• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Залізобетонні вироби (44110000-4 - Конструкційні матеріали)

Спрощена закупівля застосовується відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 "Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану" (із змінами)

Завершена

116 204 326.15 UAH з ПДВ
Номер: 8c2a13421cf34665bea72366ddc2317e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-01-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.09.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 01.10.2025 11:30 - 23.10.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 30.09.2025 Київ № 261 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 25 вересня 2025 року № 140-к «Про закордонне відрядження» НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 7 UA-2025-08-30-000302-a 30.08.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, y.m.kaliuzhna@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостей № 1275, розгляду пропозиції ТОВ «ПВК АРСЕНАЛ», ТОВ БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «ЖИТЛОБУДПРОЕКТ», ТОВ «АВАНГАРД-ІНЖИНІРИНГ» своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінетів Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 (в редакції станом на дату проведення закупівлі) (далі – Особливості № 1275), розгляду пропозиції учасника, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі затверджене протокольним рішенням уповноваженої особи Військової частини Т0110 (далі –Замовник) від 30.08.2025 № 642 (із змінами від від 04.09.2025 № 656), реєстр отриманих пропозицій, протокол розкриття пропозицій, пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ПВК АРСЕНАЛ» (далі – ТОВ «ПВК АРСЕНАЛ»), товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «ЖИТЛОБУДПРОЕКТ» (далі – ТОВ БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «ЖИТЛОБУДПРОЕКТ») та товариства з обмеженою відповідальністю «АВАНГАРД-ІНЖИНІРИНГ» (далі – ТОВ «АВАНГАРД-ІНЖИНІРИНГ»), вимогу про усунення невідповідностей до 23.09.2025, протокольні рішення (протоколи) уповноваженої особи Замовника від 16.09.2025 № 700, від 17.09.2025 № 704, від 23.09.2025 № 727, повідомлення про намір укласти договір від 23.09.2025, договір про закупівлю товарів від 25.09.2025 № 9/462 на загальну суму 106 799 000,00 гривень з ПДВ, пояснення та документи Замовника надані 09.10.2025 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 17.10.2025 14:28 - 23.10.2025 00:00
Дата публікації висновку: 17.10.2025 14:28

Запити/Пояснення