-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
Лот №1 Апарат повітряно-плазмової різки; Лот №2 Зварювальний апарат TIG код ДК 021:2015:42660000-0 - "Інструменти для паяння м’яким і твердим припоєм та для зварювання, машини та устаткування для поверхневої термообробки і гарячого напилювання" (цей крок фінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65033, Україна, Одеська область, місто Одеса, Хаджибейський район, вулиця Верстатобудівна, будинок 12‑А.
Завершена
401 200.00
UAH з ПДВ
Номер:
cec7518b369448bc99302b7b5da01830
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-09-22-000077
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.09.2025 00:00
Період моніторингу:
22.09.2025 17:04 - 14.10.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.09.2025 Одеса № 188
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), та згідно з пунктом 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 22.09.2025 № 188
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель / закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі / закупівлі та / або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівель / закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
9 UA-2025-09-02-006315-a 02.09.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 30 вересня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного навчального закладу «Одеський професійний ліцей будівництва та архітектури» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 01.09.2025 № 109, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ПАТОН ІНТЕРНЕШНЛ» (далі – ТОВ «ПАТОН ІНТЕРНЕШНЛ»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 11.09.2025 № 113 (Лот № 1) та від 11.09.2025 № 114 (Лот № 2), повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 11.09.2025, договір про закупівлю товарів від 17.09.2025 № 4/17-09, пояснення та документи Замовника, надані 25.09.2025 на запит Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено.
Відповідно до підпункту 4.2 пункту 4 Розділу 1 «Загальні положення» ТД Замовник у межах цієї процедури закупівлі закуповує товар за предметом закупівлі: Апарат повітряно-плазмової різки (Лот № 1) та Зварювальний апарат TIG або еквівалент (Лот № 2) (ДК 021-2015: 42660000-0: «Інструменти для паяння м’яким і твердим припоєм та для зварювання, машини та устаткування для поверхневої термообробки і гарячого напилювання»).
Відповідно до Додатка № 1 до ТД Замовником визначено перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, а також форма та зміст таких документів.
У пункті 5 Додатка 1 до ТД Замовником визначено, що на виконання вимог програми Ukraine Facility учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, зокрема:
довідку у довільній формі якою учасник підтверджує, що він та його кінцевий бенефіціарний власник зареєстрований в прийнятній країні (учасник має зазначити місце реєстрації), відповідно до статті 5 Рамкова угода;
довідку у довільній формі зі зазначенням назви учасника, імені, прізвища та дати народження бенефіціарних власників учасника, підрядника, або субпідрядника (українською мовою та транслітерацією);
довідку у довільній формі зі зазначенням найменування учасника, підрядника та субпідрядника та коду ЄДРПОУ (найменування учасника, підрядника, субпідрядника та їх кінцевого бенефіціарного власника зазначається українською мовою та транслітерацією) з інформацією, що до учасника, його кінцевого бенефіціарного власника, його члена або учасника (акціонера) та підрядника/субпідрядника не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та про те, що не знаходиться у санкційному списку Європейського Союзу.
Учасником ТОВ «ПАТОН ІНТЕРНЕШНЛ» у складі тендерної пропозиції по Лотам №№ 1, 2 на виконання вимог програми Ukraine Facility надано довідку від 10.09.2025 № 10.09/06, в якій зазначені відомості про учасника процедури закупівлі та його кінцевого бенефіціарного власника.
Прот, в зазначеній довідці відсутня інформація про місце реєстрації кінцевого бенефіціарного власника учасника, про застосування до учасника, його кінцевого бенефіціарного власника, його члена або учасника (акціонера) та підрядника/субпідрядника обмежувальних заходів у вигляді санкцій Європейського Союзу та про те, що не знаходиться у санкційному списку Європейського Союзу, а також відомості про учасника процедури закупівлі та його кінцевого бенефіціарного власника не зазначені транслітерацією, чим не дотримано вимоги пункту 5 Додатка 1 до ТД.
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник розглянув тендерну пропозицію учасника ТОВ «ПАТОН ІНТЕРНЕШНЛ» (повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 11.09.2025). Водночас зазначених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ТОВ «ПАТОН ІНТЕРНЕШНЛ» у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник не виявив.
Зважаючи на зазначене, Замовник не встановив вищезазначену невідповідність в інформації та/або документах, що подані ТОВ «ПАТОН ІНТЕРНЕШНЛ» у тендерній пропозиції та на порушення вимог пункту 43 Особливостей не надав можливість зазначеному учаснику її виправити.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 24.09.2025 щодо вищевказаної невідповідності Замовник 25.09.2025 надав пояснення, яке не спростовує факту встановленої невідповідності.
Період усунення порушень:
30.09.2025 11:54 - 15.10.2025 00:00
Дата публікації висновку:
30.09.2025 11:54
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Виконання вимог висновку моніторингу Державної аудиторської служби України від 30.09.2025 р. щодо процедури закупівлі (ID: UA-2025-09-02-006315-a)
Державний навчальний заклад «Одеський професійний ліцей будівництва та архітектури» (ДНЗ «ОПЛБА») повідомляє про виконання заходів, передбачених висновком Південного офісу Державної аудиторської служби України від 30.09.2025 р. щодо процедури закупівлі (ID: UA-2025-09-02-006315-a).
1. Вжиті заходи щодо усунення порушення:
Порушення, яке полягало у ненаданні учаснику ТОВ «ПАТОН ІНТЕРНЕШНЛ» можливості усунути невідповідності у складі тендерної пропозиції згідно з вимогами п. 43 Особливостей, визнане та усунуто шляхом вчинення таких дій:
Проведено службове розслідування з метою встановлення обставин та осіб, причетних до допущення порушення.
До уповноваженої особи, відповідальної за здійснення процедури закупівлі, фахівця з публічних закупівель Йовви Світлани Іванівни, застосовано заходи впливу шляхом оголошення їй попередження про недоцільність подальшого порушення законодавства у сфері публічних закупівель (Наказ ДНЗ «ОПЛБА» від 30.09.2025 р. №88-к).
Уповноваженою особою складено пояснення щодо допущеного порушення, в якому визнано факт порушення та вжиті зобов’язання щодо недопущення подібних ситуацій у майбутньому.
2. Пояснення щодо обставин порушення:
Уповноважена особа констатує, що порушення мало місце через неправильне тлумачення норм законодавства. На момент проведення процедури уповноважена особа, виявивши невідповідності в документах учасника, вдалася до механізму запиту роз’яснень згідно з ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», вважаючи це достатнім для усунення виявлених невідповідностей. Учасник надав необхідні уточнення, що дозволило уповноваженій особі прийняти обґрунтоване рішення. Метою уповноваженої особи було забезпечення якості та повноти інформації для прийняття рішення, а не ігнорування вимог законодавства.
Однак уповноважена особа визнає, що для вимог Ukraine Facility, які є обов’язковими умовами участі, застосовується спеціальна процедура, передбачена п. 43 Особливостей, і саме її не було дотримано.
3. Запобіжні заходи на майбутнє:
Для недопущення подібних порушень у майбутньому вжиті наступні заходи:
Уповноважена особа пройде додаткове навчання щодо застосування вимог законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема щодо процедур розгляду тендерних пропозицій та вимог програми Ukraine Facility.
Всі заходи, спрямовані на усунення порушення, вжиті. Замовник гарантує дотримання вимог законодавства під час проведення майбутніх процедур закупівель.
Додатки:
Сканкопія Наказу ДНЗ «ОПЛБА» від 30.09.2025 р. № 88-к.
Дата публікації звіту:
30.09.2025 16:56
Запити/Пояснення
Номер:
491c32f505f04f4881db0ca7708b545e
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
24.09.2025 09:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Як Замовник може обґрунтувати рішення за Лотами №№ 1, 2 щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ПАТОН ІНТЕРНЕШНЛ» вимогам пункту 5 Додатка 1 до тендерної документації, тоді як зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції не надано довідку у довільній формі зі зазначенням найменування учасника, підрядника та субпідрядника та коду ЄДРПОУ (найменування учасника, підрядника, субпідрядника та їх кінцевого бенефіціарного власника зазначається українською мовою та транслітерацією) з інформацією, що до учасника, його кінцевого бенефіціарного власника, його члена або учасника (акціонера) та підрядника/субпідрядника не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та про те, що не знаходиться у санкційному списку Європейського Союзу.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
aad6f21c5d1542ca98eb8c4e9686fc98
Назва:
Пояснення на запит замовнику від 24.09.2025 року
Дата опублікування:
25.09.2025 19:14
Опис:
Пояснення на запит замовнику від 24.09.2025 року
24.09.2025 року, в рамках проведення моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-09-02-006315-a, посадовою особою органу державного фінансового контролю, відповідальною за проведення моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-09-02-006315-a в електронній системі закупівель оприлюднено запит замовнику про надання інформації від 24.09.2025 року о 09:36 наступного змісту:
«У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Як Замовник може обґрунтувати рішення за Лотами №№ 1, 2 щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ПАТОН ІНТЕРНЕШНЛ» вимогам пункту 5 Додатка 1 до тендерної документації, тоді як зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції не надано довідку у довільній формі зі зазначенням найменування учасника, підрядника та субпідрядника та коду ЄДРПОУ (найменування учасника, підрядника, субпідрядника та їх кінцевого бенефіціарного власника зазначається українською мовою та транслітерацією) з інформацією, що до учасника, його кінцевого бенефіціарного власника, його члена або учасника (акціонера) та підрядника/субпідрядника не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та про те, що не знаходиться у санкційному списку Європейського Союзу. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.»
На виконання частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа ДНЗ «ОПЛБА» надає наступні пояснення.
Щодо запитання № 1
Обґрунтування розміру бюджетного призначення здійснено на підставі бюджетного кошторису на 2025 рік, паспорта бюджетної програми та Протоколу про внесення змін до річного плану закупівель на 2025 рік № 109 від 01.09.2025. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі здійснено на підставі протокольного рішення робочої групи №4 від 18.03.2025. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до Протоколу про визначення очікуваної вартості предмету закупівлі № 26 від 10.06.2025 року. Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі застосовано методику, затверджену наказом Мінекономіки України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (зі змінами), шляхом проведення аналізу ринкових цін та технічного завдання. Відповідно до вимог Постанови КМУ № 710 (у чинній редакції), обґрунтування розміщено на офіційному веб-сайті замовника – ДНЗ «ОПЛБА» за посиланням: https://www.oplba.od.ua/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-pryznachennya-ochikuvanoyi-vartosti-predmeta-zakupivli-instrumenty-dlya-payannya-m-yakym-i-tverdym-prypoyem/. До цієї відповіді додаються відповідні документи (Додатки 1-6).
Щодо запитання № 2
Під час проведення кваліфікації тендерних пропозицій за Лотами №№1-2 Замовником було встановлено, що у складі пропозиції учасника ТОВ «ПАТОН ІНТЕРНЕШНЛ» надано документ – довідку «Відомості про учасника процедури закупівлі» (вих. №10.09/06 від 10.09.2025 р.). Однак, зазначена довідка містила неповну інформацію щодо вимог пункту 5 Додатка 1 до тендерної документації, а саме:
• Транслітерацію реквізитів Учасника, кінцевого бенефіціарного власника та інформацію про відсутність підрядників/субпідрядників.
• Пряме текстове підтвердження відсутності санкцій Європейського Союзу щодо Учасника, його кінцевого бенефіціарного власника та членів (акціонерів).
Керуючись принципами ефективності використання коштів, забезпечення чесної конкуренції та необхідністю отримання повної та недвозначної інформації для прийняття обґрунтованого рішення, Замовник вбачив доцільним звернутися за уточненнями, враховуючи, що:
1. Учасником був наданий документ, який свідчив про намір виконати вимоги, а виявлені невідповідності стосувалися форми та повноти подання інформації, а не її принципової відсутності.
2. Усунення зазначених недоліків не вимагало зміни суттєвих умов пропозиції, не надавало учаснику необґрунтованих переваг та не впливало на оцінку відповідності предмету закупівлі.
Замовник скористався правом, передбаченим частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», та 11.09.2025 року звернувся до учасника із запитом (лист №345-Л від 11.09.2025) щодо надання необхідних уточнень. У відповідь на запит учасник надав вичерпну інформацію у встановлений Замовником строк, яка повністю відповідала вимогам тендерної документації.
Таким чином, на момент прийняття рішення про визнання переможцем Замовник мав на руках повний комплект документів, що підтверджує відповідність ТОВ «ПАТОН ІНТЕРНЕШНЛ» усім вимогам тендерної документації, включаючи вимоги пункту 5 Додатка 1. Вказане рішення було офіційно затверджене Протоколом уповноваженої особи №111 від 11.09.2025 р. До відповіді додаються копії відповідних документів (Додатки 7-9).
Додатки:
Додаток № 1 – сканкопія Бюджетний кошторис на 2025 рік
Додаток № 2 – сканкопія Паспорт бюджетної програми
Додаток № 3 – сканкопія Протокол про внесення змін до річного плану закупівель на 2025 рік № 109 від 01.09.2025
Додаток № 4 – сканкопія Протокол рішення робочої групи №4 від 18.03.2025
Додаток № 5 – сканкопія Протокол визначення очікуваної вартості предмету закупівлі № 26 від 10.06.2025 року
Додаток № 6 – скріншот веб-сторінки із розміщеним обґрунтуванням.
Додаток № 7 – сканкопія листа №345-Л від 11.09.2025.
Додаток № 8 – сканкопія листа відповіді на запит № 11.09/01 від 11.09.25 р.
Додаток № 9 – сканкопія Протокол №111 від 11.09.2025 р.