• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • Донорські кошти

Комплект мультимедійного обладнання для навчальних кабінетів

Закупівля здійснюється на дотримання Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX. Всі умови та вимоги закупівлі, а також відповідні фінансові механізми, регулюються положеннями цієї угоди, яка спрямована на підтримку України. Процедура закупівлі відкриті торги відповідно до листа Міністерства освіти і науки України №1/7001-25 від 09.04.2025 року

Завершена

426 770.00 UAH з ПДВ
Номер: 04aa69da2f634055b37328a14993be86
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-09-22-000059
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.09.2025 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 22.09.2025 15:28 - 14.10.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 22.09.2025 № 81-З Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Алла ГАРИЛЕВИЧ Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 22 вересня 2025 року № 81-З № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі: 3. UA-2025-08-31-000293-a від 31.08.2025 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Інна МОШУК
Адреса: Ukraine, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 693-73-06, b.h.yastremska@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог підпункту 3 пункту 9 Порядку № 1318. За результатами розгляду питання виконання Постанови № 710 встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710. За результатами розгляду питання дотримання вимог Закону та Особливостей № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КОРВЕТ» встановлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178. За результатами розгляду питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації та проєкту договору про закупівлю вимогам Закону, Особливостей № 1178, а також умовам Рамкової угоди та вимогам Постанови № 1318, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує розірвати договір про закупівлю товарів від 18.09.2025 № 24, укладеного з ТОВ «КОРВЕТ», не допускати встановлені моніторингом порушення у подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю; дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю; виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (із змінами) (далі – Постанова № 710); відповідності тендерної документації та проєкту договору про закупівлю вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178) в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі, а також умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода) та вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 15.11.2024 № 1318 «Деякі питання реалізації інструменту Ukraine Facility» (далі – Постанова № 1318); дотримання вимог Закону та Особливостей № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця; своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Чернівецького ліцею № 9 Чернівецької міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік (ID: UA-P-2025-08-31-000268-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 30.08.2025 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій від 08.09.2025; тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «КОРВЕТ» (далі – ТОВ «КОРВЕТ»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.09.2025; наявні у вільному публічному доступі відомості у санкційних списках ЄС (джерело інформації: https://www.sanctionsmap.eu/#/main); повідомлення про намір укласти договір від 11.09.2025; договір про закупівлю товарів від 18.09.2025 № 24; пояснення (інформація, документи) Замовника, надані 06.10.2025 через електронну систему закупівель (далі – Пояснення). За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено наступне. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Одночасно, відповідно до вимог статті 6 Закону якщо міжнародним договором України, згоду на обов’язковість якого надано Верховною Радою України, передбачено інший порядок закупівлі, ніж визначений цим Законом, застосовуються положення міжнародного договору України, з урахуванням принципів, встановлених у частині першій статті 5 цього Закону. Так, з метою здійснення фінансової підтримки України від Європейського Союзу, спрямованої, зокрема, на фінансування державного бюджету, стимулювання інвестицій, між Україною та Європейським Союзом підписана Рамкова угода (ратифікованої Законом України від 06.06.2024 №3786-IX). Для реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility» розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р схвалено План України (далі – План України). Відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 15.11.2024 № 1318 «Деякі питання реалізації інструменту Ukraine Facility» (далі – Постанова КМУ № 1318) Державну аудиторську службу визначено органом, який здійснює в установленому законодавством порядку державний фінансовий контроль за видатками, передбаченими у межах виконання Плану України, зокрема під час здійснення публічних закупівель, а також відповідно до пункту 20 Порядку управління, моніторингу та контролю за виконанням Плану України, затвердженого Постановою КМУ № 1318 (далі – Порядок № 1318), Держаудитслужба здійснює державний фінансовий контроль видатків, передбачених на виконання кроків Плану України, зокрема для виконання яких необхідно здійснити публічні закупівлі у межах виконання Плану України, шляхом проведення державного фінансового аудиту, інспектування (ревізії), перевірки закупівель та моніторингу закупівель в установленому законодавством порядку. Моніторингом встановлено, що відповідно до інформації, розміщеної у тендерній документації досліджувана процедура закупівлі здійснюється Замовником в рамках реалізації інструменту Ukraine Facility (Розділ Плану України: 7.12. Забезпечення доступу до безпечної та якісної освіти). Підпунктом 4 пункту 9 Порядку № 1318 визначено, що відповідальні органи під час виконання Плану України забезпечують здійснення закупівель для виконання Плану України відповідно до законодавства в частині, що не суперечить положенням статті 5 Рамкової угоди. Одночасно, у пункті 8 Порядку № 1318 зазначено, що відповідальні органи визначають структурні підрозділи, відповідальні за організацію виконання Плану України, проведення моніторингу, підготовку звітної документації та здійснення контролю за виконанням Плану України (відповідно до компетенції державного органу), а також забезпечення його безпосереднього виконання; для виконання Плану України відповідальні органи можуть залучати інші державні органи, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації незалежно від форми власності. У підпункті 3 пункту 9 Порядку № 1318 визначено, що відповідальні органи під час виконання Плану України на етапі формування річного плану закупівель та внесення змін до нього передбачають деталізацію інформації за позицією «джерело фінансування закупівлі» (у разі, коли в позиції «джерело фінансування закупівлі» зазначено державний або місцевий бюджет, зазначають код бюджету та код програмної класифікації видатків та кредитування). В опублікованому річному плані закупівель Замовника (UA-P-2025-08-31-000268-a) джерелом фінансування досліджуваної процедури закупівлі визначено місцевий бюджет із зазначенням ТПКВКМБ: 1000 – Освіта. Водночас, відповідно до затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 20.09.2017 № 793 «Про затвердження складових Програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету» структури кодування Програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів, код Програмної класифікації містить сім знаків (перших два – ознака головного розпорядника бюджетних коштів, третій знак - відповідальний виконавець бюджетної програми у системі головного розпорядника, наступні чотири – номер бюджетної програми). Поряд з цим, слід зазначити, що у пункті 4.5 розділу 1 тендерної документації та у пункті 3.1 Договору від 18.09.2025 № 24, укладеного із переможцем процедури закупівлі, зазначено, що фінансування даної закупівлі здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету за КПКВ 0611183 і коштів державного бюджету за КПКВ 0611184. Замовнику в електронній системі закупівель оприлюднено запит з метою отримання інформації та документів щодо джерел фінансування закупівлі. Так, Замовник надав Пояснення, в якому зазначив наступне: «У річному плані закупівель як джерело фінансування зазначено "Місцевий бюджет за ТПКВКМБ 1000 – Освіта". Таке зазначення здійснено відповідно до частини 2 статті 4 Закону України "Про публічні закупівлі", який визначає, що річний план використовується виключно для попереднього відображення запланованих закупівель. Нормами чинного законодавства не встановлено обов’язку деталізувати джерела фінансування закупівлі у річному плані за окремими кодами програмної класифікації видатків (КПКВ). У плані достатньо зазначити загальне джерело фінансування — у даному випадку "місцевий бюджет", що охоплює закупівлі, профінансовані як з місцевого, так і з державного бюджету в межах освітньої галузі. Фактичні джерела фінансування закупівлі (кошти місцевого бюджету за КПКВ 0611183 та кошти державного бюджету за КПКВ 0611184) були чітко визначені у тендерній документації (пункт 4.5 розділу 1) та у договорі від 18.09.2025 № 24 (пункт 3.1)». Також, до Пояснень Замовник надав копії кошторисів на 2025 рік, у яких вказано зокрема: КПКВК місцевих бюджетів (ТПКВКМБ) 0611184 «Виконання заходів, спрямованих на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам» та 0611183 «Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа». З врахуванням вищенаведеного, Замовник у річному плані закупівель на 2025 рік (UA-P-2025-08-31-000268-a) зазначив невідповідну та неповну інформацію щодо джерел фінансування, коду бюджету та коду програмної класифікації видатків та кредитування бюджету, чим порушив положення підпункту 3 пункту 9 Порядку № 1318. За результатами аналізу питання виконання Постанови № 710 встановлено наступне. Відповідно до вимог пункту 4-1 Постанови № 710 головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня) зобов’язано забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та оприлюднення такого обґрунтування шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Згідно з Єдиним реєстром розпорядників та одержувачів бюджетних коштів (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search) Замовник є розпорядником бюджетних коштів. Відповідно до державного веб-порталу бюджету для громадян Open Budget (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/21431081/profile) Замовник є розпорядником нижчого рівня коштів місцевого бюджету. Варто зазначити, шо в електронній системі закупівель зазначено вебсайт Замовника за посиланням http://gymnasium4.cv.sch.in.ua/. Аналізом інформації, розміщеної на цьому вебсайті, який є доступним до перегляду, встановлено, що інформація про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відсутня. Також, проведеним аналізом інформації, оприлюдненої на вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів Управління освіти Чернівецької міської ради (ЄДРПОУ 02147345) за посиланням https://osvita.cv.ua/, наявність розміщення даних щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі «Комплект мультимедійного обладнання для навчальних кабінетів» не виявлено. Під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Замовнику в електронній системі закупівель оприлюднено запит з метою отримання інформації та документів, на підставі яких Замовник здійснив обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристики предмета закупівлі та визначив його очікувану вартість (далі – Обґрунтування), та отримання посилання на сторінку вебсайту на якому розміщено таке Обґрунтування, та яке буде доступне для перегляду. На зазначений запит Замовник через електронну систему закупівель надав таке пояснення: «На даний час на офіційному вебсайті замовника проводяться технічні роботи з розробки вебресурсу, у зв’язку з чим тимчасово відсутня можливість працювати з сайтом. Роботи з оновлення сайту здійснюються відповідно до укладеного договору від 18.09.2025 №260. Після завершення технічних робіт та відновлення функціонування вебресурсу на сайті буде розміщено окремий розділ із посиланням на сторінку закупівель у системі ProZorro, де користувачі зможуть ознайомитися з усією необхідною інформацією щодо закупівель, у тому числі: обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміром бюджетного призначення, очікуваною вартістю предмета закупівлі, іншими документами, передбаченими законодавством. На період проведення технічних робіт інформація про закупівлі замовника доступна безперешкодно у відкритому доступі в електронній системі закупівель ProZorro за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-08-31-000293-a. Проте, положення пункту 4-1 Постанови № 710 вимагають оприлюднювати Обґрунтування саме на власному вебсайті або вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, а не в електронній системі закупівель ProZorro. При цьому, Постановою № 710 передбачено розміщення саме Обґрунтування, а не посилання на сторінку в електронній системі закупівель ProZorro, де розміщено таке Обґрунтування. Таким чином, на порушення пункту 4-1 Постанови № 710 Замовником не забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, яка розміщується на сторінці власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів. За результатами аналізу питання дотримання вимог Закону та Особливостей № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій встановлено, що Замовник визначив переможцем процедури закупівлі ТОВ «КОРВЕТ», пропозиція якого не відповідала вимогам тендерної документації з огляду на наступне. Відповідно до пункту 6 розділу 3 тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником в Додатку 2 тендерної документації. Якщо учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент), ніж передбачений цією тендерною документацією, даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі за усіма показниками. Згідно з Додатком 2 «Технічні вимоги» до тендерної документації Комплекти мультимедійного обладнання, які є предметом закупівлі, повинні мати інтеграцію з хмарними сервісами (Google Drive, Dropbox, OneDrive, iCloud) для швидкого доступу до файлів (надати скріншот для підтвердження відповідності). Також, у Додатку 2 та у підпункті 3 пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що учасники надають Порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам згідно форми визначеної в Додатку 2 (обов‘язково зазначається виробник, модель та країна походження для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника). Порівняльна таблиця в графі «Відповідність вимогам» повинна містити фактичні значення щодо кожної технічної вимоги. Так, учасник ТОВ «КОРВЕТ» у складі своєї пропозиції надав Порівняльну таблицю від 05.09.2025 № 2, в якій зазначив, що запропоновані Комплекти мультимедійного обладнання мають інтеграцію з хмарними сервісами (Google Drive, Dropbox, OneDrive, iCloud) для швидкого доступу до файлів (надано скріншот для підтвердження відповідності). Також, учасник надав скріншот, згідно з яким мультимедійне обладнання має інтеграцію лише з такими хмарними сервісами, як Google Drive, Dropbox, OneDrive. Тобто, у пропозиції учасника ТОВ «КОРВЕТ» відсутній скріншот, який би підтверджував відповідність інтеграції з хмарним сервісом iCloud, що не відповідає вимогам тендерної документації в частині технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. З приводу даної невідповідності пропозиції учасника ТОВ «КОРВЕТ» вимогам тендерної документації в електронній системі закупівель Замовнику 30.09.2025 оприлюднено запит про надання пояснень (інформації, документів). На зазначений запит Замовник надав Пояснення, в якому зазначив: «У тендерній документації всі технічні характеристики обладнання були визначені як еквівалент, що дозволяє учасникам пропонувати рішення з аналогічним функціоналом. Зокрема, у вимозі щодо інтеграції з хмарними сервісами (Google Drive, Dropbox, OneDrive, iCloud) зазначено, що така інтеграція має забезпечувати швидкий доступ до файлів. У складі пропозиції ТОВ «КОРВЕТ» було надано скріншот, який підтверджує наявність відповідного функціоналу інтеграції з хмарними сервісами, що в цілому підтверджує можливість роботи обладнання із зазначеними платформами. Крім того, інтеграція саме з сервісом iCloud у тендерній документації визначена як побажання (еквівалентна характеристика), а не обов’язкова вимога. Тому відсутність окремого скріншота для цього сервісу не впливає на відповідність технічним вимогам і не є підставою для відхилення пропозиції». Проте, Пояснення Замовника не спростовує невідповідність запропонованих учасником ТОВ «КОРВЕТ» товарів технічним вимогам тендерної документації, оскільки у Додатку 2 «Технічні вимоги» до тендерної документації чітко зазначений перелік хмарних сервісів, з якими повинна бути інтеграція для швидкого доступу до файлів. При цьому, у тендерній документації відсутня умова про те, що інтеграція із сервісом iCloud є необов’язковою. Відповідно до підпунктів 4 та 5 пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження інформації та документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, учасник повинен надати: довідку від виробника запропонованого обладнання із підтвердженням того, що воно відповідає вимогам п.4 Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 29.04.2020 № 574 (далі – Типовий перелік) із повним переліком документів які можуть бути надані на підтвердження такої відповідності; гарантійний лист від учасника із підтвердженням того, що весь перелік документів зазначений в довідці від виробника запропонованого обладнання із підтвердженням того, що воно відповідає вимогам п.4 Типового переліку буде наданий Замовнику при поставці товару. Такий лист повинен містити посилання на вищезазначену довідку (номер, дата, назва виробника). На виконання зазначених вимог тендерної документації, учасник ТОВ «КОРВЕТ» надав авторизаційний лист від 07.09.2025 вих. № 0709-17 від виробника ТОВ «Бі2Бі Солюшнз», в якому останній зазначає про відповідність запропонованого обладнання вимогам п.4 Типового переліку та зазначає перелік документів, які підтверджують таку відповідність. гарантійний лист від 07.09.2025 № 145 від учасника ТОВ «КОРВЕТ», в якому учасник підтверджує, що весь перелік документів зазначений в довідці від 05.09.2025 вих. № 0509-32 від виробника ТОВ «Бі2Бі Солюшнз» із підтвердженням того, що воно відповідає вимогам п.4 Типового переліку буде наданий Замовнику при поставці товару. Однак, гарантійний лист від учасника не містить посилання на довідку від виробника, що надана у пропозиції, а містить посилання на іншу довідку від 05.09.2025 вих. № 0509-32 від виробника, що не відповідає вимогам підпункту 5 пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації тендерної документації. В електронній системі закупівель Замовнику 30.09.2025 оприлюднено запит про надання пояснень стосовно даної невідповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «КОРВЕТ» вимогам тендерної документації. На зазначений запит Замовник надав таке Пояснення: «Формальне посилання у гарантійному листі учасника на іншу довідку від 05.09.2025 №0509-32 не впливає на зміст підтвердження відповідності, оскільки обидва документи видані тим самим виробником, мають ідентичний зміст і підтверджують однакову відповідність обладнання вимогам Типового переліку». Проте, пояснення Замовника не спростовує невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «КОРВЕТ» вимогам тендерної документації, оскільки тендерна документація вимагає надати і довідку від виробника і лист від учасника з посилання на таку довідку. При цьому, неможливо перевірити зміст довідки від 05.09.2025 вих. № 0509-32 від виробника, оскільки учасник у складі пропозиції її не надав. Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ «КОРВЕТ» не відповідала вимогам тендерної документації в частині підтвердження відповідності предмета закупівлі технічним і якісним характеристикам, та підлягала відхиленню. Отже, в порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «КОРВЕТ», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. За результатами аналізу питання своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством встановлено наступне. Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Так, Замовнику в електронній системі закупівель 23.09.2025 та 30.09.2025 оприлюднено запит про надання пояснень (інформації та документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Однак, на зазначені запити Замовник через електронну систему закупівель надав Пояснення 06.10.2025, тобто на дев’ятий та четвертий робочий день відповідно, чим порушив строки, встановлені частиною п’ятою статті 8 Закону.
Період усунення порушень: 13.10.2025 16:36 - 27.10.2025 23:00
Дата публікації висновку: 13.10.2025 16:36

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання вимог, викладених у висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, Замовником вжито заходів щодо усунення порушень, зазначених у документі. Зокрема, відповідно до припису Держаудитслужби, договір про закупівлю товарів від 18.09.2025 № 24, укладений з ТОВ «КОРВЕТ», було розірвано. Розірвання оформлено Додатковою угодою № 1 від 15.102025, копію якої розміщено в електронній системі закупівель Prozorro. Таким чином, вимоги висновку виконано в повному обсязі. Замовником проведено внутрішній аналіз причин виявлених порушень і вжито організаційних заходів для недопущення подібних випадків у подальшому.
Дата публікації звіту: 17.10.2025 06:06

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: .
Дата публікації: 17.10.2025 10:48

Запити/Пояснення