-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Перехідники для бурильної колони
Звертаємо вашу увагу та додатково уточнюємо, що при заповненні розділу "Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі" учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, а Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей (детально описано у додатку 4 до ТД).
Завершена
8 954 800.00
UAH без ПДВ
Номер:
61336c6e51764ad09adedc4d51e99b15
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-08-000055
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.10.2025 00:00
Період моніторингу:
08.10.2025 14:18 - 29.10.2025 23:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.10.2025 № 39-З
Сіверськодонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 08.10.2025 № 39-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2025-08-29-003291-a 29.08.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна КАЛЬНИЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 жовтня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) закупівель Акціонерного товариства «УКPНAФТА» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену уповноваженою особою (протокольне рішення від 08.09.2025 № 01/01/13/10/01/01/263-2-ЮШ), запитання до процедури від 01.09.2025, відповідь Замовника від 04.09.2025, запитання до процедури від 02.09.2025, відповіді Замовника від 04.09.2025, запитання до процедури від 04.09.2025, відповіді Замовника від 05.09.2025, запитання до процедури від 05.09.2025, відповідь Замовника від 05.09.2025, запитання до процедури від 05.09.2025, відповіді Замовника від 08.09.2025, запитання до процедури від 16.09.2025, відповідь Замовника від 19.09.2025, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Ендейвер» (далі – ТОВ «Ендейвер»), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «SHANGHAI TAITO INTERNATIONAL TRADING CO., LTD.» (далі – ТОВ «SHANGHAI TAITO INTERNATIONAL TRADING CO., LTD.»), протокол щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Ендейвер» від 23.09.2025, протокол щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Ендейвер» від 25.09.2025, протокол щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «SHANGHAI TAITO INTERNATIONAL TRADING CO., LTD.» від 01.10.2025, протокол визначення переможця закупівлі ТОВ «SHANGHAI TAITO INTERNATIONAL TRADING CO., LTD.» від 06.10.2025, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 06.10.2025, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 14.10.2025 та 24.10.2025.
Період усунення порушень:
28.10.2025 15:01 - 01.11.2025 00:00
Дата публікації висновку:
28.10.2025 15:01
Запити/Пояснення
Номер:
59c2f64db72b46d7b9f84643992a565b
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
09.10.2025 11:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі перехідників для бурильної колони за кодом ДК 021:2015: 43132200-9 — Бурильні установки (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-29-003291-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступні питання:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
5bc6f726d55b43769b2440b5a7fd8e91
Назва:
На запит
Дата опублікування:
14.10.2025 17:00
Опис:
09.10.2025 Управлінням Північно-східного офісу в Луганській області Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) під час здійснення моніторингу процедури закупівлі (UA-M-2025-10-08-000055, наказ від 08.10.2025 № 39-3) за предметом: Перехідники для бурильної колони, за кодом ДК 021:2015: 43132200-9 – Бурильні установки, ідентифікатор закупівлі UA-2025-08-29-003291-a (далі – Закупівля) оприлюднено Запит замовнику на пояснення (далі – Запит), згідно з яким відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, у ДАСУ постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступні питання:
«1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.»
Акціонерне товариство «Укрнафта» (далі - Замовник), з дотриманням строку, встановленого частиною п`ятою статті 8 Закону, з метою виконання Запиту, надає через електронну систему закупівель відповідні пояснення, а також інформацію та документи:
1. Щодо обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості
Джерело фінансування Закупівлі – власний бюджет (кошти від господарської діяльності Товариства).
Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Перехідники для бурильної колони, ДК 021:2015:43130000-3: Бурове обладнання здійснено на підставі заявок структурних підрозділів АТ «Укрнафта» та моніторингу цін.
Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник керувався:
- примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275;
- Регламентом взаємодії структурних підрозділів ПАТ «Укрнафта» під час закупівель товарів, робіт та послуг», затвердженого наказом ПАТ «Укрнафта» від 05.11.2024 № 479 (зі змінами, внесеними наказом ПАТ «Укрнафта» від 28.07.2025 № 443);
- Результатами моніторингу ринку шляхом розміщення відповідної інформації на комерційному електронно-торговому майданчику SmartTender (https://smarttender.biz/, процедура №28664505), а також шляхом запиту комерційних пропозицій потенційним учасникам електронною поштою.
При проведенні попереднього моніторингу цін Замовником були отримані цінові пропозиції (у вигляді комерційних пропозицій) від потенційних учасників та визначена очікувана вартість (за найбільш економічно вигідною пропозицією відповідно до технічних та інших вимог Замовника) із врахуванням наступних отриманих комерційних пропозицій:
- ТОВ «Ендейвер» (Файл під назвою «3.КП_ТОВ Ендейвер .pdf»);
- ТОВ «Денімекс Юкрейн» (Файл під назвою «4. КП_ТОВ Денімекс Юкрейн.pdf»).
За результатами моніторингу ринку очікувана вартість Закупівлі визначена в розмірі 8 954 800,00 грн без ПДВ за мінімальною пропозицією.
Аналітична таблиця формування очікуваної вартості та комерційні пропозиції додаються.
На підставі зазначеної очікуваної вартості було оголошено торги з ідентифікатором UA-2025-08-29-003291-a.
Необхідні технічні та якісні характеристики предмета даної закупівлі визначені з урахуванням специфіки предмета закупівлі, національних стандартів, технічних умов виробників, а також реальних потреб Замовника та зазначені у Технічній специфікації, що є частиною тендерної документації та відповідають прийнятим вимогам до предмету закупівлі.
Визначені в тендерній документації технічні та якісні характеристики предмета закупівлі є мінімально необхідними та достатніми (оптимальними) для задоволення потреб Замовника та відповідають пропозиціям відповідного ринку.
2. Щодо оприлюднення на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
Постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі — Постанова № 710) затверджено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету.
Відповідно до пункту 41 Постанови № 710 головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Повідомляємо, що АТ «Укрнафта» не належить до суб’єктів, перелічених у пункті 41 Постанови № 710, тому на Товариство не поширюються вимоги щодо розміщення на власному веб-сайті зазначеної вище інформації.
Джерело фінансування Закупівлі - власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Додатки додаються.
Номер:
541499e72e9e4c509d88888258d19c74
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
21.10.2025 12:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі перехідників для бурильної колони за кодом ДК 021:2015: 43132200-9 — Бурильні установки (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-29-003291-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступні питання:
1. Відповідно до пункту 1 Розділу III до тендерної документації Вами установлена вимога щодо подання тендерної пропозиції в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну (у разі подання пропозиції Учасником-нерезидентом - приведена ціна, визначена відповідно до пункту 6.1 Розділу І цієї ТД), яка не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в оголошені про проведення відкритих торгів.
Разом з цим, відповідно до пункту 6.1 Розділу І до тендерної документації Розрахунок приведеної ціни тендерної пропозиції здійснюється з урахуванням умов цього пункту та шляхом заповнення даних в таблиці розрахунку приведеної вартості у Додатку 5.1. до цієї ТД.
Згідно з оголошенням про проведення відкритих торгів кінцевий строк подання тендерних пропозицій 20 вересня 2025 12:00. Проте, учасник ТОВ «SHANGHAI TAITO INTERNATIONAL TRADING CO., LTD.» на виконання вимог пункту 6.1 Розділу І та пункту 1 Розділу III до тендерної документації оприлюднив файл (Додаток_5.1 та 5.2 Розрахунки до тендерної (ц_нової) пропозиц_ї.pdf), в якому зазначив Розрахунок приведеної вартості пропозиції на поставку товарів (в гривні до умов поставки DDP) з сумою 5 973 915,74 грн. без ПДВ, тобто вже після аукціону (07 жовтня 2025 10:55), а на етапі «подання тендерних пропозицій» учасник ТОВ «SHANGHAI TAITO INTERNATIONAL TRADING CO., LTD.» не завантажив в електронну систему закупівель інформацію (документи) про ціну (до аукціону), що не відповідає вимогам пункту 6.1 Розділу І та пункту 1 Розділу III до тендерної документації.
Просимо надати пояснення стосовно цього питання.
2. Відповідно до пункту 2.1.1 Розділу II Додатку 2 до тендерної документації на підтвердження тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмету закупівлі учасник повинен подати заповнену та підписану Технічну специфікацію, технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі, за формою, наведеною в Додатку 1 до цієї ТД. Крім того, відповідно до пункту 2.1.2 Розділу II Додатку 2 до тендерної документації учасник подає копію(-ї) сертифікату(-ів) якості та/або іншого аналогічного документу та/або інспекційного сертифікату та/або документу про результати заводських випробувань (Mill Test Certificate) від виробника на одну будь-яку позицію, що є предметом закупівлі, що містить наступну інформацію, зокрема, геометричні розміри (загальна довжина, зовнішній діаметр, внутрішній діаметр).
На вищезазначені вимоги учасник ТОВ «SHANGHAI TAITO INTERNATIONAL TRADING CO., LTD.» в складі своєї тендерної пропозиції надав файл (Додаток 1.pdf), в якому зазначив технічні характеристики запропонованого товару, а саме : Перехідник для бурильної колони 7 5/8 Reg Box / 6 5/8 FH Pin загальною довжиною 507 мм. В той же час, у наданому учасником сертифікаті якості на вищезазначений товар, зазначена загальна довжина перехідника 530 мм, що суперечить характеристикам, запропонованим учасником в файлі (Додаток 1.pdf).
Просимо надати пояснення стосовно цього питання.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
21bd6ab609194949956a9a7c49068cdb
Назва:
Щодо надання пояснень
Дата опублікування:
24.10.2025 15:16
Опис:
13.10.2025 Державною аудиторською службою України (далі – ДАСУ) під час здійснення моніторингу процедури закупівлі за предметом: Засувки клинові в асортименті, ідентифікатор закупівлі UA-2025-08-14-010035-a (далі – Закупівля) оприлюднено Запит замовнику на пояснення (далі – Запит), згідно з яким у ДАСУ постала потреба в отриманні пояснень, а саме:
1. Відповідно до пункту 1 Розділу III до тендерної документації Вами установлена вимога щодо подання тендерної пропозиції в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну (у разі подання пропозиції Учасником-нерезидентом - приведена ціна, визначена відповідно до пункту 6.1 Розділу І цієї ТД), яка не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в оголошені про проведення відкритих торгів. Разом з цим, відповідно до пункту 6.1 Розділу І до тендерної документації Розрахунок приведеної ціни тендерної пропозиції здійснюється з урахуванням умов цього пункту та шляхом заповнення даних в таблиці розрахунку приведеної вартості у Додатку 5.1. до цієї ТД. Згідно з оголошенням про проведення відкритих торгів кінцевий строк подання тендерних пропозицій 20 вересня 2025 12:00. Проте, учасник ТОВ «SHANGHAI TAITO INTERNATIONAL TRADING CO., LTD.» на виконання вимог пункту 6.1 Розділу І та пункту 1 Розділу III до тендерної документації оприлюднив файл (Додаток_5.1 та 5.2 Розрахунки до тендерної (ц_нової) пропозиц_ї.pdf), в якому зазначив Розрахунок приведеної вартості пропозиції на поставку товарів (в гривні до умов поставки DDP) з сумою 5 973 915,74 грн. без ПДВ, тобто вже після аукціону (07 жовтня 2025 10:55), а на етапі «подання тендерних пропозицій» учасник ТОВ «SHANGHAI TAITO INTERNATIONAL TRADING CO., LTD.» не завантажив в електронну систему закупівель інформацію (документи) про ціну (до аукціону), що не відповідає вимогам пункту 6.1 Розділу І та пункту 1 Розділу III до тендерної документації. Просимо надати пояснення стосовно цього питання.
2. Відповідно до пункту 2.1.1 Розділу II Додатку 2 до тендерної документації на підтвердження тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмету закупівлі учасник повинен подати заповнену та підписану Технічну специфікацію, технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі, за формою, наведеною в Додатку 1 до цієї ТД. Крім того, відповідно до пункту 2.1.2 Розділу II Додатку 2 до тендерної документації учасник подає копію(-ї) сертифікату(-ів) якості та/або іншого аналогічного документу та/або інспекційного сертифікату та/або документу про результати заводських випробувань (Mill Test Certificate) від виробника на одну будь-яку позицію, що є предметом закупівлі, що містить наступну інформацію, зокрема, геометричні розміри (загальна довжина, зовнішній діаметр, внутрішній діаметр). На вищезазначені вимоги учасник ТОВ «SHANGHAI TAITO INTERNATIONAL TRADING CO., LTD.» в складі своєї тендерної пропозиції надав файл (Додаток 1.pdf), в якому зазначив технічні характеристики запропонованого товару, а саме : Перехідник для бурильної колони 7 5/8 Reg Box / 6 5/8 FH Pin загальною довжиною 507 мм. В той же час, у наданому учасником сертифікаті якості на вищезазначений товар, зазначена загальна довжина перехідника 530 мм, що суперечить характеристикам, запропонованим учасником в файлі (Додаток 1.pdf). Просимо надати пояснення стосовно цього питання.
Акціонерне товариство «Укрнафта» (далі - Замовник), з дотриманням строку, встановленого частиною п`ятою статті 8 Закону України «Про публічні зsакупівлі» (далі – Закон), з метою виконання Запиту, надає через електронну систему закупівель відповідні пояснення, а також інформацію та документи:
Щодо розрахунку ціни пропозиції:
Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу III до тендерної документації (далі – ТД):
«Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель:
шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про:
- ціну (ціна - загальна ціна тендерної пропозиції без ПДВ яка включає усі витрати Учасника, зокрема, пов’язані з постачанням товару/ наданням послуг /виконанням робіт, у разі подання пропозиції Учасником-нерезидентом - приведена ціна, визначена відповідно до п.6.1 Розділу І цієї ТД), яка не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в оголошені про проведення відкритих торгів;
- інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником);
- відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення);
- відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в ТД;
та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у ТД та Додатку 2 до ТД.».
Враховуючи зазначене, в ТД чітко визначено, яка інформація заповнюється в електронній формі в окремих полях і чітко визначено перелік документів (Додаток 2 до ТД), які необхідно завантажити учасникам.
Також, пунктом 6.1 «Умови участі Учасників-нерезидентів та/або валюта тендерної пропозиції учасника подається в іншій валюті ніж гривня» Розділу І цієї ТД встановлено:
«У разі закупівлі товарів Учасник-нерезидент, ціна тендерної пропозиції якого визначена в доларах США чи євро на умовах базису поставки DAP (за умови, що поставка DAP (Правила Інкотермс - 2020) передбачена проектом договору Додатком 3 до ТД, Учасник - нерезидент повинен привести свою цінову пропозицію до рівних умов з іншими учасниками аукціону (з урахуванням умов поставки DDP, сплати ПДВ, митних витрат та умов оплати) та в електронній системі закупівель зазначає приведену ціну тендерної пропозиції в гривні. Розрахунок приведеної ціни тендерної пропозиції здійснюється з урахуванням умов цього пункту та шляхом заповнення даних в таблиці розрахунку приведеної вартості у Додатку 5.1. до цієї ТД.».
Отже, в ТД чітко визначено що «приведена ціна тендерної пропозиції в гривні зазначається в електронній системі закупівель», але при цьому її розрахунок здійснюється з урахуванням умов цього пункту та шляхом заповнення даних в таблиці розрахунку приведеної вартості у Додатку 5.1. до цієї ТД.».
Замовником наведено розрахунок приведеної вартості у Додатку 5.1. для забезпечення рівних умов всіх учасників-нерезидентів, однозначності розуміння розрахунку ними приведеної ціни.
Тобто, учасник-нерезидент завдяки вказаній таблиці саме розраховує ціну пропозиції, для коректного заповнення електронного поля щодо ціни пропозиції в електронній системі.
Також, у Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та вимоги до них (Додаток 2 до ТД) надання таблиці за формою згідно додатку 5.1. не передбачено. Тобто, з урахуванням положень п. 28 Особливостей, Учасник не зобов’язаний надавати документи, які відсутні у відповідному переліку.
Звертаємо Вашу увагу, що надання Таблиці вимагається тендерною документацією лише після визначення Учасника-нерезидента переможцем закупівлі згідно пункту 1 Розділу ІІ Додатку 4 до ТД задля укладання договору, коректного розрахунку ціни договору та заповнення додатків.
Щодо розмірів запропонованого товару
У складі пропозиції ТОВ "SHANGHAI TAITO INTERNATIONAL TRADING CO., LTD." надано сертифікат якості на перехідник для бурильної колони 7 5/8 Reg Box / 6 5/8 FH Pin файл з назвою: «Серт якості поз 1.pdf», де вказано, що загальна довжина перехідник для бурильної колони становить 507 мм, та окремо надано креслення відповідно до вимог Додатку 1 до ТД файл з назвою: «Креслення.pdf».
Таким чином, у складі пропозиції Переможця наявні документи, які підтверджують характеристики запропонованого товару.
Для зручності, відповідні файли додається до цих пояснень.
Крім того, п. 1 розділу ІІІ ТД визначено, що надані учасником документи, що не передбачені цією тендерною документацією, та/або які надлишково надані у складі тендерної пропозиції Учасника, в тому числі на усунення виявлених невідповідностей, не розглядаються та не можуть бути підставою для її відхилення Замовником.
Оскільки паспорт, наданий учасником на товар розміром 530 мм (файл «Серт якості поз 1+ креслення.pdf») не відповідає розміру, запропонованого товару в файлі «Додаток 1.pdf»., Замовник цей паспорт якості не розглядався.