• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • Скасування закупівлі

Капітальний ремонт котельні з заміною котельного устаткування Великоп’ятигірської гімназії Райгородоцької сільської ради Бердичівського району Житомирської області по вул..Миру, 25Б с.Велика П’ятигірка Бердичівського району Житомирської області

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 21 день назад

2 065 713.20 UAH з ПДВ
Номер: 345f02e118f948df8a6acf4a29ecc5e8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-09-22-000071
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.09.2025 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 22.09.2025 17:45 - 14.10.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Н А К А З 22.09.2025 № 85-з Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Сергій КОМАШНЯ Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 22.09.2025 № 85-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 7. UA-2025-08-29-003966-a. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 41) 242-08-14, h.v.yasinska@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «Котлосервіс» встановлено порушення вимог пункту 43 та підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (далі - Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі - Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Відділу освіти, культури, молоді та спорту Райгородоцької сільської ради Бердичівського району Житомирської області (далі - Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 29.08.2025 № 54, тендерна пропозиція переможця приватного підприємства «Котлосервіс» (далі – ПП «Котлосервіс»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.09.2025 № 57 та від 01.10.2025 № 61, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 15.09.2025, інформація з власного веб-сайту Замовника за посиланням: https://raygorodocka-gromada.gov.ua/news/1758713721/, відповіді Замовника на пояснення, оприлюднені в електронній системі закупівель 26.09.2025 та 01.10.2025, інформація про відміну від 01.10.2025. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП «Котлосервіс» встановлено наступне. Відповідно до вимог пункту 1 розділу 1 Додатку № 1 до тендерної документації Замовника, на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», від учасників процедури закупівлі імперативно вимагалося надання у складі тендерної пропозиції довідки про наявність матеріально-технічної бази учасника відповідно до запропонованої форми 1, що визначена у Додатку № 6 до тендерної документації, а також гарантійного листа про те, що зазначене обладнання та техніка не перебувають в заставі чи іншому обтяжені. Моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ПП «Котлосервіс» відсутній вказаний вище гарантійний лист, чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу 1 Додатку № 1 до тендерної документації. На запит посадової особи органу державного фінансового контролю, Замовником 26.09.2025 надано пояснення, що «…Замовником не надання даного гарантійного листа було віднесено до формальних (несуттєвих) помилок, але додатково нами було перевірена інформація надана учасником через Державний реєстр обтяжень рухомого майна та Державний реєстр речових прав на нерухоме майно, інформації про те, що зазначене обладнання та техніка перебувають в заставі чи іншому обтяжені - не виявлено.», яким не спростовано вказане порушення. Також, моніторингом встановлено, що учасником ПП «Котлосервіс» у складі тендерної пропозиції не надано інструкцію по монтажу та експлуатації, чим не дотримано вимоги Додатку № 2 до тендерної документації. Пунктом 43 Особливостей зазначено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється, у тому числі, відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи вищевикладене, Замовник в порушення вимог пункту 43 Особливостей, не виявив та не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення вищезазначених невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ПП «Котлосервіс» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції. В Додатку № 2 до тендерної документації визначено, що запропоновані учасником характеристики котлів не повинні відрізнятися від технічних, якісних характеристик, які зазначені у технічному завдані, а також, що оскільки проект вже виготовлений - габаритні розміри котла є визначальними і повинні відповідати тим, що зазначені в технічному завданні. Проведеним аналізом таблиці 8 Технічних умов України 25.2-40109587-001:2017 «Котли твердопаливні водогрійні сталеві», розроблених ТОВ «Кронас-Північ» (далі – ТУ У 25.2-40109587-001:2017), наданих у складі тендерної пропозиції (ст. 69-128 файлу «02. ДОВІДКИ, ЛИСТИ.pdf»), та Інструкції з експлуатації, яка розміщена на сайті виробника ТОВ «Кронас-Північ» за посиланням: https://kronas.ua/wp-content/uploads/2023/07/Kronas-Prom-%D0%86%D0%BD%D1%81%D1%82%D1%80%D1%83%D0%BA%D1% 86%D1%96%D1%8F-%D0%B4%D0%BE-%D0%BA%D0%BE%D1%82%D0% BB%D0%B0.docx.pdf, встановлено, що характеристики котла Kronas Prom 150, запропонованого учасником ПП «Котлосервіс», фактично відрізняються від характеристик, які вимагаються Замовником та зазначені у технічному завдані, а саме: - поверхня нагріву кола – вимагається у технічному завдані 15,3 кв.м, відповідно до таблиці 8 ТУ У 25.2-40109587-001:2017 та Інструкції з експлуатації фактично становить 12 кв.м; - водяна ємність котла - вимагається 410 куб.м., становить - 371 куб.м.; - вага котла - вимагається 1327 кг, становить - 1273 кг; - мінімальна та максимальна температури води вимагається 55-95 С, становить - 58-90 С відповідно; - габаритні розміри котла - вимагається 825/1905/2170, становить - 848/1923/2023. Таким чином, за результатами проведеного моніторингу встановлено, що в порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «Котлосервіс», як таку, що не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. На запит посадової особи органу державного фінансового контролю, Замовником 01.10.2025 надано пояснення, що «Зважаючи на зауваження органу державного фінансового контролю (ID моніторингу UA-M-2025-09-22-000071) при розгляді тендерної пропозиції ПП «КОТЛОСЕРВІС» Замовником не було виявлено невідповідність учасника вимогам Додатку 2 до тендерної документації, а саме характеристики котла Kronas Prom 150, запропонованого учасником ПП»КОТЛОСЕРВІС, фактично відрізняються від характеристик котла, які вимагаються Замовником та зазначені у технічному завданні, що не відповідає вимогам Додатку 2 до тендерної документації Замовника. Підпунктом 2 пункту 50 Особливостей передбачено, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні». Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовником на запит органу державного фінансового контролю щодо вищевказаних порушень законодавства у сфері закупівель, протоколом уповноваженої особи Замовника від 01.10.2025 № 61 відмінено процедуру закупівель відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей.
Період усунення порушень: 06.10.2025 17:47 - 21.10.2025 00:00
Дата публікації висновку: 06.10.2025 17:47

Запити/Пояснення