-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Єврорубероїд - 4, на основі поліестру, посипка - сланець, теплостійкість 90 С, Доставка за рахунок продавця
Єврорубероїд - 4, на основі поліестру, посипка - сланець, теплостійкість 90 С, Доставка за рахунок продавця
Завершена
199 976.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2.5% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 2.5% або 5 000.00 UAH
Номер:
99d60aefbee2419589a539dc1398760d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-01-03-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.01.2019 00:00
Період моніторингу:
03.01.2019 16:55 - 29.01.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.01.2019 № 1
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
Начальник Р.КРОЛЯК
Додаток
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 02.01.2019 № 1
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2018-10-26-000738-b 26.10.2018. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель У.ГРИГОРЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що замовник не дотримав норми абзацу 2 частини 1 та частини 7 статті 2 та статті 4 Закону
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись пунктом 7 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII та підпунктом 16 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини 8 статті 7¹ Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 січня 2019 року. Предметом моніторингу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, дотримання вимог законодавства під час складання тендерної документації, внесення змін до неї, роз’яснення до тендерної документації, розгляд та оцінка тендерних пропозицій. Документи, на підставі яких був здійснений моніторинг закупівлі: оголошення про проведення процедури закупівлі, протоколи (рішення) засідання тендерного комітету замовника, договір від 15.11.2018 № UA-2018-10-26-000738-b, пояснення, отримане від замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель. Проведеним аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що Замовником оприлюднені наступні оголошення про проведення допорогових закупівель: - UA-2018-10-26-000738-b про закупівлю Єврорубероїд - 4, на основі поліестру, за кодом національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 44112500-3 — Покрівельні матеріали, очікуваною вартістю 199 976,00 грн; - UA-2018-10-26-000761-b про закупівлю Єврорубероїд 2,5 (підкладовий шар на поліестері), за кодом національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 44111000-1 — Будівельні матеріали, очікуваною вартістю 163 000,00 грн, за результатами проведення яких укладено договори на суму 178 029,93 та 140 500,00 грн відповідно.
Відповідно до частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (надалі - Закон), цей Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Відповідно до частини 7 статті 2 Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених даним Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону.
Крім того, відповідно до частини 1 пункту 1 Розділу ІІ «Визначення предмета закупівлі товарів і послуг» Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини 1 статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», за показником четвертої цифри основного словника. Таким чином, замовником у жовтні 2018 року укладено договори на придбання товарів за кодами національного класифікатора України ДК 021:2015: 44112500-3 — Покрівельні матеріали та ДК 021:2015: 44111000-1 — Будівельні матеріали (з однаковими показниками четвертої цифри основного словника) на загальну суму 318 529,93 грн, що перевищує вартісні межі, встановлені частиною 1 статті 2 Закону. Враховуючи викладене, Західний офіс Держаудитслужби встановив, що замовником не дотримано норми абзацу 2 частини 1 та частини 7 статті 2 Закону та укладено договори, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених частиною 1 статті 12 Закону, так як вартість предметів закупівлі перевищує 200 тисяч гривень.
Також, відповідно до статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. Проведеним аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що річний план замовника відсутній, що є недотриманням статті 4 Закону. 23 січня 2019.
Період усунення порушень:
23.01.2019 18:00 - 07.02.2019 00:00
Дата публікації висновку:
23.01.2019 18:00
Запити/Пояснення
Номер:
e9b1bfbad8134d03bd40def4b45dd527
Назва:
Про надання пояcнення
Дата опублікування:
04.01.2019 15:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.01.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Єврорубероїд - 4, на основі поліестру, посипка - сланець, теплостійкість 90 С, Доставка за рахунок продавця» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-10-26-000738-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань.
З яких підстав зазначену закупівлю (код предмета закупівлі ДК 021:2015: 44112500-3 — «Покрівельні матеріали» Єдиного закупівельного словника) проведено без застосування однієї із процедур, визначених статтею 12 Закону враховуючи, що за кодом ДК 021:2015: 44111000-1 — «Будівельні матеріали», через систему Prozorro проведену ще одну закупівлю, зокрема «Єврорубероїд 2,5 (підкладовий шар на поліестері). Доставка за рахунок продавця» без врахування вимог абз. 2 п. 1 розділу ІІ «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454?
Крім цього, прошу вказати ID номер, присвоєний електронною системою закупівель річному плану закупівлі, додатку до річного плану закупівлі чи змінам до них, в яких передбачена зазначена закупівля?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.
Номер:
9ba321f62057462abb7a104dc5b016cd
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
09.01.2019 17:35
Опис:
У відповідності до наказу ДАРУ №30 від 21.02.2017 року, ДО "Комбінат Троянда" повинні поставити до відома вищий орган управління про будь які контрольні заходи. На ДО "Комбінат Троянда" офіційно не надходив лист чи наказ щодо проведення моніторингу чи будь яких інших контрольних заходів зі сторони Державної аудиторської служби України Західний офіс Держаудитслужби. Також хочемо звернути Вашу увагу, що Державна організація "Комбінат Троянда" являється режимним об'єктом.
Номер:
3af354fbd5ba43b5b29e860a3a07e31d
Назва:
Про надання пояcнення
Дата опублікування:
14.01.2019 11:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.01.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Єврорубероїд - 4, на основі поліестру, посипка - сланець, теплостійкість 90 С, Доставка за рахунок продавця» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-10-26-000738-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень.
Окремо інформуємо, що моніторинг здійснюється на підставі вищезазначених нормативних актів, які не передбачають вручення замовнику наказу про початок моніторингу, а відповідно до пункту 3 статті 7-1 Закону рішення про початок моніторингу закупівлі оприлюднюється протягом двох робочих днів з дня його прийняття в електронній системі закупівель.
Враховуючи зазначене, а також відсутність відповіді по суті, повторно просимо надати відповідь на попередні питання Західного офісу Держаудитслужби.
Також, просимо пояснити чому в оголошенні про закупівлю визначено лише кількісні показники предмета закупівлі (368 рулонів Єврорубероїд - 4), проте не визначено технічні показники предмету закупівлі (ширина, довжина, квадратні метри), що унеможливлює визначення фактичної кількості квадратних метрів Єврорубероїд - 4, які необхідні Державній організації «Комбінат Троянда»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.