• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП
  • Донорські кошти

Лот №1 Апарат повітряно-плазмової різки; Лот №2 Зварювальний апарат TIG код ДК 021:2015:42660000-0 - "Інструменти для паяння м’яким і твердим припоєм та для зварювання, машини та устаткування для поверхневої термообробки і гарячого напилювання" (цей крок фінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility)

Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65033, Україна, Одеська область, місто Одеса, Хаджибейський район, вулиця Верстатобудівна, будинок 12‑А.

Завершена

401 200.00 UAH з ПДВ
Номер: cec7518b369448bc99302b7b5da01830
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-09-22-000077
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.09.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 22.09.2025 17:04 - 14.10.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 22.09.2025 Одеса № 188 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), та згідно з пунктом 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК   Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 22.09.2025 № 188 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та / або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівель / закупівель унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 9 UA-2025-09-02-006315-a 02.09.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 99) 533-17-31, k.o.nazarenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 30 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного навчального закладу «Одеський професійний ліцей будівництва та архітектури» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 01.09.2025 № 109, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ПАТОН ІНТЕРНЕШНЛ» (далі – ТОВ «ПАТОН ІНТЕРНЕШНЛ»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 11.09.2025 № 113 (Лот № 1) та від 11.09.2025 № 114 (Лот № 2), повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 11.09.2025, договір про закупівлю товарів від 17.09.2025 № 4/17-09, пояснення та документи Замовника, надані 25.09.2025 на запит Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено. Відповідно до підпункту 4.2 пункту 4 Розділу 1 «Загальні положення» ТД Замовник у межах цієї процедури закупівлі закуповує товар за предметом закупівлі: Апарат повітряно-плазмової різки (Лот № 1) та Зварювальний апарат TIG або еквівалент (Лот № 2) (ДК 021-2015: 42660000-0: «Інструменти для паяння м’яким і твердим припоєм та для зварювання, машини та устаткування для поверхневої термообробки і гарячого напилювання»). Відповідно до Додатка № 1 до ТД Замовником визначено перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, а також форма та зміст таких документів. У пункті 5 Додатка 1 до ТД Замовником визначено, що на виконання вимог програми Ukraine Facility учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, зокрема: довідку у довільній формі якою учасник підтверджує, що він та його кінцевий бенефіціарний власник зареєстрований в прийнятній країні (учасник має зазначити місце реєстрації), відповідно до статті 5 Рамкова угода; довідку у довільній формі зі зазначенням назви учасника, імені, прізвища та дати народження бенефіціарних власників учасника, підрядника, або субпідрядника (українською мовою та транслітерацією); довідку у довільній формі зі зазначенням найменування учасника, підрядника та субпідрядника та коду ЄДРПОУ (найменування учасника, підрядника, субпідрядника та їх кінцевого бенефіціарного власника зазначається українською мовою та транслітерацією) з інформацією, що до учасника, його кінцевого бенефіціарного власника, його члена або учасника (акціонера) та підрядника/субпідрядника не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та про те, що не знаходиться у санкційному списку Європейського Союзу. Учасником ТОВ «ПАТОН ІНТЕРНЕШНЛ» у складі тендерної пропозиції по Лотам №№ 1, 2 на виконання вимог програми Ukraine Facility надано довідку від 10.09.2025 № 10.09/06, в якій зазначені відомості про учасника процедури закупівлі та його кінцевого бенефіціарного власника. Прот, в зазначеній довідці відсутня інформація про місце реєстрації кінцевого бенефіціарного власника учасника, про застосування до учасника, його кінцевого бенефіціарного власника, його члена або учасника (акціонера) та підрядника/субпідрядника обмежувальних заходів у вигляді санкцій Європейського Союзу та про те, що не знаходиться у санкційному списку Європейського Союзу, а також відомості про учасника процедури закупівлі та його кінцевого бенефіціарного власника не зазначені транслітерацією, чим не дотримано вимоги пункту 5 Додатка 1 до ТД. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник розглянув тендерну пропозицію учасника ТОВ «ПАТОН ІНТЕРНЕШНЛ» (повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 11.09.2025). Водночас зазначених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ТОВ «ПАТОН ІНТЕРНЕШНЛ» у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник не виявив. Зважаючи на зазначене, Замовник не встановив вищезазначену невідповідність в інформації та/або документах, що подані ТОВ «ПАТОН ІНТЕРНЕШНЛ» у тендерній пропозиції та на порушення вимог пункту 43 Особливостей не надав можливість зазначеному учаснику її виправити. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 24.09.2025 щодо вищевказаної невідповідності Замовник 25.09.2025 надав пояснення, яке не спростовує факту встановленої невідповідності.
Період усунення порушень: 30.09.2025 11:54 - 15.10.2025 00:00
Дата публікації висновку: 30.09.2025 11:54

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Виконання вимог висновку моніторингу Державної аудиторської служби України від 30.09.2025 р. щодо процедури закупівлі (ID: UA-2025-09-02-006315-a) Державний навчальний заклад «Одеський професійний ліцей будівництва та архітектури» (ДНЗ «ОПЛБА») повідомляє про виконання заходів, передбачених висновком Південного офісу Державної аудиторської служби України від 30.09.2025 р. щодо процедури закупівлі (ID: UA-2025-09-02-006315-a). 1. Вжиті заходи щодо усунення порушення: Порушення, яке полягало у ненаданні учаснику ТОВ «ПАТОН ІНТЕРНЕШНЛ» можливості усунути невідповідності у складі тендерної пропозиції згідно з вимогами п. 43 Особливостей, визнане та усунуто шляхом вчинення таких дій: Проведено службове розслідування з метою встановлення обставин та осіб, причетних до допущення порушення. До уповноваженої особи, відповідальної за здійснення процедури закупівлі, фахівця з публічних закупівель Йовви Світлани Іванівни, застосовано заходи впливу шляхом оголошення їй попередження про недоцільність подальшого порушення законодавства у сфері публічних закупівель (Наказ ДНЗ «ОПЛБА» від 30.09.2025 р. №88-к). Уповноваженою особою складено пояснення щодо допущеного порушення, в якому визнано факт порушення та вжиті зобов’язання щодо недопущення подібних ситуацій у майбутньому. 2. Пояснення щодо обставин порушення: Уповноважена особа констатує, що порушення мало місце через неправильне тлумачення норм законодавства. На момент проведення процедури уповноважена особа, виявивши невідповідності в документах учасника, вдалася до механізму запиту роз’яснень згідно з ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», вважаючи це достатнім для усунення виявлених невідповідностей. Учасник надав необхідні уточнення, що дозволило уповноваженій особі прийняти обґрунтоване рішення. Метою уповноваженої особи було забезпечення якості та повноти інформації для прийняття рішення, а не ігнорування вимог законодавства. Однак уповноважена особа визнає, що для вимог Ukraine Facility, які є обов’язковими умовами участі, застосовується спеціальна процедура, передбачена п. 43 Особливостей, і саме її не було дотримано. 3. Запобіжні заходи на майбутнє: Для недопущення подібних порушень у майбутньому вжиті наступні заходи: Уповноважена особа пройде додаткове навчання щодо застосування вимог законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема щодо процедур розгляду тендерних пропозицій та вимог програми Ukraine Facility. Всі заходи, спрямовані на усунення порушення, вжиті. Замовник гарантує дотримання вимог законодавства під час проведення майбутніх процедур закупівель. Додатки: Сканкопія Наказу ДНЗ «ОПЛБА» від 30.09.2025 р. № 88-к.
Дата публікації звіту: 30.09.2025 16:56

Запити/Пояснення