-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
Комплект засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів закладів загальної середньої освіти комунальної форми власності, які реалізують інноваційний освітній проект всеукраїнського рівня за темою “Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення для закладів загальної середньої освіти в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти” (комплект засобів навчання та обладнання для навчального кабінету фізики)
Завершена
928 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
177f4917dbea46a2a81e3caead274abd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-09-22-000124
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.09.2025 00:00
Період моніторингу:
22.09.2025 18:04 - 14.10.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.09.2025 №126-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 22.09.2025 №126-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1.UA-2025-09-02-004809-a, 02.09.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки
порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Особливостей № 1178, розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПОДІЛЛЯ ФІНАНС», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 жовтня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21.05.2024 у м. Києві та 22.05.2024 у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX (далі – Рамкова угода).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план опорного закладу Теплицької селищної ради «Теплицька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 02.09.2025 б/н), реєстр отриманих пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ПОДІЛЛЯ ФІНАНС» (далі – ТОВ «ПОДІЛЛЯ ФІНАНС»), рішення уповноваженої особи (протокол від 11.09.2025 № 47) про визначення ТОВ «ПОДІЛЛЯ ФІНАНС» переможцем торгів, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю товару від 18.09.2025 № 01/25-82 КП, пояснення Замовника (інформацію та документи), отримані 26.09.2025.
Період усунення порушень:
02.10.2025 14:26 - 08.10.2025 00:00
Дата публікації висновку:
02.10.2025 14:26
Запити/Пояснення
Номер:
67ea32c1c81e4a37b2c143a99302ea26
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
23.09.2025 15:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі комплекту засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів закладів загальної середньої освіти комунальної форми власності, які реалізують інноваційний освітній проект всеукраїнського рівня за темою «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення для закладів загальної середньої освіти в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти» (комплект засобів навчання та обладнання для навчального кабінету фізики) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-09-02-004809-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та/або документальне підтвердження щодо обсягів фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
3. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на вебсайті, якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду.
4. Яким чином дотримано вимог пункту 9 Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31 грудня 2024 року № 1554 (далі – Порядок № 1554)?
Оскільки закупівля товару, передбаченого Порядком № 1554 вартість якого становить або перевищує 100 тис. гривень, здійснюється замовниками з використанням електронного каталогу в установленому законодавством порядку, якщо такий товар наявний в електронному каталозі станом на 1 травня 2025 року.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
bf9f216dfdf14082a6205a1ab8c38c06
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
26.09.2025 09:13
Опис:
По суті заданих питань в рамках проведення моніторингу закупівлі - Комплект засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів закладів загальної середньої освіти комунальної форми власності, які реалізують інноваційний освітній проект всеукраїнського рівня за темою “Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення для закладів загальної середньої освіти в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти” (комплект засобів навчання та обладнання для навчального кабінету фізики) (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 39160000-1 Шкільні меблі) (№ оголошення - UA-2025-09-02-004809-a), що оприлюднено в Системі Prozorro 2025-09-23 15:57:53, опорний заклад Теплицької селищної ради "Теплицька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1" повідомляє наступне:
1. Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень відповідно до очікуваної потреби та планових обсягів фінансових надходжень з врахуванням фінансової підтримки, наданої в межах програми Ukraine Facility, відповідно до Регламенту Європейського Союзу № 2024/795 від 14 лютого 2024 року та Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, що ратифікована Законом від 06.06.2024 №3786-IX та Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа”, затвердженого постановою КМУ від 31 грудня 2024 р. № 1554.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі, відповідно до потреб замовника, з урахуванням вимог нормативних документів у сфері застосування та з дотриманням вимог наказу Міністерства освіти і науки України № 574 від 29.04.2020 р. “Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій”.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами), а саме застосовувався метод порівняння ринкових цін шляхом використання загальнодоступної інформації щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах та інформації щодо закупівлі аналогічного товару в електронній системі Prozorro, а також відповідно до отриманих комерційних пропозицій (копії додаються).
2. На підтвердження обсягів фінансування даної закупівлі щодо виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility, надаємо наступні документи:
1. Рішення Теплицької селищної ради 8 скликання 53 сесії від 17 січня 2025 року № 1761 “Про внесення змін до рішення 52 сесії Теплицької селищної ради 8 скликання від 20.12.2024 р. № 1744 “Про бюджет Теплицької селищної територіальної громади на 2025 рік” (02538000000)”.
2. Рішення Теплицької селищної ради 8 скликання 56 сесії від 14 березня 2025 року № 1824 “Про внесення змін до рішення 52 сесії Теплицької селищної ради 8 скликання від 20.12.2024 р. № 1744 “Про бюджет Теплицької селищної територіальної громади на 2025 рік” (02538000000)”.
3. Витяг з наказу відділу освіти, культури, молоді та спорту Теплицької селищної ради від 17 січня 2025 року № 5 “Про розподіл субвенцій”.
3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено на сайті за посилання - https://teplykznz1.vn.ua/finansuvannya/zakupivli-obhruntuvannya
4. Щодо дотримання вимог пункту 9 Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31 грудня 2024 року № 1554 (далі – Порядок № 1554) повідомляємо наступне:
пунктом 9 Порядку № 1554 передбачено наступне:
« 9. Закупівлі за рахунок субвенції здійснюються в установленому законодавством порядку.
Закупівля товару, вартість якого становить або перевищує 100 тис. гривень, здійснюється замовниками з використанням електронного каталогу в установленому законодавством порядку, якщо такий товар наявний в електронному каталозі станом на 1 травня 2025 року».
Доводимо до Вашого відома, що з метою додержання вимог пункту 9 Порядку № 1554, Замовник намагався здійснити (провести) закупівлю товару, який є предметом закупівлі, за кошти Ukraine Facility, з використанням електронного каталогу в установленому законодавством порядку, але при спробі вибрати товар в електронному каталозі Замовник дійшов висновку, що товар відсутній в електронному каталозі.
Тобто Замовник не мав можливість та станом на сьогодні не має такої можливості обрати взагалі будь-який закуповуваний товар: «Ми нічого не знайшли за вашим запитом», електронний каталог не пропонував Замовнику жодного товару для можливості його обрання для закупівлі через ЗПП (запит пропозицій постачальників), саме тому Замовник був змушений провести закупівлю товару в установленому законодавством порядку шляхом проведення Відкритих торгів з особливостями.