-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт з облаштування вхідної групи з встановленням засобів безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до частини підвальних приміщень подвійного призначення Кременчуцького закладу дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу №50 Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області по вул. Героїв Крут, 15 в м. Кременчуці Полтавської області
Завершена
845 892.00
UAH з ПДВ
Номер:
f3c52dc0562d41adae18270cd787d0a9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-09-29-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.09.2025 00:00
Період моніторингу:
29.09.2025 17:18 - 21.10.2025 00:00
Статус:
Здійснення моніторингу
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
29.09.2025 № 103-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
29.09.2025 № 103-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11. UA-2025-09-02-003558-a, 02.09.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Запити/Пояснення
Номер:
0e297d1b6d784453b91ebf8657843051
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
30.09.2025 12:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.10.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 845 892,00 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-09-02-003558-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та/або підтверджуючих документів з наступних питань:
- надайте інформацію та відповідні документи (технічне завдання, дефектні акти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість;
- зазначте джерела фінансування даної закупівлі із зазначенням КПКВ, КЕКВ та назви бюджетної програми на виконання якої здійснюється закупівля;
- надайте інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надайте посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду;
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене питання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
939ec7baf5284df9aa5bac396b50fcfa
Назва:
На виконання запиту на пояснення Північно-східного офісу Держаудитслужби ( обл.) від 30.09.2025
Дата опублікування:
01.10.2025 15:19
Опис:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" надаємо через електронну систему закупівель відповідні пояснення.
Згідно з пунктом 4 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції (крім тих, що стосуються автомобільних доріг загального користування) визначається з урахуванням кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі — Настанова), відповідно до розробленої та затвердженої проєктної документації.
У даному випадку, очікувана вартість робіт з капітального ремонту формувалася на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта, який є частиною проєктно-кошторисної документації, розробленої та затвердженої в установленому порядку з урахуванням Кошторисних норм України “Настанова з визначення вартості будівництва”, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України №281 від 01.11.2021 “Про затвердження кошторисних норм України у будівництві”. Копії зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва та дефектних актів; додаються.
На виконання вимог статті 4 ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 14 Особливостей уповноваженою особою оприлюднені зміни до річного плану 02.09.2025 (Ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2025-09-02-004092-a), в яких зазначено:
Джерело фінансування закупівлі : Місцевий бюджет
ТПКВКМБ: 1010 – Надання дошкільної освіти
КЕКВ: 3132 — Капітальний ремонт інших об’єктів
На виконання пункту 4.1 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), Замовником на власному вебсайті оприлюднене: Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, яке знаходиться за посиланням: https://detsad50kr.wixsite.com/detsad50 в розділі «Фінансування», вкладка «Обгрунтування вхідна група».
Номер:
d8e588da06d7456fa445946d7a4a1871
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
02.10.2025 16:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.10.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 845 892,00 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-09-02-003558-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та/або підтверджуючих документів з наступних питань:
1. пунктом 2 Розділу 4 Тендерної документації (далі - ТД) визначено, що: «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» передбачає вид договірної ціни — тверда. Тверда договірна ціна — договірна ціна, визначена на основі твердого кошторису, що може коригуватися лише в окремих випадках за згодою сторін у порядку, визначеному договором підряду.», проте у підпункті 2.2 Додатку № 4 до ТД «Проєкт договору» зазначено, що Договірна ціна є динамічною та може уточнюватися протягом всього строку виконання робіт, з урахуванням норм КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» та п.13.9. даного Договору. Поясніть розбіжність.
2. підпунктом 1.1.1. Додатка 1 до ТД визначено, що для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник надає Довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування. На виконання даної вимоги учасник ПП «БУДМОНТАЖПРОЕКТ-17» (далі – учасник) надає Довідку від 15.09.2025 № 09/25-19 (файл: 1_1 Довідки про обладнання, матеріально-технічну базу та технологіїю. Pdf), у якій не міститься інформація, щодо наявності: Крану-маніпулятора; Екскаватора; Автогідропідіймача з висотою підйому 18 м; бензопили; Лебідок електричних, тягове зусилля до 5,79 кН; Лебідок електричних, тягове зусилля до 49,05 кН; Термопеналів з масою завантажувальних електродів не більше 5 кг; Баддей, місткістю 2 м3 (які використовуються учасником відповідно до Підсумкових відомостей ресурсів). Поясніть, яким чином замовником перевірено виконання даної вимоги учасником.
3. підпунктом 1.1.2. Додатка 1 до ТД визначено, що «На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном. Договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально.». На виконання даної вимоги учасник надає Договір оренди цілісного майнового комплексу від 01.01.2019 № 01/01-19, який нотаріально не засвідчений. Поясніть, яким чином замовником перевірено тендерну пропозицію учасника на виконання даної вимоги.
4. підпунктом 1.2.1. Додатка 1 до ТД визначено, що на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник надає Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. На виконання даної вимоги учасник надає Довідку від 15.09.2025 № 09/25-22 (фійл: 1_2 Довідка про наявність працівників.pdf), у якій відсутні дані колонки № 4 (Працівник учасника/***працівник субпідрядника / співвиконавця). Надайте пояснення викладеному.
5. пунктом 4 Додатка 10 до ТД визначено перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Серед іншого, учасник має надати копію Статуту (або іншого установчого документу) зі змінами (у разі їх наявності) або його копії (копії іншого установчого документу), завіреної підписом відповідної особи та печаткою учасника. Яким чином замовником перевірено тендерну пропозицію учасника на виконання даної вимоги.
6. у підпункті 4.1 Додатку № 4 до ТД «Проєкт договору» зазначено: «Підрядник гарантує якість закінчених робіт та можливість експлуатації об’єкта протягом гарантійного строку, що становить __10 років (якщо Підрядник не встановив більший строк) від дня прийняття Замовником усього об’єкта.», проте у Договорі від 01.10.2025 № 06/09-2025 зазначено: «Підрядник гарантує якість закінчених робіт та можливість експлуатації об’єкта протягом
гарантійного строку, що становить 5 років (якщо Підрядник не встановив більший строк) від дня прийняття Замовником усього об’єкта.», поясніть розбіжність.
7. Яким чином замовником дотримано вимогу пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене питання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.