• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Реконструкція складських приміщень під котельню для житлових будинків з вбудованими нежитловими приміщеннями для ВПО на вул. Ребета, 10 у м. Івано-Франківську

Завершена

13 961 041.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 69 805.21 UAH
Номер: 1519b17e494b4c02b6997b2ca03dd28c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-03-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.10.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 03.10.2025 11:30 - 25.10.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 03.10.2025 №64-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 03.10.2025 №64-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6 UA-2025-08-28-010939-a 28.08.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, v.y.baran@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон"", оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень, з врахуванням пояснень Замовника, не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення у подальшому порушень (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 24 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, (далі – Замовник, УКБ) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 28.08.2025 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон"", вимога про усунення невідповідностей до 01.10.2025, протокольне рішення уповноваженої особи від 01.10.2025, повідомлення про намір укласти договір від 01.10.2025 року, відповіді Замовника на запити про надання пояснення від 07.10.2025, від 10.10.2025, від 15.10.2025, від 21.10.2025 та від 21.10.2025 року, укладений договір про закупівлю робіт по об’єкту «Реконструкція складських приміщень під котельню для житлових будинків з вбудованими нежитловими приміщеннями для ВПО на вул. Ребета, 10 у м. Івано-Франківську» від 24.10.2025 №25-25 на суму 13 610 612,00 грн в тому числі ПДВ. (далі – Договір). За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено наступне. Замовник у пункті 6.5 РОЗДІЛУ VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» та у пункті 15.3 Стаття 15. «Порядок внесення змін і доповнень до Договору» Додатку 3 «Проєкт договору» до ТД посилається на норми Господарського кодексу України. Згідно з частиною третьою статті 17 “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України від 9 січня 2025 року № 4196-IX “Про особливості регулювання діяльності юридичних осіб окремих організаційно-правових форм у перехідний період та об’єднань юридичних осіб” (далі – Закон № 4196-IX) Господарський кодекс України (далі - ГК України) визнано таким, що втратив чинність, з дня введення в дію цього Закону 28 серпня 2025 року. З цієї дати всі господарські та корпоративні відносини регулюються Цивільним кодексом та іншими спеціальними законами. Таким чином, замовником під час складання та затвердження тендерної документації не дотримано норм чинного законодавства, чим порушено вимоги частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей.
Період усунення порушень: 27.10.2025 15:50 - 11.11.2025 00:00
Дата публікації висновку: 27.10.2025 15:50

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У зв`язку із оприлюдненням висновку Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області щодо результатів моніторингу закупівлі: «Реконструкція складських приміщень під котельню для житлових будинків з вбудованими нежитловими приміщеннями для ВПО на вул. Ребета, 10 у м. Івано-Франківську» (UA-2025-08-28-010939-a) повідомляємо наступне: На виконання вимог, зазначених у висновку, з метою недопущення виявлених порушень у майбутньому, Замовником вжито відповідних організаційних заходів, а саме: - проведено роз’яснювальну роботу з працівником, відповідальним за організацію та проведення процедур закупівель у частині складання тендерної документації. - Організовано внутрішнє економічне навчання з аналізом типових порушень у сфері публічних закупівель - Посилено контроль за дотриманням норм чинного законодавства та за дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» на всіх етапах проведення процедур.
Дата публікації звіту: 31.10.2025 11:37

Запити/Пояснення