• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП
  • 1

код ДК 021:2015: 55510000-8 – Послуги їдалень (ЛОТ 1- Послуги їдалень у ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 м.Старокостянтинів; ЛОТ 2 –Послуги їдалень у ліцеї імені М.С.Рудяка м.Старокостянтинів ; ЛОТ 3–Послуги їдалень у ЗОШ І-ІІІ ступенів №3 м. Старокостянтинів ; ЛОТ 4 –Послуги їдаленьу ЗОШ І-ІІІ ступенів №4 м. Старокостянтинів; ЛОТ 5–Послуги їдалень у ЗОШ І-ІІІ ступенів №7 м. Старокостянтинів; ЛОТ 6 –Послуги їдалень у ЗОШ І-ІІІ ступенів №8 м. Старокостянтинів; ЛОТ 7–Послуги їдалень у НВК "Спеціалізована школа І ступеня, гімназія" імені Героя України Сергія Михайловича Бондарчука м.Старокостянтинів)

Завершена

6 976 305.00 UAH з ПДВ
Номер: e3667d0e2dad493fa7dfc5a75a659f9b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-12-17-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.12.2025 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 17.12.2025 15:27 - 08.01.2026 00:00
Статус: Здійснення моніторингу
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 16.12.2025 № 86-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 10 грудня 2025 року № 275, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 16.12.2025 № 86-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 2 UA-2025-08-29-009832-a 29.08.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Швець І.Ю. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Адреса: Ukraine, Хмельницький
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 38) 265-15-33, i.y.shvets@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель