- 
                    Відкриті торги з особливостями
 - 
                        Однолотова
 - 
                        КЕП
 
Реконструкція складських приміщень під котельню для житлових будинків з вбудованими нежитловими приміщеннями для ВПО на вул. Ребета, 10 у м. Івано-Франківську
                        Завершена
                        
                                                                    
                
            
                13 961 041.20
                UAH з ПДВ
            
                                    
мін. крок: 0.5% або 69 805.21 UAH
        мін. крок: 0.5% або 69 805.21 UAH
                    Номер:
                    1519b17e494b4c02b6997b2ca03dd28c
                
                                                                        
                    Ідентифікатор моніторингу:
                    UA-M-2025-10-03-000006
                
                                                                        
                    Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
                    03.10.2025 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Період моніторингу:
                    03.10.2025 11:30 - 25.10.2025 00:00
                
                                                                        
                    Статус:
                    Порушення виявлені
                
                                                                        
                    Опис:
                    ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.10.2025 №64-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 03.10.2025 №64-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6	UA-2025-08-28-010939-a	28.08.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
                
                                                                        
                                                                        
                                                        
                Етапи закупівельного процесу:
                
                                            - Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
 
                Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
                
            - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
 
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
                    Статус порушень:
                    Виявлені
                
                                                        
                Тип порушень:
                
                                                            - Інші порушення законодавства у сфері закупівель
 
                    Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
                    За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон"", оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень, з врахуванням пояснень Замовника, не встановлено.
                
                                                                        
                    Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
                    З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення у подальшому порушень (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
                
                                                                        
                    Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
                    Дата закінчення моніторингу закупівлі: 24 жовтня 2025 року. 
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про  закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, (далі – Замовник, УКБ) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 28.08.2025 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон"", вимога про усунення невідповідностей до 01.10.2025, протокольне рішення уповноваженої особи від 01.10.2025, повідомлення про намір укласти договір від 01.10.2025 року, відповіді Замовника на запити про надання пояснення від 07.10.2025, від 10.10.2025, від 15.10.2025, від 21.10.2025 та від 21.10.2025 року, укладений договір про закупівлю робіт по об’єкту «Реконструкція складських приміщень під котельню для житлових будинків з вбудованими нежитловими приміщеннями для ВПО на вул. Ребета, 10 у м. Івано-Франківську» від 24.10.2025 №25-25 на суму 13 610 612,00 грн в тому числі ПДВ.  (далі – Договір).
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено наступне.
Замовник у пункті 6.5 РОЗДІЛУ VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» та у пункті 15.3 Стаття 15. «Порядок внесення змін і доповнень до Договору» Додатку 3 «Проєкт договору» до ТД посилається на норми Господарського кодексу України. 
Згідно з частиною третьою статті 17 “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України від 9 січня 2025 року № 4196-IX “Про особливості регулювання діяльності юридичних осіб окремих організаційно-правових форм у перехідний період та об’єднань юридичних осіб” (далі – Закон № 4196-IX) Господарський кодекс України (далі - ГК України) визнано таким, що втратив чинність, з дня введення в дію цього Закону 28 серпня 2025 року. З цієї дати всі господарські та корпоративні відносини регулюються Цивільним кодексом та іншими спеціальними законами.
Таким чином, замовником під час складання та затвердження тендерної документації не дотримано норм чинного законодавства, чим порушено вимоги частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей.
                
                                                                        
                    Період усунення порушень:
                    27.10.2025 15:50 - 11.11.2025 00:00
                
                                                                        
                    Дата публікації висновку:
                    27.10.2025 15:50
                
                        Інформація про усунення порушення
                    Опис звіту:
                    У зв`язку із оприлюдненням висновку Управлінням Західного офісу Держаудитслужби   в Івано-Франківській області щодо результатів моніторингу закупівлі: «Реконструкція складських приміщень під котельню для житлових будинків з вбудованими нежитловими приміщеннями для ВПО на вул. Ребета, 10 у м. Івано-Франківську» (UA-2025-08-28-010939-a) повідомляємо наступне: На виконання вимог, зазначених у висновку, з метою недопущення виявлених порушень у майбутньому, Замовником вжито відповідних організаційних заходів, а саме: 
-	проведено роз’яснювальну роботу з працівником,   відповідальним за організацію та проведення  процедур закупівель у частині складання тендерної документації.
-	Організовано внутрішнє економічне навчання з аналізом типових порушень у сфері публічних закупівель
-	Посилено контроль за дотриманням норм чинного законодавства та за дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» на всіх етапах проведення процедур.
                
                                                                        
                    Дата публікації звіту:
                    31.10.2025 11:37
                
                        Запити/Пояснення
                    Номер:
                    9e9b839a09784b618108b80ea53a3e93
                
                                                                        
                    Назва:
                    Запит замовнику про надання пояснень
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    06.10.2025 10:48
                
                                                                        
                    Дата до якої повинна бути надана відповідь:
                    10.10.2025 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Реконструкція складських приміщень під котельню для житлових будинків з вбудованими нежитловими приміщеннями для ВПО на вул. Ребета, 10 у м. Івано-Франківську» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-08-28-010939-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8  Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
	Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
                
                        
                    Номер:
                    912baaabd742484f8623c64535abfa61
                
                                                                        
                    Назва:
                    Пояснення на запит
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    07.10.2025 11:41
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    Розмір бюджетного призначення станом на дату оприлюднення оголошення про проведення закупівлі  -  14 900 000,00 грн. Джерело фінансування – бюджет Івано-Франківської міської територіальної громади, який затверджений рішенням сесії Івано-Франківської міської ради від 19.12.2024р. № 287-48 «Про бюджет Івано-Франківської міської територіальної громади на 2025 рік» (із змінами). https://www.namvk.if.ua/dt/1075507/
       Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до п.27 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі», Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708, листа Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 03 вересня 2020 року № 3304-04/53972-06 «Щодо визначення предмета закупівлі та розміщення інформації в електронній системі закупівель», з урахуванням КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (із змінами), рішення виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради від 14.02.2025р. №140 «Про встановлення розміру кошторисної заробітної плати на 2025 рік, який враховується при визначенні вартості будівництва» та від 14.03.2025р. №280 «Про внесення змін в рішення виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради від 14.02.2025 № 140» та експертного звіту № 09-0068/01-25 від 19.08.2025 р. по об’єкту закупівлі. 
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі ( технічне завдання) визначені відповідно до проєктної документації та позитивного  Експертного звіту № 09-0068/01-25 від 19 серпня  2025 року Реєстраційний номер ЕХ01:2458-3737-3256-7006  та зазначені в Додатку 1 до Тендерної документації закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro. 
     ПКД та Експертний звіт розміщені у визначеному законом порядку у ЄДЕССБ. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено за посиланням: https://www.mvk.if.ua/obgrzak/54180
Додатки:
1.Експертний звіт (Позитивний)
                
                        
                    Номер:
                    09aab75c4f6a4b9589b708691f38611a
                
                                                                        
                    Назва:
                    Запит замовнику про надання пояснення
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    08.10.2025 15:37
                
                                                                        
                    Дата до якої повинна бути надана відповідь:
                    14.10.2025 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Реконструкція складських приміщень під котельню для житлових будинків з вбудованими нежитловими приміщеннями для ВПО на вул. Ребета, 10 у м. Івано-Франківську» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-08-28-010939-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8  Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
 
Яким чином учасником ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон"", якого обрано переможцем торгів, виконано вимоги п.2 Додатку 1 до тендерної документації, в частині надання учасником у складі тендерної пропозиції договірної ціни, визначеної твердою, складеної відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва №281 (далі - Настанова), оскільки вказаним учасником надано договірну ціну, в якій кошти на покриття ризиків враховані у розмірі, що перевищує 1,5 %, як це визначено пунктом 5.31 розділу V Настанови?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
	Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
                
                        
                    Номер:
                    6f65f8d791d24d3bba953cd6a19c014d
                
                                                                        
                    Назва:
                    Пояснення на запит
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    10.10.2025 09:17
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    Кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт надані учасником ТОВ «Енергосервісна компанія «Адамсон» по закупівлі робіт «Реконструкція складських приміщень під котельню для житлових будинків з вбудованими нежитловими приміщеннями для ВПО на вул. Ребета,10 у м. Івано-Франківську» визначені вірно.
Згідно «Настанови з визначення вартості будівництва» зазначені кошти за твердої договірної ціни враховуються в розмірі до 1,5 %.
В нашому випадку надана вартість робіт в договірній ціні складає         10 957,059 тис. грн., а саме будівельно-монтажних робіт - 8 324,846 тис. грн., устаткування - 2 556,807 тис. грн. та інших витрат - 65,406 тис. грн. (8324,846+2556,807+65,406=10957,059) (див. договірна ціна). 
При цьому, кошти на покриття ризику визначені в сумі 163,376 тис. грн., що становить 163,376 тис. грн. : 10 957,059 тис. грн. = 0,0149 або 1,49% від загальної вартості робіт, та не перевищують 1,5%, як передбачено пунктом 5.31 розділу V «Настанови з визначення вартості будівництва».
                
                        
                    Номер:
                    8ee145f3b3694efda50bcd5ac709c450
                
                                                                        
                    Назва:
                    Запит замовнику про надання пояснення
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    10.10.2025 12:09
                
                                                                        
                    Дата до якої повинна бути надана відповідь:
                    16.10.2025 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Реконструкція складських приміщень під котельню для житлових будинків з вбудованими нежитловими приміщеннями для ВПО на вул. Ребета, 10 у м. Івано-Франківську» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-08-28-010939-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8  Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
 
1.Замовником, на підставі пункту 43 Особливостей надано учаснику вимогу про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон" (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, в частині подання додатків до аналогічного Договору закупівлі від 06.05.2016 №1605000232 (далі - Договір).  
На вимогу про усунення невідповідностей учасником ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон"" завантажено файл «Договір + додатки + ДУ Богородчани.pdf» в якому відсутня інформація про додаток «Умови виконання Робіт та Обсяг Робіт;» до Договору. 
Згідно пункту 13.10 Розділу 13 «ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ» Договору Додатками є:  Умови виконання Робіт та Обсяг Робіт; Календарний план виконання робіт та Договірна ціна. 
Отже, учасником не надано сканкопію цього додатку, не виконано вимогу, договір завантажено не в повному обсязі.
Чим керувався Замовник, вважаючи, що Учасник виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції.
2. На виконання вимоги частини 2 Додатку  №1 до тендерної документації учасник до ціни тендерної пропозиції повинен надати підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (зі змінами), в тому числі: розрахунок коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт.
Яким чином та чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон", що ним не завантажено вищезгаданого документу?  
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
	Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
                
                        
                    Номер:
                    2e9422f34e0740a0bbd111ab82a67549
                
                                                                        
                    Назва:
                    Пояснення на запит
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    14.10.2025 16:52
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    1. На вимогу Замовника згідно Додатку  №1 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ» п.п. 1.3. Кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» вимагалося  підтвердити наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі (аналогічних) договору (договорів), а саме:
- Не менше одного аналогічного договору, предметом якого є виконання робіт з реконструкції котельні, потужністю не менше 1150 кВт. Потужність має бути підтверджена технічним завданням до аналогічного договору, або видатковими накладними, або іншою технічною документацією.
- Не менше одного договору на виконання реконструкції або капітального ремонту будівлі. Серед виконаних робіт має бути:
- влаштування підлог;
- влаштування стін;
- встановлення вікон та дверей;
- внутрішнє та зовнішнє опорядження;
- влаштування покрівлі;
- опалення; 
- вентиляція;
- водопостачання та каналізація;
- блискавкозахист.
    Учасник, для підтвердження даної вимоги  надав скан-копію аналогічного договору «Реконструкція системи теплопостачання компресорної станції «Ананьїв» №1611000662 від 16.11.2016 року із усіма додатками , чим підтвердив вимогу про надання не  менше одного аналогічного договору, предметом якого є виконання робіт з реконструкції котельні, потужністю не менше 1150 кВт.», та скан-копію аналогічного договору «Фінансовані грантом розробка проектно-кошторисної документації, устаткування та пов’язані роботи з капітального ремонту будівлі гуртожитку №2 Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу на вул. Військових Ветеранів, 8а в м. Івано-Франківську та приміщення Пансіону Ліцею імені В’ячеслава Чорновола на вул. В. Чорновола, 130 в м. Івано-Франківську» № IVF-IDP Lot 2 від 16.12.2022 року із усіма додатками до нього, чим  підтвердив вимогу про надання не  менше одного договору на виконання реконструкції або капітального ремонту будівлі, серед виконаних робіт якого  має бути: влаштування підлог; влаштування стін; встановлення вікон та дверей; внутрішнє та зовнішнє опорядження; влаштування покрівлі; опалення; вентиляція; водопостачання та каналізація; блискавкозахист. 
   Отже  Учасник, надавши сканокопії договорів №1611000662 від 16.11.2016 року «Реконструкція системи теплопостачання компресорної станції «Ананьїв» та № IVF-IDP Lot 2 від 16.12.2022 року «Фінансовані грантом розробка проектно-кошторисної документації, устаткування та пов’язані роботи з капітального ремонту будівлі гуртожитку №2 Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу на вул. Військових Ветеранів, 8а в м. Івано-Франківську та приміщення Пансіону Ліцею імені В’ячеслава Чорновола на вул. В. Чорновола, 130 в м. Івано-Франківську» висвітлені в повному обсязі з усіма додатками, належно виконав вимогу Замовника щодо документального підтвердження досвіду виконання аналогічного ( аналогічних) за предметом закупівлі договору ( договорів).
    Водночас, Учасник завантажив третій договір № 1605000232 від 06.05.2016 року «Будівництво резервної котельні на проммайданчику Богородчанського ЛВУМГ», який не впливає на кваліфікацію та не береться до уваги Замовником, оскільки Учасник підтвердив досвід виконання аналогічних за предметом закупівлі робіт, надавши договори: «Реконструкція системи теплопостачання компресорної станції «Ананьїв» №1611000662 від 16.11.2016 року та «Фінансовані грантом розробка проектно-кошторисної документації, устаткування та пов’язані роботи з капітального ремонту будівлі гуртожитку №2 Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу на вул. Військових Ветеранів, 8а в м. Івано-Франківську та приміщення Пансіону Ліцею імені В’ячеслава Чорновола на вул. В. Чорновола, 130 в м. Івано-Франківську» № IVF-IDP Lot 2 від 16.12.2022 року.
   
2. Учасником ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон" до складу тендерної пропозиції завантажено файл з розширенням .ibs (файл з назвою «57_[11-09-2025 21.10.16]13-50. ibd6 1000-1 реконструкція складських приміщен.ibs»). Вказаний формат є типовим для електронного обміну кошторисною інформацією у спеціалізованих програмних комплексах, зокрема таких, як АВК-5, АС-4 тощо. Ці програми широко застосовуються у сфері будівництва для формування та перевірки кошторисної документації відповідно до вимог чинних кошторисних норм України. При розгляді тендерної пропозиції та в ході її оцінки Замовником було здійснено технічне відкриття вмісту файлу «57_[11-09-2025 21.10.16]13-50. ibd6 1000-1 реконструкція складських приміщен.ibs» та підтверджено наявність необхідних розрахунків за статтями витрат, у тому числі розрахунок коштів на покриття ризиків.
Також хочемо зазначити, що відповідно до п. 12 переліку формальних помилок затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду вважається формальною помилкою.
Таким чином, вимоги частини 2 Додатку №1 до тендерної документації вважаються виконаними, а необхідні розрахунки були належним чином враховані Замовником при оцінці тендерної пропозиції учасника ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон".
                
                        
                    Номер:
                    363c2cfa256c4dd596ae5c0480f23d0d
                
                                                                        
                    Назва:
                    Запит замовнику про надання пояснення
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    16.10.2025 10:45
                
                                                                        
                    Дата до якої повинна бути надана відповідь:
                    22.10.2025 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Реконструкція складських приміщень під котельню для житлових будинків з вбудованими нежитловими приміщеннями для ВПО на вул. Ребета, 10 у м. Івано-Франківську» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-08-28-010939-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8  Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
Повторно.
На виконання вимоги частини 2 Додатку  №1 до тендерної документації учасник до ціни тендерної пропозиції повинен надати підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (зі змінами), в тому числі: розрахунок коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт.
Яким чином та чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон", що ним не завантажено вищезгаданого документу у форматі, як встановлено Замовником у Додатку 1 до тендерній документації, а саме: розрахунок ціни тендерної пропозиції повинен бути наданий в електронному вигляді у форматі ПЗ Microsoft Excel або Microsoft Word (або скан-копія з підписом учасника/уповноваженої особи учасника у форматі PDF), сформованого з програмного комплексу АС-4, або з програмного комплексу, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін?  
Крім того, наданий учасником ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон" у складі тендерної пропозиції файл «13-50. ibd6 1000-1 реконструкція складських приміщен.ibs.p7s»  є таким, що не забезпечує вільного доступу усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) до перегляду наявної в ньому інформації . 
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
	Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
                
                        
                    Номер:
                    72191571d4b44e45912fbaedc647f9cc
                
                                                                        
                    Назва:
                    Відповідь на запит
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    21.10.2025 11:11
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    «Учасником ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон" до складу тендерної пропозиції завантажено файл з розширенням .ibs (файл з назвою «57_[11-09-2025 21.10.16]13-50. ibd6 1000-1 реконструкція складських приміщен.ibs»). Вказаний формат є типовим для електронного обміну кошторисною інформацією у спеціалізованих програмних комплексах, зокрема таких, як АВК-5, АС-4 тощо. Ці програми широко застосовуються у сфері будівництва для формування та перевірки кошторисної документації відповідно до вимог чинних кошторисних норм України. При розгляді тендерної пропозиції та в ході її оцінки Замовником було здійснено технічне відкриття вмісту файлу «57_[11-09-2025 21.10.16]13-50. ibd6 1000-1 реконструкція складських приміщен.ibs» та підтверджено наявність необхідних розрахунків за статтями витрат, у тому числі розрахунок коштів на покриття ризиків.
Також хочемо зазначити, що відповідно до п. 12 переліку формальних помилок затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду вважається формальною помилкою.
Таким чином, вимоги частини 2 Додатку №1 до тендерної документації вважаються виконаними, а необхідні розрахунки були належним чином враховані Замовником при оцінці тендерної пропозиції учасника ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон".»
Хочемо зазначити, що оприлюднення файлу кошторисів у форматі обміну кошторисної документації (IBS, IMS та ін.) є частиною прозорого будівництва. Оприлюднення цих файлів дає змогу швидко та всебічно дослідити кошторис будівництва.
Замовник, керуючись принципами, визначеними ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (добросовісної конкуренції, максимальної економії, ефективності та пропорційністі, відкритості та прозорості, недискримінації учасників, об’єктивного та неупередженого визначення переможця, запобігання корупційним діям і зловживанням) та наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок», дійшов висновку, що відхилення пропозиції через технічний формат одного файлу при наявності всіх інших документів, які відповідають вимогам, було б непропорційним та дискримінаційним.
Додатково зазначаємо, що у даній процедурі участь взяв лише один учасник. У разі відхилення його пропозиції торги підлягали б відміні, що призвело б до затягування початку будівельних робіт щонайменше на півтора місяці. Це, у свою чергу, поставило б під загрозу реалізацію проєкту за кошти міжнародних донорів, які встановили чіткі строки виконання робіт. Порушення строків виконання може призвести до втрати фінансування та негативно вплинути на Івано-Франківську міську територіальну громаду.
                
                        
                    Номер:
                    dba4c71dbf6348fa908158882f3cc0e8
                
                                                                        
                    Назва:
                    Запит замовнику про надання пояснення
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    20.10.2025 15:16
                
                                                                        
                    Дата до якої повинна бути надана відповідь:
                    24.10.2025 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Реконструкція складських приміщень під котельню для житлових будинків з вбудованими нежитловими приміщеннями для ВПО на вул. Ребета, 10 у м. Івано-Франківську» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-08-28-010939-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8  Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
На виконання вимоги встановленої Замовником у Додатку №1 до тендерної документації (далі - ТД) учасник повинен підтвердити виконання робіт з реконструкції котельні, потужністю не менше 1150 кВт. Потужність має бути підтверджена технічним завданням до аналогічного договору, або видатковими накладними, або іншою технічною документацією. 
Яким чином та чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон", що ним не завантажено вищезгаданих документів до аналогічних договорів саме в частині підтвердження потужності котельні не менше 1150 кВТ?  
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень НЕОБХІДНО долучити їх документальне підтвердження.
	Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
                
                        
                    Номер:
                    4edfbf86b0b846aaa9cbb091aa8755c0
                
                                                                        
                    Назва:
                    Відповідь на запит
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    21.10.2025 11:15
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    На виконання вимоги встановленої Замовником у Додатку №1 до тендерної документації (далі - ТД) учасник повинен підтвердити виконання робіт з реконструкції котельні, потужністю не менше 1150 кВт. Потужність має бути підтверджена технічним завданням до аналогічного договору, або видатковими накладними, або іншою технічною документацією.
У складі Тендерної пропозиції Учасником на виконання даної вимоги Замовника завантажена видаткова накладна № ІФ0000315 від 22 грудня 2016 року, що підтверджує поставку Транспортабельної котельні «TransExpress» із потужністю 2025 кВт, із лічильниками електроенергії типу SL7000. До видаткової накладної завантажено Акт №13 приймання продукції (товарів) за кількістю та якістю від 23 грудня 2016 року.
Також Учасником у складі Тендерної пропозиції завантажено Акт прийому-передачі змонтованого обладнання від 31 серпня 2017 року із висновком , що вказане устаткування змонтоване на об’єкті «Реконструкція системи теплопостачання компресорної станції «Ананьїв», змонтоване комплектно та без дефектів під час монтажу.