• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

34320000-6 - Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів

ПДВ 0%

Завершена

512 000.00 UAH з ПДВ
Номер: a26e9b50aaee4070bbf1a9231212f3cf
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-09-22-000107
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.09.2025 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 22.09.2025 17:27 - 14.10.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 22.09.2025 № 83-з Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 22.09.2025 № 83-з. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2025-08-29-008261-a 29.08.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 930-19-69, i.a.manchuk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду пропозицій встановлено порушення норм пункту 8 Особливостей №1275, пункту 43 Особливостей №1178. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостей № 1275, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та «Особливостей здійснення закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 №1275 (далі – Особливості №1275), розгляду пропозиції учасника, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі з додатками до нього, реєстр отриманих пропозицій, протокол розкриття пропозицій, пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «Дручковський сервіс» (далі - ТОВ «Дручковський сервіс»), протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 09.09.2025 №56, повідомлення про намір укласти договір, договір від 16.09.2025 №156, пояснення Замовника з додатками до нього надане 26.09.2025 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу розгляду пропозиції учасника встановлено наступне. Відповідно до вимог Додатку №2 до Оголошення «Інші вимоги до учасника» (далі – Додаток №2) Замовником встановлено вимогу щодо надання учасником довідки за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічного(их) договору(ів) у довільній формі або за наведеною формою (не менше 1 (одного)). Для підтвердження інформації, зазначеної в довiдцi учасник повинен надати, зокрема, аналогічний договір, вказаний у довідці (не менше 1 (одного)). Учасником-переможцем ТОВ «Дручковський сервіс» надано в складі пропозиції Довідку про виконання та наявність аналогічних договорів від 05.09.2025, яка містить інформацію щодо аналогічного договору від 05.05.2023№4-05/05/2023 (контрагент ТОВ «Парк будівельної техніки»). При цьому, в складі пропозиції ТОВ «Дручковський сервіс» відсутній вищезазначений договір від 05.05.2023№4-05/05/2023, чим не дотримано вимоги Додатку №2. Викладені вище невідповідності пропозиції учасника ТОВ «Дручковський сервіс» вимогам Додатку 2 до Оголошення не відносяться до формальних (несуттєвих) помилок, що не впливають на зміст пропозиції. Відповідно до вимог пункту 8 Особливостей №1275 під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178). Відповідно до вимог пункту 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178) під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). При цьому, Замовником при розгляді пропозиції ТОВ «Дручковський сервіс» не врахована вищевказана невідповідність пропозиції учасника вимогам Додатку 2 до Оголошення та в порушення пункту 8 Особливостей №1275, пункту 43 Особливостей №1178, не розміщено у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень: 29.09.2025 16:28 - 14.10.2025 00:00
Дата публікації висновку: 29.09.2025 16:28

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Заходи щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних та оборонних закупівель, які оформлені висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-08-29-008261-a. Відповідно до Наказу ДЕРЖАВОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ (надалі – ДАСУ) від 22.09.2025 № 83-з Рівне «Про початок моніторингу закупівель», розпочато моніторинг процедури закупівлі по предмету «34320000-6 - Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: 2025-08-29-008261-a). За результатами моніторингу, 29.09.2025р. Держаудитслужбою складено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-08-29-008261-a, яким за результатами аналізу питання розгляду пропозицій встановлено порушення норм пункту 8 Особливостей №1275, пункту 43 Особливостей №1178. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостей № 1275, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Наказом військової частини А0451 №377а від 18.08.2023 “Про затвердження Положення про організацію роботи з договорами та дотримання законодавства про публічні закупівлі у військовій частині А0451 та призначення комісії для укладення договорів, дотримання законодавства про публічні закупівлі та контролю за виконанням” призначено комісію, зокрема з питань дотримання законодавства про публічні закупівлі військовою частиною А0451, в тому числі уповноваженою особою. До повноважень комісії входить проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, розгляд та прийняття рішення, щодо притягнення до відповідальності винних осіб, які допустили порушення законодавства про публічні закупівлі тощо. 02 жовтня 2025 року комісією було розглянуто висновки про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-08-29-008261-a Держаудитслужби і було проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою та начальникам відповідних служб військової частини А0451, щодо неухильного дотримання законодавства у публічних та оборонних закупівлях, в подальшому врахувати допущені помилки і не допускати їх при здійсненні закупівель. Заходи притягнення комісією до відповідальності винних осіб — уповноважену особу військової частини А0451 усно попередити та вказати на не допущення подібних порушень.
Дата публікації звіту: 03.10.2025 15:21

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто
Дата публікації: 06.10.2025 09:29

Запити/Пояснення