-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
Комплекти навчального приладдя та обладнання (Навчальне обладнання для кабінету "Фізика Альтернатива", кабінету "Хімія Альтернатива", кабінету "Біологія Альтернатива")
Завершена
9 000 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
febdbb379fe4428f9bf13006574b724c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-09-22-000074
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.09.2025 00:00
Період моніторингу:
22.09.2025 17:05 - 14.10.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.09.2025 Одеса № 188
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), та згідно з пунктом 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 22.09.2025 № 188
Витяг
з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
1 UA-2025-08-29-008849-a 29.08.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог абзаців 1 та 10 пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди, внесення змін до ТД, розгляду тендерної пропозиції, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема: шляхом складання ТД у відповідності до вимог Закону з урахуванням Особливостей та притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 29 вересня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода), внесення змін до ТД, розгляду тендерної пропозиції, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Балтського ліцею № 1 імені Олеся Гончара Балтської міської ради Одеської області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 29.08.2025 № 1, ТД зі змінами, оприлюднену в електронній системі закупівель 02.09.2025, перелік змін до ТД, затверджений рішенням уповноваженої особи від 02.09.2025, тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 15.09.2025 № 20, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 15.09.2025, пояснення та документи надані Замовником 26.09.2025 на запит Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено.
Відповідно до абзацу 1 пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно з абзацом 10 пункту 28 Особливостей тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
Крім того, абзацом 20 пункту 44 Особливостей визначено, що відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту.
У пункті 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії з накладеним кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банка-гаранта, а також містяться вимоги до форми, змісту, розміру та умов надання такого забезпечення.
Проте вимога щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції інформації та документів, визначених у пункті 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, не міститься в окремому додатку до ТД, чим порушено вимоги абзаців 1 та 10 пункту 28 Особливостей.
Період усунення порушень:
29.09.2025 16:32 - 14.10.2025 00:00
Дата публікації висновку:
29.09.2025 16:32
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
15-0169/2025/пр
Дата відкриття провадження:
16.10.2025 00:00
Номер відкриття провадження :
б/н
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.1]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація
про вжиття заходів щодо усунення порушення законодавства
у сфері публічних закупівель
22.09.2025 року ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 22.09.2025 Одеса № 188 Про початок моніторингу процедур закупівель було розпочато моніторинг закупівлі за предметом предмета закупівлі «Навчальне приладдя та обладнання - ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі (39162100-6-Навчальне обладнання)» за номером ID: UA-2025-08-29-008849-a ).
У передбачені чинним законодавством строки Замовником було надано відповідь на запит Держаудитслужбою на надання пояснення.
29.09.2025 року за результатами моніторингу Держаудитслужбою складено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-08-29-008849-a .
З метою виконання вимог чинного законодавства, Замовником проведено з уповноваженою особою:
1. Роз’яснювальна робота, з метою удосконалення роботи у сфері публічних закупівель та недопущення виявленого порушення у подальшому.
2. Надано завдання розглянути і вивчити вимоги за результатами моніторингу процедури закупівлі, ID моніторингу: UA-M-2025-09-22-000074.
3. Пройти додаткове навчання у сфері публічних закупівель фахівцю з публічних закупівель.
При проведенні закупівель, в тому числі під час складання тендерної документації, укладення договору, Замовником здійснюються заходи направлені на недопущення будь-яких порушень чинного законодавства в подальшому.
З огляду на вищевикладене, Замовником повністю та у визначений Висновком спосіб та термін виконано зобов’язання Держаудитслужби та оприлюднено в електронній системі закупівель інформацію, що свідчить про вжиття відповідних заходів.
Дата публікації звіту:
06.10.2025 11:41
Запити/Пояснення
Номер:
e57be0d064e5436eb1498b4d6786a9f0
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
24.09.2025 14:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. За рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків)?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
bd44a21579894602803a1278eba4e5b9
Назва:
ПОЯСНЕННЯ Балтського ліцею №1 імені Олеся Гончара Балтської міської ради Одеської області, ЄДРПОУ 26470944
Дата опублікування:
26.09.2025 10:28
Опис:
ПОЯСНЕННЯ
Балтського ліцею №1 імені Олеся Гончара Балтської міської ради Одеської області ЄДРПОУ 26470944
За результатами моніторингу за номером: febdbb379fe4428f9bf13006574b724c,
ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-09-22-000074
пояснюємо наступне:
Розмір бюджетного призначення визначався відповідно до розподілу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проєкту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» у 2025 році, а саме:
- КПКВК 0611184 «Виконання заходів, спрямованих на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти Нова українська школа за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам» - 8 150 000,00 грн.;
- КПКВК 0611183 «Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» – 850 000,00 грн.
КПКВК 0611184 - Затверджено рішенням Балтської міської ради від 28.01.2025р. №2098–VIII «Про внесення змін і доповнень до рішення міської ради» від 19.12.2024 року № 2062–VIII «Про бюджет Балтської міської територіальної громади на 2025 року».
КПКВК 0611183 – Затверджено рішенням Балтської міської ради №2181–VIII від 11.04.2025 року «Про внесення змін і доповнень до рішення міської ради» та рішенням Балтської міської ради №2385–VIII від 13.06.2025 року.
КЕКВ 3110
Закупівля здійснюється в межах реалізації програми фінансової підтримки Ukraine Ficility з урахуванням Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility (далі - Рамкова угода), ратифікованої Законом України від 6 червня 2024 року № 3786-IX.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі «Навчальне приладдя та обладнання - ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі (39162100-6-Навчальне обладнання)» були визначені з урахуванням потреби замовника та відповідно до наказу Міністерства Освіти і Науки України від 29.04.2020р. № 574 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій».
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмету закупівлі: 9 000 000,00 грн з ПДВ.
Визначення очікуваної вартості предмету закупівлі Навчальне приладдя та обладнання за кодом ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі було обумовлено аналізом розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі на підставі Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджено Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року №275, а саме проаналізовано інформацію цін на ринку аналогічної продукції та проведено аналіз отриманих цінових пропозицій постачальників.
Метод порівняння ринкових цін полягає у визначенні очікуваної вартості закупівлі на підставі загальнодоступної інформації цін на ринку відповідного товару, яка наявна на момент проведення дослідження ринку. Така інформація включає в себе: відкриті джерела (інтернет-сайти виробників, постачальників, спеціалізовані торгові платформи, електронні каталоги та рекламні ресурси), а також інформацію актуальних цінових пропозицій (прайс-листів, цінових пропозицій), що надані потенційними постачальниками.
Замовником було направлено запити про надання комерційних пропозицій та отримано 3(три) цінових пропозиції від наступних потенційних учасників:
1. ТОВ «Діксі-Центр» - 9 482 990,40 грн.
2. ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-Україна» - 8 998 827,60 грн.
3. Ю+Маг - 9 280 494,00 грн.
Відповідно середня очікувана вартість згідно отриманих комерційних пропозиції складає:
(9 482 990,40 + 8 998 827,60 + 9 280 494,00) / 3 = 9 254 104,00 грн з ПДВ
Вартість закупівлі розрахована як середньоарифметичне значення цін, запропонованих постачальниками.
З метою раціонального використання коштів та уникнення надмірних витрат, а також враховуючі надані цінові пропозиції від потенційних постачальників, Замовником прийнято рішення щодо оголошення закупівлі за очікуваною вартістю у розмірі 9 000 000,00 гривень з ПДВ.
Посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами):
http://baltamiskvo.com.ua/%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D0%B8-%D0%BD%D0%B0%D0%BF%D1%80%D1%8F%D0%BC%D1%83-2/