• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація - Проведення першочергових невідкладних аварійно - відновлювальних робіт з виведення із аварійного стану окремих конструкційних елементів житлового будинку №35 на вул. Петра Дорошенка у м. Львові

ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація - Проведення першочергових невідкладних аварійно - відновлювальних робіт з виведення із аварійного стану окремих конструкційних елементів житлового будинку №35 на вул. Петра Дорошенка у м. Львові - відпвідно до Тендерної документації

Завершена

3 167 690.00 UAH з ПДВ
Номер: e741da56937c45689ef5f5a23444e34b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-01-000052
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.10.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 01.10.2025 16:27 - 23.10.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 01.10.2025 №224 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 01.10.2025 №224. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-09-01-009524-a, 01.09.2025. Дані автоматичних індикаторів ризиків. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Галина ГАВЧАК
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, i.h.yaropud@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178 встановлено порушення норм абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та, відповідно, пунктів 3 та 28 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів під час укладання договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо), направлені на недопущення встановлених моніторингом порушень у подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 22 жовтня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів під час укладання договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Галицької районної адміністрації Львівської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-09-01-012411-a); оголошення про проведення відкритих торгів; звіт про результати проведення процедури закупівлі; тендерну документацію Замовника; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 17.09.2025 №4/17.09; тендерну пропозицію ПП «Компанія Рембуд»; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ПП «Компанія Рембуд» як переможцем тендеру документи; договір від 01.10.2025 №153 з додатками; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Згідно з пунктом 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до вимог пункту 8 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов, а відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Одночасно, у пункті 17 Особливостей №1178 визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей, а у пункті 49 Особливостей №1178 визначено, що замовник укладає договір про закупівлю з переможцем процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Моніторингом встановлено, що у підпункті 2 пункту 13.9 проєкту договору про закупівлю, що є Додатком 3 до тендерної документації, визначено, зокрема, наступний випадок, коли істотні умови договору можуть змінюватися після підписання договору до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі: погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Крім цього, підпунктом 9 пункту 13.9 проєкту договору про закупівлю визначено, ще один випадок, коли істотні умови договору можуть змінюватися після підписання договору до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі: зменшення обсягів закупівлі та/або ціни згідно з договорами про закупівлю робіт з будівництва об’єктів нерухомого майна відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2023 р. №382 «Про реалізацію експериментального проекту щодо відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації» (Офіційний вісник України, 2023 р., № 46, ст. 2466), якщо розроблення проектної документації покладено на Підрядника, після проведення експертизи та затвердження проектної документації в установленому законодавством порядку. Водночас, предметом закупівлі UA-2025-09-01-009524-a є проведення першочергових невідкладних аварійно - відновлювальних робіт з виведення із аварійного стану окремих конструкційних елементів житлового будинку №35 на вул. Петра Дорошенка у м. Львові, а постанова Кабінету Міністрів України від 25.04.2023 №382 «Про реалізацію експериментального проекту щодо відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації», якою затверджено Порядок реалізації експериментального проекту щодо відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації (далі – Порядок №382) визначає виключний перелік населених пунктів що постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації, зокрема населені пункти Київської, Сумської, Херсонської, Харківської та Чернігівської областей. Крім цього, пункт 1 Порядку №382 визначає процедуру реалізації експериментального проекту щодо відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації, шо не відповідає предмету досліджуваної закупівлі. Отже, включення до проєкту договору про закупівлю (Додаток 3 до тендерної документації) підстав для внесення змін до істотних умов такого договору, що не стосується предмета закупівлі (підпункт 9 пункту 19 Особливостей №1178) суперечить нормам пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 22.10.2025 15:33 - 05.11.2025 23:00
Дата публікації висновку: 22.10.2025 15:33

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 13/0206/2025пр
Дата відкриття провадження: 10.12.2025 00:00
Номер відкриття провадження : 13/0206/2025пз

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Галицька районна адміністрація Львівської міської ради повідомляє, що стосовно проведеного Західним офісом Держаудитслужби України моніторингу процедури закупівлі, опублікованої в електронній системі закупівель Prozorro за № UA-M-2025-10-01-000052, зазначене у Висновку порушення взято до уваги. З метою його усунення Сторонами укладено Додаткову угоду №153/1 від 29.10.2025 року до Договору №153 від 01.10.2025. Уповноваженій особі проведено роз’яснювальну роботу та рекомендовано підвищити рівень професійних знань шляхом участі у навчаннях, лекціях і вебінарах з питань публічних закупівель, нормативно-правового регулювання договірних відносин та у подальшому здійснювати закупівлі з дотриманням вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 29.10.2025 15:04

Запити/Пояснення