-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
- 1
Обладнання для резервування і розширення існуючих систем МПД та всіх видів ОТЗ
Завершена
6 572 909.00
EUR без ПДВ
Номер:
568e3e062db6433287f2815b7689c26d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-09-03-000058
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.09.2025 00:00
Період моніторингу:
03.09.2025 14:53 - 25.09.2025 00:00
Статус:
Здійснення моніторингу
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
03.09.2025 № 231
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
34 UA-2025-09-01-003029-a 01.09.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Лілія КРИВОНОС
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Запити/Пояснення
Номер:
f2bd98acae024da8a862b3336b634e85
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
08.09.2025 13:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Обладнання для резервування і розширення існуючих систем МПД та всіх видів ОТЗ» 1 комплект (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-09-01-003029-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
b7aacbcde15c46649d699359018c4b59
Назва:
Надання пояснення (інформації та документів) на запит від 08.09.2025
Дата опублікування:
11.09.2025 15:30
Опис:
Інформацію та документи щодо запиту викладено у файлі "Пояснення (інформація та документи) на запит ДАСУ.pdf"
Номер:
724001123b3b4a9c802ec430b79dfff2
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
11.09.2025 17:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Обладнання для резервування і розширення існуючих систем МПД та всіх видів ОТЗ» 1 комплект (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-09-01-003029-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Яким чином Замовником дотримано вимоги встановлені пунктом 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості) в частині погодження (затвердження) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником «Обґрунтування об’єктивних обставин для укладення договору без застосування відкритих торгів/або електронного каталогу» №101-ІТЗ від 28.07.2025 (далі - Обґрунтування).
2. Відповідно до інформації зазначеної в електронній системі закупівель Замовником здійснено закупівлі комплексів комутаційного обладнання S13000 ID: UA-2020-05-29-000434-a, UA-2020-05-29-002805-b, UA-2019-06-14-000834-c, UA-2019-06-18-000723-a, за результатами яких укладено договори з компанією «ISKRATEL, telekomunikacijski sistemi, d.o.o., Kranj». Водночас, закупівля «Обладнання для резервування і розширення існуючих систем МПД та всіх видів ОТЗ» UA-2025-09-01-003029-a здійснена відповідно до підпункту 5 пункту 13 Особливостей без використання електронної системи, за результатами якої укладено договір з компанією «Kontron, informacijske in komunikacijske rešitve, d.o.o», яка відповідно до Обґрунтування є єдиним виробником і постачальником системи S13000. Враховуючи наведене просимо надати пояснення та відповідні документи щодо зазначеного.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
6c77369ed53c49ad8bbee897bbcd2326
Назва:
Надання пояснення (інформації та документів) на запит від 11.09.2025
Дата опублікування:
16.09.2025 16:20
Опис:
Інформацію та документи щодо запиту викладено у файлі "Пояснення (інформація та документи) на запит ДАСУ.pdf"