• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • Донорські кошти

техніка для реалізації публічного інвестиційного проекту «Модернізація майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору» (трактор (для роботи в комплекті з причепом із гідроманіпулятором))

Завершена

1 800 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 39c01788a6c6422bb10967e3f2307870
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-06-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.10.2025 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 06.10.2025 22:24 - 27.10.2025 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Н А К А З 06.10.2025 № 89-з Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 06.10.2025 № 89-з Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 6. UA-2025-09-02-005263-a. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 41) 242-08-14, y.v.konsevych@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АГРО КАР Україна» встановлено порушення вимог пункту 43 та підпункту 1 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» № 2939-ХІІ від 26.01.1993, статтею 8 Закону, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення в подальшому виявлених порушень шляхом проведення роз’яснювальної роботи, а також протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (далі - Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору про закупівлю, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Малинського фахового коледжу (далі - Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи Замовника від 02.09.2025 № 31, тендерна пропозиція учасника ТОВ «АГРО КАР Україна», вимога про усунення невідповідностей від 18.09.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.09.2025 № 35, повідомлення про намір укласти договір від 19.09.2025, договір про закупівлю від 03.10.2025 № 01/4, додаткова угода від 13.10.2025 № 1, повідомлення про внесення змін до договору 13.10.2025, пояснення та документи Замовника отримані через електронну систему закупівель 10.10.2025, 14.10.2025 та 16.10.2025, звіт про виконання договору про закупівлю 14.10.2025. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «АГРО КАР Україна» встановлено наступне. Відповідно до Додатку № 5 до тендерної документації встановлено вимогу, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію свідоцтва про присвоєння Міжнародного ідентифікаційного коду (WMI) виробника колісних транспортних засобів та символів міжнародного ідентифікаційного номера (VIN) колісних транспортних засобів, завірену печаткою заводу-виробника. Разом з тим, в Додатку № 5 до тендерної документації встановлено вимогу, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість/витяг з реєстру платників податку на додану вартість (якщо учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку). Однак, моніторингом встановлено, що у складі тендерній пропозиції учасника ТОВ «АГРО КАР УКРАЇНА» відсутні вище вказані документи, чим не дотримано вимоги Додатку № 5 до тендерної документації. Слід зазначити, що відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Однак, Замовник на порушення вимог пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «АГРО КАР УКРАЇНА» процедури закупівлі у тендерній пропозиції. Пунктом 1 розділу 3 тендерної документації встановлено вимогу, що якщо документи тендерної пропозиції надаються учасником за власноручним підписом уповноваженої особи у сканованому вигляді, в такому випадку на тендерну пропозицію після її подання обов’язково накладається кваліфікований електронний підпис (КЕП) відповідно до вимог Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Однак, моніторингом встановлено, що учасником ТОВ «АГРО КАР Україна» після завантаження тендерної пропозиції, на неї накладено удосконалений електронний цифровий підпис керівника учасника ТОВ «АГРО КАР Україна» Пустильника Олександра Сергійовича (тип носія особистого ключа - незахищений, тип підпису - удосконалений, сертифікат - кваліфікований, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня), який в розумінні Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» № 2155-VIIІ від 05.10.2017 не є кваліфікованим електронним підписом, чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу 3 тендерної документації. Разом з тим, Замовником відповідно до пунктів 41 та 43 Особливостей оприлюднено вимогу про усунення невідповідностей від 18.09.2025, а саме: «(частина 16 статті 29) При проведенні кваліфікації Замовником були виявлені невідповідності у поданих документах : на виконання вимог розділу 3 пункт 9 «Ступінь локалізації виробництва»- не надано гарантійний лист про фактичну калькуляцію собівартості товару; на виконання вимог розділу Додатку 4 до документації – не нанадно гарантійний лист Учасника щодо безкоштовної доставки до адресу Замовника; на виконання Постанови КМУ від 12.10.2022р.№1178 – довідка про відсутність підстави, визначеної у підп.2 п.45 Особливостей; на виконання розділу Додатку 4 до документації – не надано гарантійний лист про застосування заходів із захисту довкілля; на виконання р.3 п.1 - тендерна пропозиція переможця ТОВ «АГРО КАР Україна» містить накладений електронний підпис за результатами перевірки якого на сайті центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) засіб кваліфікованого електронного підпису надає інформацію, що тип підпису «удосконалений» на незахищеному носію, тобто накладений електронний підпис не може вважатися кваліфікованим, чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу 3 тендерної документації.». Однак, на виконання вимог Замовника щодо усунення невідповідностей від 18.09.2025 учасником ТОВ «АГРО КАР Україна» після завантаження документів, на них накладено удосконалений електронний цифровий підпис керівника учасника ТОВ «АГРО КАР Україна» Пустильника Олександра Сергійовича (тип носія особистого ключа - незахищений, тип підпису - удосконалений, сертифікат - кваліфікований, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня), який в розумінні Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» не є кваліфікованим електронним підписом. Таким чином, учасник ТОВ «АГРО КАР Україна» не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції в частині не дотримання вимоги пункту 1 розділу 3 тендерної документації. Разом з тим, підпунктом 1 пункту 44 Особливостей визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Таким чином, за результатами проведеного моніторингу встановлено, що на порушення вимог абзацу третього підпункту 1 пункту 44 Особливостей, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «АГРО КАР Україна» як таку, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. На запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу закупівлі, Замовником 14.10.2025 надано пояснення «В зв’язку з неможливістю усунення даних порушень дана закупівля відмінена (додаткова угода № 1 від 13.10.2025р.)». Замовником додатковою угодою від 13.10.2025 № 1 розірвано договір про закупівлю від 03.10.2025 № 01/4 та оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю, оплата по якому не проводилась.
Період усунення порушень: 17.10.2025 15:49 - 31.10.2025 23:00
Дата публікації висновку: 17.10.2025 15:49

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» здійснено заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом проведення роз’яснювальної роботи з уповноваженою особою.
Дата публікації звіту: 24.10.2025 14:47

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто
Дата публікації: 24.10.2025 16:44

Запити/Пояснення