• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з відпочинку дітей, які потребують особливої уваги та підтримки, в дитячих оздоровчих таборах і в дитячих закладах, що містяться в Державному реєстрі майнових об’єктів оздоровлення та відпочинку дітей, на території яка розташована в гірських районах (районах, в яких розташовані населені пункти, віднесені до категорії гірських)

Закупівля проводиться з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) та на виконання «Програми розвитку освіти в місті Дніпрі на 2021–2025 роки», яка затверджена рішенням Дніпровської міської ради від 16.11.2022 року № 11/29 (із змінами).

Завершена

13 282 500.00 UAH без ПДВ
Номер: 60fc0483da9940b7a925b2713534e571
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-09-19-000050
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.09.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 19.09.2025 16:21 - 11.10.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 19.09.2025 Київ № 243 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 15 вересня 2025 року № 131-к «Про відрядження» НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 19 UA-2025-08-29-010056-a 29.08.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, l.r.bekirova@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям встановлено порушення вимог пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ЕКО-САМБІР», ТОВ «Оздоровчо - профілактичний комплекс «Планета здоров'я»», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену уповноваженою особою Замовника від 03.09.2025 б/н (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКО-САМБІР» (далі – ТОВ «ЕКО-САМБІР»), товариства з обмеженою відповідальністю «Оздоровчо - профілактичний комплекс «Планета здоров'я»» (далі – ТОВ «Оздоровчо - профілактичний комплекс «Планета здоров'я»»), протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 09.09.2025, пояснення (інформація та документи) Замовника, отримані 26.09.2025 та 06.10.2025 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби, договір від 15.09.2025 № 15/09 на суму 13 219 500,00грн без ПДВ. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено, що відповідно до норм пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Згідно із пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Підпунктом 10 пункту 47 Особливостей визначено, що замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі, зокрема, якщо юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом). Під час моніторингу встановлено, що Замовником у пункті 10 додатку 3 до тендерної документації зазначено, що підтвердження учасником підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до підпункту 10 пункту 47 Особливостей не вимагається. При цьому, Замовником пунктом 7 додатку 6 до тендерної документації встановлено вимогу, щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції інформаційної довідки довільній формі із зазначенням інформації стосовно наявності антикорупційної програми та уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи. Також учасник процедури закупівлі надає у складі тендерної пропозиції антикорупційну програму, оформлену відповідно до типової антикорупційної програми юридичної особи та відповідний наказ про затвердження антикорупційної програми та призначення уповноваженого з її виконання. На запит органу державного фінансового контролю щодо дотримання учасником ТОВ «Оздоровчо - профілактичний комплекс «Планета здоров'я»» вимог зазначених у пункті 7 додатку 6 до тендерної документації щодо надання інформаційної довідки у довільній формі із зазначенням інформації стосовно наявності антикорупційної програми та уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи, Замовник 06.10.2025 надав пояснення та зазначив: «Оскільки, очікувана вартість Закупівлі становить 13 282 500,00 грн., що не перевищує 20 млн. гривень, підтвердження щодо наявності антикорупційної програми чинним законодавством України та тендерною документацією не передбачено». Таким чином, тендерна документація Замовника містить інформацію, вимоги щодо наявності якої не передбачені чинним законодавством, чим порушено вимоги абзацу першого пункту 28 Особливостей.
Період усунення порушень: 08.10.2025 16:52 - 23.10.2025 00:00
Дата публікації висновку: 08.10.2025 16:52

Запити/Пояснення