-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
Комплект засобів навчання, обладнання та меблів для кабінету фізики
Закупівля здійснюється в рамках виконання заходів Плану України щодо реалізації фінансування Європейського Союзу згідно з інструментом UkraineFacility, передбаченого Рамковою угодою укладеною між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом UkraineFacility
Завершена
739 700.00
UAH з ПДВ
Номер:
31be30b1da6f4e2d864f49adf502b187
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-09-22-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.09.2025 00:00
Період моніторингу:
22.09.2025 16:07 - 14.10.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.09.2025 № 98-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 22.09.2025 № 98-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 4 UA-2025-08-30-000449-a 30.08.2025
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Олександр ШУЛЬГА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Крещак М.О. встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, Особливостей та Рамкової угоди, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановленого порушення у подальшому шляхом притягнення до відповідальності особи, якою допущено порушення, та забезпечення дотримання вимог Рамкової угоди під час виконання Договору про закупівлю.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 жовтня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції на дату проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості) та Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованою Законом України від 06.06.2024 № 3786-ІХ (далі – Рамкова Угода); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2025 рік Відділу освіти, культури, молоді та спорту Кам'яномостівської сільської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 30.08.2025 № 77 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція фізичної особи-підприємця «Крещак Микита Олександрович» (далі – ФОП Крещак М.О.); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.09.2025 № 84 (далі – протокол № 84); повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; договір про закупівлю товарів від 15.09.2025 № 155/2025 (далі – Договір про закупівлю); звіт про результати проведення процедури закупівлі; пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель.
З метою здійснення фінансової підтримки України від Європейського Союзу, спрямованої, зокрема на фінансування державного бюджету, стимулювання інвестицій, між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі підписана Рамкова угода щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility (ратифікована Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX).
Основою для надання бюджетної підтримки в рамках програми є План України для Ukraine Facility (далі – План).
План є одним з інструментів для відновлення, реконструкції та модернізації України.
Згідно з Постановою Кабінету України від 15 листопада 2024 року № 1318 Держаудитслужбу визначено органом, який здійснює в установленому законодавством порядку державний фінансовий контроль за видатками, передбаченими у межах виконання Плану, зокрема під час здійснення публічних закупівель, виплати компенсацій та кредитів.
Під час моніторингу встановлено, що закупівля за номером UA-2025-08-30-000449-a здійснювалась за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам відповідно до Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа», затвердженого постановою Кабінету Міністрів від 31.12.2024 № 1554 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» у 2025 році» (далі – Порядок № 1554).
Відповідно до пункту 6 Порядку № 1554 використання такої субвенції здійснюється з дотриманням усіх вимог Рамкової угоди.
Враховуючи зазначене, на закупівлю UA-2025-08-30-000449-a поширюються умови Рамкової Угоди.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено наступне.
Відповідно до умов пункту 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «технічна специфікація, що містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та документи, які учасник повинен надати для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі, наведені в Додатку 2 до тендерної документації».
В Додатку 2 «Технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації Замовник визначив 26 найменувань товарів, що входять до комплекту засобів навчання, обладнання та меблів для кабінету фізики (далі – Комплект засобів навчання), та вимоги до них.
Згідно з підпунктом 1.4 Додатку 1 та Додатку 2 до тендерної документації учасники торгів повинні надати «порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника із обов'язковим зазначенням країни походження товару».
Учасник ФОП Крещак М.О. у складі тендерної пропозиції надав документ «Порівняльна таблиця» (файл «ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ.pdf») щодо 26-ти найменувань складових Комплекту засобів навчання, в якій зазначив фактичні товари, що пропонується цим учасником для постачання, та їх характеристики.
При цьому, ФОП Крещак М.О. у зазначеній Порівняльній таблиці щодо автономної цифрової вимірювальної лабораторії для кабінету фізики зазначив країну походження Нідерланди (пункт 1 Порівняльної таблиці), щодо набору для демонстрації механічних явищ: кінематики, динаміки країною походження зазначив Німеччину (пункт 4 Порівняльної таблиці).
Проте, учасник ФОП Крещак М.О. не зазначив країну походження товарів, які наведені в Порівняльній таблиці в позиціях 2-3 та 5-26, що не відповідає вимогам підпункту 1.4 Додатку 1 та Додатку 2 до тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, у документах тендерної пропозиції цього учасника наявна невідповідність, передбачена пунктом 43 Особливостей.
Проте, Замовник не виявивши вищезазначеної невідповідності під час розгляду тендерної пропозиції учасника, про що свідчить інформація з протоколу № 84, на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення цієї невідповідності.
Також встановлено, що Замовник визнав ФОП Крещак М.О. переможцем відкритих торгів та уклав з ним Договір про закупівлю, умови якого не містять інформації про країну походження товарів.
Період усунення порушень:
13.10.2025 17:03 - 27.10.2025 23:00
Дата публікації висновку:
13.10.2025 17:03
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання висновку Державної Аудиторської Служби України Південний Офіс Держаудитслужби Управління Південного Офісу Держаудитслужби В Миколаївській Області від 13.10.2025р. Замовником було вжито заходів щодо недопущення встановленого порушення у подальшому, а саме, Уповноважену особу було напрвлено на проходження навчання у сфері публічних закупівель. Додаткові дисциплінарні стягнення, на даному етапі не застосовувалися, зважаючи на характер порушення та його первинний характер.
Уповноважена особа ознайомлена з Висновком моніторингу та зобов’язується суворо дотримуватись вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостей а також усіх умов, які випливають із Рамкової угоди та Порядку № 1554, зокрема щодо обов’язкового контролю наявності всіх документів, що підтверджують відповідність пропозиції учасників вимогам тендерної документації. Уповноважена особа гарантує недопущення аналогічних порушень при розгляді та оцінці тендерних пропозицій у подальшій закупівельній діяльності.
З метою забезпечення дотримання Рамкової угоди при виконанні укладеного Договору про закупівлю №155/2025 від 15.09.2025р., Замовник та Постачальник дійшли згоди внести зміни в Договір від 15.09.2025 №155/2025, а саме в Специфікацію (Додаток 1 до Договору) з зазначенням інформації по країну походження кожної складової Комплекту та викласти вищезгадані зміни у вигляді Додаткової угоди від 17.10.2025 №1 .
Дата публікації звіту:
17.10.2025 15:14
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
24.10.2025 09:40
Запити/Пояснення
Номер:
7c7705e86a37464f9979505a179f68c9
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
23.09.2025 10:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-30-000449-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Необхідно надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Необхідно надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Необхідно надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
b5ac4f486bc04065b9e2258400cb28fa
Назва:
надання пояснення органу державного фінансового контролю
Дата опублікування:
25.09.2025 22:15
Опис:
На виконання Запиту Південного офісу Держаудитслужби від 23.09.2025р. Уповноважена особа відділу освіти, культури та спорту Кам’яномостівської сільської ради надає протокол Уповноваженої особи про затвердження Тендерної документації з додатком (Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі), отримані від потенційних Учасників закупівлі Цінові пропозиції, Рішення сессій щодо отриманої субвенції та виділення співфінансування. Також надаємо посилання на власний вебсайт щодо оприлюдненого обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: http://kmist-osvita.mk.sch.in.ua/prozorro/».
Номер:
cb3ce30882aa4e2d805b9b3cc1ec3faf
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
02.10.2025 17:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-30-000449-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином учасник ФОП Крещак М.О. у документі «Порівняльна таблиця», наданим у складі тендерної пропозиції, виконав вимоги підпункту 1.4 Додатку 1 та Додатку 2 до тендерної документації щодо обов’язкового зазначення країни походження товару стосовно всіх складових комплекту, окрім автономної цифрової вимірювальної лабораторії для кабінету фізики (пункт 1) та набору для демонстрації механічних явищ: кінематики, динаміки (пункт 4)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
97a6d547c8c1429c9ce277363af0569e
Назва:
Відповідь на запит органу державного фінансового контролю
Дата опублікування:
07.10.2025 20:23
Опис:
На виконання Запиту Південного офісу Держаудитслужби від 02.10.2025р. Уповноважена особа відділу освіти, культури та спорту Кам’яномостівської сільської ради повідомляє що, Замовником, на виконання вимоги про підтвердження країни походження запропонованого Учасником товару, в декількох пунктах Тендерної документацію була прописана вимога про надання довідки у довільній формі, що запропонований товар та матеріали походять з прийнятних країн. Також в Додатку 1 до тендерної документації в п.1.4. було зазначено: «Учасник при поданні своєї тендерної пропозиції повинен надати інформацію в довільній формі, що підтверджує країну походження товару, який буде постачатись під час виконання укладеного договору про закупівлю з прийнятних країн, а також гарантувати надання при постачанні товару одного з наступних документів: сертифікат про країну походження товару, або сертифікат про регіональне найменування товару, або декларацію про походження товару, або засвідчену декларацію про походження товару.»
В пп.9 п.2 Розділу 5 Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації зазначено: «Якщо вимога в тендерній документації встановлена декілька разів, учасник/переможець може подати необхідний документ або інформацію один раз».
ФОП «Крещак Микита Олександрович» (далі - Учасник) разом з тендерною пропозицією надав наступні документи:
- Авторизаційні листи -3 шт.;
- Декларація про відповідність
- Довідка щодо походження товару та матеріалів.pdf;
- Лист щодо країни походження товару.pdf;
- ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ.pdf.
Також, Учасник в своїй пропозиції зазначив, що все запропоноване обладнання походить з прийнятних країн та гарантував та надання відповідних підтверджуючих документів разом з товаром, що передбачено умовами тендерної документації та проєктом договору до неї.
Враховуючи відсутність інших пропозицій, та будь яких питань чи уточнень від потенційних Учасників, що вказує на відсутність інтересу до закупівлі, в наслідок чого і пропозицій інших потенційних постачальників, та, з урахуванням уточнення щодо іншого запропонованого Учасником товару, інформація про країну походження якого не міститься в порівняльній таблиці, а саме - Учасник стверджує, що такий товар походить з України Замовником було прийнято рішення, що Учасник виконав вимогу про підтвердження походження товару з прийнятних країн.
Номер:
08d1510ed3ae4002b00b2a27e0909ccb
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
03.10.2025 12:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-30-000449-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно до підпункту 1.4 Додатку 1 та пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації «Учасник при поданні своєї тендерної пропозиції повинен надати інформацію в довільній формі, що підтверджує країну походження товару, який буде постачатись під час виконання укладеного договору про закупівлю з прийнятних країн». В документі «Порівняльна таблиця», наданим у складі тендерної пропозиції, учасник ФОП Крещак М.О. зазначив, що країною походження автономної цифрової вимірювальної лабораторії для кабінету фізики (пункт 1) є Нідерланди, а набору для демонстрації механічних явищ: кінематики, динаміки (пункт 4) – Німеччина.
Враховуючи вищевикладене, необхідно зазначити наступне:
1. В якому файлі тендерної пропозиції ФОП Крещак М.О. надав інформацію, яка б підтверджувала країну походження складових комплекту, що пропонується до постачання, а саме автономної цифрової вимірювальної лабораторії для кабінету фізики (Нідерланди) та набору для демонстрації механічних явищ: кінематики, динаміки (Німеччина) (зазначити назву файлу та сторінку, за наявності)?
2. В якому файлі тендерної пропозиції ФОП Крещак М.О. надав інформацію, яка б підтверджувала країну походження інших складових комплекту, що пропонується до постачання, зазначених в «Порівняльній таблиці», окрім автономної цифрової вимірювальної лабораторії для кабінету фізики та набору для демонстрації механічних явищ: кінематики, динаміки, (зазначити назву файлу та сторінку, за наявності)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
3a40fd8bc6c24d0ca2eeddbe8d4c9c35
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
08.10.2025 19:54
Опис:
На виконання Запиту Південного офісу Держаудитслужби від 03.10.2025р. Уповноважена особа відділу освіти, культури та спорту Кам’яномостівської сільської ради повідомляє що, ФОП Крещак М.О., в складі своєї тендерної пропозиції надав інформацію, яка підтверджує країну походження складових комплекту, що пропонується до постачання, а саме автономної цифрової вимірювальної лабораторії для кабінету фізики (Нідерланди) та набору для демонстрації механічних явищ: кінематики, динаміки (Німеччина) в таких документах:
1) Authorization Letter (Авторизаційний лист);
2) MEKRUPHY Letter of Authorisation EDU Cluster 2025 (Авторизаційний лист);
3) Порівняльна таблиця;
4) Авторизаційний UA-2025-08-30-000449-a;
5) Авторизація ФОП Крещак.
Також, вимогами тендерної пропозиції передбачено підтвердження країни походження товару наступним чином: інформацію в довільній формі, в якій учасник процедури закупівель зазначає відповідність походження товарів з прийнятних країн, або сертифікат про країну походження товару, або засвідчену декларацію про походження товару, або декларації про походження товару, або сертифікат про регіональне найменування товару. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надав інформацію, що запропонований товар походить з прийнятних країн та надав гарантію про надання підтверджуючих документів (що передбачені тендерною документацією та договором) під час постачання товару(разом з товаром).
Щодо інформації, яка б підтверджувала країну походження інших складових комплекту, що пропонується до постачання, на виконання вимоги про підтвердження країни походження запропонованого Учасником ФОП «Крещак Микита Олександрович», Учасник надав наступні документи: Довідка щодо походження товару та матеріалів.pdf; Лист щодо країни походження товару.pdf;
ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ.pdf., в яких Учасник зазначив, що все запропоноване обладнання походить з прийнятних країн. Також, як зазначалось вище, враховуючи факт відсутності інших пропозицій, а також будь яких питань чи уточнень від потенційних постачальників, що вказує на відсутність інтересу до закупівлі та надання гарантії Учасником щодо надання при постачанні товару одного з наступних документів: сертифікат про країну походження товару, або сертифікат про регіональне найменування товару, або декларацію про походження товару, або засвідчену декларацію про походження товару, було встановлено, що Учасник виконав вимогу про підтвердження походження товару з прийнятних країн
Номер:
0b8dd1a141f54b5491bec8284017feb7
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
03.10.2025 12:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-30-000449-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно до підпункту 1.5 Додатку 1 та пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації учасники повинні надати «документ, який підтверджує країну реєстрації учасника процедури закупівлі».
Враховуючи вищевикладене, необхідно зазначити, в якому файлі тендерної пропозиції учасник ФОП Крещак М.О. надав документ, який би підтверджував країну його реєстрації, як то вимагається вищенаведеною умовою тендерної документації (зазначити назву файлу та сторінку, за наявності)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
9332c23f81ed493680ffccb930afa716
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
08.10.2025 20:17
Опис:
На виконання Запиту Південного офісу Держаудитслужби від 03.10.2025р. Уповноважена особа відділу освіти, культури та спорту Кам’яномостівської сільської ради повідомляє що Учасник у складі своєї пропозиції надав Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (ЄДР) у файлі (Виписка з ЄДР Крещак.pdf), де міститься інформація про місцезнаходження Учасника, а також інформація про його реєстрацію.