-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
34320000-6 - Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів
ПДВ 0%
Завершена
512 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
a26e9b50aaee4070bbf1a9231212f3cf
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-09-22-000107
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.09.2025 00:00
Період моніторингу:
22.09.2025 17:27 - 14.10.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.09.2025 № 83-з
Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 22.09.2025 № 83-з.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2025-08-29-008261-a 29.08.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду пропозицій встановлено порушення норм пункту 8 Особливостей №1275, пункту 43 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостей № 1275, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 вересня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та «Особливостей здійснення закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 №1275 (далі – Особливості №1275), розгляду пропозиції учасника, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі з додатками до нього, реєстр отриманих пропозицій, протокол розкриття пропозицій, пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «Дручковський сервіс» (далі - ТОВ «Дручковський сервіс»), протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 09.09.2025 №56, повідомлення про намір укласти договір, договір від 16.09.2025 №156, пояснення Замовника з додатками до нього надане 26.09.2025 через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу розгляду пропозиції учасника встановлено наступне.
Відповідно до вимог Додатку №2 до Оголошення «Інші вимоги до учасника» (далі – Додаток №2) Замовником встановлено вимогу щодо надання учасником довідки за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічного(их) договору(ів) у довільній формі або за наведеною формою (не менше 1 (одного)). Для підтвердження інформації, зазначеної в довiдцi учасник повинен надати, зокрема, аналогічний договір, вказаний у довідці (не менше 1 (одного)).
Учасником-переможцем ТОВ «Дручковський сервіс» надано в складі пропозиції Довідку про виконання та наявність аналогічних договорів від 05.09.2025, яка містить інформацію щодо аналогічного договору від 05.05.2023№4-05/05/2023 (контрагент ТОВ «Парк будівельної техніки»).
При цьому, в складі пропозиції ТОВ «Дручковський сервіс» відсутній вищезазначений договір від 05.05.2023№4-05/05/2023, чим не дотримано вимоги Додатку №2.
Викладені вище невідповідності пропозиції учасника ТОВ «Дручковський сервіс» вимогам Додатку 2 до Оголошення не відносяться до формальних (несуттєвих) помилок, що не впливають на зміст пропозиції.
Відповідно до вимог пункту 8 Особливостей №1275 під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178).
Відповідно до вимог пункту 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178) під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
При цьому, Замовником при розгляді пропозиції ТОВ «Дручковський сервіс» не врахована вищевказана невідповідність пропозиції учасника вимогам Додатку 2 до Оголошення та в порушення пункту 8 Особливостей №1275, пункту 43 Особливостей №1178, не розміщено у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
29.09.2025 16:28 - 14.10.2025 00:00
Дата публікації висновку:
29.09.2025 16:28
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заходи щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних та оборонних закупівель, які оформлені висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-08-29-008261-a.
Відповідно до Наказу ДЕРЖАВОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ (надалі – ДАСУ) від 22.09.2025 № 83-з Рівне «Про початок моніторингу закупівель», розпочато моніторинг процедури закупівлі по предмету «34320000-6 - Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: 2025-08-29-008261-a).
За результатами моніторингу, 29.09.2025р. Держаудитслужбою складено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-08-29-008261-a, яким за результатами аналізу питання розгляду пропозицій встановлено порушення норм пункту 8 Особливостей №1275, пункту 43 Особливостей №1178. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостей № 1275, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Наказом військової частини А0451 №377а від 18.08.2023 “Про затвердження Положення про організацію роботи з договорами та дотримання законодавства про публічні закупівлі у військовій частині А0451 та призначення комісії для укладення договорів, дотримання законодавства про публічні закупівлі та контролю за виконанням” призначено комісію, зокрема з питань дотримання законодавства про публічні закупівлі військовою частиною А0451, в тому числі уповноваженою особою. До повноважень комісії входить проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, розгляд та прийняття рішення, щодо притягнення до відповідальності винних осіб, які допустили порушення законодавства про публічні закупівлі тощо.
02 жовтня 2025 року комісією було розглянуто висновки про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-08-29-008261-a Держаудитслужби і було проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою та начальникам відповідних служб військової частини А0451, щодо неухильного дотримання законодавства у публічних та оборонних закупівлях, в подальшому врахувати допущені помилки і не допускати їх при здійсненні закупівель. Заходи притягнення комісією до відповідальності винних осіб — уповноважену особу військової частини А0451 усно попередити та вказати на не допущення подібних порушень.
Дата публікації звіту:
03.10.2025 15:21
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто
Дата публікації:
06.10.2025 09:29
Запити/Пояснення
Номер:
2fb75a99b86145a08c343050200fcbfc
Назва:
Запит Замовнику на пояснення
Дата опублікування:
23.09.2025 10:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «34320000-6 - Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-29-008261-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Надайте інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Згідно п.9 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку №2 до Оголошення учасник має надати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Також, в пункті 5 розділу ІІІ до Оголошення Замовником зазначено про наступне: «1. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі пропозицій документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку №1. 2. Детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, викладено у Додатку №1 до цього оголошення.»
Так, згідно з Додатком №1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», Замовником, зокрема, вимагається шнековий бур, артикул 3720261 – 1 шт; TOOTH-INDL, артикул 3713695 – 2 шт; гайка, артикул 2J3506 – 2 шт; насадка гідробура, артикул 1534093 – 1 шт; гайка, артикул 6V7687 – 1 шт; болт, артикул 7X0375 – 1 шт; болт, артикул 7X2549 – 1 шт.
Учасником-переможцем ТОВ «Дручковський сервіс» надано в складі пропозиції «Технічні характеристики» від 05.09.2025, в яких не зазначено артикул вищеперерахованих товарів (шнековий бур, TOOTH-INDL, насадка гідробура, гайки, болти).
Крім того, в «Технічних характеристиках» від 05.09.2025 ТОВ «Дручковський сервіс» не зазначено про призначення шнека для використання на екскаваторах-навантажувачах – МНЕ, BHL, CWL SSL/MTL/CTL, як це передбачено в Додатку №1.
Обґрунтуйте відповідність тендерної пропозиції ТОВ «Дручковський сервіс» вимогам Додатку №1.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
74b35b9b24b54091989941c77f427fa8
Назва:
Пояснення ID: 2025-08-29-008261-a.
Дата опублікування:
26.09.2025 14:28
Опис:
Відповідно до Наказу ДЕРЖАВОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ (надалі – ДАСУ) від 22.09.2025 № 83-з Рівне «Про початок моніторингу закупівель», розпочато моніторинг процедури закупівлі по предмету «34320000-6 - Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: 2025-08-29-008261-a).
ДАСУ 23 вересня 2025 року через електрону систему закупівель ПРОЗОРО надіслала запит до військової частини А0451 про надання пояснення, інформації, документів через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі
Для забезпечення належного виконання військовою частиною А0451 бойового розпорядження із будівництва оборонних укріплень з оборони України, захисту її суверенітету, територіальної цілісності і недоторканності, задля убезпечення особового складу та техніки від впливу ворожих дронів в районі виконання бойових завдань, планується придбання 6 комплектів Шнекових бурів CAT (Caterpillar) 372-0261 до екскаватора-навантажувача або еквівалент з технічними та якісними характеристиками, встановленими замовником у оголошені про проведення спрощених закупівель із застосуванням електронної системи закупівель (надалі – оголошення).
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі було проведено з урахуванням рекомендацій «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), зокрема, використовуючи метод на підставі аналізу отриманих пропозицій про ціну станом на 29.08.2025.
Визначання очікуваної ціни за одиницю товару як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, а саме: інформації про ціни товару, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, за формулою: Цод = (Ц1 +… + Цк) / К, де: Цод - очікувана ціна за одиницю; Ц1, Цк - ціни, отримані з відкритих джерел інформації, приведені до єдиних умов; К - кількість цін, отриманих з відкритих джерел інформації.
Очікувана ціна за одиницю станом на 29.08.2025 становить :
1) Група компаній «А.ТОМ».ФОП Томчук Андрій Михайлович (ІПН 3041324133) - 187 722,99грн. = 3900,00Євро (курс НБУ станом на 29.08.2025 - 48,1341)
2) ТОВ «Машинобудівна компанія «Будагромаш» (код ЄЛРПОУ 42283450) – 90 000,00грн.;
3) ТОВ з ІІ "Цеппелін Україна ТОВ" (код ЄДРПОУ 30178004) - 85 304,23грн.;
4) ФОП ШТЕЛЬМАХ О.В. (ІПН 2749003235) – 89 000,00грн.
(187 722,99 грн + 90000,00 грн + 85304,23 грн + 89000,00грн.) / 4 = 113 006,81 грн.
З метою планової економії коштів та затверджених кошторисних призначень (частина 1 статті 48 Бюджетного кодексу України), було взято за основу очікувану вартість 85 333,33грн.
Визначання очікуваної вартості як добуток очікуваної ціни
за одиницю на кількість товару, що розраховується за такою формулою: ОВмрц = Цод * V, де: ОВмрц - очікувана вартість, розрахована за методом порівняння ринкових цін; Цод - очікувана ціна за одиницю товару; V - кількість (обсяг) товару, що закуповується. Очікувана вартість товару становить: 85 333,33 грн * 6 = 512 000,00 грн.
2. Щодо посилання на сторінку веб-сайту
Задля уникнення розголошення відомостей, що можуть бути використані ворогом та інформації, яка містить чутливі дані, розголошення якої в умовах воєнного стану не допускається, у військової частини А0451 відсутній веб-сайт.
Із цих підстав, військовою частиною А0451 не розміщувалось обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці веб-сайту.
3. Обґрунтування на відповідність тендерної пропозиції ТОВ «Дручковський сервіс» вимогам Додатку №1.
З аналізу норм законодавства, що регулює правовідносини у публічних та оборонних закупівлях, замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель оголошення та умови, проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов, проте не забороняє визначати в умовах документації інші вимоги до предмета закупівлі.
Пунктом 3 розділу IV Оголошення передбачено, що відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі з боку учасників процедури закупівлі, які отримали це оголошення у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цього оголошення та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі.
У пункті 7 Додатку №2 «Тендерна пропозиція» «Інші вимоги до учасника» передбачено, що зазначеним нижче підписом ми підтверджуємо повну, безумовну і беззаперечну згоду з усіма положеннями Документації (у тому числі щодо відповідності їх чинному законодавству) та погоджуємося на виконання всіх умов та вимог, передбачених цією Документацією.
Як було зазначено Замовником в оголошені, основними технічними та якісними характеристиками предмета закупівлі є:
- сумісність шнека із бурами - А7В, А14В, А19В та А26В;
- призначений для використання на екскаваторах-навантажувачах, тип MHE, BHL, CWL або SSL/MTL/CTL (закордонна класифікація), де зазначена абревіатура типу обладнання (перевантажувач, екскаватор-навантажувач, гусеничний навантажувач), класифікація за типом ходової частини (колісні та гусеничні) та за розміром (міні-екскаватори, середні, великі), що визначає їхню сферу експлуатації та технічні характеристики – зокрема тип одноковшових екскаваторів ділиться на 6 розмірних груп, що відрізняються за експлуатаційною вагою разом із наявним навісним обладнанням: до 6,3 т; до 10 т; до 18 т; до 32 т; до 50 т; до 71 т, тобто застосування гідробурів на різних типах екскаваторів-навантажувачів, коли у даному випадку відбулась закупівля товару саме шнеків (змінних елементів – розхідника) до даних гідробурів;
- використання – промислове;
- діаметр буріння (мм) – 229-250;
- довжина бура (мм) – 1219-1500;
- кількість зубів (шт) – 4;
- тип вала – НЕХ;
- матеріал сталь, стан – новий, гарантія не менше 12 місяців;
- комплектність одного комплекту: шнековий бур – 1 шт; коронки – 2 шт; коронки– 2 шт; гайка – 2 шт; насадка гідробура – 1 шт; гайка – 1 шт; болт – 1 шт; болт – 1 шт.
Підсумовуючи в цій частині, у разі постачання (коли постачальник не є виробником) Шнекового бура виробника CAT (Caterpillar - США), то і постачання еквівалентів компонентів повинно відповідати каталожним номерам цього виробника, які виключно і застосовуються саме із даним шнеком, так як поелементне постачання еквівалентів буде не сумісне для подальшого використання.
Тому у разі виробництва еквівалента (аналога), виробник сам моделює та виготовляє еквівалент згідно своїх креслень, малюнків, ТУ, в т.ч. компоненти (болти, гайки, плити та інші компоненти необхідні для застосування при використанні).
У даному випадку, ТОВ «Дручковський сервіс» як виробник, запропонував еквівалент (аналог), який відповідає основним технічним та якісним характеристикам предмету закупівлі встановленими Замовником, а саме:
- сумісність шнека із бурами - А7В, А14В, А19В та А26В;
- призначений для використання на екскаваторах-навантажувачах, для всіх типів одноковшових екскаваторів із наявним навісним обладнанням: до 6,3 т; до 10 т; до 18 т; до 32 т; до 50 т; до 71 т, так як є безпосереднім виробником;
- використання – промислове;
- діаметр буріння (мм) – 229;
- довжина бура (мм) – 1220;
- кількість зубів (шт) – 4;
- тип вала – НЕХ;
- матеріал сталь, стан – новий, гарантія не менше 12 місяців;
- комплектність одного комплекту : шнековий бур – 1 шт; коронки – 4 шт; гайка – 2 шт; насадка гідробура – 1 шт; гайка – 1 шт; болт – 1 шт; болт – 1 шт.
З огляду на зазначене, пропозиція ТОВ «Дручковський сервіс» відповідає вимогам Додатку №1 оголошення.
Окрім того, звертаємо увагу ДАСУ на той факт, що у разі постачання предмету закупівлі ТОВ «Дручковський сервіс», який не буде відповідати технічним та якісним характеристикам предмету закупівлі, що встановлені Замовником, то даний товар буде повернутий постачальнику та застосовано до нього санкції відповідно до умов укладеного договору за наслідком даної процедури закупівлі.
Беручи до уваги вищевикладене, - замовником дотримано основних принципів законодавства про публічні та оборонні закупівлі при розгляді пропозиції ТОВ «Дручковський сервіс», за наслідком якої проведено прозорі, конкурентні торги та зекономлено 212 000,00грн. бюджетних коштів для подальшого використання у забезпечені належного виконання військовою частиною А0451 обов’язку із будівництва оборонних укріплень з оборони України, захисту її суверенітету, територіальної цілісності і недоторканності, задля убезпечення особового складу та техніки в районі виконання бойових завдань.
Беручи до уваги важливість і терміновість завдань, що стоять перед особовим складом військової частини А0451, а своєчасність виконання яких перебуває на щоденному контролі командування вищого рівня, відсутність будь-яких спірних ситуацій, наслідком яких би були порушення прав учасників закупівлі, військова частина А0451 вважає що надмірний формалізм у досліджуваних правовідносинах не узгоджується з ефективним, раціональним використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, досягненням кінцевої мети – зміцнення обороноздатності країни.
Проводячи моніторинг процедури закупівлі, орган державного фінансового контролю дотримується балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямований моніторинг процедури закупівлі та прийнятий за його результатами висновок.