-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
код ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Комплект мультимедійного обладнання)
Завершена
300 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
d9153899a3914a1b8859f56983f43919
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-09-16-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.09.2025 00:00
Період моніторингу:
16.09.2025 15:40 - 08.10.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
16.09.2025 № 62-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій КРАСИЛЕНКО
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 16.09.2025 № 62-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2025-08-29-005425-a 29.08.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди; розгляду тендерної пропозиції на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 вересня 2025 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі - Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 18.08.2025, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода), розгляду тендерної пропозиції на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Баранинської сільської ради Ужгородського району Закарпатської області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 29.08.2025 року №1; тендерну пропозицію фізичної особи підприємця «Савченко Алла Василівна» (далі – ФОП «Савченко Алла Василівна»); протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця та про намір укласти договір з ФОП «Савченко Алла Василівна» від 09.09.2025 року №01; повідомлення про намір укласти договір від 09.09.2025 року; договір про закупівлю від 15.09.2025 №139; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 17 та 25 вересня 2025 року.
Період усунення порушень:
30.09.2025 10:45 - 04.10.2025 00:00
Дата публікації висновку:
30.09.2025 10:45
Запити/Пояснення
Номер:
9aff3462724a472386e6c513956b5475
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
17.09.2025 15:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «код ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Комплект мультимедійного обладнання)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-29-005425-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1) Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2) Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення, надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3) Просимо надати інформацію чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility та обсяг виділених коштів в розрізі місцевого та державного бюджету.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
5f6a418bb9894be0bc539e417693fda6
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
22.09.2025 11:36
Опис:
Розглянувши питання в межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Комплект мультимедійного обладнання)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-08-29-005425-a) повідомляємо наступне:
1) Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Відповідно до п. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі», для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації.
З урахуванням зазначеного Замовник здійснював вказані вище заходи, запит інформації та аналіз існуючого товару на ринку. Підтвердженням є комерційні пропозиції потенційних учасників, скан-копії яких надаються до цієї відповіді.
Обгрунтування розміру бюджетного призначення здійснено з врахуванням фінансової підтримки, наданої в межах програми Ukraine Facility відповідно до Регламенту Європейського Союзу № 2024/795 від 14 лютого 2024 року та Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, що ратифікована Законом від 06.06.2024 №3786-IX та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа».
2) Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення, надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
На виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) Замовником було затверджено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі та розміщено на веб-сайті Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Баранинської сільської ради Ужгородського району Закарпатської області за посиланням https://baranynci-osvita.gov.ua/news/1758262864/
3) Просимо надати інформацію чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility та обсяг виділених коштів в розрізі місцевого та державного бюджету.
Фінансування даної закупівлі було здійснено за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» відповідно до пункту 6 постанови КМУ від 31.12.2024 року № 1554 «Деякі питання надання рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» у 2025 році» (зокрема частини 4 Субвенція спрямовується на досягнення кількісних та якісних показників, передбачених Планом України, в рамках інструменту Ukraine Facility)
Обсяг виділених коштів в розрізі місцевого та державного бюджету:
Державний бюджет - 270000,00 грн по ТПКВКМБ 0611184 «Виконання заходів, спрямованих на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам» (КПК-2025 2211850 Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа») та
Місцевий бюджет - 30000,00 грн по ТПКВКМБ 0611183 «Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа»
Номер:
900c98b5171f47c0910ecfbbd0139127
Назва:
Додаткові пояснення
Дата опублікування:
22.09.2025 13:11
Опис:
Документи (комерційні пропозиції), на підставі яких здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено очікувану вартість.
Номер:
86b705ac76c8486da2972ce238eb4b84
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
25.09.2025 09:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «код ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Комплект мультимедійного обладнання)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-29-005425-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
Яким чином Уповноваженою особою відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Баранинської сільської ради Ужгородського району Закарпатської області (далі – Замовник) здійснювався розгляд тендерної пропозиції учасника фізичної особи підприємця «САВЧЕНКО АЛЛА ВАСИЛІВНА» (далі – ФОП «САВЧЕНКО АЛЛА ВАСИЛІВНА») та підтверджено його відповідність (із наданням посилання на відповідний файл тендерної пропозиції учасника торгів) вимогам тендерної документації, в частині відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, встановлених у Додатку №1.
Замовником у пункті 11 Розділу 4 «Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога щодо надання Учасником документів, зокрема: «Дійсний сертифікат відповідності системи екологічного управління виробника, стосовно виробництва інтерактивних панелей, вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), виданого органом з сертифікації систем менеджменту»,
Проте, в ході проведення моніторингу встановлено, що всупереч вищеописаній вимозі Замовника учасником ФОП «САВЧЕНКО АЛЛА ВАСИЛІВНА» у складі своєї пропозиції не завантажено в електронну систему Сертифікат відповідності системи екологічного управління виробника, стосовно виробництва інтерактивних панелей, вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), та як наслідок, не підтверджено відповідність пропозиції учасника ФОП «САВЧЕНКО АЛЛА ВАСИЛІВНА» технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі встановлених Замовником в Додатку №1.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
233e4eeca09540758f269023ea2732b8
Назва:
Надання пояснень на запит
Дата опублікування:
29.09.2025 11:55
Опис:
Замовником було здійснено розгляд тендерної пропозиції учасника ФОП «САВЧЕНКО АЛЛА ВАСИЛІВНА» на відповідність вимогам тендерної документації, у тому числі технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, визначеним у Додатку №1.
За результатами розгляду встановлено, що пропозиція учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації, зокрема вимогам пункту 11 Розділу 4 «Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку №1.
У складі своєї пропозиції учасником було надано дійсний сертифікат відповідності системи екологічного управління виробника, стосовно виробництва інтерактивних панелей, вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), виданий органом з сертифікації систем менеджменту.
Зазначений документ опублікований у складі тендерної пропозиції ФОП «САВЧЕНКО АЛЛА ВАСИЛІВНА» та доступний за посиланням в електронній системі закупівель Prozorro:
21 №_СЕУ_15_25_Сертифікат_14001_Бі2Бі_Солюшнз.pdf, 5 вересня 2025, 12:00
Таким чином, під час розгляду пропозиції підтверджено відповідність учасника вимогам тендерної документації в повному обсязі.