• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Оборонна закупівля
  • Без аукціону

Квадрокоптер DJI Mavic 3T Enterprise (Thermal) (CP.EN.00000415.01)

Завершена

10 400 000.00 UAH без ПДВ
Номер: e141462a1f9a43b4a85470d7bb476b89
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-23-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.10.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 23.10.2025 12:16 - 13.11.2025 23:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 22.10.2025 Київ № 283 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 12 UA-2025-08-29-003622-a 29.08.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, v.m.pyrch@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо повноти оприлюднення інформації встановлено порушення вимог пункту 13 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі, своєчасності укладання Договору про закупівлю, його оприлюднення, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення закупівлі без використання електронної системи вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (в редакції станом на дату проведення закупівлі) (далі – Особливості № 1275), Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості № 1178), наявності підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: звіт про укладений договір військовою частиною 7039 (далі – Замовник) від 29.08.2025, договір про закупівлю товарів за державні кошти від 29.08.2025 № 180 укладений з товариством з обмеженою відповідальністю «СПЕЦПРИЛАД» на загальну суму 10 400 000,00 грн без ПДВ (далі - Договір), пояснення та документи Замовника надані 28.10.2025 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель. Відповідно до пункту 9 Особливостей № 1275 придбання державними замовниками товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис. гривень, робіт оборонного призначення та робіт для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони у разі, коли їх вартість дорівнює або перевищує 1,5 млн. гривень (крім закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю, а також закупівлі озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин та послуг із розроблення, ремонту, модернізації озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин, товарів, робіт і послуг для будівництва військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд), без проведення закупівель в електронній системі закупівель допускається за наявності однієї з обставин, передбачених пунктом 13 Особливостей № 1178. Згідно пункту 13 Особливостей № 1178 визначено, що у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. Однак Замовник, в порушення вимог пункту 13 Особливостей №1178, не розмістив в електронній системі закупівель обґрунтування підстав для здійснення закупівлі без проведення відкритих торгів / спрощеної закупівлі. На запит Держаудитслужби, Замовник 28.10.2025 в електронній системі закупівель пояснив «…для закупівлі товару у разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником. Підтвердженням нагальності закупівлі є Рапорт ініціатора закупівлі №8452/Р від 28.08.2025р. (додаток 4) та Наказ № 709 НАГД від 29.08.2025р. «Про забезпечення закупівлі по нагальній потребі» з відповідним обґрунтуванням в додатку до цього Наказу (Додаток 5)…» В ході моніторингу до відповіді на запит Держаудитслужби Замовник оприлюднив наказ командира військової частини А7039 «Про забезпечення закупівлі по нагальній потребі» від 29.08.2025 № 709/нагд щодо затвердження та оприлюднення обґрунтування та рапорт командира військової частини А7039.
Період усунення порушень: 10.11.2025 17:35 - 25.11.2025 00:00
Дата публікації висновку: 10.11.2025 17:35

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Директору Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексію АЛЕКСАНДРОВУ З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель у закупівлі UA-2025-08-29-003622-a, доводимо до Вашого відома, наступне. Військовою частиною А7039 здійснено заходи щодо недопущення встановленого порушення в подальшому, а саме проведено додаткове вивчення та аналіз положень п. 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178. Уповноваженій особі із закупівель нагадано про її права та обов’язки, у зв’язку із чим буде докладено зусиль у майбутньому щодо недопущення аналогічних порушень. Уповноважена особа із закупівель ВЧ А7039 молодший лейтенант Сергій Міхно
Дата публікації звіту: 17.11.2025 15:02

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: усунуто
Дата публікації: 19.12.2025 16:16

Запити/Пояснення