• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • Донорські кошти

Комплект засобів навчання, обладнання та меблів для кабінету фізики

Закупівля здійснюється в рамках виконання заходів Плану України щодо реалізації фінансування Європейського Союзу згідно з інструментом UkraineFacility, передбаченого Рамковою угодою укладеною між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом UkraineFacility

Завершена

739 700.00 UAH з ПДВ
Номер: 31be30b1da6f4e2d864f49adf502b187
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-09-22-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.09.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 22.09.2025 16:07 - 14.10.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 22.09.2025 № 98-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 22.09.2025 № 98-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 4 UA-2025-08-30-000449-a 30.08.2025 Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Олександр ШУЛЬГА
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 09) 532-59-00, s.v.cherednychenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Крещак М.О. встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, Особливостей та Рамкової угоди, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановленого порушення у подальшому шляхом притягнення до відповідальності особи, якою допущено порушення, та забезпечення дотримання вимог Рамкової угоди під час виконання Договору про закупівлю. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції на дату проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості) та Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованою Законом України від 06.06.2024 № 3786-ІХ (далі – Рамкова Угода); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2025 рік Відділу освіти, культури, молоді та спорту Кам'яномостівської сільської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 30.08.2025 № 77 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція фізичної особи-підприємця «Крещак Микита Олександрович» (далі – ФОП Крещак М.О.); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.09.2025 № 84 (далі – протокол № 84); повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; договір про закупівлю товарів від 15.09.2025 № 155/2025 (далі – Договір про закупівлю); звіт про результати проведення процедури закупівлі; пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель. З метою здійснення фінансової підтримки України від Європейського Союзу, спрямованої, зокрема на фінансування державного бюджету, стимулювання інвестицій, між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі підписана Рамкова угода щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility (ратифікована Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX). Основою для надання бюджетної підтримки в рамках програми є План України для Ukraine Facility (далі – План). План є одним з інструментів для відновлення, реконструкції та модернізації України. Згідно з Постановою Кабінету України від 15 листопада 2024 року № 1318 Держаудитслужбу визначено органом, який здійснює в установленому законодавством порядку державний фінансовий контроль за видатками, передбаченими у межах виконання Плану, зокрема під час здійснення публічних закупівель, виплати компенсацій та кредитів. Під час моніторингу встановлено, що закупівля за номером UA-2025-08-30-000449-a здійснювалась за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам відповідно до Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа», затвердженого постановою Кабінету Міністрів від 31.12.2024 № 1554 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» у 2025 році» (далі – Порядок № 1554). Відповідно до пункту 6 Порядку № 1554 використання такої субвенції здійснюється з дотриманням усіх вимог Рамкової угоди. Враховуючи зазначене, на закупівлю UA-2025-08-30-000449-a поширюються умови Рамкової Угоди. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено наступне. Відповідно до умов пункту 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «технічна специфікація, що містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та документи, які учасник повинен надати для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі, наведені в Додатку 2 до тендерної документації». В Додатку 2 «Технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації Замовник визначив 26 найменувань товарів, що входять до комплекту засобів навчання, обладнання та меблів для кабінету фізики (далі – Комплект засобів навчання), та вимоги до них. Згідно з підпунктом 1.4 Додатку 1 та Додатку 2 до тендерної документації учасники торгів повинні надати «порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника із обов'язковим зазначенням країни походження товару». Учасник ФОП Крещак М.О. у складі тендерної пропозиції надав документ «Порівняльна таблиця» (файл «ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ.pdf») щодо 26-ти найменувань складових Комплекту засобів навчання, в якій зазначив фактичні товари, що пропонується цим учасником для постачання, та їх характеристики. При цьому, ФОП Крещак М.О. у зазначеній Порівняльній таблиці щодо автономної цифрової вимірювальної лабораторії для кабінету фізики зазначив країну походження Нідерланди (пункт 1 Порівняльної таблиці), щодо набору для демонстрації механічних явищ: кінематики, динаміки країною походження зазначив Німеччину (пункт 4 Порівняльної таблиці). Проте, учасник ФОП Крещак М.О. не зазначив країну походження товарів, які наведені в Порівняльній таблиці в позиціях 2-3 та 5-26, що не відповідає вимогам підпункту 1.4 Додатку 1 та Додатку 2 до тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, у документах тендерної пропозиції цього учасника наявна невідповідність, передбачена пунктом 43 Особливостей. Проте, Замовник не виявивши вищезазначеної невідповідності під час розгляду тендерної пропозиції учасника, про що свідчить інформація з протоколу № 84, на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення цієї невідповідності. Також встановлено, що Замовник визнав ФОП Крещак М.О. переможцем відкритих торгів та уклав з ним Договір про закупівлю, умови якого не містять інформації про країну походження товарів.
Період усунення порушень: 13.10.2025 17:03 - 27.10.2025 23:00
Дата публікації висновку: 13.10.2025 17:03

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання висновку Державної Аудиторської Служби України Південний Офіс Держаудитслужби Управління Південного Офісу Держаудитслужби В Миколаївській Області від 13.10.2025р. Замовником було вжито заходів щодо недопущення встановленого порушення у подальшому, а саме, Уповноважену особу було напрвлено на проходження навчання у сфері публічних закупівель. Додаткові дисциплінарні стягнення, на даному етапі не застосовувалися, зважаючи на характер порушення та його первинний характер. Уповноважена особа ознайомлена з Висновком моніторингу та зобов’язується суворо дотримуватись вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостей а також усіх умов, які випливають із Рамкової угоди та Порядку № 1554, зокрема щодо обов’язкового контролю наявності всіх документів, що підтверджують відповідність пропозиції учасників вимогам тендерної документації. Уповноважена особа гарантує недопущення аналогічних порушень при розгляді та оцінці тендерних пропозицій у подальшій закупівельній діяльності. З метою забезпечення дотримання Рамкової угоди при виконанні укладеного Договору про закупівлю №155/2025 від 15.09.2025р., Замовник та Постачальник дійшли згоди внести зміни в Договір від 15.09.2025 №155/2025, а саме в Специфікацію (Додаток 1 до Договору) з зазначенням інформації по країну походження кожної складової Комплекту та викласти вищезгадані зміни у вигляді Додаткової угоди від 17.10.2025 №1 .
Дата публікації звіту: 17.10.2025 15:14

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: -
Дата публікації: 24.10.2025 09:40

Запити/Пояснення