-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Пісок кварцовий
Завершена
6 638 260.00
UAH з ПДВ
Номер:
f32f15aecf2a4c748ad1445d005ef387
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-08-000051
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.10.2025 00:00
Період моніторингу:
08.10.2025 14:19 - 29.10.2025 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.10.2025 № 39-З
Сіверськодонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 08.10.2025 № 39-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2025-09-01-008733-a 01.09.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна КАЛЬНИЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Євромінерал Україна» та ТОВ «МАВЕЛ УКРАЇНА», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 жовтня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) закупівель Комунального підприємства «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 04.09.2025 № 11/4), запитання до процедури від 04.09.2025, відповідь Замовника від 04.09.2025, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Євромінерал Україна» (далі – ТОВ «Євромінерал Україна»), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «МАВЕЛ УКРАЇНА» (далі – ТОВ «МАВЕЛ УКРАЇНА), протокол прийняття рішення уповноваженою особою від 16.09.2025 № 11/5, протокол прийняття рішення уповноваженою особою від 19.09.2025 № 11/6, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 19.09.2025, договір на закупівлю від 02.10.2025 № 6/10 – ПЦ/25 (далі – Договір) на суму 4 929 384, 00 з ПДВ з додатком, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 14.10.2025.
Період усунення порушень:
23.10.2025 12:34 - 28.10.2025 23:00
Дата публікації висновку:
23.10.2025 12:34
Запити/Пояснення
Номер:
f985b1698fa44b488f28e2f27321737c
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
09.10.2025 12:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі піску кварцового за кодом ДК 021:2015: 14211000-3 — Пісок (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-01-008733-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступні питання:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
7ba09a0410144cedaf4e70b69c12b12a
Назва:
Надання пояснення у межах проведення моніторингу по закупівлі: «Пісок кварцовий», (код ДК 021:2015 – 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі) ID: UA-2025-09-01-008733-a
Дата опублікування:
14.10.2025 17:29
Опис:
На запит про надання пояснення у межах проведення
моніторингу по закупівлі: «Пісок кварцовий»,
(код ДК 021:2015 – 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі)
ID: UA-2025-09-01-008733-a.
Питання 1: Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість
Відповідь:
Відповідно до рішення 15 сесії Харківської міської ради 8 скликання від 28.02.2023 № 350/23 «Про організацію діяльності комунального підприємства «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» (зі змінами) (далі - Рішення) Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» (надалі по тексту – ЦЗО, Замовник) здійснює закупівлю товарів та послуг (крім поточного ремонту) в інтересах Харківської міської ради, її виконавчих органів, підприємств, установ та організацій, що належить до комунальної власності Харківської міської територіальної громади (надалі по тексту – Замовники-ініціатори).
Додатком 1 Рішення встановлено перелік товарів та послуг (крім поточного ремонту), закупівля яких через ЦЗО є обов’язковою для виконавчих органів, підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності Харківської міської територіальної громади, в тому числі Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі: пісок, щебінь.
ЦЗО в інтересах Замовників-ініціаторів проводить закупівлі, що передбачено постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2018 року № 1216 «Про особливості створення та діяльності централізованих закупівельних організацій».
На період проведення процедур закупівель правовідносини між ЦЗО та Замовниками-ініціаторами регулюються Регламентом взаємодії між комунальним підприємством «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» та замовниками, що здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім поточного ремонту) через централізовану закупівельну організацію, затверджений директором КП «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» 19.03.2024 року, погоджений директором Департаменту розвитку муніципального менеджменту Харківської міської ради 19.03.2024 року (далі - Регламент).
Відповідно до Регламенту Замовник-ініціатор самостійно відповідно до законодавства про публічні закупівлі визначає потребу в закупівлі (-ях) товарів, послуг (крім поточного ремонту), та їх очікувану вартість, визначає предмет закупівлі у своєму річному плані закупівель, закупівлю яких планує здійснити через ЦЗО.
Замовник-ініціатор подає ЦЗО інформацію про потребу в закупівлі, разом із Заявкою, з зазначенням технічних характеристик предмета закупівлі та розрахунком очікуваної вартості закупівлі згідно з Регламентом.
ЦЗО з метою проведення аналізу планованої закупівлі, здійснює попереднє опрацювання поданих документів Замовника-ініціатора, зокрема, щодо правильного визначення предмета закупівлі із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України, визначення розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, коректного зазначення технічних характеристик предмета закупівлі та іншої інформації, необхідної для підготовки тендерної документації, зокрема, щодо критеріїв оцінки, кількості, місця та строків постачання товарів, надання послуг (крім поточного ремонту), у тому числі умов договору про закупівлю, щодо дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників тощо.
За наявною інформацією ЦЗО із залученням замовників-ініціаторів розробляє технічні специфікації для товарів, послуг (крім поточного ремонту), уніфікує технічні вимоги і специфікації для товарів, послуг (крім поточного ремонту), що закуповуються, уніфікує проекти договорів про закупівлю тощо.
Технічні характеристики предмета закупівлі: Пісок кварцовий - код ДК 021:2015 – 14210000-6 «Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі» були складені у відповідності до діючих в Україні нормативних документів: державних стандартів, технічних умов, міжнародних стандартів.
Крім того, ЦЗО опрацювало та визначило очікувану вартість закупівлі.
Очікувана вартість закупівлі була визначена на підставі Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі товарів і послуг (крім поточного ремонту), закупівля яких здійснюється через комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради», затвердженої наказом директора КП «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» від 15.07.2024 року, погодженої директором Департаменту розвитку муніципального менеджменту Харківської міської ради 15.07.2023 року (далі – Методика), розробленої на підставі та у відповідності з Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 року № 275.
Враховуючи положення Методики, відділом аналізу ринку товарів і послуг та взаємодії з клієнтами ЦЗО був проведений аналіз ринку виробників та постачальників піску кварцового.
На підставі отриманої інформації, були направлені запити цінових пропозицій до: ТОВ "УКРЄВРОСВІТ", ФОП Морозов Віталій Анатолійович, ТОВ "МАВЕЛ УКРАЇНА", ТОВ "Альхім", ТОВ "КВА", ПП "Будтранс-груп", ПП "Екком плюс", ПрАТ "ГУСАРІВСЬКИЙ ГІРНИЧО-ЗБАГАЧУВАЛЬНИЙ КОМБІНАТ ФОРМУВАЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ", ТОВ "Геокварц", ТОВ "ТРАК СЕРВІС-2018", ТОВ "БК ТАЛАН", ТОВ "Маршаліт Пром", ТОВ "НВФ «УКРКАРБОНОПРОМ", ТОВ "ЄВРОМІНЕРАЛ УКРАЇНА", ТОВ "Солітех", ТОВ "Мінералз Юнайтед".
Цінові пропозиції були отримані від ТОВ "ЄВРОМІНЕРАЛ УКРАЇНА", ТОВ "МАВЕЛ УКРАЇНА", ТОВ "УКРЄВРОСВІТ", ТОВ "Солітех", ТОВ "НВФ "УКРКАРБОНОПРОМ".
Результати опрацьованої інформації надаються в службовій записці начальника відділу аналізу ринку товарів і послуг та взаємодії з клієнтами від 29 серпня 2025 року № 85/2025-08-29 та в таблиці до неї.
Так, сума очікуваної вартості закупівлі склала 6 638 260,00 грн в т.ч. ПДВ.
Після вищеописаних дій, Замовник-ініціатор опублікував в електронній системі закупівель план на проведення закупівлі за предметом: Пісок кварцовий, код ДК 021:2015 – 14210000-6 «Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі», який було взято в роботу, включено в план закупівель ЦЗО та оголошена закупівля за предметом: Пісок кварцовий, код ДК 021:2015 – 14210000-6 «Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі» з очікуваною вартістю 6 638 260,00 грн. в т.ч. ПДВ, оголошення № UA-2025-09-01-008733-a.
Питання 2: Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Відповідь:
З метою повної та обґрунтованої відповіді на поставлене запитання КП «ЦЗО ХМР» листом від 10.10.2025 №1633/0/960-25 звернулося до Замовника-ініціатора (КП «Харківводоканал») за наданням пояснення.
У відповідь на запит КП «Харківводоканал» надало лист від 14.10.2025 № 06-28/10753, у якому надано вичерпну відповідь по суті наданого запиту.
Копії листів від 10.10.2025 № 1633/0/960-25 та від 14.10.2025 № 06-28/10753 додаються.
Додатки:
1. Запити цінових пропозицій до: ТОВ "УКРЄВРОСВІТ", ФОП Морозов Віталій Анатолійович, ТОВ "МАВЕЛ УКРАЇНА", ТОВ "Альхім", ТОВ "КВА", ПП "Будтранс-груп", ПП "Екком плюс", ПрАТ "ГУСАРІВСЬКИЙ ГІРНИЧО-ЗБАГАЧУВАЛЬНИЙ КОМБІНАТ ФОРМУВАЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ", ТОВ "Геокварц", ТОВ "ТРАК СЕРВІС-2018", ТОВ "БК ТАЛАН", ТОВ "Маршаліт Пром", ТОВ "НВФ «УКРКАРБОНОПРОМ", ТОВ "ЄВРОМІНЕРАЛ УКРАЇНА", ТОВ "Солітех", ТОВ "Мінералз Юнайтед";
2. Цінові пропозиції від ТОВ "ЄВРОМІНЕРАЛ УКРАЇНА", ТОВ "МАВЕЛ УКРАЇНА", ТОВ "УКРЄВРОСВІТ", ТОВ "Солітех", ТОВ "НВФ "УКРКАРБОНОПРОМ";
3. Службова записка начальника відділу аналізу ринку товарів і послуг та взаємодії з клієнтами від 29 серпня 2025 року № 85/2025-08-29;
4. Копія листа КП «ЦЗО ХМР» від 10.10.2025 № 1633/0/960-25;
5. Копія листа КП «Харківводоканал» від 14.10.2025 № 06-28/10753.