-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з відпочинку дітей, які потребують особливої уваги та підтримки, в дитячих оздоровчих таборах і в дитячих закладах, що містяться в Державному реєстрі майнових об’єктів оздоровлення та відпочинку дітей, на території яка розташована в гірських районах (районах, в яких розташовані населені пункти, віднесені до категорії гірських)
Закупівля проводиться з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) та на виконання «Програми розвитку освіти в місті Дніпрі на 2021–2025 роки», яка затверджена рішенням Дніпровської міської ради від 16.11.2022 року № 11/29 (із змінами).
Завершена
13 282 500.00
UAH без ПДВ
Номер:
60fc0483da9940b7a925b2713534e571
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-09-19-000050
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.09.2025 00:00
Період моніторингу:
19.09.2025 16:21 - 11.10.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
19.09.2025 Київ № 243
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 15 вересня 2025 року № 131-к «Про відрядження»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
19 UA-2025-08-29-010056-a 29.08.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям встановлено порушення вимог пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ЕКО-САМБІР», ТОВ «Оздоровчо - профілактичний комплекс «Планета здоров'я»», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 жовтня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену уповноваженою особою Замовника від 03.09.2025 б/н (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКО-САМБІР» (далі – ТОВ «ЕКО-САМБІР»), товариства з обмеженою відповідальністю «Оздоровчо - профілактичний комплекс «Планета здоров'я»» (далі – ТОВ «Оздоровчо - профілактичний комплекс «Планета здоров'я»»), протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 09.09.2025, пояснення (інформація та документи) Замовника, отримані 26.09.2025 та 06.10.2025 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби, договір від 15.09.2025 № 15/09 на суму 13 219 500,00грн без ПДВ.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено, що відповідно до норм пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей.
Згідно із пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Підпунктом 10 пункту 47 Особливостей визначено, що замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі, зокрема, якщо юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом).
Під час моніторингу встановлено, що Замовником у пункті 10 додатку 3 до тендерної документації зазначено, що підтвердження учасником підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до підпункту 10 пункту 47 Особливостей не вимагається.
При цьому, Замовником пунктом 7 додатку 6 до тендерної документації встановлено вимогу, щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції інформаційної довідки довільній формі із зазначенням інформації стосовно наявності антикорупційної програми та уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи. Також учасник процедури закупівлі надає у складі тендерної пропозиції антикорупційну програму, оформлену відповідно до типової антикорупційної програми юридичної особи та відповідний наказ про затвердження антикорупційної програми та призначення уповноваженого з її виконання.
На запит органу державного фінансового контролю щодо дотримання учасником ТОВ «Оздоровчо - профілактичний комплекс «Планета здоров'я»» вимог зазначених у пункті 7 додатку 6 до тендерної документації щодо надання інформаційної довідки у довільній формі із зазначенням інформації стосовно наявності антикорупційної програми та уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи, Замовник 06.10.2025 надав пояснення та зазначив: «Оскільки, очікувана вартість Закупівлі становить 13 282 500,00 грн., що не перевищує 20 млн. гривень, підтвердження щодо наявності антикорупційної програми чинним законодавством України та тендерною документацією не передбачено».
Таким чином, тендерна документація Замовника містить інформацію, вимоги щодо наявності якої не передбачені чинним законодавством, чим порушено вимоги абзацу першого пункту 28 Особливостей.
Період усунення порушень:
08.10.2025 16:52 - 23.10.2025 00:00
Дата публікації висновку:
08.10.2025 16:52
Запити/Пояснення
Номер:
73df8304b0e54bfcb57dd07b3b7d34f3
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
23.09.2025 11:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з відпочинку дітей, які потребують особливої уваги та підтримки, в дитячих оздоровчих таборах і в дитячих закладах, що містяться в Державному реєстрі майнових об’єктів оздоровлення та відпочинку дітей, на території яка розташована в гірських районах (районах, в яких розташовані населені пункти, віднесені до категорії гірських)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-29-010056-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Інформації щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
e445198e396c4702a455156a486fdafd
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
26.09.2025 10:46
Опис:
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом кон’юнктури ринку на послуги з оздоровлення та відпочинку дітей, співвідношення попиту і пропозиції на аналогічні види послуг, реальні можливості щодо оздоровлення дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, та на виконання «Програми розвитку освіти в місті Дніпрі на 2021–2025 роки», яка затверджена рішенням Дніпровської міської ради від 16.11.2022 року № 11/29 (із змінами), задля дотримання принципів Закону, а саме: максимальної економії та ефективності, Замовником було прийнято рішення провести закупівлю з певними технічними і якісними характеристиками.
Обґрунтування технічних характеристик предмета закупівлі.
Тривалість та період зміни: 1 (одна) зміна - 14 календарних днів.
Кількісною характеристикою предмета закупівлі є обсяг надання послуг: 750 (сімсот п’ятдесят) путівок. У вартість путівки включається перебування, проживання, харчування, медичне та культурно-естетичне забезпечення дітей.
З метою отримання послуг оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку направлятимуться діти віком від 7 до 17 років.
Послуги оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, які розташовані на території Львівській області, включають комплекс спеціальних заходів соціального, виховного, медичного, гігієнічного, спортивного характеру, спрямовані на відновлення та поліпшення фізичного і психологічного стану здоров’я дитини. Базовий перелік послуг з оздоровлення:
проживання та розміщення;
організація харчування;
проїзд дітей від найближчої залізничної/автобусної станції (вокзалу) до закладу оздоровлення та відпочинку та в зворотному напрямку за рахунок закладу оздоровлення та відпочинку.
страхування кожної дитину від нещасних випадків на час перебування в дитячому закладі;
культурно-масове та естетичне забезпечення
медичне обслуговування;
психологічні послуги;
організація навчального процесу;
організація виховного процесу;
інформаційні послуги.
Обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі.
Кадрове забезпечення: укомплектованість працівниками закладу оздоровлення та відпочинку повинна відповідати Типовим штатним нормативам дитячих закладів оздоровлення та відпочинку, затвердженим наказом Мінсім’ямолодьспорту від 16.04.2009 №1254 (зареєстровано у Мін’юсті 30.04.2009 року за №396/16412).
Вимоги до облаштування дитячого закладу оздоровлення та відпочинку:
наявність приміщень для проведення навчальних занять на території закладу;
наявність медичного блоку;
наявність харчоблоку;
наявність спортивного залу та/або фізкультурно-оздоровчих майданчиків для волейболу, баскетболу, тощо;
наявність ігрових майданчиків;
наявність творчих майстерень, приміщень для роботи гуртків;
наявність бібліотеки та/або бібліотечного кутка;
наявність актового залу;
наявність інструкцій з техніки безпеки, профілактики травматизму, запобігання нещасним випадкам, дотримання санітарно-гігієнічних, протипожежних норм і правил техніки безпеки;
наявність на території закладу критого опалювального басейну (надати в складі тендерної пропозиції висновки лабораторних досліджень води. Басейн повинен відповідати першому пункту Таблиці 10 «Оздоровче плавання» розділу «Споруди для фізкультурно-оздоровчих занять» ДБН В.2.2-13-2003 Спортивні та фізкультурно-оздоровчі споруди. Пунктом 3.64 розділу «Споруди для фізкультурно-оздоровчих занять» в першому пункті Таблиці 10 визначені умови для Оздоровчого плавання (що включає в себе оздоровче плавання, купання, загально розвиваючі вправи та ігри у воді).
Вимоги до умов проживання:
розміщення дітей здійснюється відповідно до ДСанПіН 5.5.5.23-99, затверджених постановою Головного державного санітарного лікаря України від 26.04.1999 № 23;
в капітально-зведеній будівлі з кімнатним розміщенням у спальних кімнатах із забезпеченням достатнього метражу на 1 особу розміщенням до 6 осіб в кімнаті (відповідно до пункту 4.5. розділу 4 ДСанПіН 5.5.5.23-99);
кімнати повинні бути відремонтовані та укомплектовані меблями у кількості, достатній для забезпечення комфортних умов кожній дитині (ліжко, шафа, тумбочка), постільною білизною, рушниками;
цілодобове постачання холодної води та гарячої води;
цілодобове теплопостачання (для цілорічних закладів) у зимовий період;
наявність котельні / сховища палива (для цілорічних закладів) у зимовий період;
наявність санітарних вузлів, що включають вбиральні, умивальник, душові кабіни у блоці або у кімнаті спального корпусу.
наявність резервних джерел живлення (генератори, інверторно-акумуляторні системи тощо) загальної потужності не менш 100 кВТ на випадок тривалої відсутності централізованого енергопостачання;
Вимоги до організації харчування:
повноцінне збалансоване харчування не менше 5 разів на добу відповідно до примірного сезонного меню, в стаціонарному приміщенні їдальні згідно вимог діючого законодавства України. Норми харчування та порядок організації харчування у дитячих закладах оздоровлення та відпочинку відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 №305 „Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку”;
організація дієтичного харчування та забезпечення сухими пайками за потреби.
Вимоги до організації виховної діяльності та дозвілля:
наявність програм і проведення заходів із національно-патріотичного виховання;
організація діяльності гуртків і клубів за інтересами, дитячих студій, творчих майстерень тощо - не менше одного заняття на тиждень;
демонстрування художніх, науково-популярних, відео та мультиплікаційних фільмів;
організація перегляду спектаклів театрів юного глядача, творчих колективів, виступів музичних і музично-танцювальних колективів;
організація екскурсій (тематика – туризм, національно-патріотичне виховання) - не менше двох раз на зміну безкоштовно та забезпечення дітей водою та сухим пайком;
проведення дискотек, танцювальних вечорів, концертів художньої самодіяльності;
організація розвивальних та інтелектуальних ігор;
організація дитячих свят (відкриття та закриття зміни, пам’ятні дати тощо);
відповідність планів та програм тематиці змін і віковим особливостям дітей;
реалізація усіх складових виховної діяльності державною мовою.
Вимоги до організації фізкультурно-спортивної діяльності:
проведення занять з ранкової гімнастики – щоденно;
проведення змагань, занять з фізичної культури та спорту, організація спортивних свят;
проведення піших туристичних походів - не рідше одного разу на зміну;
проведення занять з плавання;
забезпечення умов проведення занять з фізичної культури та різних видів спорту (тренувань вихованців дитячо-юнацьких спортивних шкіл та клубів).
Вимоги до медичного обслуговування:
наявність обладнаного медпункту, ізолятору з кваліфікованим медичним персоналом, цілодобове чергування медичного працівника та надання невідкладної медичної допомоги;
формування груп здоров'я згідно з медичними довідками дітей - на початку зміни;
спостереження медичними працівниками дитячих закладів оздоровлення та відпочинку за станом здоров'я дітей - систематично;
огляд дітей на наявність корости і педикульозу - на початку зміни та за потребою;
наявність угоди з закладом охорони здоров’я за місцем розташуванням дитячого закладу оздоровлення та відпочинку щодо надання медичної допомоги в умовах стаціонарну;
у разі захворювання дитини організувати її лікування у медичному закладі та за потреби, забезпечити перевезення до місця постійного проживання;
проведення моніторингу стану здоров’я дітей медичними працівниками дитячого закладу оздоровлення та відпочинку;
проведення профілактичної роботи з питань здорового способу життя, в тому числі щодо профілактики інфекційних та неінфекційних захворювань, харчових та нехарчових отруєнь, запобігання травматизму, розвитку шкідливих звичок.
Вимоги до психологічних послуг:
проведення профілактичної роботи з дітьми з метою запобігання або усунення негативних психологічних чинників, що впливають на міжособистісні стосунки та формування тимчасового колективу;
проведення профілактичної роботи з дітьми з метою запобігання або усунення булінгу (цькування), тобто діяння учасників освітнього процесу, які полягають у психологічному, фізичному, економічному, сексуальному насильстві, у тому числі із застосуванням засобів електронних комунікацій, що вчиняються стосовно малолітньої чи неповнолітньої особи або такою особою стосовно інших учасників освітнього процесу, внаслідок чого могла бути чи була заподіяна шкода психічному або фізичному здоров’ю потерпілого;
психологічні консультації дітей з особистих та міжособистих питань;
психологічна корекція поведінки дітей шляхом проведення індивідуальної або групової роботи - за потребою;
надання психологічної підтримки дітям, які зазнали стресових ситуацій (за потреби).
Організація навчально-виховного процесу забезпечується згідно з Законом України „Про позашкільну освіту” від 22.06.2000 № 1841-III.
Інформаційні послуги:
наявність офіційного сайту або сторінки в Інтернеті;
інформування дітей про режим роботи закладу, правила внутрішнього розпорядку, техніки безпеки, розміщення на території закладу об’єктів інфраструктури, щодо побуту, харчування, медичної допомоги;
інформування батьків дітей (осіб, які їх замінюють) про їх права та обов’язки, правила перебування у закладі, зміст освітніх, оздоровчих, медичних програм або програм оздоровлення та відпочинку, в яких братиме участь дитина.
Охорона об’єкта та безпека:
цілодобова охорона громадського порядку огородженої території дитячого закладу оздоровлення та відпочинку і особистого майна дітей, пропускний режим, бажано відео спостереження та кнопка (спеціальне обладнання) для виклику групи швидкого реагування;
вимоги пожежної безпеки відповідно до Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України від 30.12.2014 № 1417 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 05.03.2015 за № 252/26697)
При наданні послуг оздоровлення та відпочинку дітей повинні забезпечуватися:
˗ повна безпека життя і здоров'я дітей, дотримання вимог санітарного законодавства, правил протипожежної безпеки, дотримання заходів з профілактики травматизму і попередження нещасних випадків, тощо;
˗ під час перебування дітей, на території дитячого закладу оздоровлення та відпочинку не повинні відпочивати інші особи, старше 18 років.
˗ на території дитячого закладу оздоровлення та відпочинку не допускається розташування будь яких закладів ,житла, що не пов’язані функціонально з обслуговуванням дітей;
˗ захист від будь-яких форм дискримінації, експлуатації, насильства з боку педагогічних та інших працівників дитячого закладу оздоровлення та відпочинку, пропаганди релігійних конфесій.
Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднена на власному вебсайті. Посилання на сторінку: https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/2025/09/01/poslugi-z-vidpochinku-ditej-yaki-potrebujut-osoblivoi-uvagi-ta-pidtrimki-v-dityachih-ozdorovchih-taborah-i-v-dityachih-zakladah-shho-mistyatsya-v-derzhavnomu-reiestri-majnovih-ob-iektiv-ozdorovlenny-3/
Номер:
e721bb90074a4da5bf8fcb2fb327e568
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
01.10.2025 09:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з відпочинку дітей, які потребують особливої уваги та підтримки, в дитячих оздоровчих таборах і в дитячих закладах, що містяться в Державному реєстрі майнових об’єктів оздоровлення та відпочинку дітей, на території яка розташована в гірських районах (районах, в яких розташовані населені пункти, віднесені до категорії гірських)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-29-010056-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань: яким чином учасником ТОВ «Оздоровчо - профілактичний комплекс «Планета здоров'я»» дотримано вимогу зазначену у пункті 7 додатку 6 до тендерної документації щодо надання інформаційної довідки у довільній формі із зазначенням інформації стосовно наявності антикорупційної програми та уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
d721e43014964867a4fc429bc9ee0d17
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
06.10.2025 18:54
Опис:
Закупівлю «Послуги з відпочинку дітей, які потребують особливої уваги та підтримки, в дитячих оздоровчих таборах і в дитячих закладах, що містяться в Державному реєстрі майнових об’єктів оздоровлення та відпочинку дітей, на території яка розташована в гірських районах (районах, в яких розташовані населені пункти, віднесені до категорії гірських) ДК 021:2015: 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку», ID: UA-2025-08-29-010056-a (далі – Закупівля) оголошено у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі - Особливості).
Відповідно до пункту 47 Особливостей - Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту.
Згідно з підпунктом 10 пункту 47 Особливостей Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли: - юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом).
Оскільки, очікувана вартість Закупівлі становить 13 282 500,00 грн., що не перевищує 20 млн. гривень, підтвердження щодо наявності антикорупційної програми чинним законодавством України та тендерною документацією не передбачено.