• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • Донорські кошти

32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Комплект мультимедійного обладнання ТИП 3)

Завершена

760 396.00 UAH з ПДВ
Номер: e9fd5f7f63ad4a3db6d92e1a5c4475db
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-06-000080
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.10.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 06.10.2025 15:39 - 27.10.2025 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 06.10.2025 № 77-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 06.10.2025 №77-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 12. UA-2025-08-29-009860-a від 29.08.2025 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 97) 161-11-71, n.s.podiuk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КОРВЕТ» встановлено порушення вимог підпунктів 2, 3 пункту 44 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам законодавства, відповідності тендерної документації умовам Рамкової угоди, оприлюднення інформації про закупівлю (в тому числі щодо дотримання вимог законодавства стосовно публічності інформування щодо реалізації інструменту Ukraine Facility), своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам законодавства та тендерної пропозиції переможця, а також умовам Рамкової угоди, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю товарів за №256 від 22.09.2025 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), а також умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21.05.2024 у м. Києві та 22.05.2024 у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06.06.2024 №3786-IX (далі – Рамкова угода), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам законодавства та тендерної пропозиції переможця, а також умовам Рамкової угоди, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Хоростківської міської ради (далі - Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-08-29-011141-a), оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 29.08.2025 №301, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «КОРВЕТ» (далі – ТОВ «КОРВЕТ»), протокольне рішення уповноваженої особи від 14.09.2025 №301/1, повідомлення про намір укласти договір від 14.09.2025, договір про закупівлю товарів від 22.09.2025 №256 на суму 759 696,00 грн, пояснення Замовника від 10.10.2025, 15.10.2025, 16.10.2025, 20.10.2025 та 24.10.2025 отримані через електронну систему закупівель. Аналізом тендерної пропозиції ТОВ «КОРВЕТ» на відповідність вимогам тендерної документації встановлено наступне. Відповідно до підпунктів 1, 2, 3 таблиці «Технічні вимоги» Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації Замовником зазначено, що Комплекти мультимедійного обладнання ТИП 3, які є предметом закупівлі, повинні мати інтеграцію з хмарними сервісами (Google Drive, Dropbox, OneDrive, iCloud) для швидкого доступу до файлів. (надати скріншот для підтвердження відповідності)…». Також, у підпункті 6.2 Додатку 2 та у підпункті 2 розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що учасники надають Порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам згідно форми визначеної в Додатку 2 (обов’язково зазначається виробник, модель та країна походження для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника). Порівняльна таблиця в графі «Відповідність вимогам» повинна містити фактичні значення щодо кожної технічної вимоги. Так, учасник ТОВ «КОРВЕТ» у складі пропозиції подав Порівняльну таблицю № 2 від 04.09.2025 (файл – «Порівняльна таблиця Хоростків.pdf»), в якій зазначив, що запропоновані Комплекти мультимедійного обладнання ТИП 3 мають інтеграцію з хмарними сервісами (Google Drive, Dropbox, OneDrive, iCloud) для швидкого доступу до файлів (надати скріншот для підтвердження відповідності) та надав архівний файл «Explain-Everything-14-Import» у папці «Скріншот (1) (17).rar», який підтверджує відповідність інтеграції лише з трьома хмарними сервісами, а саме Google Drive, Dropbox, OneDrive. Проте, у пропозиції учасника ТОВ «КОРВЕТ» відсутня інформація або скріншот, який би підтверджував відповідність інтеграції з хмарним сервісом iCloud, що не відповідає вимогам тендерної документації в частині технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. На письмовий запит Управління від 13.10.2025 щодо вищевикладеного Замовником 16.10.2025 надано пояснення, які не спростовують факт порушення та зазначено: «…враховуючи, що інтеграція саме з сервісом iCloud у тендерній документації не була визначена як вимога надати окремо саме на цей сервіс підтвердження , а саме як на функціонал, відсутність окремого скріншота для цього сервісу не впливає на відповідність технічним вимогам. Також згідно тендерної документації, «У разі якщо у тендерній документації міститься посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника- читати «або еквівалент». Тому надання скріншотів з визначенням можливості інтеграції в хмарні сервіси була виконана. Будь який учасник міг надати саме можливість функціоналу роботи програмного забезпечення, і визначення невідповідності ненадання підтвердження одного з аналогічних сервісів розцінювалося б як дискримінація учасників. З огляду на наведене, замовником було прийнято рішення не відхиляти пропозицію ТОВ «КОРВЕТ», оскільки вона відповідає суті та вимогам тендерної документації в межах визначених еквівалентів.» Отже, в порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «КОРВЕТ», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Окрім цього, згідно підпунктів 1.1. та 1.2. пункту 1 Додатку 4 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі» тендерної документації Замовником встановлено вимогу: «Керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку (підпункт 6 пункту 47 Особливостей)» та «Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми (підпункт 12 пункту 47 Особливостей)» і спосіб документального підтвердження учасника-переможця зазначеній вимозі: «Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі. Документ повинен бути виданий / сформований / отриманий у поточному році.». Аналізом тендерної пропозиції ТОВ «КОРВЕТ» встановлено відсутність повного витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі. Документ повинен бути виданий / сформований / отриманий у поточному році. На письмовий запит Управління від 07.10.2025 щодо вищевикладеного Замовником 10.10.2025 надано пояснення, які не спростовують факт порушення та зазначено: «У зв’язку із збоєм програмного забезпечення при завантажені Постачальником документів Переможця витяг про несудимість Керівника був доданий при підписані Договору.». Виходячи з наведеного вище, на порушення підпункту 3 пункту 44 Особливостей №1178 Замовником не відхилено пропозицію ТОВ «КОРВЕТ» у зв’язку із тим, що переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 6 та 12 пункту 47 Особливостей №1178.
Період усунення порушень: 27.10.2025 16:26 - 11.11.2025 00:00
Дата публікації висновку: 27.10.2025 16:26

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Комплект мультимедійного обладнання ТИП 3)» повідомляємо, що зобов’язання за договором про закупівлю товарів за №256 від 22.09.2025 р припинено 28 жовтня 2025 року
Дата публікації звіту: 30.10.2025 08:26

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто
Дата публікації: 30.10.2025 16:39

Запити/Пояснення