• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • Донорські кошти

Капітальний ремонт захисної споруди (протирадіаційне укриття) для Комунального закладу "Чемужівський ліцей" Зміївської міської ради Чугуївського району Харківської області, за адресою: Харківська область, Чугуївський район, село Чемужівка, вулиця Кришталя, будинок 1-В. Коригування (код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)

Закупівля здійснюється відповідно до Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX, що фінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility

Завершена

25 291 183.00 UAH з ПДВ
Номер: e3e20e58eb864cc9a28d05f28776097f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-09-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.10.2025 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 09.10.2025 09:58 - 30.10.2025 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 08.10.2025 № 96-З Суми Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), доручення Державної аудиторської служби України від 07.10.2025 №003100-18/12419-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Ігор КОРОТКИЙ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 08.10.2025 № 96-З Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7 UA-2025-09-02-002314-a 02.09.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 54) 222-46-18, v.b.kaliuzhna@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «НВК «СХІДБУД». За результатами аналізу питання оприлюднення договору про закупівлю установлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору, договору про закупівлю умовам Рамкової угоди – порушень не встановлено. Окрім того, установлено ризик порушення вимог статті 5 Рамкової угоди при виконанні договору про закупівлю.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень).
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 18.08.2025 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору, договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786 IX (далі – Рамкова угода). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Зміївської міської ради Чугуївського району Харківської області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 02.09.2025 (протокол № 14), зі змінами від 11.09.2025 (протокол № 18), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 17.09.2025, тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «ДЖІ ЕС ГРУП ДЕВЕЛОПМЕНТ» та «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «СХІДБУД» (далі – ТОВ «НВК «СХІДБУД», учасник), вимогу про усунення невідповідностей до 20.09.2025, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 22.09.2025 № 20 та від 24.09.2025 № 21, повідомлення про намір укласти договір від 24.09.2025, договір від 08.10.2025 № 239 (далі – Договір), пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 15.10.2025, від 20.10.2025 та від 23.10.2025. 1. З метою здійснення фінансової підтримки України від Європейського Союзу, спрямованої, зокрема на фінансування державного бюджету, стимулювання інвестицій, між Україною та Європейським Союзом підписана Рамкова угода. Для реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility» розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р схвалено План України (далі – План). Згідно з Постановою Кабінету України від 15 листопада 2024 року № 1318, Держаудитслужбу визначено органом, який здійснює в установленому законодавством порядку державний фінансовий контроль за видатками, передбаченими у межах виконання Плану України, зокрема під час здійснення публічних закупівель, виплати компенсацій та кредитів. Під час моніторингу встановлено, що тендерна документація розроблена, зокрема, відповідно до вимог Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України № 3786-ІХ від 06.06.2024 (пункт 1 Розділу І). Закупівля за номером UA-2025-09-02-002314-a здійснюється за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (облаштування укриттів), зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеях, ліцеях із посиленою військово-фізичною підготовкою (постанова Кабінету Міністрів України від 28 квітня 2023 р. № 419 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (облаштування укриттів), зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеях, ліцеях із посиленою військово-фізичною підготовкою» зі змінами). Розподіл коштів зазначеної субвенції здійснено на виконання індикатору Плану «Інвестиція 1. Інвестиції в освіту» Міністерством освіти і науки України, відповідальним за впровадження вказаної інвестиції. Враховуючи зазначене, на закупівлю UA-2025-09-02-002314-a поширюються умови Рамкової угоди. Статтею 5 Рамкової угоди встановлені правила щодо прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання. Пунктом третім статті 5 Рамкової угоди визначено, що усі поставки та матеріали, які фінансуються та закуповуються Україною або суб’єктами під її контролем для реалізації заходів Плану, повинні походити із прийнятних країн, зазначених у пункті 1(a) та (b) цієї статті, крім випадків, коли поставки та матеріали не можуть бути отримані на розумних умовах у жодній із таких країн. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник у пункті 5.6 Розділу 5 «Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників» Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (далі – Додаток 1) до тендерної документації установив вимогу щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції довідки довільної форми з інформацією, зокрема, що усі поставки та матеріали у складі робіт походженням із прийнятних країн, перелік яких зафіксовано у статті 5 Угоди, крім випадків, коли поставки та матеріали не можуть бути отримані на розумних умовах у жодній із таких країн (відповідно до пункту 7 та пункту 8 статті 5 Угоди). Також, пунктом 13.4 проєкту договору (Додаток 3 до тендерної документації) передбачено додаток до договору 4 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси». У складі тендерної пропозиції ТОВ «НВК «СХІДБУД», якого визначено переможцем торгів, надано довідку від 12.09.2025 № 12.09-1 (файл «Довідка щодо санкцій.pdf») з інформацією, зокрема, про те, що усі поставки та матеріали у складі робіт походженням із прийнятних країн, перелік яких зафіксовано у статті 5 Угоди, крім випадків, коли поставки та матеріали не можуть бути отримані на розумних умовах у жодній із таких країн (відповідно до пункту 7 та пункту 8 статті 5 Угоди). В додатку до проєкту договору «Інформація про ціни на матеріальні ресурси» (файл «Інформація про ціни на мат ресурси.pdf»), наданої учасником ТОВ «НВК «СХІДБУД» у складі тендерної пропозиції, країною походження товарів, зокрема, зазначених у позиціях 545, 546, 550, 555, 557, 558, 577, 578, 579, 584 та 585 є Україна. Разом з тим, країнами виробництва цих товарів у торгівельній мережі зазначено Китай, а саме: позиція 545 - Мережевий комутатор на 8-м портів MikroTik CSS610-8G-2S+IN (https://comfy.ua/ua/kommutator-lokal-noj-seti-switch-mikrotik-css610-8g-2s-in.html); позиція 546 - Wi-Fi маршрутизатор TP-Link Archer C80 (https://www.moyo.ua/ua/marshrutizator-tp-link-archer-c80/472230.html?utm_source=hotline.ua&utm_medium=cpc_price_list&utm_term=marshrutizator-tp-link-archer-c80&utm_campaign=routers); позиція 555 - Телефонний апарат дротовий Panasonik KX-TS2350UAW (https://epicentrk.ua/shop/mplc-telefon-panasonic-kx-ts2350uaw-drotovij-1-1-m-bilij-568161-1eeedd9f-143a-620c-b4c7-712242b08473.html); позиція 577 - Єрш для підлоги білий, Zerix LR911-1 ZX2710 (https://yorsh.ua/ru/products/aksesuari-dlya-vannoi/yorzhiki-dlya-unitazu/yorzhik-dlya-unitazu-biliy-zerix-lr9111-zx2710?srsltid=AfmBOordIbV-SEfTftP6Lnul2GR4dRxJ0Qu0TQEMdaVtUpk9xVQx_A-q); позиція 578 - Відро педальне 5 л, PLAIN MB0105 ZX4615 (https://zx-shop.com.ua/vidro-zerix-plain-mb0105-5-l-zx4615); позиція 579 - Відро педальне 20 л, PLAIN MB0120 ZX4619 (https://zx-shop.com.ua/vidro-zerix-plain-mb0120-20-litriv-zx4619); позиція 584 - Диспенсер листових паперових рушників, нержавіюча сталь, YS-5823 Luna (https://epicentrk.ua/ua/shop/derzhatel-bumazhnykh-polotenets-luna-ys-5823.html); позиція 585 - Тримач (диспенсер) для туалетного паперу, нержавіюча сталь, 10540 Arino (https://ars.ua/trimach-dlja-tualetnogo-paperu-arino-fd-925-10540.html), Німеччина (позиція 550 - Насос для відведення забруднених стічних вод REXA MIN13 V04.0523/A 10M (https://teploradost.com.ua/drenazhnyj-nasos-wilo-padus-mini3-v0410m06-523a-10m-3118628?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=brendovaya_po_konkurentam_pmax&utm_content=20647646318&utm_term=&gad_source=4&gad_campaignid=20647647557&gbraid=0AAAAADf9NW0AkiBe2vIFDQL4m0hMYIpZt&gclid=Cj0KCQjwjL3HBhCgARIsAPUg7a7-4l29-LbezoVeu8VaTR2yJjvmu_vcwZWffql-Wu_L9NDYM_RsI_UaApC2EALw_wcB), Малайзія, а саме: позиція 557 - Зарядний пристрій для рацій Motorola DP4400/4600/4800 PMPN4577А (https://uparts.in.ua/r70/?gclid=Cj0KCQjwjL3HBhCgARIsAPUg7a6B3MhUhn8A0IDxHcbEJad5E5ZRqz7Mw33CErTN4EWCiKDATGSerJgaAsUoEALw_wcB); позиція 558 - Рація Motorola DP4400 VHF (https://pnt.in.ua/ratsiia-motorola-dp4400e-vhf-aes-256/?srsltid=AfmBOors25Sv2vg35ug_D3dqmyfVAHMTm1SE0BuaPftguBDmcfz5N6IT). При цьому, Китай та Малайзія не включені до Переліку прийнятних країн, який оприлюднений на офіційному сайті Міністерства економіки України (https://me.gov.ua/Documents/Detail?lang=uk-UA&id=99515de8-4512-4941-afaa-ca5887a9b4f4&title=PerelikPriiniatnikhKrain). З огляду на викладене, Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області (далі – Управління) 15.10.2025 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень. На зазначений запит Управління Замовник 20.10.2025 надав пояснення, в якому зазначив, зокрема, що згідно з частиною першою статті 40 Митного кодексу України, документами, що підтверджують країну походження товару, є сертифікат про походження товару або засвідчена декларація про походження товару, або декларація про походження товару, або сертифікат про регіональне найменування товару, в той час як сайти торгівельних мереж не відносяться до документів, що підтверджують країну походження товару, отже не є належним джерелом інформації, що засвідчує країну походження товару. Однак, документів або інформації щодо того, що країною походження зазначених товарів є саме Україна, Замовником не надано. З огляду на викладене, Замовником укладено Договір, яким у складі робіт передбачено придбання товарів, які можуть походити із неприйнятних країн, що створює ризик порушення вимог статті 5 Рамкової угоди при його виконанні. 2. Також, за результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник у пункті 4.2 «вимоги щодо локалізації виробництва» Розділу 4 «Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (далі – Розділ 4) Додатку 1 до тендерної документації установив вимогу щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності запропонованого товару, який замовник набуде у власність у складі робіт, вимогам підпункту 1 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, зокрема, довідки, у якій зазначається інформація про включення такого товару до Переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації виробництва (зазначити ID, назву виробника товару, назву товару, марку/модель товару) та копії сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. Відповідно до Підсумкової відомості ресурсів (с. 194-234 файлу «Кошторис.pdf», далі - ПВР), наданої у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «НВК «СХІДБУД», при виконанні робіт передбачено придбання світильників на загальну суму 445 641,96 грн, а саме: Світильник з лампами LED 6Вт ІР65 СН8Вт-К650 Svitlodar у кількості 36 шт на суму 34 543,08 грн, Світильник аварійний з лампами LED 6Вт ІР65 з вбудованим АБЖ ДППО6У у кількості 1 шт на суму 1 612,03 грн, Світильник з лампами LED 36Вт ІР54 ДПО20У-36-131 у кількості 106 шт на суму 229 281,18 грн, Світильник з лампами LED 20Вт ІР65 ДББ26У Селена LED у кількості 61 шт на суму 139 399,03 грн, Світильник на світлодіодах з написом «Вихід» з вбудованим АБЖ, 6Вт ДБО01ВСП-6 у кількості 8 шт на суму 40 806,64 грн (позиції 569 573 ПВР). Підпунктом 3 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що замовник здійснює закупівлю товарів, включених до додаткового переліку товарів, затвердженого Кабінетом Міністрів України, виключно у випадку, якщо їх ступінь локалізації виробництва перевищує або дорівнює ступеню локалізації виробництва, встановленому у зазначеному додатковому переліку товарів. При цьому, позиція «Освітлювальна техніка» включена до Додаткового переліку товарів, що належать виключно до продукції переробної промисловості, до яких встановлюються вимоги щодо їх ступеня локалізації виробництва (далі – Перелік), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 липня 2025 р. № 782 (далі- Постанова № 782). Відповідно до пункту 2 Постанови № 782 ступінь локалізації виробництва товарів, включених до переліку, затвердженого згідно з пунктом 1 цієї постанови, дорівнює розміру, встановленому підпунктом 1 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» на відповідний рік (у 2025 році - 25 відсотків). Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «НВК «СХІДБУД» відсутні документи щодо підтвердження відповідності зазначеної освітлювальної техніки (світильників) вимогам підпункту 1 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на вимогу пункту 4.2 «вимоги щодо локалізації виробництва» Розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації Замовника, що не відповідає вимогам цього пункту. На запит Управління від 20.10.2025 Замовник надав пояснення від 23.10.2025, в яких зазначив, зокрема, що Перелік не містить такого товару як світильник, при цьому жодний технічний регламент, профільний стандарт щодо електричних ламп, світильників, обладнання для загального освітлення не містять законодавчого визначення зазначеного терміну як «Освітлювальна техніка», а також, що в результаті виконання будівельних робіт замовник набуває право власності лише на устаткування, яке обліковується окремо від будівлі, в той час як світильники є матеріалами, які збільшують балансову вартість будівлі без набуття замовником на них права власності. Слід зазначити, що для визначення віднесення конкретного товару до категорії «освітлювальна техніка» застосовуються профільні стандарти й технічні регламенти про освітлювальну техніку. Так, ДСТУ ІЕС 60050-845:2012 — це термінологічний стандарт, який містить офіційні визначення базових понять, що використовуються у світлотехніці, — галузі науки і техніки, що вивчає властивості світла, його взаємодію із середовищем, а також методи й засоби його використання для створення освітлення відповідно до потреб людини. Зокрема, частина 845. Світлотехніка (ІЕС 60050-845:1987, IDT) норм ДСТУ ІЕС 60050-845:2012 Міжнародний словник електротехнічних термінів, затверджених наказом Мінекономрозвитку України від 28 листопада 2012 року № 1354 містить визначення термінів, зокрема: 845-09-01 освітлення (освітлювання) — використання світла для того, щоб зробити видимими об’єкти та/або їхнє оточення; 845-09-02 техніка освітлення — застосування освітлення з урахуванням різних аспектів; 845-07-03 лампа — пристрій для утворення оптичного випромінювання, зазвичай видимого; 845-10-01 світильник — прилад, який перерозподіляє, фільтрує та перетворює випромінюване однією чи кількома лампами світло, і який має всі необхідні частини для утримування й захисту ламп і, якщо потрібно, електричне коло з пристроями для приєднання до мережі живлення; 845-10-25 прожектор — світловий прилад з відбивачем і/або із заломлювачем (-ами), призначеним (-и) для збільшення сили світла в границях обмеженого тілесного кута; 845-10-24 світлова гірлянда — ряд ламп, розміщених уздовж кабелю і з’єднаних послідовно чи паралельно. З комплексного аналізу норм, що містяться в галузевому термінологічному стандарті ДСТУ ІЕС 60050-845:2012, вбачається, що основним критерієм віднесення приладів, засобів, обладнання тощо, що закуповуються замовником, до категорії «освітлювальна техніка» має бути їх функціональне призначення — здійснення освітлення, тобто використання з метою зробити видимими об’єкти та/або їхнє оточення. Таким чином, для застосування Постанови № 782 «освітлювальною технікою» можуть вважатися усі прилади, пристрої, обладнання та інші засоби, які використовуються з метою зробити видимими об’єкти та/або їхнє оточення. Таким чином, поняття «освітлювальна техніка» охоплює всі технічні засоби, призначені для реалізації принципів світлотехніки на практиці, а тому це поняття може включати як складні освітлювальні установки, пристрої та обладнання для створення, регулювання і розподілу штучного освітлення, так і прості лампи та світильники. Отже, зазначені світильники, придбання яких передбачено при виконанні робіт, входять до переліку, визначеного підпунктом 3 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Щодо не набуття Замовником права власності на світильники необхідно зазначити, що абзацом третім пункту 3 Особливостей визначено, що під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, крім підпункту 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, з урахуванням положень, визначених цим абзацом. У разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товару, визначеного пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, вартість якого у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, закупівля таких робіт чи послуг здійснюється з урахуванням особливостей, установлених пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Світильник є товаром. Вартість цього товару у складі предмета закупівлі (роботи) перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. При цьому, вищезазначені норми Закону та Особливостей не розмежовують поняття «товари» на устаткування, матеріали, обладнання тощо. Отже, учасник повинен був надати документи щодо відповідності зазначених світильників вимогам підпункту 1 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положень» Закону на вимогу пункту 4.2 «вимоги щодо локалізації виробництва» Розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації Замовника. Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. При цьому, відсутність документів, які прямо вимагалися тендерною документацією на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, стосується випадків відсутності інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, а отже, не є невідповідностями, які можуть бути усунені учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Однак, Замовник на порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «НВК «СХІДБУД», визначив його переможцем торгів та уклав з ним Договір. 3. Відповідно до абзацу другого пункту 10 Особливостей за результатами здійснення закупівлі шляхом застосування відкритих торгів або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до цього пункту в електронній системі закупівель замовником оприлюднюється договір про закупівлю та додатки до нього відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей. Пунктом 10 частини першої статті 10 Закону установлено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Абзацом другим частини першої статті 41 Закону до договорів про закупівлю віднесені договори із закупівлі послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об'єкта будівництва. При цьому, за результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник оприлюднив Договір та додатки до нього у машинозчитувальному форматі на четвертий робочий день з дня його укладення (14.10.2025), з порушенням строків, визначених пунктом 10 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень: 27.10.2025 09:44 - 11.11.2025 00:00
Дата публікації висновку: 27.10.2025 09:44

Запити/Пояснення