-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
«Реконструкція каналізаційних очисних споруд в м. Сокаль Львівської області, із зменшенням продуктивності до 10 тис. м3/добу» (коригування). 2 черга
Закупівля здійснюється в межах реалізації Проєкту № PLUА.01.02-IP.01-0041/23 «Захист прикордонної річки Буг шляхом розширення санітарної мережі в прикордонних гмінах Долгобичув та Сокаль», Програми Interreg NEXT Польща – Україна 2021-2027
Кваліфікація
від початку періоду пройшов робочий день
45 112 398.00
UAH без ПДВ
Номер:
265f77c24c134bb2a3faca4998a37564
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-09-15-000081
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.09.2025 00:00
Період моніторингу:
15.09.2025 17:50 - 07.10.2025 00:00
Статус:
Здійснення моніторингу
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.09.2025 №216
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 15.09.2025 №216.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-09-01-009298-a, 01.09.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника
відділу контролю у сфері закупівель Галина ГАВЧАК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Запити/Пояснення
Номер:
e8faedd90416440d9d93e7178682c77c
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
16.09.2025 15:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.09.2025 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-09-01-009298-a, яка проводиться Сокальською міською радою Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Під час моніторингу встановлено, що відповідно до інформації у річному плані закупівель (UA-P-2025-09-01-012076-a) Замовником досліджувана процедура закупівлі здійснюється в рамках реалізації Проєкту № PLUА.01.02-IP.01-0041/23 «Захист прикордонної річки Буг шляхом розширення санітарної мережі в прикордонних гмінах Долгобичув та Сокаль», Програми Interreg NEXT Польща – Україна 2021-2027.
Відповідно до положень пункту 1 розділу А (Загальні положення) Додатку ІІ (Публічні закупівлі) Угоди про фінансування програми Interreg (Interreg VI-A) NEXT Польща-Україна, ратифікованої Законом України від 09.05.2024 №3719-IХ (далі – Угода Interreg VI-A) усі договори, що фінансуються на підставі грантового контракту, повинні бути укладені з дотриманням принципів прозорості, пропорційності, рівного ставлення та недискримінації, а також повинні виставлятися на конкурс на найширшій основі, крім випадків застосування переговорної процедури, оціночна вартість договору не має визначатися з метою обходу застосовних правил.
Згідно з пунктом 12 розділу С (Підготовка) Додатку ІІ (Публічні закупівлі) Угоди Interreg VI-A перед початком процедури закупівлі одержувач гранту може провести попередні ринкові консультації з метою підготовки процедури, а також у закупівельній документації одержувач гранту повинен визначити предмет закупівлі, надаючи опис своїх потреб і характеристик, необхідних для робіт, товарів або послуг, що закуповуються, та зазначає застосовні критерії виключення, відбору та присудження.
При цьому, відповідно до пункту 16 розділу D (Технічні специфікації та критерії оцінювання) Додатку ІІ (Публічні закупівлі) Угоди Interreg VI-A технічні специфікації мають забезпечувати рівний доступ суб’єктів господарювання до процедур закупівель та не створювати необґрунтованих перешкод для відкриття закупівель на конкурсній основі, а також мають містити характеристики робіт, поставок або послуг, включно з мінімальними вимогами, які вимагаються, щоб вони відповідали використанню, для якого призначені замовником.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Чи проводилися Замовником попередні ринкові консультації з метою підготовки процедури закупівлі (до інформації додати відповідне документальне підтвердження ?
2. Надати обґрунтовану інформацію щодо визначення Замовником розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, визначення конкретних технічних та якісних характеристик предмета закупівлі (з відповідним долученням підтверджуючих документів).
3. Надати обґрунтовану інформацію щодо визначення у складі додаткового обладнання (п.11 Технічної специфікації ку Додатку №2 до тендерної документації) саме термографічного принтера з технологією «сухого» друку для плівок з максимальним розміром не менше 35 х.
Пунктом 3 розділу А (Загальні положення) Додатку ІІ (Публічні закупівлі) Угоди Interreg VI-A передбачено опублікування одержувачем гранту в Офіційному віснику Європейського Союзу відповідної інформації про закупівлю (повідомлення про початок процедури, за винятком випадків застосування переговорної процедури; повідомлення про укладення договору за результатами процедури)
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
4. Надати інформацію щодо виконання Замовником положень Пунктом 3 розділу А (Загальні положення) Додатку ІІ (Публічні закупівлі) Угоди Interreg VI-A.
Замовником у пункті 1.1 розділу I тендерної документації вказано, що вимоги даної документації сформовано відповідно до правил і процедур наведених в Додатку II Угоди Interreg VI-A, Закону та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості №1178) в тій частині, в якій Додаток II не встановлює окремих правил та в тій частині, в якій Закон та Особливості №1178 не суперечать Додатку II.
Одночасно, у пункті 4.1 розділу IV тендерної документації зазначено, що строк подання тендерних пропозицій встановлений з врахуванням вимог наведених в Додатку II.
Разом з тим, відповідно до підпункту 5 пункту 22 додатку ІІ Угоди Interreg VI-A у місцевих відкритих процедурах строки отримання тендерних пропозицій, починаючи з дати публікації оголошення про договір, становлять щонайменше: 60 днів для договорів про виконання робіт.
В ході моніторингу встановлено, що відповідно до оголошення про проведення досліджуваної процедури закупівлі, а також пункту 4.1 розділу IV тендерної документації Замовника кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16.09.2025 до 00:00 за Київським часом.
При цьому, процедура закупівлі UA-2025-09-01-009298-a оголошена 01.09.2025.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
5. Надати обгрунтовану інформацію стосовно визначення Замовником кінцевого строку подання тендерних пропозицій, що не відповідає строкам, встановленим підпунктом 5 пункту 22 додатку ІІ Угоди Interreg VI-A.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
a2ff1a24ff444ea4bf7e9e08ec62cfb1
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
17.09.2025 15:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.09.2025 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-09-01-009298-a, яка проводиться Сокальською міською радою Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до інформації в електронній системі закупівель процедура закупівлі за ІD: UA-2025-09-01-009298-a здійснюється Замовником відповідно до Угоди про фінансування програми Interreg (Interreg VI-A) NEXT Польща-Україна, ратифікованої Законом України №3719-IХ від 09.05.2024 (далі – Угода Interreg VI-A).
З нормами статті 6 Закону якщо міжнародним договором України, згоду на обов’язковість якого надано Верховною Радою України, передбачено інший порядок закупівлі, ніж визначений цим Законом, застосовуються положення міжнародного договору України, з урахуванням принципів, встановлених у частині першій статті 5 цього Закону.
Правила публічних закупівель визначено у Додатку ІІ Угоди Interreg VI-A.
Окремий порядок (правила) для укладення договору про закупівлю Угодою Interreg VI-A не визначено.
Одночасно, у пункті d параграфу першого пункту 14 Додатку ІІ Угоди Interreg VI-A визначено, що закупівельна документація має містити проєкт договору на основі типового договору (пункт (d) першого параграфу не має застосовуватися до випадків, коли через виняткові та належним чином обґрунтовані обставини типовий договір не може бути використаний).
Поряд з цим, відповідно до пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та частини першої статті 41 Закону договір про закупівлю укладається, зокрема, відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України.
Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668 (далі – Загальні умови №668).
Загальні умови №668 відповідно до Цивільного кодексу України визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва та є обов’язковими для врахування під час укладення та виконання договорів підряду в будівництві незалежно від джерел фінансування робіт, а також форми власності замовника та підрядника (субпідрядників).
У пункті 5 Загальних умов №668 визначено істотні умови договору, серед яких, зокрема, предмет договору підряду; договірна ціна; строки початку та закінчення робіт (будівництва об'єкта); права та обов'язки сторін; порядок розрахунків за виконані роботи; порядок здачі-приймання закінчених робіт (об'єкта будівництва); гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об'єкта будівництва), порядок усунення недоліків; відповідальність сторін за порушення умов договору підряду; порядок врегулювання спорів; порядок внесення змін до договору підряду та його розірвання.
Також, відповідно до пункту 106 Загальних умов №668 наведено перелік недоліків коли підрядник відповідає за недоліки (дефекти), виявлені в закінчених роботах (об’єкті будівництва) і змонтованих конструкціях протягом гарантійних строків.
Під час моніторингу встановлено, що у проєкті договору, який міститься у Додатку №4 до тендерної документації визначено, що у пункті 9.5 зазначено, що підрядник не відповідає за дефекти, виявлені у межах гарантійного терміну, якщо він не доведе, що вони сталися внаслідок: природного зносу об’єкта будівництва або його частини; неправильної його експлуатації; неправильності інструкцій щодо його експлуатації, розроблених самим Замовником або залученими іншими особами; неналежного ремонту об’єкта який здійснено самим Замовником або залученими третіми особами.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати обґрунтовану інформацію щодо правомірності та підставності включення до проєкту договору умови пункту 9.5, яка суперечить нормам пункту 106 Загальних умов №668.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.