-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Капітальний ремонт (термомодернізація) комунального закладу «Вишневий заклад дошкільної освіти «Теремочок» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області» за адресою: вул. Балукова, 3 у м. Вишневе Бучанського району Київської області» (Коригування)
Завершена
17 706 813.86
UAH з ПДВ
Номер:
c6be2823f30f4fa6870f924bc2dac622
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-01-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.09.2025 00:00
Період моніторингу:
01.10.2025 11:38 - 23.10.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.09.2025 Київ № 261
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 25 вересня 2025 року № 140-к «Про закордонне відрядження»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
35 UA-2025-08-28-009358-a 28.08.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю встановлено порушення пункту 84 Загальних умов.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладання договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель, оприлюднення договору про закупівлю та змін до нього – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 жовтня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладання договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель, відповідності умов договору вимогам законодавства, оприлюднення договору про закупівлю та змін до нього.
Під час моніторингу проаналізовано: звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, обґрунтування підстави для здійснення закупівлі згідно із підпунктом 8 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів), договір від 25 серпня 2025 року № ВТ825, укладений з КОНСОРЦІУМОМ «СМАРТІНФРАБІЛД» на суму 17 706 813,86 гривень з ПДВ (далі - Договір), додаткову угоду від 02 вересня 2025 року № 1 до Договору, додаткову угоду від 06 жовтня 2025 року № 2, пояснення та документи Замовника, надані 08 жовтня 2025 року та 20 жовтня 2025 року на запити Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва визначено Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (зі змінами та доповненнями), затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 року № 668 (далі – Загальні умови).
Загальні умови є обов`язковими для врахування під час укладання та виконання договорів підряду в будівництві незалежно від джерел фінансування робіт, а також форми власності замовника та підрядника.
Відповідно до пункту 83 Загальних умов фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду.
План фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об’єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи. Сторони узгоджують план фінансування будівництва у порядку, визначеному договором.
Відповідно пункту 84 Загальних умов план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат).
Під час моніторингу встановлено, що Замовником під час укладання договору не враховано вимоги пункту 84 Загальних умов, а саме у плані фінансування робіт, що є Додатком № 4 до Договору, не зазначено фінансування на поточний рік за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат).
На запит Держаудитслужби від 03 жовтня 2025 року, Замовник 08 жовтня 2025 року повідомив, що «.. з моменту укладення Договору первісний календарний графік (Додаток 2) уже містив розподіл за видами витрат. Відтак розріз «за видами витрат» був погоджений Сторонами з самого початку. Наразі ми лише синхронізували цю погоджену структуру у помісячному вимірі в Плані фінансування на 2025 рік (вересень–грудень) із зазначенням джерел та напрямів фінансування, чим виконано вимоги п.84 Постанови КМУ №668. Зазначена деталізація має організаційний характер, не змінює договірну ціну та обсяги робіт і слугує коректному бюджетному плануванню та контролю».
Замовником 08 жовтня 2025 року оприлюднена додаткова угода № 2, відповідно до якої план фінансування робіт приведено у відповідність до вимог пункту 84 Загальних умов.
Період усунення порушень:
22.10.2025 18:16 - 05.11.2025 23:00
Дата публікації висновку:
22.10.2025 18:16
Запити/Пояснення
Номер:
fae0293fca33436fa3d936c8442dac36
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
03.10.2025 16:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту (термомодернізація) комунального закладу «Вишневий заклад дошкільної освіти «Теремочок» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області» за адресою: вул. Балукова, 3 у м. Вишневе Бучанського району Київської області» (Коригування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-08-28-009358-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти на додаткові роботи, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 02.09.2025 № 1 до договору будівельного підряду від 25.08.2025 № ВТ825;
3. Надати інформацію щодо відповідності плану фінансування будівництва, зазначеного в додатку 4 до Договору будівельного підряду від 25.08.2025 № ВТ825 вимогам пункту 84 Постанови Кабінету Міністрів України № 668 від 01.08.2005 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» в частині складання вказаного плану на поточний рік за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат).
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
104dc9738a7f4bc8baa8db68bae004fc
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
08.10.2025 19:29
Опис:
ПОЯСНЕННЯ НА ЗАПИТ від 03.10.2025 р.
03.10.2025 року о 16:37:51 електронній системі закупівель у межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-M-2025-10-01-000040), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, було опубліковано запит замовнику на надання пояснень. А саме: «У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту (термомодернізація) комунального закладу «Вишневий заклад дошкільної освіти «Теремочок» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області» за адресою: вул. Балукова, 3 у м. Вишневе Бучанського району Київської області» (Коригування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-08-28-009358-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти на додаткові роботи, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 02.09.2025 № 1 до договору будівельного підряду від 25.08.2025 № ВТ825;
3. Надати інформацію щодо відповідності плану фінансування будівництва, зазначеного в додатку 4 до Договору будівельного підряду від 25.08.2025 № ВТ825 вимогам пункту 84 Постанови Кабінету Міністрів України № 668 від 01.08.2005 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» в частині складання вказаного плану на поточний рік за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат).».
Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
З огляду на вищезазначене, Замовник повідомляє наступне.
1. Замовником було здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість відповідно до Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва «Капітальний ремонт (термомодернізація) комунального закладу «Вишневий заклад дошкільної освіти «Теремочок» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області» за адресою: вул. Балукова, 3 у м. Вишневе Бучанського району Київської області» (Коригування)» з урахуванням відомостей, що викладені у Експертному звіті щодо розгляду проектної документації на будівництво за проектом «Капітальний ремонт (термомодернізація) комунального закладу «Вишневий заклад дошкільної освіти «Теремочок» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області» за адресою: вул. Балукова, 3 у м. Вишневе Бучанського району Київської області» (Коригування)» (ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ № 03644-25 від 21 серпня 2025 Реєстраційний номер EX01:4078-6362-7861-3189).
2. Повідомляємо, що у вересні 2025 року були відсутні кошти для оплати за актами виконаних робіт у сумі 7 000 000,00 грн, як передбачено Додатком № 4 (первісним графіком фінансування робіт).
Враховуючи це, не змінюючи загальної ціни договору, Сторони уклали Додаткову угоду №1 від 02.09.2025, якою оновлено Додаток 4 «План фінансування робіт»: передбачено фінансування у 2025 р. — 5 000 000,00 грн та у 2026 р. – 12 706 813,86 грн (разом – 17 706 813,86 грн). Вказане прямо відображено в тексті додаткової угоди та її додатку. Додаткова угода №1 Зміни спрямовані виключно на приведення плану фінансування у відповідність до доведених обсягів бюджетного фінансування та не змінюють ціну договору, обсяг і номенклатуру робіт.
Отже, підставою для укладання додаткової угоди стали об’єктивні обставини, що не залежали від волі сторін договору, а саме перерозподіл та/або обмеження бюджетних призначень на 2025 рік.
3. Договори підряду на будівельні роботи сторони укладають за порядком, визначеним Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затвердженими постановою КМУ від 01.08.2005 № 668 (далі – Загальні умови). Пункт 83 Загальних умов установлює, що фінансування робіт (будівництва об’єкта) проводять за планом, який складає замовник, узгоджують з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником та він є невід’ємною частиною договору підряду. План фінансування будівництва замовник складає на підставі титулу будови (об’єкта), проекту організації будівництва. Він ураховує календарні графіки виконання робіт і порядок проведення розрахунків за виконані роботи. Сторони узгоджують план фінансування будівництва у порядку, визначеному договором.
План фінансування будівництва відповідно до пункту 84 Загальних умов, складають на весь період будівництва за роками, а на поточний рік – за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування, видами витрат. Щомісячний розподіл коштів для перехідних об’єктів будівництва сторони узгоджують щороку у визначені договором підряду строки.
Відповідно до договору підряду замовник має право у визначені строки уточнити план фінансування будівництва на поточний рік з урахуванням наявних у нього коштів, обсягів фактично виконаних робіт тощо.
Враховуючи це, Договір будівельного підряду від 25.08.2025 № ВТ825 має всю необхідну інформацію щодо фінансування об’єкту будівництва та у разі необхідності Замовник має право уточнити план фінансування будівництва на поточний рік з урахуванням наявних у нього коштів, обсягів фактично виконаних робіт.
Зважаючи на це, сторонами Договору будівельного підряду від 25.08.2025 № ВТ825 було укладено Додаткову угоду № 2 до Договору будівельного підряду від 25.08.2025 № ВТ825, відповідно до якої було уточнено план фінансування будівництва на поточний рік з урахуванням наявних у нього коштів, обсягів фактично виконаних робіт.
Додатково повідомляємо, що п. 5.1.2 Договору передбачає обов’язок Замовника «прийняти в установленому порядку та оплатити виконані роботи при надходженні коштів з джерел фінансування». Отже, графік оплат за договором об’єктивно залежить від доведених лімітів та фактичних надходжень коштів.
Водночас, за наявності достатніх надходжень у 2025 році, оплати можуть бути здійснені раніше у межах договору (у т.ч. із застосуванням авансу, передбаченого п. 4.2, та/або дострокового виконання робіт за письмовим погодженням Замовника), що буде відображено в помісячному плані фінансування відповідно до п. 84 Постанови №668.
Повідомляємо, що Додаток №4 до Договору підряду № ВТ825 від 25.08.2025 містив узагальнений план фінансування з розподілом за роками. На виконання вимог пункту 84 Постанови КМУ №668 в частині складання плану фінансування на поточний рік за місяцями із визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат), надаємо Деталізований план фінансування на 2025 рік (вересень–грудень), що не змінює загальної ціни договору та відповідає затвердженому бюджетному розпису.
Додатково інформуємо, що з моменту укладення Договору первісний календарний графік (Додаток 2) уже містив розподіл за видами витрат. Відтак розріз «за видами витрат» був погоджений Сторонами з самого початку. Наразі ми лише синхронізували цю погоджену структуру у помісячному вимірі в Плані фінансування на 2025 рік (вересень–грудень) із зазначенням джерел та напрямів фінансування, чим виконано вимоги п.84 Постанови КМУ №668. Зазначена деталізація має організаційний характер, не змінює договірну ціну та обсяги робіт і слугує коректному бюджетному плануванню та контролю.
Додатки:
1. ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ № 03644-25;
2. Додаткова угода № 2 від 06 жовтня 2025 року.
Номер:
58ce1e91f71b496688f0e405f05232ec
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
15.10.2025 17:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту (термомодернізація) комунального закладу «Вишневий заклад дошкільної освіти «Теремочок» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області» за адресою: вул. Балукова, 3 у м. Вишневе Бучанського району Київської області» (Коригування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-08-28-009358-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином Замовником визначено вартість додаткових робіт з капітального ремонту (термомодернізація) комунального закладу «Вишневий заклад дошкільної освіти «Теремочок» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області» за адресою: вул. Балукова, 3 у м. Вишневе Бучанського району Київської області» у розмірі 17 706 813,86 грн, враховуючи інформацію, зазначену у відповіді від 08 жовтня 2025 року щодо обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, експертному звіті від 21 серпня 2025 року № 03644-25 (відповідно до якого кошторисна вартість складає 45 633,520 тис. грн) та інформацію, оприлюднену в електронній системі закупівель в розділі Обгрунтування та план закупівлі UA-P-2025-08-28-011280-a;
2. Щодо підстав ВКЛЮЧЕННЯ УСТАТКУВАННЯ, що міститься у розділі IV. Устаткування Підсумкової відомості ресурсів до договору будівельного підряду від 25 серпня 2025 року № ВТ825 (Ігровий комплект 12 шт, гімнастичний комплект 1 шт, ворота для мініфутболу 3000х2000 мм 2 шт, Євроконтейнер 1,1 м3 для роздільного збору сміття, оцинкований 4 шт), враховуючи, що зазначене устаткування ВИКЛЮЧЕНО з договору будівельного підряду від 12 липня 2024 року № ВТ0724 додатковою угодою від 25 серпня 2025 року № 4 за процедурою закупівлі UA-2024-06-03-010864-a.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
e8c24808920d4918b2b3535ccf2bfaa5
Назва:
ПОЯСНЕННЯ НА ЗАПИТ від 15.10.2025 р.
Дата опублікування:
20.10.2025 13:16
Опис:
15.10.2025 року о 17:15:29 електронній системі закупівель у межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-M-2025-10-01-000040), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, було опубліковано запит замовнику на надання пояснень. А саме: «1. Яким чином Замовником визначено вартість додаткових робіт з капітального ремонту (термомодернізація) комунального закладу «Вишневий заклад дошкільної освіти «Теремочок» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області» за адресою: вул. Балукова, 3 у м. Вишневе Бучанського району Київської області» у розмірі 17 706 813,86 грн, враховуючи інформацію, зазначену у відповіді від 08 жовтня 2025 року щодо обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, експертному звіті від 21 серпня 2025 року № 03644-25 (відповідно до якого кошторисна вартість складає 45 633,520 тис. грн) та інформацію, оприлюднену в електронній системі закупівель в розділі Обгрунтування та план закупівлі UA-P-2025-08-28-011280-a;
2. Щодо підстав ВКЛЮЧЕННЯ УСТАТКУВАННЯ, що міститься у розділі IV. Устаткування Підсумкової відомості ресурсів до договору будівельного підряду від 25 серпня 2025 року № ВТ825 (Ігровий комплект 12 шт, гімнастичний комплект 1 шт, ворота для мініфутболу 3000х2000 мм 2 шт, Євроконтейнер 1,1 м3 для роздільного збору сміття, оцинкований 4 шт), враховуючи, що зазначене устаткування ВИКЛЮЧЕНО з договору будівельного підряду від 12 липня 2024 року № ВТ0724 додатковою угодою від 25 серпня 2025 року № 4 за процедурою закупівлі UA-2024-06-03-010864-a.».
Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
З огляду на вищезазначене, Замовник повідомляє наступне.
1. Вартість додаткових робіт з капітального ремонту (термомодернізація) комунального закладу «Вишневий заклад дошкільної освіти «Теремочок» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області» за адресою: вул. Балукова, 3 у м. Вишневе Бучанського району Київської області» у розмірі 17 706 813,86 грн. було визначено відповідно до Експертного звіту щодо розгляду проектної документації на будівництво за проектом «Капітальний ремонт (термомодернізація) комунального закладу «Вишневий заклад дошкільної освіти «Теремочок» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області» за адресою: вул. Балукова, 3 у м. Вишневе Бучанського району Київської області» (Коригування)» (ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ № 03644-25 від 21 серпня 2025 Реєстраційний номер EX01:4078-6362-7861-3189) (далі – Експертний звіт № 03644-25 від 21 серпня 2025).
Відповідно до Експертного звіту № 03644-25 від 21 серпня 2025:
Загальна кошторисна вартість будівництва в поточних цінах станом на «14» серпня 2025 р. складає 67994,161 тис. грн., у тому числі:
- будівельні роботи – 45633,520 тис. грн.;
- устаткування, меблі, інвентар – 8976,306 тис. грн.;
- інші витрати – 13384,335 тис. грн.
Із загальної кошторисної вартості виконано 22551,002 тис. грн., у тому числі:
- будівельні роботи – 18035,212 тис. грн.;
- устаткування, меблі, інвентар- 0,000 тис. грн.;
- інші витрати – 4515,790 тис. грн.
Загальна вартість робіт підрядника (включно з обладнанням) по об’єкту «Капітальний ремонт (термомодернізація) комунального закладу «Вишневий заклад дошкільної освіти «Теремочок» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області» за адресою: вул. Балукова, 3 у м. Вишневе Бучанського району Київської області» (Коригування) складається з наступних договорів:
1) Договір № ВТ0724 від «12» липня 2024 року (Основний договір №1) на суму 42 953 300,00 грн з ПДВ.
2) Договір № ВТ1224 від «16» грудня 2024 р. (Договір №2 на мурал) на суму 3 209 064,53 грн з ПДВ.
3) Договір № ВТ825 від «25» серпня 2025 року (Договір №3 на додаткові роботи після проходження експертизи) на суму 17 706 813,86 грн. з ПДВ.
Отже 17 706 813,86 грн. з ПДВ – це вартість додаткових робіт до основного договору, які виникли після проходження експертизи.
Сума 45 633,520 тис. грн. є тільки вартістю будівельних робіт, і не включає такі розділи як «Устаткування, меблі та інвентар», «Інші витрати».
2. Зміни щодо включення устаткування, що міститься в розділі IV. Устаткування Підсумкової відомості ресурсів до договору будівельного підряду від 25 серпня 2025 року №ВТ825 враховані на підставі коригування проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу та отримала Експертний звіт (позитивний) № 03644-25 від 21 серпня 2025 р.
На момент виключення устаткування кошти не були виділені, тому обладнання було виключено, щоб вкластися в межі фінансування. Це не суперечить законодавству.
Якщо в процесі виконання робіт на об’єкті виникають додаткові роботи, або непередбачувані роботи – експертизу проходить весь проект комплексно, включно з обладнанням, а не тільки додаткові роботи.
Відповідно до статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі», роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт
Термін «роботи» вживається не як фізичний об’єм, а як комплексне поняття, як об’єкт, і включає виконання робіт. Матеріали, устаткування і т. ін. Додаткові роботи – включно як додаткові фізичні об’єми так і нові види робіт з матеріалами і обладнанням, які стосуються об’єкту і що виникають в межах всього об’єкту як «роботи», а не лише додаткові фізичні об’єми по окремому попередньому виду робіт, або самі роботи без матеріалів і устаткування.
Уповноважена особа Левченко І.В.