-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
Капітальний ремонт приміщень харчоблоку Банилово-Підгірнівської гімназії по вул. Головна, 181, в с.Банилів-Підгірний Чернівецького району, Чернівецької області
Закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, яка ратифікована Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX; “Співфінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility”
Завершена
5 824 070.00
UAH з ПДВ
Номер:
63a1dff5e9bf4995966ef50f5a2fd816
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-06-000107
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.10.2025 00:00
Період моніторингу:
06.10.2025 15:56 - 27.10.2025 23:00
Статус:
Здійснення моніторингу
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
06.10.2025 № 82-З
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
від 06 жовтня 2025 року № 82-З
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2025-08-29-004597-a від 29.08.2025 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Інна МОШУК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Запити/Пояснення
Номер:
ea32e35646444b26b3b581a23c892afc
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
08.10.2025 11:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт приміщень харчоблоку Банилово-Підгірнівської гімназії по вул. Головна, 181, в с.Банилів-Підгірний Чернівецького району, Чернівецької області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-29-004597-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Надайте інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надайте інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). У разі оприлюднення - надайте посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надайте інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, кошторис, паспорт бюджетної програми, листування тощо), у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
4. Чому у річному плані (UA-P-2025-08-29-004827-a) Вами не зазначено код програмної класифікації видатків та кредитування згідно якого фінансується дана закупівля, а зазначено «Місцевий бюджет за ТПКВКМБ: 1274 та ТПКВКМБ: 1273», якщо відповідно до підпункту 1.2 Договору про закупівлю робіт від 29.09.2025 № 365 (далі – Договір № 365), укладеного із переможцем процедури закупівлі, джерелом фінансування є кошти за КПКВ 0611274 та КПКВ 0611273?
5. Чому при укладенні Договору № 365 Вами не враховано наступні вимоги законодавства:
5.1. статті 7 Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода), а саме: Договір не містить інформації щодо імен, прізвищ та дати народження бенефіціарних власників реципієнта коштів (підрядника), як визначено у Статті 3(6) Директиви Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2015/849 від 20 травня 2015 року»;
5.2. пункту 84 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою КМУ від 1 серпня 2005 року № 668, а саме: графік фінансування, що є додатком № 4 до Договору № 365, складено не за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат)?
6. Чому Договір № 365 та Додаток №4 до нього оприлюднено Вами не у машинозчитувальному форматі текстових даних, а оприлюднено у файлі «Договір № 365.docx» як скановані сторінки?
7. Чому всупереч вимогам пункту 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, інформація у Договірній ціні (додаток № 1 до Договору №365), що оприлюднена у машинозчитувальному форматі текстових даних (файл «33_ДЦ_ДЦ_3.rtf») відрізняється від інформації у Договірній ціні, що оприлюднена у форматі PDF (файл «Договір № 365.pdf»), зокрема у файлі «33_ДЦ_ДЦ_3.rtf» відсутня інформація про Замовника і Підрядника?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
3e141665eff145de82b3d677b2a371cd
Назва:
Капітальний ремонт приміщень харчоблоку Банилово-Підгірнівської гімназії по вул. Головна, 181, в с.Банилів-Підгірний Чернівецького району, Чернівецької області за ДК-021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Дата опублікування:
13.10.2025 09:24
Опис:
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту:
Щодо першого питання запиту: 1. « Надайте інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.».
Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик, очікуваної вартості, надаємо відповідь: Розмір бюджетного призначення на Закупівлю передбачено кошторисом Відділу освіти Сторожинецької міської ради Чернівецького району Чернівецької області за кодом економічної класифікації видатків 3132 та затверджено наказом Відділу освіти Сторожинецької міської ради № 117 від 12.05.2025 року. Розмір бюджетного призначення 5824070 грн. 00 коп. (п’ять мільйонів вісімсот двадцять чотири тисячі сімдесят гривень 00 копійок), що фінансується з державного бюджету місцевим бюджетам, на реалізацію публічного інвестиційного проекту на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів освіти, зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеїв, ліцеїв із посиленою військово-фізичною підготовкою», закупівля співфінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility. Щодо обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до затвердженої проектної документації: та норм чинного законодавства по об’єкту - Капітальний ремонт приміщень харчоблоку Банилово-Підгірнівської гімназії по вул. Головна, 181, в с.Банилів-Підгірний Чернівецького району, Чернівецької області за ДК-021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи. Щодо обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням положення кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 та затвердженого Експертного звіту, щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт приміщень харчоблоку Банилово-Підгірнівської гімназії по вул. Головна, 181, в с.Банилів-Підгірний Чернівецького району, Чернівецької області за ДК-021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи». Відповідно ст. 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючі п.4 Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2022 року № 560, відповідно експертного звіту (позитивний) № 26-0173/01-25 від 09.05.2025 року, філія ДП «Укрдержбудекспертиза» у Чернівецькій області, реєстраційний номер ЕХ01:8500-8565-3551-6230. Зведений кошторис вартості будівництва, локальні кошториси, дефектний акт, відомість ресурсів, пояснювальна записка, експертний звіт надаються окремими файлами. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - Капітальний ремонт приміщень харчоблоку Банилово-Підгірнівської гімназії по вул. Головна, 181, в с.Банилів-Підгірний Чернівецького району, Чернівецької області за ДК-021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи , зазначено у протоколі уповноваженої особи № 73 від 29серпня 2025 року, додаток 2 до протоколу.
Щодо другого питання запиту: 2. « 2. Надайте інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). У разі оприлюднення - надайте посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.». Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - Капітальний ремонт приміщень харчоблоку Банилово-Підгірнівської гімназії по вул. Головна, 181, в с.Банилів-Підгірний Чернівецького району, Чернівецької області за ДК-021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), (Додаток 2 до протоколу № 73 від 29 серпня 2025 року), оприлюднено на сайті Відділу освіти Сторожинецької міської ради 29.08.2025 року, посилання www.stor-osvita.cv.ua.
Щодо третього питання запиту: 3. «Надайте інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, кошторис, паспорт бюджетної програми, листування тощо), у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.».
Джерело фінансування: Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів освіти, зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеїв, ліцеїв із посиленою військово-фізичною підготовкою, КПКВ 0611274 «Реалізація заходів за рахунок освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (за спеціальним фондом державного бюджету) на придбання обладнання , створення та модернізації (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти. КПКВ 0611273 « Співфінансування заходів , що Реалізуються за рахунок освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (за спеціальним фондом державного бюджету) на придбання обладнання , створення та модернізації (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти, згідно рішення L позачергової сесії Сторожинецької міської ради VIII скликання № 172-50/2025 « Про внесення змін до міського бюджету Сторожинецької територіальної громади на 2025 рік» від 18 липня 2025 року. Рішення сесії, паспорти бюджетної програми, довідки про зміни до кошторису та довідки про зміни до плану сеціального фонду бюджету надаються окремими файлами. Закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, яка ратифікована Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX; “Співфінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility”
Щодо четвертого питання запиту: 4 «Чому у річному плані (UA-P-2025-08-29-004827-a) Вами не зазначено код програмної класифікації видатків та кредитування згідно якого фінансується дана закупівля, а зазначено «Місцевий бюджет за ТПКВКМБ: 1274 та ТПКВКМБ: 1273», якщо відповідно до підпункту 1.2 Договору про закупівлю робіт від 29.09.2025 № 365 (далі – Договір № 365), укладеного із переможцем процедури закупівлі, джерелом фінансування є кошти за КПКВ 0611274 та КПКВ 0611273?».
У річному плані (UA-P-2025-08-29-004827-a) зазначено код програмної класифікації видатків «Місцевий бюджет за ТПКВКМБ: 1274 та ТПКВКМБ: 1273» тому, що субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам, яка спрямовується на реалізацію заходів публічного інвестиційного проекту на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів освіти, зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеїв, ліцеїв із посиленою військово-фізичною підготовкою», після її надходження у фінансове управління передається до відділу як кошти місцевого бюджету, що підтверджується паспортами бюджетної програми, довідками про зміни до кошторису бюджету на 2025 рік та довідками про зміни до плану сеціального фонду бюджету на 2025 рік Сторожинецької міської ради, відображається у складі видатків місцевого бюджету за даними КПКВ 0611274 та КПКВ 0611273, відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 20.05.2017 №793 «Про затвердження складових Програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету». Також звертаємо вашу увагу, що відповідно до функціоналу майданчика smarttender.biz, КПКВ — , технічно це семизначний код (КПК) у державному бюджеті, у місцевих бюджетах — чотиризначний (ТПКВКМБ). Отже, у плані закупівель зазначено джерело фінансування «місцевий бюджет» правомірно, і розбіжність між інформацією у плані і інформацією у Договорі №365 від 29.09.2025 року відсутня.
Щодо п’ятого питання запиту: «5. Чому при укладенні Договору № 365 Вами не враховано наступні вимоги законодавства: 5.1. статті 7 Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода), а саме: Договір не містить інформації щодо імен, прізвищ та дати народження бенефіціарних власників реципієнта коштів (підрядника), як визначено у Статті 3(6) Директиви Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2015/849 від 20 травня 2015 року»; 5.2. пункту 84 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою КМУ від 1 серпня 2005 року № 668, а саме: графік фінансування, що є додатком № 4 до Договору № 365, складено не за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат)?»
У зв’язку з великим навантаження уповноваженою особою була допущена механічна помилка при укладанні договору№ 365,а саме не заповнений п.п.14.7 п. 14 не зазначила прізвище ім’я по батькові кінцевих бенефіціарних власників та рік народження. Сторони домовились внести зміни до Договору № 365 від 29.09. 2025 року (далі — Договір), шляхом укладання додаткової угоди. п.п.14.7. п. 17 Договору № 365 від 29.09. 2025 року викласти в такій редакції: «п.п.14.7. п.14 ПІБ, дата народження, кінцевого(их) бенефіціарного(их) власника(ів) Виконавця – Гончар Олександр Сергійович, 08.01.1996 року. Додаткова угода №01 від 07.10.2025 року надається окремим файлом.
Пункт 83 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою КМУ від 1 серпня 2005 року № 668 установлює, що фінансування робіт (будівництва об’єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід’ємною частиною договору підряду. План фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об’єкта), проєкту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи. Сторони узгоджують план фінансування будівництва в порядку, визначеному договором. Хочемо зазначити , що план фінансування , що є Додатком 4 до Договору № 365 від 29.09.2025 року складено у відповідності до умов договору, до кошторисної документації та узгоджено сторонами, на поточний 2025 рік , джерелом фінансування є місцевий бюджет.
Щодо шостого питання запиту: «Чому Договір № 365 та Додаток №4 до нього оприлюднено Вами не у машинозчитувальному форматі текстових даних, а оприлюднено у файлі «Договір № 365.docx» як скановані сторінки?
Згідно п. 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, що затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 (далі – Порядок 1082) договір про закупівлю, додаток (додатки) до договору про закупівлю, зміна (зміни) до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. Замовник розміщує в електронній системі закупівель у форматі С та машинозчитувальному форматі текстових даних (TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML) наступні документи: договір про закупівлю та додатки до нього, хочемо зазначити, що Договір № 365 від 29.09.2025 року і додатки до нього, розміщено у електронній системі закупівель як у форматі PDF так і у форматі DOC(X) та RTF, що стосується сканованих сторінок є технічною особливістю оприлюднення в електронній системі закупівель (Prozorro) на момент проведення процедури, але не порушує суті вимог законодавства.
Щодо сьомого питання запиту: Чому всупереч вимогам пункту 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, інформація у Договірній ціні (додаток № 1 до Договору №365), що оприлюднена у машинозчитувальному форматі текстових даних (файл «33_ДЦ_ДЦ_3.rtf») відрізняється від інформації у Договірній ціні, що оприлюднена у форматі PDF (файл «Договір № 365.pdf»), зокрема у файлі «33_ДЦ_ДЦ_3.rtf» відсутня інформація про Замовника і Підрядника?
Щодо сьомого питання запиту, недотримання вимоги щодо пункту 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, інформація у Договірній ціні (додаток № 1 до Договору №365), що оприлюднена у машинозчитувальному форматі текстових даних (файл «33_ДЦ_ДЦ_3.rtf») відрізняється від інформації у Договірній ціні, що оприлюднена у форматі PDF (файл «Договір № 365.pdf»), зокрема у файлі «33_ДЦ_ДЦ_3.rtf» ,інформація у договірній ціні у форматі PDF повністю відповідає файлу «33_ДЦ_ДЦ_3.rtf» , тільки відсутня інформація про Замовника і Підрядника, дана помилка не є свідомим порушенням, а зумовлене технологічними обставинами, Замовник визнає допущену технічну помилку та прийме заходи щодо усунення невідповідності.