-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з організації шкільного харчування, а саме забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів 1-4 класів та пільгових категорій (ДК 021:2015 CPV 55520000-1 Кейтерингові послуги)
Завершена
711 225.00
UAH без ПДВ
Номер:
a60be6e2e66640ed91916c5848865054
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-08-000072
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.10.2025 00:00
Період моніторингу:
08.10.2025 14:11 - 29.10.2025 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.10.2025 № 39-З
Сіверськодонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 08.10.2025 № 39-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
21 UA-2025-08-29-003993-a 29.08.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна КАЛЬНИЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції КП «Зеніт», встановлено порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимог частини 4 статті 41 Закону та пункту 18 Особливостей.
За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, надання відповіді на запит – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку шляхом внесення відповідних змін до укладеного договору, з метою приведення його у відповідність до проєкту договору, шляхом укладення додаткової угоди з відповідними змінами, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 жовтня 2025 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Гімназії № 278 Деснянського району міста Києва (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 29.08.2025 № 54, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Комунального підприємства «Зеніт» Деснянського району м. Києва (далі - КП «Зеніт»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця від 08.09.2025 № 58, повідомлення про намір укласти договір від 08.09.2025, договір про закупівлю послуг з організації шкільного харчування від 15.09.2025 № 278-ГХ/2, додаткові угоди до договору від 29.09.2025 № 1 та № 2, пояснення та документи надані Замовником 14.10.2025 та 22.10.2025 на запит органу державного фінансового контролю.
За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пунктів 5, 6 та 12 розділу «Підстави для відмови в участі процедури закупівлі (для переможців) Додатку № 2 до тендерної документації (далі – Додаток № 2) передбачено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, а саме: Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості».
При досліджені документів, наданих КП «Зеніт», яке визнано переможцем торгів встановлено, що на підтвердження вищезазначеної вимоги надано Скорочений витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», в якому відсутня інформація про притягнення до кримінальної відповідальності, або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, чим не дотримано вимоги пункту 12 розділу «Підстави для відмови в участі процедури закупівлі (для переможців) Додатку № 2.
Відповідно до вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель уразі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей.
Постановою Касаційного адміністративного суду Верховного Суду України від 02.03.2023 у справі 640/26603/21 (далі –Постанова) суд визнав, що публічна закупівля здійснюється поетапно, завершальним етапом якого є укладення та виконання договору. Враховуючи те, що принцип прозорості повинен застосовуватись на усіх етапах закупівель, а електронна система закупівель забезпечує, зокрема обмін інформацією і документами саме в електронному вигляді, виключним способом взаємодії між учасниками закупівлі та Замовником є електронна система закупівель. Окрім цього, в цій же Постанові наголошено, що дана правова норма стосується як учасників так і переможця/ів торгів.
Отже, на порушення вищезазначених вимог Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця торгів КП «Зеніт», як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпункті 12 пункту 47 Особливостей та уклав з ним договір надання послуг на суму 711 225,00 гривень.
Аналізом відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено розбіжності у пункті 3.1 розділу 3. Якість послуг та пункті 4.5 розділу 4. Порядок надання послуг та здійснення оплати. А саме: відповідно до проекту договору пункти викладено наступним чином:
- «3.1 Передбачені Договором послуги з організації шкільного харчування надаються на підставі щоденного меню, яке складається на підставі розробленого та затвердженого Виконавцем, погодженого у відповідному підрозділі Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів примірного чотирьохтижневого сезонного меню»;
- «4.5 Розрахунки за послуги, надані у відповідному календарному місяці, проводяться Замовником на підставі Актів приймання-передачі наданих послуг, в два етапи, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, остаточний розрахунок здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання Актів приймання-передачі наданих послуг».
В той же час пунктом 3.1 та 4.5 Договору від 15.09.2025 № 278-ГХ/2 передбачено:
- «3.1 Передбачені Договором послуги з організації шкільного харчування надаються на підставі щоденного меню, яке складається, виходячи із наявності продуктів, на підставі розробленого та затвердженого Виконавцем у відповідному підрозділі Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів примірного двотижневого меню»;
- «4.5 Розрахунки за послуги, надані у відповідному календарному місяці, проводяться Замовником за рахунок бюджетних коштів на підставі Актів приймання-передачі наданих послуг, в два етапи, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, остаточний розрахунок здійснюється не пізніше десятого числа місяця, наступного за звітним».
Також слід зазначити, що учасником процедури закупівлі КП «Зеніт» в складі своєї тендерної пропозиції надано лист від 14.08.2025 № 102/56-595, яким він погоджується з проектом договору про закупівлю та підтверджує згоду із запропонованими умовами договору.
На запит Управління, Замовником надано лист від КП «Зеніт» № 102/56-739 від 21.10.2025 з поясненням щодо змін і коригувань, виявлених при укладанні договору, що не спростовує факт виявлених порушень.
Згідно з пунктом 18 Особливостей та частиною 4 статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку цінив бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки.
Відповідно до підпункту 2 пункту 21 Особливостей та статті 43 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору з порушенням вимог пункту 18 цих Особливостей та частини четвертої статті 41 цього Закону.
Період усунення порушень:
28.10.2025 12:08 - 12.11.2025 00:00
Дата публікації висновку:
28.10.2025 12:08
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель від 28.10.2025
Дата публікації звіту:
31.10.2025 11:06
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто. 31.10.2025 в електронній системі закупівель оприлюднено Додаткову угоду № 3 від 30.10.2025, якою внесено зміни до пунктів 3.1 та 4.5 Договору № 278-ГХ/2 від 15.09.2025 року.
Дата публікації:
06.11.2025 11:06
Запити/Пояснення
Номер:
e9321ebdb6694acd8459927a5c6e7dec
Назва:
Запит про надання пояснення.
Дата опублікування:
09.10.2025 15:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з організації шкільного харчування, а саме забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів 1-4 класів та пільгових категорій (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за UA-2025-08-29-003993-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питаннь:
1. Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію стосовно джерел фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
4. Надати інформацію, в якому з файлів документів переможця процедури закупівлі КП «Зеніт» знаходиться Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк».
Номер:
94f4cd3c4e104b8c99aee815cf6a78c7
Назва:
ЗАМОВНИК НАДАЄ ПОЯСНЕННЯ, щодо здійснення ID моніторингу UA-M-2025-10-08-000072 від 08.10.2025 Пояснення Моніторинг до закупівлі Послуги з організації шкільного харчування, а саме забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів 1-4 класів та пільгових категорій (ДК 021:2015 CPV 55520000-1 Кейтерингові послуги) (UA-2025-08-29-003993-a) від 09.10.2025
Дата опублікування:
14.10.2025 15:58
Опис:
ЗАМОВНИК НАДАЄ ПОЯСНЕННЯ, щодо здійснення ID моніторингу UA-M-2025-10-08-000072 від 08.10.2025 Пояснення Моніторинг до закупівлі Послуги з організації шкільного харчування, а саме забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів 1-4 класів та пільгових категорій (ДК 021:2015 CPV 55520000-1 Кейтерингові послуги) (UA-2025-08-29-003993-a) від 09.10.2025
1. Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість
Обгрунтування розміру бюджетних призначень:
Розмір бюджетних призначень (витрат) визначався відповідно до кошторисних призначень по КЕКВ 2230 (продукти харчування) згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305 (зі змінами) «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» та рішення Київської міської ради від 05.12.2024 № 426/10234 «Про бюджет міста Києва на 2025 рік». Загальна кількість необхідного до закупівлі обсягу послуг сформована виходячи із потреби замовника.
Очікувану вартість визначено згідно вимогам додатку 9 «Норми споживання основних груп харчових продуктів» постанови КМУ №305 (зі змінами) та розміру бюджетного призначення на 2025 рік та з урахуванням діто-днів.
https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/A264B381CCAAE71EC2258CF5003398BA?EditDocument
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-08-29-003993-a
Обґрунтування доцільності закупівлі
На виконання:
відповідно до норм Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, а також з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (надалі Закон з особливостями). З дотриманням:
- Закону України «Про освіту»;
- Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 116 від 02 лютого 2011 року;
- Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» № 305 від 24 березня 2021 року;
- Методичних рекомендацій з організації харчування учнів у загальноосвітніх навчальних закладах, затверджені Наказом Міністерства економіки України № 265 від 01.08.2006 року.
Обґрунтування обсягів закупівлі: з метою забезпечення учнів закладу харчуванням, необхідні обсяги закупівлі 9300 одиниць з розрахунку:
одноразове гаряче харчування для учнів пільгових категорій віком 6-¬11 років 1725 одиниць
одноразове гаряче харчування для учнів пільгових категорій віком 11-¬14 років 1425 одиниць
одноразове гаряче харчування для учнів пільгових категорій віком 14¬-18 років 525 одиниць
забезпечення харчуванням учнів початкових класів віком 6-11 років 9300 одиниць
Обґрунтування якісних характеристик закупівлі: дотримання
-Закону України «Про освіту»;
- Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 116 від 02 лютого 2011 року;
- Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» № 305 від 24 березня 2021 року;
- Методичних рекомендацій з організації харчування учнів у загальноосвітніх навчальних закладах, затверджені Наказом Міністерства економіки України № 265 від 01.08.2006 року.
Очікувана ціна і обсяги закупівлі
Очікувана ціна за одну порцію сніданку без ПДВ:
- 76,00 грн. (сімдесят шість грн. 00 коп.) для дітей пільгових категорій 6-11 років;
- 78,00 грн. (сімдесят вісім грн. 00 коп.) для дітей учнів пільгових категорій 11-14 років.
- 79,00 грн. (сімдесят дев’ять грн. 00 коп.) для дітей учнів пільгових категорій 14-18 років
-76,00 грн. (сімдесят шість грн. 00 коп.) забезпечення харчуванням учнів початкових класів віком 6-11 років
Очікувана вартість закупівлі на 2025 рік: 711`225.00 грн. (сімсот одинадцять тисяч двісті двадцять п’ять грн. 00 коп.) без ПДВ.
Підстава і умови використання процедури закупівлі
Закон України «Про публічні закупівлі» (В редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019, ВВР, 2019, № 45, ст.289) {Із змінами}.
- розділ І, ст.2 щодо сфери застосування Закону;
- розділ IV, ст.ст. 20-33 щодо використання процедури відкритих торгів;
- розділ VIІІ, ст.ст. 41-43 щодо укладання договору про закупівлю
Закон України "Про внесення змін до деяких законів України у сфері державних закупівель щодо приведення їх у відповідність з міжнародними стандартами та вжиття заходів з подолання корупції" від 15.09.2015 №679-УІІІ.
- Постанова Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
- Постанова Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 р. № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану»
Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі на підставі:
-Закону України «Про освіту»;
- Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 116 від 02 лютого 2011 року;
- Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» № 305 від 24 березня 2021 року;
- Методичних рекомендацій з організації харчування учнів у загальноосвітніх навчальних закладах, затверджені Наказом Міністерства економіки України № 265 від 01.08.2006 року.
Очікувану вартість предмета закупівлі визначено шляхом:
- Розрахунку вартості сировинного набору для одноразового харчування учнів на 2025 рік за середніми цінами в грудні 2024 року за даними Державної служби статистики України
відповідно до Постанови КМУ «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 24 березня 2021 р. № 305 (зі змінами)
- Відповідно до Законів України „Про ціни і ціноутворення”, „Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”, „Про місцеві державні адміністрації”, постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.96 № 1548 „Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)”, розпорядження Виконавчого Органу Київської Міської Ради (КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ) від 29.12.2010 року № 1224 «Про встановлення граничних торговельних надбавок (націнок) на продукцію громадського харчування» врахувати на продукцію власного виробництва у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах у розмірі 50 відсотків (з урахуванням ПДВ) до вартості сировинного набору, розрахованого, враховуючи норми закладки сировини та закупівельні ціни на неї.
Враховуючи очікувані плани асигнувань очікувана ціна за одну порцію без ПДВ
- для дітей 6-11 років вартість порції 78 гривень;
- для дітей 11-14 років вартість порції 92 гривень;
- для дітей 15-18 років вартість порції 107 гривень.
Посилання на середні споживчі ціни на товари (послуги) Держстат України:
https://ukrstat.gov.ua/operativ/operativ2018/ct/sctp/Arch_sctp_u.htm
Розрахунок вартості сировинного набору для одноразового харчування учнів
на 2025 рік
за середніми цінами в грудні 2024 року за даними Державної служби статистики України
відповідно до Постанови КМУ «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 24 березня 2021 р. № 305 (зі змінами) додається у вигляді таблиці окремим файлом
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
Замовник надає посилання на сторінку власного власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі
https://kyiv278.school.org.ua/
3. Надати інформацію стосовно джерел фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК
https://www.dzo.com.ua/plans/36458151
-Тип джерела фінансування: Місцевий бюджет Спеціальний фонд, субвенція 391020.00 Гривня 1403 Забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам
-Тип джерела фінансування Місцевий бюджет
Загальний фонд, співфінансування 167580.00 Гривня 1021 Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету
-Тип джерела фінансування Місцевий бюджет Спеціальний фонд 152625.00 Гривня 1021 Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету
- Тип джерела фінансування Місцевий бюджет Спеціальний фонд 77860.00 гривня 1279 Реалізація заходів за рахунок освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (за спеціальним фондом державного бюджету) на забезпечення харчуванням учнів закладів загальної середньої освіти
Окремим файлом додаються документи стосовно джерел фінансування даної закупівлі
4. Надати інформацію, в якому з файлів документів переможця процедури закупівлі КП «Зеніт» знаходиться Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк».
Замовник надає інформацію, щодо переможця процедури закупівлі, яким було завантажено окремим файлом в електронній формі, в системі PROZORRO, в переліку документи пропозиції:
Скорочений витяг, який надає інформацію про наявність чи відсутність судимості, що повністю відповідає вимогам пункту 47 Особливостей, а саме:
- фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку;
- керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку;
- керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми;
Номер:
39e99f74a2c04707885217e2acb81372
Назва:
Запит про надання пояснення.
Дата опублікування:
20.10.2025 16:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів:
1. На виконання вимоги, зазначеної в п. 4 Додатку № 3 до ТД, КП «Зеніт» надано Примірне чотиритижневе сезонне меню (обіди), яке не скориговане для вікової групи учнів від 6 до 11 років, забезпечення харчуванням якої є предметом закупівлі.
2. Умови Договору відрізняються від змісту проекту договору, а саме у п. 3.1 розділу 3.Якість послуг та у п. 4.5 розділу 4. Порядок надання послуг та здійснення оплати.
Надайте, будь ласка пояснення з цього приводу.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк».
Номер:
cae4a83e456942c98cd1996f56f45011
Назва:
Замовник надає пояснення на запит від 20.10.2025 за номером закупівлі UА-2025-08-29-003993-а дата оголошення закупівлі 29.08.2025
Дата опублікування:
22.10.2025 15:58
Опис:
1. На виконання вимоги, зазначеної в п. 4 Додатку № 3 до ТД, КП «Зеніт» надано Примірне чотиритижневе сезонне меню (обіди), яке не скориговане для вікової групи учнів від 6 до 11 років, забезпечення харчуванням якої є предметом закупівлі:
-Згідно наказу МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ від 25.09.2020 № 2205 Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 10 листопада 2020 р. за № 1111/35394 Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти
{Із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства охорони здоров'я
№ 1984 від 20.09.2021
№ 1371 від 01.08.2022
№ 79 від 10.01.2025}
САНІТАРНИЙ РЕГЛАМЕНТ
для закладів загальної середньої освіти
V. Забезпечення освітнього процесу
Вимоги до організації освітнього процесу
1. Структура і тривалість навчального року, навчального тижня, навчального дня, занять, відпочинку між ними, форми організації освітнього процесу визначаються відповідно до статті 10 Закону України «Про повну загальну середню освіту».
Організація освітнього процесу не повинна призводити до перевантаження учнів та має забезпечувати безпечні, нешкідливі та здорові умови здобуття освіти.
Гігієнічні правила складання розкладу навчальних занять та розподілу навчального навантаження протягом тижня наведені у додатку 7 до цього Санітарного регламенту. Допустима сумарна кількість годин (навчальних занять) тижневого навантаження учнів наведена у додатку 8 до цього Санітарного регламенту.
Приватні та корпоративні заклади освіти, учні яких розпочинають навчання з 8.00-9.00 год. та продовжують здобуття освіти і перебувають в такому закладі після 14.00 год., освітні програми яких розроблені відповідно до вимог статті 11 Закону України «Про повну загальну середню освіту» та містять (за рахунок власних надходжень) збільшену кількість навчальних предметів (інтегрованих курсів) та/або навчальних годин (навчальних занять) порівняно з відповідними типовими освітніми програмами, повинні створити умови для фізичного і психологічного відпочинку учнів, організувати 3-4 разове гаряче харчування, протягом всього навчального дня мати психологічний та медичний супровід освітнього процесу, дотримуватися вимог цього Санітарного регламенту щодо тривалості навчальних занять, перерв між ними, прогулянки, самопідготовки, чергування протягом дня і тижня видів діяльності, навчальних занять з навчальних предметів природничо-математичного, суспільно-гуманітарного циклів із навчальними предметами художньо-естетичного, фізкультурно-оздоровчого та технологічного циклів з урахуванням Гігієнічних правил складання розкладу навчальних занять наведених у додатку 7 до цього Санітарного регламенту.
У державних та комунальних закладах освіти розклад занять має забезпечувати послідовність проведення навчальних занять, не допускається встановлення тривалих перерв (більше ніж 30 хвилин) між навчальними заняттями.
Початок навчального дня не повинен бути раніше 8:00 години, початок занять у другу зміну - не пізніше 14:00 години (для учнів, які здобувають освіту за вечірньою формою - не пізніше 16:00 години). У закладах освіти, які працюють у дві зміни, навчання учнів 1-4 класів, повинно бути організовано у першу зміну та на підставі Наказу ГІМНАЗІЯ № 278 ДЕСНЯНСЬКОГО РАЙОНУ МІСТА КИЄВА (ГІМНАЗІЯ № 278) №90-од від 01.09.2025
Про організацію харчування у І семестрі 2025/2026 н.р.
Відповідно до Законів України «Про місцеві державні адміністрації», «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», «Про охорону дитинства», «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб», «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», Указу Президента України від 17 березня 1998 року №197/98 «Про деякі заходи щодо державної підтримки сімей з неповнолітніми дітьми працівників органів внутрішніх справ, які загинули під час виконання службових обов’язків», постанов Кабінету Міністрів України від 02 лютого 2011 року № 116 «Про затвердження Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно- технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість», від 24 березня 2021 року № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», від 13 серпня 2025 року № 969 «Деякі питання фінансування харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти за кошти Всесвітньої продовольчої програми Організації Об’єднаних Націй у 2025 році», наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01 жовтня 2012 року № 590 «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Систем управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)», наказу від 17 листопада 2015року № 429 «Про затвердження Змін до Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Систем управління безпечністю харчових продуктів», рішень Київської міської ради від 09 жовтня 2014 року № 271/271 «Про надання додаткових гарантій учасникам антитерористичної операції та членам їх сімей», від 03 березня 2016 року №118/118 «Про надання додаткових пільг і гарантій сім’ям киян - Героїв Небесної Сотні та киянам - постраждалим учасникам Революції Гідності», від 24 листопада 2022 року № 5669/5710 «Про забезпечення харчуванням учнів з числа дітей з інвалідністю, які здобувають освіту в комунальних закладах загальної середньої освіти територіальної громади міста Києва», від 23 березня 2023 року № 6251/6292 «Про забезпечення харчуванням деяких категорій вихованців, учнів та студентів у закладах освіти, заснованих на комунальній власності територіальної громади міста Києва» (у редакції рішення Київської міської ради від 15 квітня 2025 року №41/10508), від 20 лютого 2025 року № 30/10497 «Про надання додаткових пільг і гарантій киянам - Захисникам, Захисницям України та деяким іншим категоріям осіб», міської комплексної цільової програми «Освіта Києва. 2024-2025 роки», затвердженої рішенням Київської міської ради від 07 грудня 2023 року №7508/7549, та з метою організації якісного харчування для здобувачів освіти та ефективного використання бюджетних коштів
НАКАЗУЮ:
1. Забезпечити з 01 вересня 2025 року до кінця І семестру 2025/2026 навчального року гарячим харчуванням з одноразовим режимом за рахунок коштів бюджету наступні категорії здобувачів освіти:
- учні початкових класів;
- учні 5-9 класів пільгових категорій із числа: дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування; дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних та інклюзивних класах (групах); дітей з інвалідністю; дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям»; дітей, які є внутрішньо переміщеними особами чи дітей, які мають статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій і збройних конфліктів; дітей із сімей з числа осіб, визначених у статті 10, 10і Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»; дітей працівників органів внутрішніх справ, які загинули під час виконання службових обов’язків; дітей киян - Захисників та Захисниць України; дітей киян - постраждалих учасників Революції Гідності, дітей киян - загиблих (померлих) Захисників та Захисниць України; дітей киян - Героїв Небесної Сотні; дітей киян - Захисників та Захисниць України, які перебувають в полоні або зникли безвісти; дітей Захисників та Захисниць України, постраждалих учасників Революції Гідності, дітей із членів сімей загиблих (померлих) Захисників та Захисниць України, дітей сімей Героїв Небесної Сотні, членів сімей Захисників, Захисниць України, які перебувають в полоні або зникли безвісти, на яких не поширюється дія рішення Київської міської ради від 20 лютого 2025 року № 30/10497 «Про надання додаткових пільг і гарантій киянам-Захисникам, Захисницям України та деяким іншим категоріям осіб». '
2. Неухильно дотримуватись вимог законодавства щодо організації харчування здобувачів освіти.
3. Встановити такий графік харчування здобувачів освіти:
сніданок (1-4-ті класи) -3 перерва 11:00 - 11:30 (ЗО хв) сніданок (5-9-ті кчаси) - 3 перерва 11:05 - 11:30 (25 хв) обід (1-4 кчас) - 5 перерва 13:00 - 13:30
4. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Катерині Сергатюк:
4.1. Взяти під особистий контроль питання організації безпечного та якісного харчування учнів.
4.2. Здійснювати постійний контроль за санітарно - гігієнічним режимом харчоблоків, їдальні, своєчасним проходженням обов’язкових медичних оглядів та дотриманням особистої гігієни працівниками, які забезпечують організацію харчування.
4.3. Вжити заходів щодо неухильного дотримання нормативно-правових документів стосовно організації харчування.
4.4. Здійснювати систематичний контроль за фактичною кількістю дітей, які отримують безкоштовне харчування.
4.5. Здійснювати систематичний контроль за асортиментом буфетної продукції.
4.6. Вжити дієвих заходів щодо підвищення ефективності роботи комісії громадського контролю з питань організації харчування.
5. З метою забезпечення порядку під час сніданків та обідів класним керівникам 1-4 класів та вихователям ГПД супроводжувати учнів до їдальні.
6. Класним керівникам 1-9 класів:
6.1. Довести до відома батьків інформацію про пільги щодо безкоштовного харчування учнів у їдальні.
6.2. Перевірити необхідні документи, що передбачають право дитини на пільгове харчування.
6.3. Систематично проводити з учнями бесіди щодо важливості й необхідності гарячого харчування учнів, інструктажі з питань безпеки життєдіяльності та правил поведінки в їдальні.
6.4. Кожну п’ятницю проводити звірку кількості учнів, які харчуються в їдальні, з журналом обліку харчування.
7. Завідувачу господарства Віктору Черняку:
7.1. Забезпечити належні санітарно-гігієнічні умови в приміщеннях їдальні.
7.2. Забезпечити безперебійне ГВП, функціонування рукомийників, сушарок, використання паперових рушників, наповнення дозаторів рідким милом.
7.3. Організувати миття та дезінфекцію поверхонь столів, лав, дверних ручок.
7.4. Забезпечити вологе прибирання, провітрювання обідньої зали та харчоблоку в перервах між прийомами їжі здобувачів освіти.
7.5. Затвердити графік вологого прибирання, провітрювання та дезінфекції приміщень їдальні.
8. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника директора з навчально-виховної роботи Катерину Сергатюк.
На підставі вищевикладеного Примірне чотиритижневе сезонне меню (обіди), не мають бути скориговані для вікової групи учнів від 6 до 11 років, тому що навчання учнів 1-4 класів, повинно бути організовано у першу зміну (сніданки).
НАКАЗ МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ 25.09.2020 № 2205 Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти та НАКАЗ ГІМНАЗІЯ № 278 ДЕСНЯНСЬКОГО РАЙОНУ МІСТА КИЄВА Про організацію харчування у І семестрі 2025/2026 н.р. від 01.09.2025 №90-од буде додано окремим файлом
2. Умови Договору відрізняються від змісту проекту договору, а саме у п. 3.1 розділу 3.Якість послуг та у п. 4.5 розділу 4. Порядок надання послуг та здійснення оплати:
-Згідно листа від 21.10.2025 №102/56-739 Комунальне підприємство «Зеніт» Деснянського району м. Києва
Комунальне підприємство «Зеніт» Деснянського району м. Києва звертається до Вас із проханням врахувати наші пояснення щодо змін і коригувань, виявлених при укладанні договору між Замовником - Гімназія № 278 Деснянського району міста Києва та Виконавцем - Комунальним підприємством «Зеніт» Деснянського району м. Києва за результатами тендерних торгів (закупівля UА-2025-08-29-003993-а).
В п.3.1. Договору була допущена невимушена технічна помилка при підготовці договору, для виправлення якої просимо врахувати внесення відповідних змін через надання окремої додаткової угоди з оформленим належним чином пунктом 3.1. відповідно до тексту вказаного у тендерній документації проекту договору:
«3.1. Передбачені Договором послуги з організації шкільного харчування надаються на підставі щоденного меню, яке складається на підставі розробленого та затвердженого Виконавцем, погодженого у відповідному підрозділі Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту прав споживачів примірного чотиритижневого сезонного меню».
Стосовно п.4.5. Договору повідомляємо наступне: Комунальне підприємство «Зеніт» Деснянського району м. Києва (Підприємство) належить до територіальної громади міста Києва, основним видом виробничої діяльності якого є організація харчування учнів у навчальних закладах Деснянського району. Підприємство працює виключно на комерційній основі і зобов’язане своєчасно сплачувати податки та обов’язкові платежі згідно вимог чинного законодавства. Вивчивши наданий в тендерній документації проект договору щодо «розрахунків за послуги, надані в відповідному календарному місяці, проводяться Замовником на підставі Актів приймання-передачі наданих послуг, в два етапи, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, остаточний розрахунок здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання Актів приймання-передачі наданих послуг», а це майже півтора місяця.
Для забезпечення наявності необхідних фінансових можливостей для розрахунків з бюджетом, Підприємство внесло зміни в п.4.5. проекту Договору, скоригувавши терміни розрахунків Замовника з Виконавцем, з метою недопущення виникнення заборгованості з розрахунків з бюджетом, тим більше, що п.4.6. цього Договору передбачає в разі затримки оплати наданих послуг Замовник зобов’язується провести оплату протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня надходження коштів на свій розрахунковий рахунок.
Лист від 21.10.2025 №102/56-739 Комунальне підприємство «Зеніт» Деснянського району м. Києва, надається окремим файлом