-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Комплект мультимедійного обладнання ТИП 3)
Завершена
760 396.00
UAH з ПДВ
Номер:
e9fd5f7f63ad4a3db6d92e1a5c4475db
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-06-000080
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.10.2025 00:00
Період моніторингу:
06.10.2025 15:39 - 27.10.2025 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.10.2025 № 77-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 06.10.2025 №77-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
12. UA-2025-08-29-009860-a від 29.08.2025 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КОРВЕТ» встановлено порушення вимог підпунктів 2, 3 пункту 44 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам законодавства, відповідності тендерної документації умовам Рамкової угоди, оприлюднення інформації про закупівлю (в тому числі щодо дотримання вимог законодавства стосовно публічності інформування щодо реалізації інструменту Ukraine Facility), своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам законодавства та тендерної пропозиції переможця, а також умовам Рамкової угоди, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю товарів за №256 від 22.09.2025 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 жовтня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), а також умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21.05.2024 у м. Києві та 22.05.2024 у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06.06.2024 №3786-IX (далі – Рамкова угода), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам законодавства та тендерної пропозиції переможця, а також умовам Рамкової угоди, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Хоростківської міської ради (далі - Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-08-29-011141-a), оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 29.08.2025 №301, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «КОРВЕТ» (далі – ТОВ «КОРВЕТ»), протокольне рішення уповноваженої особи від 14.09.2025 №301/1, повідомлення про намір укласти договір від 14.09.2025, договір про закупівлю товарів від 22.09.2025 №256 на суму 759 696,00 грн, пояснення Замовника від 10.10.2025, 15.10.2025, 16.10.2025, 20.10.2025 та 24.10.2025 отримані через електронну систему закупівель.
Аналізом тендерної пропозиції ТОВ «КОРВЕТ» на відповідність вимогам тендерної документації встановлено наступне.
Відповідно до підпунктів 1, 2, 3 таблиці «Технічні вимоги» Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації Замовником зазначено, що Комплекти мультимедійного обладнання ТИП 3, які є предметом закупівлі, повинні мати інтеграцію з хмарними сервісами (Google Drive, Dropbox, OneDrive, iCloud) для швидкого доступу до файлів. (надати скріншот для підтвердження відповідності)…».
Також, у підпункті 6.2 Додатку 2 та у підпункті 2 розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що учасники надають Порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам згідно форми визначеної в Додатку 2 (обов’язково зазначається виробник, модель та країна походження для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника). Порівняльна таблиця в графі «Відповідність вимогам» повинна містити фактичні значення щодо кожної технічної вимоги.
Так, учасник ТОВ «КОРВЕТ» у складі пропозиції подав Порівняльну таблицю № 2 від 04.09.2025 (файл – «Порівняльна таблиця Хоростків.pdf»), в якій зазначив, що запропоновані Комплекти мультимедійного обладнання ТИП 3 мають інтеграцію з хмарними сервісами (Google Drive, Dropbox, OneDrive, iCloud) для швидкого доступу до файлів (надати скріншот для підтвердження відповідності) та надав архівний файл «Explain-Everything-14-Import» у папці «Скріншот (1) (17).rar», який підтверджує відповідність інтеграції лише з трьома хмарними сервісами, а саме Google Drive, Dropbox, OneDrive.
Проте, у пропозиції учасника ТОВ «КОРВЕТ» відсутня інформація або скріншот, який би підтверджував відповідність інтеграції з хмарним сервісом iCloud, що не відповідає вимогам тендерної документації в частині технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
На письмовий запит Управління від 13.10.2025 щодо вищевикладеного Замовником 16.10.2025 надано пояснення, які не спростовують факт порушення та зазначено: «…враховуючи, що інтеграція саме з сервісом iCloud у тендерній документації не була визначена як вимога надати окремо саме на цей сервіс підтвердження , а саме як на функціонал, відсутність окремого скріншота для цього сервісу не впливає на відповідність технічним вимогам. Також згідно тендерної документації, «У разі якщо у тендерній документації міститься посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника- читати «або еквівалент». Тому надання скріншотів з визначенням можливості інтеграції в хмарні сервіси була виконана. Будь який учасник міг надати саме можливість функціоналу роботи програмного забезпечення, і визначення невідповідності ненадання підтвердження одного з аналогічних сервісів розцінювалося б як дискримінація учасників.
З огляду на наведене, замовником було прийнято рішення не відхиляти пропозицію ТОВ «КОРВЕТ», оскільки вона відповідає суті та вимогам тендерної документації в межах визначених еквівалентів.»
Отже, в порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «КОРВЕТ», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Окрім цього, згідно підпунктів 1.1. та 1.2. пункту 1 Додатку 4 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі» тендерної документації Замовником встановлено вимогу: «Керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку (підпункт 6 пункту 47 Особливостей)» та «Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми (підпункт 12 пункту 47 Особливостей)» і спосіб документального підтвердження учасника-переможця зазначеній вимозі: «Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі. Документ повинен бути виданий / сформований / отриманий у поточному році.».
Аналізом тендерної пропозиції ТОВ «КОРВЕТ» встановлено відсутність повного витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі. Документ повинен бути виданий / сформований / отриманий у поточному році.
На письмовий запит Управління від 07.10.2025 щодо вищевикладеного Замовником 10.10.2025 надано пояснення, які не спростовують факт порушення та зазначено: «У зв’язку із збоєм програмного забезпечення при завантажені Постачальником документів Переможця витяг про несудимість Керівника був доданий при підписані Договору.».
Виходячи з наведеного вище, на порушення підпункту 3 пункту 44 Особливостей №1178 Замовником не відхилено пропозицію ТОВ «КОРВЕТ» у зв’язку із тим, що переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 6 та 12 пункту 47 Особливостей №1178.
Період усунення порушень:
27.10.2025 16:26 - 11.11.2025 00:00
Дата публікації висновку:
27.10.2025 16:26
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Комплект мультимедійного обладнання ТИП 3)» повідомляємо, що зобов’язання за договором про закупівлю товарів за №256 від 22.09.2025 р припинено 28 жовтня 2025 року
Дата публікації звіту:
30.10.2025 08:26
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто
Дата публікації:
30.10.2025 16:39
Запити/Пояснення
Номер:
c89203521fda47f590b9619da7a40a24
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
07.10.2025 15:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Комплект мультимедійного обладнання ТИП 3)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-08-29-009860-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
2. Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Згідно підпунктів 1.1. та 1.2. пункту 1 Додатку 4 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі» тендерної документації Замовником встановлено вимогу: «Керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку (підпункт 6 пункту 47 Особливостей)» та «Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми (підпункт 12 пункту 47 Особливостей)» та спосіб документального підтвердження учасника-переможця зазначеній вимозі: «Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі.
Документ повинен бути виданий / сформований / отриманий у поточному році.».
Аналізом тендерної пропозиції ТОВ «КОРВЕТ» встановлено відсутність повного витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі. Документ повинен бути виданий / сформований / отриманий у поточному році.
У зв’язку з вищевикладеним надайте інформацію як Вами перевірялось питання відповідності ТОВ «КОРВЕТ» вимогам підпунктів 1.1. та 1.2. пункту 1 Додатку 4 до тендерної документації?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
93d6fa696b8c4524b860b6ea739c529d
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
10.10.2025 15:48
Опис:
У відповідь на запит про подання від 07 жовтня 2025 року у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Комплект мультимедійного обладнання ТИП 3)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-08-29-009860-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон)повідомляємо наступне :
1) Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб закладів освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Хоростківської міської ради та на основі аналізу наданих комерційних пропозицій (ТОВ «КОРВЕТ», Спроможна школа, а також компанії "B2B Solutions"., яка надала посилання на власний сайт
https://b2b-solutions.com.ua/ua/interaktivni-kompleksi-ua?utm_source=sendpulse&utm_medium=email&utm_campaign=explain2 .
2) Також, надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі : https://osv.org.ua/rada/42622787/news/1760098193/.
3) У зв’язку із збоєм програмного забезпечення при завантажені Постачальником документів Переможця витяг про несудимість Керівника був доданий при підписані Договору.
Номер:
e659722e9fe34b65b12acace98cee121
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
10.10.2025 16:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Комплект мультимедійного обладнання ТИП 3)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-08-29-009860-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. В опублікованому річному плані закупівель Замовника (UA-P-2025-08-29-011141-a) джерелом фінансування досліджуваної процедури закупівлі визначено місцевий бюджет із зазначенням ТПКВКМБ: 1184 – Виконання заходів, спрямованих на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам та ТПКВКМБ: 1183 – Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа».
Водночас, відповідно до затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 20.09.2017 №793 «Про затвердження складових Програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету» структури кодування Програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів, код Програмної класифікації містить сім знаків (перших два – ознака головного розпорядника бюджетних коштів, третій знак - відповідальний виконавець бюджетної програми у системі головного розпорядника, наступні чотири – номер бюджетної програми).
Чому Замовником у річному плані закупівель на 2025 рік (UA-P-2025-08-29-011141-a) зазначено неповну інформацію щодо коду бюджету та коду програмної класифікації видатків та кредитування бюджету, що не відповідає положенням підпункту 3 пункту 9 Порядку №1318, а саме: на етапі формування річного плану закупівель та внесення змін до нього передбачають деталізацію інформації за позицією «джерело фінансування закупівлі» (у разі, коли в позиції «джерело фінансування закупівлі» зазначено державний або місцевий бюджет, зазначають код бюджету та код програмної класифікації видатків та кредитування?
2. Аналізом оприлюдненої Замовником інформації щодо досліджуваної закупівлі на веб-сайті Замовника (за наданим Замовником посиланням: https://osv.org.ua/rada/42622787/news/1760098193/), встановлено, що при публікації вказаної інформації про закупівлю Замовником не враховано положення додатку 4 та підпункту 9 пункту 9 Порядку №1318 та, відповідно, не враховано положення статті 16 Рамкової угоди, а саме не використано емблему Європейського Союзу.
Надайте інформацію чому Вами при оприлюдненні на власному веб-сайті обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, не використано емблему Європейського Союзу?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
f86d780677084d1594c30f4ae69c6ec2
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
15.10.2025 16:23
Опис:
У відповідь на запит про подання від 10 жовтня 2025 року у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Комплект мультимедійного обладнання ТИП 3)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-08-29-009860-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон)повідомляємо наступне :
1) Нами у річному плані закупівель на 2025 рік (UA-P-2025-08-29-011141-a) зазначено інформацію щодо коду бюджету та коду програмної класифікації видатків та кредитування бюджету відповідно тим можливостям, які надає розробник майданчику. На підтвердження надаємо фотографії поетапного заповнення Джерела фінансування при формуванні річного плану закупівель.
2) В нашому розумінні, відповідно до підпункту 9 пункту 9 Порядку №1318 «Забезпечують публічність інформування щодо реалізації інструменту Ukraine Facility та виконання Плану, зокрема тендерної документації та договорів, відповідно до вимог, визначених додатком 4 .
Номер:
71ea720ab6f144edbc6d3bef0cfad2bc
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
13.10.2025 17:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Комплект мультимедійного обладнання ТИП 3)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-08-29-009860-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Згідно підпункту 7 пункту 5 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації Замовником встановлено вимогу, щодо надання: «Довідки в довільній формі із зазначенням інформації про дотримання учасником вимог визначених Рамковою угодою».
ТОВ «КОРВЕТ» у складі пропозиції не подало довідку в довільній формі із зазначенням інформації про дотримання учасником вимог визначених Рамковою угодою.
У зв’язку з вищевикладеним надайте інформацію як Вами перевірялось питання відповідності ТОВ «КОРВЕТ» вимогам підпункту 7 пункту 5 Додатку 1 до тендерної документації?
2. Відповідно до підпунктів 1, 2, 3 таблиці «Технічні вимоги» Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації Замовником встановлено вимогу, що «…Інтеграція з хмарними сервісами (Google Drive, Dropbox, OneDrive, iCloud) для швидкого доступу до файлів. (надати скріншот для підтвердження відповідності)…».
ТОВ «КОРВЕТ» у складі пропозиції подав файл «Explain-Everything-14-Import» у папці «Скріншот (1) (17).rar», який підтверджує інтеграцію лише з трьома хмарними сервісами, а саме Google Drive, Dropbox, OneDrive. Проте відсутня інформація або скріншот щодо інтеграції з хмарним сервісом iCloud.
У зв’язку з вищевикладеним надайте інформацію як Вами перевірялось питання відповідності ТОВ «КОРВЕТ» вимогам підпунктів 1,2,3 таблиці «Технічні вимоги» Додатку 2 до тендерної документації, зокрема щодо підтвердження інтеграції з хмарним сервісом iCloud.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
d58119151d474391a9b0f35a03580c56
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
16.10.2025 16:52
Опис:
У відповідь на запит про подання від 13 жовтня 2025 року у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Комплект мультимедійного обладнання ТИП 3)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-08-29-009860-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон)повідомляємо наступне :
1) У своїй тендерній пропозиції ТОВ «Корвет» не надав «Довідки в довільній формі із зазначенням інформації про дотримання учасником вимог визначених Рамковою угодою», про те ним було надано Гарантійні листи та довідки :
- щодо країни походження товару;
- про кінцевих бенефеціарних власників;
- щодо санкційних списків;
- щодо ст. 16 Рамкової угоди.
2) У тендерній документації всі технічні характеристики обладнання були визначені як еквівалент, що дозволяє учасникам пропонувати рішення з аналогічним функціоналом. Дана вимога стосується саме програмного забезпечення, а не технічних параметрів інтерактивної панелі. Властивості програмного забезпечення можуть бути відмінні від конкретно визначеним даної тенденою специфікацією, але мають співпадати по можливості функціоналу.
Зокрема, у вимозі щодо інтеграції з хмарними сервісами (Google Drive, Dropbox, OneDrive, iCloud) зазначено, що така інтеграція має забезпечувати швидкий доступ до файлів. У складі пропозиції ТОВ «КОРВЕТ» було надано скріншот, який підтверджує наявність відповідного функціоналу інтеграції з хмарними сервісами, що в цілому підтверджує можливість роботи обладнання із зазначеними платформами.
Крім того, враховуючи, що інтеграція саме з сервісом iCloud у тендерній документації не була визначена як вимога надати окремо саме на цей сервіс підтвердження , а саме як на функціонал, відсутність окремого скріншота для цього сервісу не впливає на відповідність технічним вимогам. Також згідно тендерної документації, "У разі якщо у тендерній документації міститься посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника- читати «або еквівалент». Тому надння скріншотів з визначенням можливості інтеграції в хмарні сервіси була виконана. Будь який учасник міг надати саме можливість функціоналу роботи програмного забезпечення, і визначення невідповідності ненадання підтвердження одного з аналогічних сервісів розцінювалося б як дискримінація учасників.
З огляду на наведене, замовником було прийнято рішення не відхиляти пропозицію ТОВ «КОРВЕТ», оскільки вона відповідає суті та вимогам тендерної документації в межах визначених еквівалентів.
Номер:
be4b11be90a240bf9f01abf2c6c6a76c
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
15.10.2025 17:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Комплект мультимедійного обладнання ТИП 3)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-08-29-009860-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Надайте інформацію з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) стосовно джерел фінансування закупівлі.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
7371bedadb85420a9e1390b6dd9e7368
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
20.10.2025 17:00
Опис:
У відповідь на запит про подання від 15 жовтня 2025 року у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Комплект мультимедійного обладнання ТИП 3)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-08-29-009860-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон)повідомляємо наступне :
Джерелом фінансування є кошти передачі із загального фонду до бюджету розвитку( спеціального фонду) субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» у 2025 році – 760 800 грн, а також кошти: розподілу вільного залишку бюджетних коштів, який склався станом на 01.01.2025 року – 84 534 грн
Номер:
b2d8942f89e045b588ee8c63a3f1fcb9
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
21.10.2025 18:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Комплект мультимедійного обладнання ТИП 3)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-08-29-009860-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Відповідно до статті 3 Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility ратифікованої Законом України від 06.06.2024 №3786-ІХ (далі – Рамкова угода) встановлено, що:
1. Сторони повинні забезпечити, щоб кошти або економічні ресурси прямо або опосередковано не надавалися Особі, що підпадає під дію обмежувальних заходів, або на її користь.
2. Україна повинна забезпечити, щоб жодна операція, щодо якої було встановлено збіг із даними в санкційному списку ЄС, прямо або опосередковано не здійснювалася за рахунок фінансування ЄС. Україна зобов’язується забезпечити виконання цього зобов’язання:
- шляхом відстеження збігів із даними в санкційному списку ЄС, перш ніж укласти відповідні угоди або здійснити згідно з ними платежі, стосовно кожного виконавця, бенефіціара гранту та будь-якого іншого реципієнта, з яким Україна має або може мати прямі договірні відносини (прямий реципієнт), щоб оцінити, чи такий реципієнт є Особою, що підпадає під дію обмежувальних заходів;
- шляхом відстеження або за допомогою інших належних способів (що можуть включати перевірку ex-post) на основі ризик-орієнтованого підходу, щоб жодна фізична або юридична особа, суб’єкт або орган, що опосередковано отримає фінансування, не були Особами, що підпадають під дію обмежувальних заходів.
Аналізом пропозиції ТОВ «КОРВЕТ» встановлено, що учасник не є виробником запропонованих товарів, а саме комплектів мультимедійного обладнання ТИП 3 виробником є ТОВ «Бі2Бі Солюшнз».
У зв’язку з вище викладеним, надайте пояснення:
- яким чином замовником здійснювалася перевірка виробника товарів ТОВ «Бі2Бі Солюшнз» на відсутність їх у санкційному списку Європейського Союзу?
- чому замовником в тендерній документації не встановлено вимогу щодо дотримання статті 3 Рамкової Угоди саме для виробників товарів, а не лише для учасника-постачальника ТОВ «КОРВЕС»?
2. Крім цього, прошу надати інформацію щодо стану виконання сторонами зобов’язань по договору від 22.09.2025 за №256, укладеного з ТОВ «КОРВЕТ» станом на день надання інформації.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
11b331e845c94736b298b38a7ec74f16
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
24.10.2025 15:49
Опис:
У відповідь на запит про подання від 21 жовтня 2025 року у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Комплект мультимедійного обладнання ТИП 3)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-08-29-009860-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон)повідомляємо наступне :
1) перевірка виробника товарів ТОВ «Бі2Бі Солюшнз» на відсутність їх у санкційному списку Європейського Союзу проводилась самостійно Замовником по коду ЄДРПОУ та назвою організації. За обраними параметрами нічого не знайдено. Також ми зверталися з офіційним листом до Торгово – промислової палати України, щодо достовірності сертифіката походження товару відповідно до особливостей вимог програми Ukraine Facility щодо походження товару;
2) зобов’язань по договору від 22.09.2025 за №256, укладеного з ТОВ «КОРВЕТ» станом на 24 жовтня 2025 року не виконані, доставка товару не відбулася.