016 Елементи полімерні ущільнюючі та ущільнюючі системи, п. 2.2.4, п. 2.3.2 табл. 5, 6, 7, п. 2.4, п. 2.5, та титульний лист ТУ У 22.1-39877562-001:2016 «Елементи полімерні ущільнюючі та ущільнюючі системи, Зміна № 1», які не містять ключових технічних характеристик матеріалів NBR, POM, PTFE та HPU, наведених в Технічній специфікації, як то вимагалося умовами Додатку 2 до тендерної документації.
У відповіді 17.10.2025 на запит посадової особи органу державного фінансового контролю Замовник зазначив, що «під час аналізу відповідності технічним вимогам Замовнику також було представлено для ознайомлення Протокол випробувань № 502 від 20.11.2024 року, який містить результати випробувань зазначених матеріалів із визначенням основних фізико-механічних характеристик (твердість, щільність, межа міцності, температурний діапазон тощо), що відповідають технічній специфікації Замовника» та долучив Протокол випробування від 20.11.2024 № 502 (далі – Протокол випробування).
При цьому, Протокол випробування не завантажений до електронної системи закупівель у складі тендерної пропозиції цього учасника.
Згідно з вимогами частини тринадцятої статті 29 Закону замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції/пропозиції.
З огляду на пояснення Замовника, він визначив відповідність умовам Технічної специфікації документ (Протокол випробування), який відсутній у складі тендерної пропозиції ТОВ «СДУ», тобто розглянув тендерну пропозицію цього учасника з порушенням вимог частини тринадцятої статті 29 Закону.
Моніторингом також встановлено, що показники «густина, г/см3» щодо матеріалів PTFE, зазначені в Протоколі випробування, не відповідають показнику «щільність», встановленому щодо матеріалів PTFE або еквіваленту в Технічній специфікації Додатку № 2 до тендерної документації.
Так, в Технічній специфікації щодо матеріалу PTFE або еквіваленту Замовник визначив показник «щільність: не більше ніж 2150 кг/м3».
Водночас, в Протоколі випробування наведено наступні значення аналогічного показнику «густина, г/см3» після випробування матеріалів:
- щодо матеріалу PTFE-1 – 2,22 г/см3, тобто 2220 кг/м3;
- щодо матеріалу PTFE-2 – 2,26 г/см3, тобто 2260 кг/м3;
- щодо матеріалу PTFE-3 – 3,0 г/см3, тобто 3000 кг/м3;
- щодо матеріалу PTFE-4 – 2,2 г/см3, тобто 2200 кг/м3.
Таким чином, жоден із показників густини щодо матеріалів PTFE-1, PTFE-2, PTFE-3 та PTFE-4 не відповідає показнику щільності щодо матеріалу PTFE або еквіваленту, встановленому в Технічній специфікації.
У поясненнях, наданих 24.10.2025 на запит посадової особи органу державного фінансового контролю (далі – Пояснення), Замовник зазначив наступне: «за інформацією, наданою учасником у складі пояснень, у виробництві використовується матеріал PTFE-P T101-W (FDA) виробництва Seal Maker GmbH (Австрія) — полімер, який має сертифікацію FDA та ISO і застосовується у гідравлічних ущільненнях для високонавантажених систем. Відповідно до технічної специфікації виробника, густина матеріалу PTFE-P T101-W (FDA) може коливатися у межах ±5% від номінального значення, що є типовим для технології виробництва фторопластів. Зразок, наданий для випробувань, мав густину 2,20 г/см³, що становить 3,25% відхилення від значення 2,15 г/см³, встановленого Замовником. Це відхилення перебуває в межах допустимого технологічного інтервалу для матеріалів типу PTFE».
Разом з цим, умови Технічної специфікації тендерної документації не передбачають можливість відхилень від показників щільності матеріалів.
Враховуючи вищенаведене, ТОВ «СДУ» у складі тендерної пропозиції не надало технічний паспорт, або протокол випробувань, або інший документ відповідно до Додатка № 2 до тендерної документації, які б підтверджували відповідність товарів, що пропонується до постачання, технічним вимогам, встановленим Замовником в Технічній специфікації Додатку № 2 до тендерної документації, зокрема, щодо матеріалу PTFE або еквіваленту.
Отже, пропозиція учасника ТОВ «СДУ» не відповідає технічним вимогам, встановленим Замовником в Додатку № 2 до тендерної документації.
Проте, Замовник на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «СДУ» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, визнав його переможцем торгів та 19.09.2025 оприлюднив в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти з ним договір.
Пунктом 2 Додатку № 1 до тендерної документації передбачене наступне: «переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей».
Так, в Додатку № 1 до тендерної документації Замовник визначив для переможця торгів спосіб підтвердження відсутності підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей:
- «переможець надає витяг або довідку з Єдиного державного реєстру осіб, що вчинили корупційне або пов’язане з корупцією правопорушення (щодо керівника);
- витяг про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність/ наявність судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України (щодо керівника)».
Моніторингом процедури закупівлі встановлено, що ТОВ «СДУ» як переможець процедури закупівлі на порушення вимог пункту 47 Особливостей після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, а саме: з 19.09.2025, не оприлюднив в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
Проте, Замовник на порушення вимог підпункту 3 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «СДУ» як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 6 і 12 пункту 47 цих Особливостей, та 01.102025 уклав з цим учасником Договір про закупівлю.
За результатами аналізу питання відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця встановлено наступне.
Відповідно до пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати довідку в довільній формі про погодження з проєктом договору, що викладений в Додатку № 3 до тендерної документації.
Абзацом першим пункту 3.4 проєкту договору передбачено, що «Замовник здійснює оплату усієї суми Договору шляхом перерахування грошових коштів платіжним дорученням (платіжною інструкцією) на розрахунковий рахунок Постачальника в термін 7 (семи) календарних днів, після фактичного отримання Товару».
ТОВ «СДУ» у складі тендерної пропозиції надано підписаний з боку учасника проєкт договору (файл «Погоджений проєкт Договору.pdf») у відповідності з Додатком № 3 до тендерної документації.
Проте, на порушення вимог пункту 18 Особливостей в тексті Договору про закупівлю відсутні умови, передбачені абзацом першим підпункту 3.4 проєкту договору.
Умовами підпункту 11.5 Договору про закупівлю встановлено, що «Цей Договір має наступні Додатки, що становлять його невід’ємну частину: Додаток №1 «Специфікація Товару із Доповненням №1 до Додатку №1 «Технічні характеристики Товару».
Разом з цим, Замовник на порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону оприлюднив Договір про закупівлю без Доповнення №1 до Додатку №1 «Технічні характеристики Товару».
Період усунення порушень:
27.10.2025 16:44 - 11.11.2025 00:00
Дата публікації висновку:
27.10.2025 16:44
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ЩОДО ВИКОНАННЯ ВИМОГ ВИСНОВКУ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ МОНІТОРИНГУ ЗАКУПІВЛІ
На виконання вимог, викладених у висновку Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 27 жовтня 2025 року за результатами моніторингу процедури закупівлі, повідомляємо наступне.
З метою усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, Військовою частиною А1080 вжито заходів щодо припинення зобов’язань за Договором про закупівлю товарів для забезпечення потреб безпеки та оборони від 01.10.2025 № 229/10, укладеним із ТОВ «СДУ».
Зобов’язання за зазначеним Договором припинено шляхом розірвання його додатковою угодою, укладеною за взаємною згодою сторін відповідно до положень Цивільного кодексу України.
Копія додаткової угоди про розірвання договору додається.
Дата публікації звіту:
31.10.2025 15:46
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
03.11.2025 10:49
Запити/Пояснення
Номер:
79bb72f496254a65b345f30c22591d6a
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
07.10.2025 09:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:19510000-4: Гумові вироби» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-09-02-007052-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Пропоную надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
ac7366f2431440dfa1c8037779d21ba5
Назва:
Відповідь на запит Державної аудиторської служби України щодо процедури закупівлі UA-2025-09-02-007052-a («ДК 021:2015:19510000-4 — Гумові вироби»)
Дата опублікування:
10.10.2025 15:16
Опис:
У відповідь на запит про надання пояснень, повідомляємо наступне.
Під час визначення очікуваної вартості закупівлі Замовником було здійснено аналіз ринкових цін шляхом отримання трьох комерційних пропозицій від потенційних постачальників, які діяли на ринку на момент підготовки закупівлі.
На підставі отриманих пропозицій було розраховано орієнтовне середнє значення цінових показників, що і стало основою для формування очікуваної вартості предмета закупівлі.
До цього пояснення додаються копії комерційних пропозицій, що підтверджують проведення попереднього аналізу ринку.
Номер:
e0a7a729380644468ac875eba1975f0a
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
13.10.2025 17:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:19510000-4: Гумові вироби» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-09-02-007052-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно до пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту.
Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей.
Учасника ТОВ «СДУ» визнано переможцем процедури закупівлі та 19.09.2025 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з цим учасником.
При цьому, учасник ТОВ «СДУ», як переможець процедури закупівлі, на порушення вимог пункту 47 Особливостей протягом чотирьох днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, тобто в період з 19.09.2025 по 23.09.2025, не оприлюднив в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
У зв’язку із зазначеним пояснити, чому тендерна пропозиція ТОВ «СДУ» не відхилена на підставі підпункту 3 пункту 44 Особливостей?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
ea86c6156a284452896e24f42ab1dc38
Назва:
Відповідь на запит Державної аудиторської служби України щодо надання пояснень (інформації, документів) у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «ДК 021:2015:19510000-4: Гумові вироби» (ID: UA-2025-09-02-007052-a)
Дата опублікування:
16.10.2025 10:19
Опис:
Шановні представники Державної аудиторської служби України!
У межах розгляду питання щодо неподання переможцем процедури закупівлі ТОВ «СДУ» документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 6 і 12 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, повідомляємо наступне.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «СДУ» було надано довідку в довільній формі з таким змістом:
«Ми, ТОВ «СДУ» (далі — Учасник), в особі директора Швець О.В., підтверджуємо відсутність підстав для відмови нам в участі у процедурі закупівлі, зазначених у пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту).
Директор ТОВ «СДУ» Швець О.В.» - сторінка 8 додатку до тендерної пропозиції учасника "Документи до тендеру.pdf"
Зазначена довідка підтверджує відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей, та була підписана уповноваженою особою учасника і подана у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель.
Враховуючи, що вимога пункту 47 Особливостей спрямована на підтвердження доброчесності переможця процедури закупівлі та відсутності підстав, визначених законом, а відповідна інформація вже була надана учасником у складі пропозиції, замовник розцінив вимогу як виконану по суті.
Додаткове повторне завантаження аналогічного документа після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір не впливає на зміст і достовірність відомостей, наданих учасником, і не призводить до спотворення результатів закупівлі чи порушення принципів, визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Під час перевірки інформації про ТОВ «СДУ» замовником не було встановлено обставин, які б свідчили про наявність підстав для відмови відповідно до пункту 47 Особливостей (зокрема, у відкритих державних реєстрах відповідні відомості відсутні).
Враховуючи наведене, підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СДУ» за підпунктом 3 пункту 44 Особливостей відсутні.
Номер:
7b75dd08ed8e4bb9bc6de9c7eb422871
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
13.10.2025 17:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:19510000-4: Гумові вироби» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-09-02-007052-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно до пункту 1 Додатку 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» до тендерної документації «на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
- довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору);
- не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі;
- копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці».
Учасник ТОВ «СДУ» у складі пропозиції надав «Довідку щодо наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» б/д б/н, в якій зазначив про наявність досвіду виконання семи договорів, вказав, що надає копію договору поставки від 22.01.2025 № 53-124-01-25-24764, укладений з ВП «Хмельницька АЕС» ДП «НАЕК «Енергоатом», на надав копію такого договору.
З огляду на зазначене необхідно пояснити, в яких документах пропозиції ТОВ «СДУ» надало копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій довідці, як то вимагається умовами Додатку 1 до тендерної документації (вказати назву файлу та сторінку, за наявності)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
0f473599353846468d99edf6f14acbc5
Назва:
Відповідь на запит Державної аудиторської служби України щодо надання пояснень (інформації, документів) у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «ДК 021:2015:19510000-4: Гумові вироби» (ID: UA-2025-09-02-007052-a)
Дата опублікування:
16.10.2025 11:05
Опис:
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «СДУ» міститься:
довідка «Щодо наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» б/д, б/н;
копія договору поставки від 22.01.2025 № 53-124-01-25-24764, укладеного з ВП «Хмельницька АЕС» ДП «НАЕК «Енергоатом», що підтверджує наявність у учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.
Документи, які безпосередньо підтверджують виконання зазначеного договору (акти приймання-передачі, видаткові накладні, листи-відгуки тощо), учасником у складі тендерної пропозиції не надавалися.
Разом з тим, з метою перевірки достовірності поданої інформації замовником було здійснено перевірку у відкритих джерелах. В електронній системі закупівель Prozorro наявна інформація про фактичне виконання аналогічного договору ТОВ «СДУ» за процедурою закупівлі UA-2024-12-20-016066-a, де ТОВ «СДУ» виступало постачальником аналогічного товару.
Відповідно до оприлюдненого у системі Prozorro документа «Звіт про виконання договору про закупівлю», договір було виконано в повному обсязі.
Посилання на офіційний документ:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-12-20-016066-a/print/contract-ongoing/pdf/bd211962a9584254a1228b13ee596653
Таким чином, учасником було надано зареєстрований аналогічний договір, а інформація про його виконання підтверджується у відкритому державному ресурсі Prozorro.
Замовник вважав, що наданих документів у поєднанні з перевіреною інформацією у системі Prozorro достатньо для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору.
Відсутність окремих документів про виконання договору не вплинула на об’єктивність оцінки пропозиції та не створила необґрунтованих переваг для учасника.
На підтвердження зазначеної інформації до пояснення додається:
Додаток 1. Копія (PDF) звіту про виконання договору про закупівлю
за процедурою UA-2024-12-20-016066-a.
Замовник у подальшому врахує виявлене зауваження при формуванні вимог тендерної документації з метою уникнення подібних ситуацій надалі.
Номер:
13e2e3fb52e7451ca6e05630b9d69efe
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
14.10.2025 12:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:19510000-4: Гумові вироби» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-09-02-007052-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно до Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» до тендерної документації «Учасник обов’язково подає у складі тендерної пропозиції технічний паспорт або протокол випробувань із зазначенням ключових технічних характеристик матеріалу (допускається подання інших документів, які підтверджують відповідність технічним вимогам (наприклад, сертифікат якості, декларація виробника))».
Додаток 2 до тендерної документації містить перелік номенклатурних позицій предмета закупівлі, їх габаритні розміри та матеріал: NBR, POM, PTFE та HPU, а Технічна специфікація (Додаток 2) – ключові технічні характеристики таких матеріалів.
Учасник ТОВ «СДУ» у складі пропозиції надав «Сертифікат відповідності» від 17.12.2024 № В39877562-0511, відповідно до якого елементи полімерні ущільнюючі (брудознімачі, манжети, кільця та спеціальні комплекти ущільнювачів) відповідають вимогам ТУ У 22.1-39877562-001:2016 Елементи полімерні ущільнюючі та ущільнюючі системи, п. 2.2.4, п. 2.3.2 табл. 5, 6, 7, п. 2.4, п. 2.5, та титульний лист ТУ У 22.1-39877562-001:2016 «Елементи полімерні ущільнюючі та ущільнюючі системи, Зміна № 1», які не містять ключових технічних характеристик матеріалів, наведених в Технічній специфікації.
З огляду на вищевикладене необхідно пояснити:
1) в яких документах тендерної пропозиції ТОВ «СДУ» надало документи із зазначенням ключових технічних характеристик матеріалу, як то вимагається умовами Додатку 2 до тендерної документації (вказати назву файлу та сторінку, за наявності)?
2) в яких документах тендерної пропозиції ТОВ «СДУ» надало технічний паспорт або протокол випробувань, або інший документ на підтвердження відповідності технічним вимогам з ключовими технічними характеристиками матеріалу що скребків DA 102 та скребків DA 103-113, наведених в пунктах 11, 12, 32 та 38 Додатку 2 до тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
60dc76be465b4ccbad18f33c9c4cca17
Назва:
Відповідь на запит Державної аудиторської служби України
Дата опублікування:
17.10.2025 19:46
Опис:
Відповідно до примітки Додатку 2 до тендерної документації, Учасник обов’язково подає у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують відповідність матеріалів технічним вимогам, зокрема технічний паспорт або протокол випробувань. При цьому допускається подання інших документів, які підтверджують відповідність технічним вимогам (наприклад, сертифікат якості або декларація виробника).
Крім того, у розділі «Щодо можливості постачання альтернатив» того ж Додатку 2 зазначено, що підтвердження відповідності може здійснюватися будь-яким із наведених документів (на вибір учасника) — технічним паспортом, протоколом випробувань, сертифікатом відповідності чи декларацією виробника.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «СДУ» подано Сертифікат відповідності № В39877562-0511 від 17.12.2024, який підтверджує, що полімерні ущільнюючі елементи (у тому числі скребки DA 102 та DA 103–113) відповідають вимогам ТУ У 22.1-39877562-001:2016 «Елементи полімерні ущільнюючі та ущільнюючі системи» (зі зміною № 1).
Зазначені технічні умови визначають вимоги до матеріалів NBR, PTFE, POM та HPU, включно з основними фізико-механічними характеристиками, що співвідносяться з вимогами, наведеними у технічній специфікації Замовника.
Під час аналізу відповідності технічним вимогам Замовнику також було представлено для ознайомлення Протокол випробувань №502 від 20.11.2024 року, який містить результати випробувань зазначених матеріалів із визначенням основних фізико-механічних характеристик (твердість, щільність, межа міцності, температурний діапазон тощо), що відповідають технічній специфікації Замовника.
Таким чином, на думку Замовника, поданий у складі пропозиції Сертифікат відповідності підтверджує відповідність матеріалів технічним вимогам, а додатково наданий для ознайомлення Протокол випробувань №502 підтверджує фактичну відповідність характеристик матеріалів вимогам, установленим Додатком 2 до тендерної документації.
Номер:
2d6dcf26415b45e7b3c86e44efad82a4
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
21.10.2025 11:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:19510000-4: Гумові вироби» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-09-02-007052-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Відповідно до Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» до тендерної документації «Учасник обов’язково подає у складі тендерної пропозиції технічний паспорт або протокол випробувань із зазначенням ключових технічних характеристик матеріалу (допускається подання інших документів, які підтверджують відповідність технічним вимогам (наприклад, сертифікат якості, декларація виробника))».
Додаток 2 до тендерної документації містить перелік номенклатурних позицій предмета закупівлі, їх габаритні розміри та матеріал: NBR, POM, PTFE та HPU, а Технічна специфікація (Додаток 2) – ключові технічні характеристики таких матеріалів.
Учасник ТОВ «СДУ» у складі пропозиції надав «Сертифікат відповідності» від 17.12.2024 № В39877562-0511 (далі – Сертифікат відповідності), відповідно до якого елементи полімерні ущільнюючі (брудознімачі, манжети, кільця та спеціальні комплекти ущільнювачів) відповідають вимогам ТУ У 22.1-39877562-001:2016 Елементи полімерні ущільнюючі та ущільнюючі системи, п. 2.2.4, п. 2.3.2 табл. 5, 6, 7, п. 2.4, п. 2.5, та титульний лист ТУ У 22.1-39877562-001:2016 «Елементи полімерні ущільнюючі та ущільнюючі системи, Зміна № 1», які не містять ключових технічних характеристик матеріалів, наведених в Технічній специфікації.
1) З огляду на ваші пояснення, надані 17.10.2025 на запит посадової особи органу державного фінансового контролю, та той факт, що документ «ТУ У 22.1-39877562-001:2016 «Елементи полімерні ущільнюючі та ущільнюючі системи, Зміна № 1» відсутній у складі тендерної пропозиції ТОВ «СДУ», необхідно надати сторінки цього документу, які містять повну інформацію щодо п. 2.2.4, п. 2.3.2 табл. 5, 6, 7, п. 2.4, п. 2.5, посилання на які містяться в Сертифікаті відповідності.
2) До пояснень, наданих 17.10.2025 на запит посадової особи органу державного фінансового контролю, вами долучено Протокол випробування від 20.11.2024 № 502 (далі – Протокол випробування), в якому наведено наступні значення показника «густина, г/см3» після випробування матеріалів:
- щодо матеріалу PTFE-1 – 2,22 г/см3, тобто 2220 кг/м3;
- щодо матеріалу PTFE-2 – 2,26 г/см3, тобто 2260 кг/м3;
- щодо матеріалу PTFE-3 – 3,0 г/см3, тобто 3000 кг/м3;
- щодо матеріалу PTFE-4 – 2,2 г/см3, тобто 2200 кг/м3.
Разом з цим, вимогами Технічної специфікації щодо матеріалу PTFE або еквіваленту Замовник визначив показник «щільність: не більше ніж 2150 кг/м3».
У зв’язку з наведеним необхідно пояснити, яким чином Протокол випробування підтверджує відповідність запропонованого товару вимогам, встановленим в Технічній специфікації, щодо щільності матеріалу PTFE або еквіваленту?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
04e9023b02f04e728430f1fcedf209f2
Назва:
Відповідь на запит Державної аудиторської служби України щодо надання пояснень (інформації, документів) у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «ДК 021:2015:19510000-4: Гумові вироби» (ID: UA-2025-09-02-007052-a)
Дата опублікування:
24.10.2025 09:50
Опис:
1. Щодо документу ТУ У 22.1-39877562-001:2016
Для повноти перевірки Замовник надає копії відповідних сторінок ТУ у складі цієї відповіді.
2. Щодо показника густини матеріалу PTFE у Протоколі випробувань №502
У складі пропозиції учасника було подано Протокол випробувань №502 від 20.11.2024 випробувальної лабораторії «ХАРПЛАСТМАС».
Згідно з ним, для матеріалів типу PTFE визначено такі показники густини:
• PTFE-1 – 2,22 г/см³ (2220 кг/м³)
• PTFE-2 – 2,26 г/см³ (2260 кг/м³)
• PTFE-3 – 3,00 г/см³ (3000 кг/м³)
• PTFE-4 – 2,20 г/см³ (2200 кг/м³)
У тендерній документації Замовника (Додаток 2, розділ «Матеріал типу PTFE або еквівалент») визначено показник щільності не більше ніж 2150 кг/м³.
За інформацією, наданою учасником у складі пояснень, у виробництві використовується матеріал PTFE-P T101-W (FDA) виробництва Seal Maker GmbH (Австрія) — полімер, який має сертифікацію FDA та ISO і застосовується у гідравлічних ущільненнях для високонавантажених систем.
Відповідно до технічної специфікації виробника, густина матеріалу PTFE-P T101-W (FDA) може коливатися у межах ±5% від номінального значення, що є типовим для технології виробництва фторопластів.
Зразок, наданий для випробувань, мав густину 2,20 г/см³, що становить 3,25% відхилення від значення 2,15 г/см³, встановленого Замовником. Це відхилення перебуває в межах допустимого технологічного інтервалу для матеріалів типу PTFE.
Крім того, у протоколі (арк. 8) зазначено, що результати випробувань стосуються конкретних зразків, наданих для дослідження, і можуть незначно змінюватися залежно від партії, температури чи умов проведення випробувань.
Враховуючи, що:
• пунктом Додатку 2 передбачено допущення еквіваленту,
• матеріал PTFE-P T101-W (FDA) має покращені механічні властивості (вища твердість, міцність, зносостійкість, стійкість до деформацій),
• густина змінюється в межах допустимих відхилень і відповідає реальним умовам експлуатації (при +100°C – близько 2,16 г/см³),
Замовник вважає, що зазначений матеріал є еквівалентним базовому PTFE, визначений у технічній специфікації.
Незважаючи на те, що пряме порівняння показників, зазначених у ТУ У, із мінімальними вимогами Технічної специфікації виявляє кілька невідповідностей, відповідність може бути досягнута за рахунок положень, що дозволяють використання еквівалентів.
Технічна специфікація прямо передбачає, що:
• Учасник може надати матеріали, що відповідають або не гірші за наведені технічні характеристики. Дозволяється надання еквіваленту за умови дотримання вимог щодо якості, функціональності, сумісності та призначення матеріалу.
• Вказані значення є референтними. Допускається застосування матеріалів з іншими параметрами, якщо вони забезпечують не гірші функціональні характеристики (герметичність, зносостійкість, стійкість до температур/тиску)
Таким чином, наведений у Протоколі випробувань показник густини не суперечить технічній специфікації Замовника, оскільки відображає властивості еквівалентного матеріалу, який відповідає вимогам щодо якості, функціональності, сумісності та призначення.
3. Висновок
Технічні вимоги сформовані для експлуатації ущільнень у гідравлічних та пневматичних вузлах військової техніки з підвищеними навантаженнями, тисками та температурами, що вимагає високих вимог до герметизації.
Таким чином, Протокол випробування підтверджує, що, незважаючи на чисельне відхилення одного параметра (щільності), загальний комплекс фізико-механічних властивостей матеріалу, який використовується, забезпечує функціональну придатність та надійність ущільнення, необхідну для експлуатації в критичних системах військової техніки. Відповідність підтверджена не лише технічними характеристиками, але й Сертифікатом відповідності від 17.12.2024 № В39877562-0511, де елементи відповідають вимогам ТУ У, що є одним із допустимих документів для підтвердження відповідності
Додатки до пояснень:
1. Копії сторінок ТУ У 22.1-39877562-001:2016 (пункти 2.2.4, 2.3.2, таблиці 5–7, 2.4, 2.5)