-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
- 1
код ДК 021:2015: 55510000-8 – Послуги їдалень (ЛОТ 1- Послуги їдалень у ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 м.Старокостянтинів; ЛОТ 2 –Послуги їдалень у ліцеї імені М.С.Рудяка м.Старокостянтинів ; ЛОТ 3–Послуги їдалень у ЗОШ І-ІІІ ступенів №3 м. Старокостянтинів ; ЛОТ 4 –Послуги їдаленьу ЗОШ І-ІІІ ступенів №4 м. Старокостянтинів; ЛОТ 5–Послуги їдалень у ЗОШ І-ІІІ ступенів №7 м. Старокостянтинів; ЛОТ 6 –Послуги їдалень у ЗОШ І-ІІІ ступенів №8 м. Старокостянтинів; ЛОТ 7–Послуги їдалень у НВК "Спеціалізована школа І ступеня, гімназія" імені Героя України Сергія Михайловича Бондарчука м.Старокостянтинів)
Завершена
6 976 305.00
UAH з ПДВ
Номер:
e3667d0e2dad493fa7dfc5a75a659f9b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-12-17-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.12.2025 00:00
Період моніторингу:
17.12.2025 15:27 - 08.01.2026 00:00
Статус:
Здійснення моніторингу
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.12.2025 № 86-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 10 грудня 2025 року № 275,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 16.12.2025 № 86-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2 UA-2025-08-29-009832-a 29.08.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Швець І.Ю.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель